Lirik Lagu EVO - Joe Flizzow ft SonaOne (OST Lagu Tema Polis EVO)

Lirik Lagu EVO - Joe Flizzow ft SonaOne

Kejut harimau yang sedang tidur
Masuk jalan mati susah untuk hidup
Korbankan harga diri kerana ego
Nanti kena tangkap aha

Di jalan raya masih jalan bergaya
My crew with me till the wheels fall off uh
Takde tayar tetap ada janji
Sumpah setia hingga akhir hayat dan hujung dunia

Budak-budah gua bawah blok masih ada di ghetto
Kereta dah tukar blok boleh cucuk Toretto
Dan budak-budak dalam blok-blok ibu pejabat masih bermesyuarat
Guna setiap saat

Kan gua dah cakap budak kartel cekap
Tabik dari askar, polis dan pengakap
Main monolpoli korang masih main congkak
Lu merangkak kalau nak tengok gua dongak

Budak Subang semua kenal kapal terbang
So fly gari pramugari sorang-sorang
No lah Flizzow tidak pernah tipu korang
In top form tapi bukan cakap pasal borang

Ke kiri ke kanan
Hati-hati bila di jalanan
Di sini di sana
Cari kawan jangan cari lawan

Jangan kejut harimau yang sedang tidur
Salah masuk jalan mati susah untuk hidup
Jangan korbankan harga diri kerana ego
Salah nanti kena tangkap dengan polis evo
Evo evo

Jangan kejut harimau tidur
Evo evo
Di jalan mati susah hidup

Wow lu pasang waze pukul 3 pagi tengok sekali no cops
Tiba-tiba bila simpang kiri ada roadblock
U turn?
Kenapa kamu lari?
Kalau kamu tidak bersalah kenapa tangan bergari huh?
Vroom enjin evo berbunyi
Satu jam di balai boleh buat kamu sunyi
Kalau kau hilang suara aku boleh tolong cari
Kalau tak telefon brader satu kampung mari?

No back up one-two saja
Polis entry want to jaga
Lampu biru buat lu gelabah
I can see that your mata rabak

No back up aku sahaja
Polis entry want to jaga
Bila lu nampak lampu waja
Cuak better run to mama

Ke kiri ke kanan
Hati-hati bila di jalanan
Di sini di sana
Cari kawan jangan cari lawan

Jangan kejut harimau yang sedang tidur
Salah masuk jalan mati susah untuk hidup
Jangan korbankan harga diri kerana ego
Salah nanti kena tangkap dengan polis evo
Evo evo

Jangan kejut harimau tidur
Evo evo
Di jalan mati susah hidup

Gua tak jaga KL tapi KL jaga gua
Ingat pesanan orang tua
Jangan mudah lupa
Jangan mudah riak
Aku takkan sombong
Ingin pergi jauh mereka lihat guna teropong
Sekarang jaga keluarga dulu keluarga jaga gua
Ingat pesanan mama
Jangan mudah lupa
Jangan mudah takut
Kerna ku tidak gentar
Kerna semua di dunia ini hanya sebentar
Kerna semua di dunia ini hanya sebentar

Kejut harimau yang sedang tidur
Masuk jalan mati susah untuk hidup
Korbankan harga diri kerana ego
Nanti kena tangkap dengan polis evo

Jangan kejut harimau yang sedang tidur
Salah masuk jalan mati susah untuk hidup
Jangan korbankan harga diri kerana ego
Salah nanti kena tangkap dengan polis evo
Evo evo

Jangan kejut harimau tidur
Evo evo
Di jalan mati susah hidup
Evo evo
Jangan kejut harimau tidur
Evo evo
Di jalan mati susah hidup

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

@ Lirikami

 
◄Design by Lirikami