Home » » Lirik Kau Ilham Ku - Man Bai

Lirik Kau Ilham Ku - Man Bai

Beribu bintang di langit kini menghilang
Meraba aku dalam kelam
Rambulan mengambang kini makin suram
Pudar ilham ku tanpa arah

Sedikit wajahmu muncul dalam diam
Ada kerdipan, ada sinar
Itukah bintang atau rambulan
Terima kasih ku ucapkan

Izinkan ku mencuri bayangan wajah mu
Izinkan ku mencuri khayalan dengan mu

Maafkan lah...Oohh...
Andai lagu ini mengganggu ruangan hidup mu

Kau senyumlah ... Oohh...
Sekadar memori kita di arena ini

Kau ilham ku
Kau ilham ku

Lirik Kau Ilham Ku - Man Bai @ Lirikami

19 Komen:

Saadon Zubir berkata...

suka lagu ni. releks je..

anas berkata...

suka lagu ni..lagu cinta pertama..haha

adina berkata...

suka sangat lagu ni.lagu kenangan bersama sahabatku

Tanpa Nama berkata...

suke lgu nie....relax...biase mcm x de pe pe jerk.....mcm kt duna laen...sbab tu la kite relaxxxxxxxxxx...jerk.....brok...

Wawapplehijau berkata...

Best lagu nie~~~

Tanpa Nama berkata...

Rileks brother ..brother rileks..releks la

Tanpa Nama berkata...

mmang dye ilhamkU ..
i love dis song ..

Tanpa Nama berkata...

Suke sgt lagu ni..acit.

Tanpa Nama berkata...

layan beb....

nisha berkata...

wowww! Best gile lgu ni , ble terdngar lagu ni, teringat lah plop at seseorang 2 , dia tuju lgu ni untk ak lah. Hehehe. .tp ape2 pom lgu ni memang terbaek lah .. Best !!! :)

Tanpa Nama berkata...

Suke sangat lagu nie.sebab ini has untuk seseorang yg saye syng..yg benar izzul.

Tanpa Nama berkata...

salam.wow,best n swet lagu nie.t malam nak nynyie kan utk si dia.harap sedap suare nie.doakn k.si dia cinta pertama dan trakhr .mohd lokman hakim bin borhan.amin ya ALLAH.

Tanpa Nama berkata...

wow,cinta pertme ekh.haha

Tanpa Nama berkata...

dedicated this song to my crush, zz

Tanpa Nama berkata...

Hahah style

Tanpa Nama berkata...

ni bleh dikatakn lagu prtama sy nyanyi kat karaoke ...

Tanpa Nama berkata...

Suka lagu ni .. :-D

Tanpa Nama berkata...

Best lgu ne..dia mengingtkn saye ngan seseorg yg tlah mnuju kn lgu tu buat saye..

Aleyf Danial berkata...

Kc kt awek best ni...

Catat Ulasan

 
◄Design by Lirikami