Home » » Lirik Cinta Pantai Merdeka - Tropika

Lirik Cinta Pantai Merdeka - Tropika

Lirik Lagu Cinta Pantai Merdeka - Tropika

Telah bertahun lama
Tenggelam arus masa
Di dalam ingatanku
Masih segar terasa

Terkadang aku sama
Mengatur bunga cinta
Keadaan memaksa
Kita terpisah jua

Andainya aku berdaya
Kan kucoretkan untukmu
Sebagai kenangan kita
Kan ku buktikan untukmu
Akan aku buktikan

( Korus )
Kuukir namamu
Di awang Gunung Jerai
Disaksikan laut daun nyiur melambai
Jauh pandangan permai
Di situ Tanjung Dawai
Terkenang peristiwa
Cinta kita terurai

Oh! Indahnya... peristiwa...
Cinta kita di Pantai Merdeka...
Oh... oh...

( 1 )
Masih ingatkah oh kekasih
Biarpun kini kau di mana
Namun dengarlah lagu ini
Cinta kita di Pantai Merdeka

( solo )

( ulang 1 & korus )

Lirik Cinta Pantai Merdeka - Tropika @ Lirikami

22 Komen:

rashid berkata...

lagu ni mengingatkan aku pd peristiwa lalu..bersama bekas kekasih...

lili berkata...

syoknya....bapak aku memang minat lagu ni tau.waktu die ala2 bujang dulu

Tanpa Nama berkata...

bapa aku pun layan lagu ini masa bujang2 dulu

Tanpa Nama berkata...

Bapak aku pun.....

Tanpa Nama berkata...

Layan abes! :D

muhd izlal berkata...

sedap lagu ni
best juga
hati saya memikat dengan seseorang
nama dia Siti Rashidah

muhd izlal berkata...

sedap lagu ni
best juga
hati saya memikat dengan seseorang
nama dia Siti Rashidah

Tanpa Nama berkata...

bleh kiro

@lEyli berkata...

i like this sOng

Tanpa Nama berkata...

lagu ni memang syok
boleh mengimbau kenangan dulu

Tanpa Nama berkata...

Lagu ni best sngt..tringt kan kisah brsma dngn dia di waktu silam

Tanpa Nama berkata...

Lagu nie kisahkn sye ngn couple sye skrang.sye syg fieyzul.slamanya

Tanpa Nama berkata...

lgu ni mngingat kn aku pd sseorang .hehe

Tanpa Nama berkata...

aku mnat gler lagu ni best glerr. . . . .

Tanpa Nama berkata...

LAGU NI MENGIMBAU KENANGAN LALU SEMASA BERCINTA BERSAMA SI DIA(SEKARANG DAH JADI SUAMI)

Tanpa Nama berkata...

bapa aku minat lagu ni

Tanpa Nama berkata...

Best nya lagu ni .. Buat aq ingat dkt bf aq hazim

Tanpa Nama berkata...

aku minat lagu ni sebab lgu ni atas percintaan aku dengan bekas pak we aku dya slalu sruh aku nyanyi bila aku ingat kt dya

Tanpa Nama berkata...

fuhh..lma sdh tak dgr nie lgu.
Skali dgr..mcm mw dgr trus,syok lyan lgu jiwang nie..hehe :)

Tanpa Nama berkata...

bler dgr lagu ni aku tringt kat awek awek aku.haha..

Tanpa Nama berkata...

Bapak aku pon

Aliff Akhi berkata...

Aku Jatuh Cinta Dan Berjumpa Isteri Aku Di Gunung Jerai Dgn Lagu Ini

Catat Ulasan


Rahsia Kuruskan Badan. Keterangan lanjut,sila klik sini
 
◄Design by Lirikami