Home » » Lirik Dua Jiwa Satu Hati - Legacy

Lirik Dua Jiwa Satu Hati - Legacy

Sukarnya ku nyatakan
Perasaan padamu
Yang semakin menebal
Bersemi di kalbuku

Sungguhpun demikian
Terpaksa ku terima
Hakikat yang sebenarnya
Diri ini sebenarnya dicintai

( korus )
Beratnya hati ini untuk melepaskanmu
Sudah pasti kau luka
Dan andai ku pilihmu jadi kekasihku
Bagaimana dengan dia yang terdahulu menyintaiku

Kiniku bersendiri
Dari menyinta keduanya
Tak mungkinkan terjadi
Dua jiwa satu hati

Lirik Dua Jiwa Satu Hati - Legacy @ Lirikami

15 Komen:

Tanpa Nama berkata...

hm..lirik kt ats ni ada yg tertinggal yer?hm..

Tanpa Nama berkata...

sedeh sgt2..

Tanpa Nama berkata...

lgu nie ade kne mngene ngn idop ...smpi ati 2 jwe 1 hati..

Tanpa Nama berkata...

Yang tertinggal; Sungguhku serbasalah tak menentu, mengapa semua ini yang terjadi.

Tanpa Nama berkata...

teringat kat seseorang yang bagi lagu niey..sedih seyh..=:(..

Tanpa Nama berkata...

ada sesiapa yg nk kongsi jiwa ngan sy x?
insan tak sempurna!

Tanpa Nama berkata...

lgu nie sggh sdih....
huhuhu

Tanpa Nama berkata...

Poyo

Tanpa Nama berkata...

lagu ni... dulu aku suke kat haziq tpy dy stil ta bleh lupekan ex dy. then aku pilih hafisz ,bru aku tau dy suke kat aku tp dy takot na ckp. now aku serba salah. dua2 ak dah syg... X'(

Tanpa Nama berkata...

Teringat at arwah kekasih yg bg lagu nie tp akhirnye dia meninggalkn kami brdua utk selamanye :'(

dhiya mashurdi berkata...

bila iya tahu sebenarnya dia ada ikatan dan diya adalah org kedua yg hidop dlam hatinya...bila diya dgar lagu ni.. dan diya sanggup undur diri walaupon hati ini sakit... diya doakan awk bahagia

dhiya mashurdi berkata...

bila iya tahu sebenarnya dia ada ikatan dan diya adalah org kedua yg hidop dlam hatinya...bila diya dgar lagu ni.. dan diya sanggup undur diri walaupon hati ini sakit... diya doakan awk bahagia

Alli berkata...

Sorry to say la ye. Lirik ni taklengkap dan ada yang salah. Hehehehe.

Tanpa Nama berkata...

Lagu niee kene dengan hidup aku -,- hari hari nyanyi lagu niee , time lepak dengan membe mesti nyanyi lagu nie . Sampai kene perli 'dah dah lha weyy , laki tuu kau dah lepaskan pun ' .haha

Tanpa Nama berkata...

Taktau nak pilh mane satu...

Catat Ulasan


Rahsia Kuruskan Badan. Keterangan lanjut,sila klik sini
 
◄Design by Lirikami