Home » » Lirik Lagu UMNO - Bersatu, Bersedia, Berkhidmat

Lirik Lagu UMNO - Bersatu, Bersedia, Berkhidmat

Bersatu Kita Bersatu
Dengan Setia Berganding Bahu
Jiwa Teguh Berpadu
Kita Rumpun Melayu

Bersama Kita Bersama
Mendukung Hasrat Semua
Berjasa Pada Bangsa
Agama Dan Negara

Lambang Kita Yang Gagah
Dipandang Mulia Dan Indah
"Bersatu, Bersetia, Berkhidmat"
Cogan Katanya
UMNO Terus Mara
Untuk Rakyat Malaysia

Lirik Lagu UMNO - Bersatu, Bersedia, Berkhidmat @ Lirikami

55 Komen:

Tanpa Nama berkata...

lawa lah lagu ini

putra perkasa berkata...

Nostalgis la

Tanpa Nama berkata...

cm siaqqq

Tanpa Nama berkata...

What is the hell is wrong with u?if u dont like it, be it..different ppl will hv different preference.instead of arguing, get ur ass up and make some changes.

md kahaijuhari bin Idris berkata...

lagu yang bersemangat. Teruskan perjuangan. Syabas!

Tanpa Nama berkata...

umno pilihan utama

Tanpa Nama berkata...

Op op op oppa gangnam style...

Tanpa Nama berkata...

Undilah barisan nasional

Tanpa Nama berkata...

hahaha...
mcm korang ni.....

Tanpa Nama berkata...

UMNO terus mara
rompak rakyat Malaysia

Tanpa Nama berkata...

PR terus mara
meYAHUDIkan rakyat MALAYSIA.!!!

Tanpa Nama berkata...

PR terus mara
memBODOHkan & meNGENCINGkan rakyat MALAYSIA.!!!

Tanpa Nama berkata...

Bersatu kita bersatu...

Tanpa Nama berkata...

Sila buat laporan polis tak guna sdr melalak kat sini...

Tanpa Nama berkata...

Selamanya

Tanpa Nama berkata...

UMNO dulu kini dan selamanya
PAS kafir
DAP racist
PKR bangsat

Tanpa Nama berkata...

haha lawak la ko cakap pas kafir....
diorg tu hafal ayat Al-Quran 30 juzuk bai....
kita ni yg 1 juzuk x lepas x baik ckp mcm tu....
yg btul kita ikut yg salah kita tinggalkan....

Tanpa Nama berkata...

Hidup barisan,,mati pas,pkr n dap,PAS-Parti Ajaran Sesat,PKR-Parti Kominis Rakyat,DAP-Dukung Ajaran Penipu,So pilihlh parti yg tpt,trima ksh n salam 1malaysia..

Tanpa Nama berkata...

Woi! Lu ingat org yg hafal 30 juzuk quran mesti masuk syurga ka? Org yg tak hafal quran mesti masuk neraka ka?

Tanpa Nama berkata...

Yahudi pun hafal 30 juzuk Al Quran... Jadi jgn ingat PAS tu hebat sangat islam dia... Ulamak dlm PAS tu ialah ulamak munafik...

Tanpa Nama berkata...

BM. . .Barisan neraka. . .

Tanpa Nama berkata...

ups. . .BN plak. . .BN. .

Tanpa Nama berkata...

p0k mg bl0h ay0h m0k mg. . .

Tanpa Nama berkata...

UMNO terus mara
upah ratyat malaysia. . .

Tanpa Nama berkata...

umno pilihan utama untuk org yg kne kcing. . .

Tanpa Nama berkata...

lagu sia...

Tanpa Nama berkata...

Pas gadaikan agama untuk kepentingan politik..dakwah yang berkesan adalah dengan memberikan perlindungan dan layanan yang baik terhadap bukan Islam..bukannya membenarkan orang kafir menggunakan kalimah Allah dalam bible..sungguhpun mereka itu(kafir)npersoalannya adakah mereka percaya pada Allah??apatah lagi nak beriman kepada Allah..cukup lah dengan sandiwara mu pas..

Tanpa Nama berkata...

p0k m. . .

qisha adhani berkata...

