Home » » Lirik Kau Yang Punya - Malique ft Najwa

Lirik Kau Yang Punya - Malique ft Najwa

Korus:
Jangan kau bimbang sayang
di mana ku berada
dengan siapa ku bersama
jangan bimbang
ku tetap
kau yang punya

Verse 1
Bertukar pandangan, senyum
bersalaman ke sekadar berkawan
dan bila cinta dah mula berputik
ah, tak tidur malam
angan-angan jadi pasangan
dah menjadi kenyataan
yang nyatanya, telah banyak kita harung
adakalanya rasa bebas, kadangkala terkurung
kita pernah berpisah dan kembali
berpisah dan kembali
kembali kerna pengorbananmu kuhargai
hilang separa masa bersama keluarga
teman-teman huru-hara tiada lagi, tata, bye bye
tiada lagi huhu haha
jadi sebagai gantinya lagu ni kau yang punya
yang kau nyanyikan, aku nyanyi juga
tak sempurna, tapi ku kan tetap coba
dan janji-janjimu kujanji juga, yup
kini kau dalam duniaku macam hip hop

Korus

Verse 2
Kerjaku memang kejam
punca matamu tak boleh kejam
bermalam, bukan berjam
dimana? dengan siapa kubersama?
berpeluh, bertenaga dengan mic ku berasmara
yang lihat masih menjerit, si genit masih mengenyit
bungkusan dilontar sepuluh digit masih terselit
nah, tidak teruja, mungkin sudah tua
tiada lagi show, kemudian after party
tiada lagi party, kemudian hotel lobi
yang lain masih berpesta
biarkan saja mereka, mereka masih muda
aku ditelefon kalau tak disisimu
dan kalau dengar suara, itu tv atau lagu
jangan bimbang tiada siapa bersamaku
dan jangan bimbang kalau tiada yang berlaku
nope

Korus

Verse 3
Satu fakta, dua penipuan
yang pertama kita ambil, dua buang
kenapa mengeluh?
dengar cerita lagi, dah jenuh berkali-kali
komplikasi dalam komunikasi jadi konfrontasi
mulut orang perosak reputasi, pembunuh motivasi
mereka pakar fabrikasi, modifikasi
di depan senyum, belakang dengki
yang cemburu mungkin teman kita sendiri
siapa tahu?
peduli, kita dah semuanya bersama
dah senang bersama, dah susah pun bersama
ketawa bersama, menangis bersama
kubersumpah harap kita mati pun bersama
ke akhirnya

Korus

Kuhanya punya kau
dan
hip hop

Outro

Kujuga bimbang sayang
di mana kau berada
dengan siapa kau bersama
jangan lupa
kau tetapku yang punya

Lirik Kau Yang Punya - Malique ft Najwa @ Lirikami

15 Komen:

Tanpa Nama berkata...

bes bes
tq tq

Tanpa Nama berkata...

malay version of The Roots ft. Erykah Badu - You Got Me... sebijik!!!

Tanpa Nama berkata...

mmg remake pn la bro.
check out remix version, contains original lyrics.

que, lu mmg chill lah!

Tanpa Nama berkata...

nice song..cam mhargai prmpuan..

missysha berkata...

nak suke lagu ni..hihihi

Tanpa Nama berkata...

wow..

Tanpa Nama berkata...

SUKA GAK SGT2...

Tanpa Nama berkata...

the best

rahmat berkata...

wah bukan maen lg best...bro malique... kalo u yang wat lagu..aku xley tdo tau...aku minat giler lorh sume lagu die aku blaja... sbb lagu die lah aku ley bejaye..allhamdulillah...

rahmat berkata...

017-9673403....

Tanpa Nama berkata...

jangan kaw bimbang sayang,....



ku tetap kau yg punya....

Tanpa Nama berkata...

acai lgu ni mmg perghhhhh trbaikkkkk

Tanpa Nama berkata...

layan ..best !

Muhammad Zikri berkata...

Lagu ni ade kene mengena dengan aku dan awek aku. :')

Tanpa Nama berkata...

Tahun 2012 baru jumpe lagu ni... another good masterpiece by Malique.. Keep it up!

Catat Ulasan


Rahsia Kuruskan Badan. Keterangan lanjut,sila klik sini
 
◄Design by Lirikami