Home » » Lirik Lagu Malaysia Berjaya

Lirik Lagu Malaysia Berjaya

Malaysia kita sudah berjaya
Aman makmur bahagia
Malaysia abadi selamanya
Berjaya dan berjaya

Berbagai kaum sudah berikrar
Menuju cita-cita
Satu bangsa satu negara
Malaysia berjaya

Dari Perlis sampailah ke Sabah
Kita sudah merdeka
Negara makmur rakyat mewah
Kita sudah berjaya

Dengan semboyan kita berjaya
Menuju di angkasa
Satu bangsa satu negara
Malaysia berjaya

Lirik Lagu Malaysia Berjaya @ Lirikami

22 Komen:

Tanpa Nama berkata...

tk best

Tanpa Nama berkata...

best nye lagu ini

Tanpa Nama berkata...

nak kena hafal ni

Tanpa Nama berkata...

mayan

khasyuzam berkata...

best giler,tadi baru belajar kat sekolah.happy.>_<

Tanpa Nama berkata...

xde arh 2....

mizz berkata...

best ker

ain berkata...

mmm..susah nye nk print......

nia berkata...

Kene nyanyi hari sabtu ni malunya

saytunt yang fabulous berkata...

saya rasa terdapat beberapa kesilapan dalam lirik di atas,

pertama:
Menuju cita-cita
Satu bangsa satu negara

sepatutnya

Menjunjung cita-cita
Satu bangsa satu bahasa

satu lagi:
Dengan semboyan kita berjaya
Menuju di angkasa

sepatutnya
Dengan semboyan kita berjaya
Gemuruh di angkasa

tq

Tanpa Nama berkata...

Sama la saya pun malu juga sebab kena nyanyi esok

Tanpa Nama berkata...

baguslah kalau nyani sdap skit

Tanpa Nama berkata...

Terima kasih atas sharing lyrics. Ingat lagu tapi tak ingat lyrics ada kamu tolong. Selamat Hari Malaysia , hari ini:)
Kita semua anak Malaysia tak kira apa bangsa dan ugama

Tanpa Nama berkata...

Bestnya


Tanpa Nama berkata...

aaaaaashetanaaaaaa

Tanpa Nama berkata...

macam best je

Tanpa Nama berkata...

hi nama taufiq

Tanpa Nama berkata...

malaysia tak berjaya

Tanpa Nama berkata...

cari mh370

Tanpa Nama berkata...

hai saya hitam

Tanpa Nama berkata...

Saya ade persembahan kt sklh kena nyanyi neves nye..

Tanpa Nama berkata...

Ish ish ish... Korang ni tak bersyukur langsung.Orang dah buat lagu kan.Kalau malu nak nyanyi pilihlah lagu lain.Tengok kita kat sekolah nyanyi lagu tapi ubah sikit nada bunyinya. Lepas tu kelas kita menang tau. Lagipon sorry. Aku ni baru berumur 10 tahun. Dh cara aku cakap macam ni

Catat Ulasan


Rahsia Kuruskan Badan. Keterangan lanjut,sila klik sini
 
◄Design by Lirikami