Home » » Lirik Bila Cinta Didusta - Screen

Lirik Bila Cinta Didusta - Screen

Lirik Lagu Bila Cinta Didusta - Screen

Bila cinta didusta
Hati mula gelisah
Hilang kekasih hati
Hidup jadi merana

* :
Insan yang diidam
Kini dimilik orang
Cinta yang diimpikan
Putus di tengah jalan
Terpaksa mengalah

Mengapa menyinta
Andainya tak setia
Tak usahlah bercinta
Jika hanya berpura
Bila hati dah jemu
Mula berpaling tadah
Tak pernah difikirkan
Orang yang ditinggalkan
Tersiksa sayu pilu

Ooo...oo.. merayu-rayu
Ooo...oo.. ingin kembali
Ooo...oo.. meratap sayu
Tidak mungkin orang simpati
Menoleh pun tak sudi

Andainya ditakdirkan
Cinta mu didustai
Pastinya kau mengerti
Siksanya perpisahan
Hanyalah ditemani sesalan

( Ulang Rangkap * )

( Lagu : Patrick Khamis - Lirik : Patrick Khamis )

Lirik Bila Cinta Didusta - Screen @ Lirikami

29 Komen:

Tanpa Nama berkata...

menyentuh perasaan....

Tanpa Nama berkata...

menyentuh kalbu ini....disaat perpisahan menghampiri...siksa nye jwa ini disaat melepaskan mu...

Tanpa Nama berkata...

sedih'y...

Tanpa Nama berkata...

asikkk

Tanpa Nama berkata...

sungguh ter siksa lagu ini sobb

Denox Demplon berkata...

mnyentuh

Tanpa Nama berkata...

*pembetulan*

Insan yang diidam *salah
Insan jadi idaman *betul

Tanpa Nama berkata...

rasane sampek teko utek2

Tanpa Nama berkata...

rsa sedih

sufi bin sidi (b4) berkata...

menyentuh perasaan sehingga jatuh air mata mengenang perbuataan zaman silam..

Tanpa Nama berkata...

Mmg menyentuh pun xpayah la bcinta buang karen jea!

Tanpa Nama berkata...

Ye la hati ni sakit bangat..ngak ada yg peduli pun.nangis sorg2 sedih dong.ayuh! Say no to LOVE

Tanpa Nama berkata...

Ya lah...dpt tau apa ndk sakitkn hati pmpuan je.pikiaq xpenah langsung.hat pmpuan tangkap cintan ni pun pi berangan tak sudah.dah tau byk pnagak zaman skrg pi layan buat ape!

Tanpa Nama berkata...

Kawe pun same.loni dok caye dah jate zaman skr.buat kito jg gilo babi pastu tinggal.serik kawe serik sgt2.kdg2 kito comel pun dia buat g2.muko mace tong sampah je demand habis.buat tino kat luar tu hati2 deh jgn dok bg muko sgt ke jantan loni.sakit la hati xbuleh ndk ghoyat.sekso tuhan je yg tau;>

Tanpa Nama berkata...

tdkk mngkn org zmpati menoleh pun tagk zudyyy ...

nurul izzah berkata...

sedihh laa .. ><

Tanpa Nama berkata...

memang best lah lagu nie...syok sye dgr....

Tanpa Nama berkata...

Syedih bnget

fahmi anam berkata...

Mengingatkan sseorang.......

Tanpa Nama berkata...

q sedih sekali bla dngar lagu ni...

alex moca berkata...

yuh

Tanpa Nama berkata...

lagu favorit saat lagi galau

Tanpa Nama berkata...

Sesuai dgn rasa dihati ini..Jiwang habis..

Tanpa Nama berkata...

Pengen nangis ...

Tanpa Nama berkata...

cinta hanya putus di tgh jln sahaja .....

Tanpa Nama berkata...

kish ini pernah terjadi pada saya sendiri da hannya saya yang menangis adalah seorang abang tu dia nyanyi lagu ni dan suaranya best sangat. tapi sekarang dia sudah dibuang sekolah semasa kitorang buat majlis perpisahan untuk dia saya menangis dan balik ke bilik (di asrama) saya menanhis atas katil wlaupun saya tak rapat dgn abang tu tapi saya tetap nangis

Tanpa Nama berkata...

Ble sye rasa nk bunuh diri je

Tanpa Nama berkata...

Nyentuh juga

☆★bella★☆ berkata...

#
Biasa biasa saja kali #

Catat Ulasan


Rahsia Kuruskan Badan. Keterangan lanjut,sila klik sini
 
◄Design by Lirikami