Home » » Lirik Berpisah Jua - Ziana Zain

Lirik Berpisah Jua - Ziana Zain

Tiada manisan dalam madunya
Tiada hangat di dalam dakapnya
Biarku memujuk biarku merayu
Telah ku tabur kasih dan cinta
Telah ku sembahkan semua kelam
Masih hambar...

Apalah lagi yang engkau mahukan
Apalah lagi dayaku korbankan
Ada kehambaran cubaku elakkan
Tiada senyum aku girangkan
Segalanya hilang cubaku tahan
Berpisah jua...oh...oh...

( korus )
Kerana cintaku dan kasihku
Airmataku jatuh berlinang dan mengalir
Kerana setia terhadapmu
Telah dibuang ketepi...

Kerana janjimu dan sumpahmu
Airmataku jatuh berlinang dan mengalir
Kerana itu peganganku
Telah dilupa segalanya...

( bridge )
Kecewa, terkilan aku
Berpisah jua...oh...oh...
Berpisah jua

Lirik Berpisah Jua - Ziana Zain @ Lirikami

13 Komen:

Tanpa Nama berkata...

best glew lgu niew . .
tringat kt ssowg yg pnh tgl kn aq . .
sdih gler blew dgr lgu niew . .

Tanpa Nama berkata...

Sedeyh bile ingat kat kau. Tp kau lagi pilih dikir barat dr aku. No gudmorning no gudnyte. Akhernye berpisah jua :'(

Tanpa Nama berkata...

Hahahaa....

Tanpa Nama berkata...

Gile betol lagu ni..dan jugak sedeh..

Tanpa Nama berkata...

saya dan adik suka main dadu,
tetapi kene pisau pedih,
lagu ini sangat merdu,
dan juga sedih....

Tanpa Nama berkata...

Ye lah tu...

Tanpa Nama berkata...

Huhuhu
..sedihnya rasa teringat memori lama
..

Tanpa Nama berkata...

lagu ni ingat kan saya kat seseorang yang pernah hadir kat hati saya

Tanpa Nama berkata...

teringat seseorg bile dgr lagu ni .. betul2 terjadi kat aku kau pergi tgglkan aku demi pilihan keluarga kau ... :(

Tanpa Nama berkata...

Sedih lg ni...

bunga berkata...

Sedih aku pedih...kau pergi jua! Berpisah akhirnya!

Tanpa Nama berkata...

Mengamit mmori lama dgn xbf org jhor..brpisah tnpa sbrng alsan dn kptusan..rsa trkilan sgt:-(:-(

Tanpa Nama berkata...

Kau pergi tgglkn aq...dan lagu ini mengingatkn aku ttg dirimu..ini ada lah lagu yg pernah aku nyanyikan pd kmu di saat kmu duduk diatas pelamin...sakit dan pedih 2 tahun semai cinta bersama kamu....tetapi kamu memilih wanita yg bru kamu kenal dlm diam trkilan sgt rsa hati ni...AQ BENCI KAU...

Catat Ulasan

 
◄Design by Lirikami