Umno.....selamanya

Tanpa Nama berkata...

Hidop melayu!

hafiz mohamed berkata...

ko macam bagus sangat

hafiz mohamed berkata...

ko macam bagus sangat

Tanpa Nama berkata...

Bersatu Kita Bersatu
Dengan Setia Berganding Bahu
Tipu Terus Menipu
Kita Tipu Melayu

Bersama Kita Bersama
Menjunjung Hasrat Semua
Berjasa Pada Kroni
Anak Isteri Dan 'Bini'

Lambang Kita Yang Rebah
Dipandang Keji Dan Haprak

Bersatu, Bersedia ... Khianat
Cogan Katanya
UMNO Terus Lara
Rompak Rakyat Malaysia


umnotaik

Tanpa Nama berkata...

Lirik Lagu Janji Makan Capati

Macam Gampang Ikut Suka
Macam Bangang Punya Lagu
1Malaysia Terus Merapu

Janji Kita Menipu
Kata Kita Ditertawa
Janji Kita Menipu

Hidup Menteri, Rakyat bela
Masa Depan Harta Bertimbun

Janji Sudah Kena Tipu
Kini Masa Balas Dendam

(Chorus)

Janji Siapa? Janji Temberang
Janji Apa? Janji Kain Pelikat
Janji Siapa? Janji Temberang
Janji Apa? Janji Pilihanraya

Ini Janji Kita Br1bery 1malaysia
Ini Janji 1malaysia
Br1bery 1malaysia
Kata Kita Ditertawa

Tanpa Nama berkata...

Kami Penyamun

Kamilah penyamun di dalam negeri
Kami Umno di dalam ini negeri
Kerja merompak mencilok dan mencuri
Tidak memilih mas intan kerbau babi

Asal yang boleh ku bawak lari
Kami Umno eh?
Penyamun

Kamilah penyamun di dalam negeri
Kami Umno cukup berilmu bebal

Pasal mencuri terkenal paling handal
enjin jet pon kami bedal
Siapa melawan ku tunjal-tunjal

Kamilah Umno eh?
Penyamun

Tanpa Nama berkata...

Umno lama mmg baguih..tapi umno baru mmg tak baguih

Nurul Atiqah berkata...

kita 'lama' kan balik umno yang 'baru' ni.. pe susah.. janji semua melayu bersatu itu yang penting. jangan gaduh saudara ku semua. 'orang asing' sibuk gelak kat kita. ingt tu..

Kambing Hitam berkata...

yg rosakkan lagu ni kompem kroni si nameewee ni.. x suke lagu ni xyah la dtg sini tgk lirik die siak... cam lahanat... x suke tp sebok nak tgk lirik watpe.. kompem tugas korang ni nak mengutuk.. islam x penah ajar pun saling kutuk mengutuk... x suke diam da la.. buat undi sendiri klu sebok sgt nak ubah... tada baca punya olang...

Tanpa Nama berkata...

x faham.. x suke tp singgah wat pe? munafik! saje suke buat dosa kering eh?shuuu...

kamsiah muhamad berkata...

hotak hang... umno no1

kamsiah muhamad berkata...

xsuke lagu nape bukak page ni.... bodoh....

Tanpa Nama berkata...

sanjung la pemimpin umno yang kaya raya.. xde otak..

Joyah Murai berkata...

Melayu memang mudah lupa... Yang nampak jahat tak semestinya jahat, yang nampak baik tak semestinya baik.. Dah sama2 melayu, bersatulah. UMNO, PAS, PKR.. Itukan parti je. Bila tak bersatu, senang2 je kena pijak. Aku nak, kau nak, sekali semuanya lepas.. Kalau masa tu baru nak sedar, maaflah.. dah terlambat... Masing2 ada kelebihan, ada keburukan... jangan nampak lebih je, tapi buta pada yang buruk. Terus dan terang, saya ahli UMNO dan saya penyokong BN. Ayah saya seorang imam, juga penyokong BN. Menolak PAS dan PKR keranaterpengaruh dengan dakyah DAP. Saya menyokong sepenuhnya enyatuan pakatan BN/PAS,sebab bagi saya, kelebihan 2parti ini akan mengisi ruang2 buruk... PAS sebuah parti islam. Sifat mereka mengalah. TETAPI, mengalah pada yang salah. Bukan pada seagama, bukan pada sebangsa. Dan dari awal, saya menolak PKR dan DAP. Saya bukan rasis, kalau dilihat dalam BN adabanyak parti komponen yang berlainan. CUma, ideologi DAP bertentangan dengan apa yang sepatutnya mereka dapat.
Jangan kerana parti,jangan kerana politik, TANAH MELAYU hilang tuan. MELAYU hilang tanah. Kita masih mempunyai tanah melau. ISLAM agama rasmi. Bahasa melayu bahasa rasmi.Jangan lupa hak2 keistimewaan melayu. JANGAN LUPA.. Tapi, MELAYU MEMANG MUDAH LUPA... Jangan sampai tergadai agama,bangsa dan negara...

Tanpa Nama berkata...

anak muda yg xtau pa2.hdup dh snang.inilah melayu yg mudah lupa.apa yg xpuashati dr dulu
hngga kini bnyk dh BN bg1 dr dlm kndungan lg
krjaan jga.kecik2 rawatn d rmh.msa blajar rawat di sek.apa xdpt cari mkn ka di atas muka bumi ni
itu.PAS bukan islam. islam tu agama.
Melayu tu bangsa.allah akan tanya amalan kita
bukan parti kita. parti tu untuk tadbir sja.
macam dlm keluarga kena ada ketua keluarga utk memimpin.
bodoh...

Tanpa Nama berkata...

mnatang ape bloh2.....bodo ngat napok

Tanpa Nama berkata...

Wahai rakyat umno..pertahankan melayu..tapi rektor2 universiti yang mengangkat bahasa inggeris di diamkan dan buatctak nampak..sehingga nama institut yg gah dgn warisan pun katanya nama u itu tak sesuai..pilih juga nama orang putih..mana pejuang pemuda umno?oleh krana mungkin rektor itu bukan 100%melayu..

Abu berkata...

Hidup umno

Tanpa Nama berkata...

Mana boleh cakapasal politik kat sini

Tanpa Nama berkata...

hidup UMNO..1 MALAYSIA....mane bukan yg tak suke.jgn la msok atau komen yg bukan2..

Tanpa Nama berkata...

umno rompak duit rakyat

Tanpa Nama berkata...

Gapo gak duk goge2...agamo buat main2 plok....isss2

Tanpa Nama berkata...

Bangkit bangun sedar dan insaflah wahai bangsa melayu yang beragama islam..berdiri dan tegaklah membela diri keluarga bangsa raja negara dan agama.. dengan berpandukan al quran hadis sunnah dalil dan nas. Dan berhukumkan syarak hadis sunnah adab dan adat. Bukan masanya untuk kita mencari siapa yg betul & siapa yg salah..belajarlah kita melihat bagaimana keadaan umat islam di seluruh dunia hari ini. Knp umat islam begitu mudah utk dipecah belahkan??? Sama2lah kita fikirkan.. syurga & neraka bukan kita yg menentukan. Jika kita berpecah belah, pasti orang lain yg mendapat untungnya.. bangkit sedar dan insaflah wahai bangsa melayu yang beragama islam..

iqbal hussin berkata...

Korg kutuk mengutuk nieh x takod dosakah ??? Korang sesama melayu pun nk bergaduh . X kan sbb politik pun nk gaduh sesama bangsa .. Belajar memaafkan

reza shahrill berkata...

Kita? Kau sorang jer kot 1 juzuk pun xlepas..... Ko nk kata diorang hafal 30juzul alquran , tu x menjamin syurga kalau x diamalkan.... Contoh mcm stopa tu , buat malu parti islam jer

Tanpa Nama berkata...

Betul tu.bersatu la....ni negara kt.untuk ank ank bangsa kt ...kt melayu jgn brmusuhan........astagfirullah...
Istigfar bnyk byk......

Catat Ulasan


Rahsia Kuruskan Badan. Keterangan lanjut,sila klik sini
 
◄Design by Lirikami