Home » » Lirik Mahligaimu Dari Airmataku - Lestari

Lirik Mahligaimu Dari Airmataku - Lestari

Izinkan diri ku meluahkan rasa
Maafkanlah aku andai kau terasa
Biar ku paparkan apa yang terjadi
Moga engkau tak ulangi

Sungguh tak ku sangka kau berpaling tadah
Setelah lamanya menjalinkan cinta
Dalam diam-diam kau sudah berpunya
Tanpa aku menyedari semuanya

Aku mendoakan agar kau bahagia
Bersama si dia insan yang kau suka
Percintaan kita tak sampai ke mana
Setakat di bibir saja sayang

Kau bina mahligai dari air mata
Yang jatuh berderai di wajah sepi ku
Hancurnya hatiku bisa tak terkata
Terhumban rasa diri ku

Oh aduhai ku masih ingati
Janji manis dan saat romantis
Kau pinta ku supaya setia
Akhirnya kau yang berubah

Oh Tuhan ku tabahkan hati ku
Temukan ku dengan ketenangan
Jiwa ini dibelasah rindu tetapi apa daya ku

Ku cuba pejam mata tapi tak terlena
Kerana ku masih teringat pada mu
Begitu payahnya nak ku melupakan
Pernahkah engkau fikirkan oh sayang

Lirik Mahligaimu Dari Airmataku - Lestari @ Lirikami

43 Komen:

Tanpa Nama berkata...

lagu nie buat q ingat ex q la...

Tanpa Nama berkata...

jiwang best...

sekda250488 berkata...

trmksh dh nyipta!n lgu yg pas dgan p yg q alami s't ni.

heart lina berkata...

sedih pulak :(

Tanpa Nama berkata...

inilah kisahku saat ini.

Tanpa Nama berkata...

Sedih na

Fahir berkata...

top banget lagu nya

Tanpa Nama berkata...

Best

Tanpa Nama berkata...

Menusuk ke kalbu

Tanpa Nama berkata...

Lgu nya buat q ngnis' ...oz q prnah nglamin dn itu skit bngt.....mksh udh buat lgu ini....

Tanpa Nama berkata...

lagu ni memang citer real yang aku alami, lelaki memang pembohong......

Tanpa Nama berkata...

aga e

han hana berkata...

sedey sngt bila dngar lagu nie...:(

maulana anthon berkata...

ngena banget lirik nyaaaaa :(

http://maulanaanthon.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

Jiwangnyer

Tanpa Nama berkata...

Best giler beb,nang kcak lgu ktk org ya.Lgu tok plah ku nangis jak.;(

Tanpa Nama berkata...

Lagu ni ex aku tujukan pd aku sb aku da kwen dgn org lain. Aku kwen dgn org lain pn sb aku da xthn dgn pngai dia. Maafkan aku :'(

Tanpa Nama berkata...

ntuk mu yng prnah kusayangi,wlau pun kni kau sdh mnjdi mlik orang lain

Tanpa Nama berkata...

stiap kli bla mdgr lgu ini..sya akn tknang kmbli ksah 15th yg lalu..lagu ini plihan karoke sya slalu..kbtulan msa ini jg sya dn isteri sdg hgt bcinta..

Tanpa Nama berkata...

tawi

Tanpa Nama berkata...

lagunya sedih bngett,, lagi dngar ne..

Tanpa Nama berkata...

teringat ex bf aq....hrmmm

Tanpa Nama berkata...

sakitnye hatiku apabila ko wat aq mcm nie...lelaki mmng pembohong....skrng aq dh x prnah percaya kn lelaki....hrmm geramnye..

batang terpacak berkata...

tanpa nama 7:20pm,, meh kt abg ni..abg ni baik..slalu je trpacak..meh kas....utara mei ni....abg pacak kuat..

Tanpa Nama berkata...

Perghhh

Tanpa Nama berkata...

Sedap lagu ni.. :)

Tanpa Nama berkata...

Aku suka lagu ni .

Tanpa Nama berkata...

Lelaki ke perempuan ke semua same jeee.. kalau hati dan pendirian masing2 xkn curang n setia slalu, XKN jd mcmnie.. btw, aku lelaki yg disakiti saat ini....... BUKAN DIA TAPI AKU!!!! :'( :'( :'(

Tanpa Nama berkata...

Jangan saling mencurangi,,yang namanya pendustaan itu sangat menyakitkan

Abang Besar berkata...

Lek ar jgn nangis. Layan je dh la. Hahaha...

Tanpa Nama berkata...

Walaupun lagu ini sudah jadul, tapi lagi ini masih aku suka. Alasannya adalah ada kesamaan yang terjadi pada diriku dan lagu ini.
1. Gadis yang di cintai menikah dengan pria lain (sudah terjadi 2 kali)
2. Aku menagis saat tahu pernikahan mereka (tapi dalam hati)
Maaf sekedar curhat aja...

Tanpa Nama berkata...

Thks lirikNya. Seperti jalan hidup saya.

Tanpa Nama berkata...

Sedih ku dengar :')

Tanpa Nama berkata...

lagu ni penuh bermakna bagi diri aku :(

aliff berkata...

This songs is so meaningfull

zatty berkata...

saye suka lagu neh , lagu neh best tapy sedih and slow sangad .

Will berkata...

Rindunya dkt kesayangan em :'(

Tanpa Nama berkata...

herm..aq skrg pon mcm nih

Tanpa Nama berkata...

lagu paling best

Dwi Widiyanto berkata...

Lagu mengingatkan dengan seorang wanita yang sangat aku sayangi... Dia meninggalkan tanpa mengatakan alasannya...

Ouncay berkata...

Wanita yg ku kira kan setia,trnyata diam2 tlah mndua selama 3 bulan lamanya.

Tanpa Nama berkata...

Teringat dkat ash. Dulu selalu sngat nyanyi lagu ni

Tanpa Nama berkata...

Lgu ini ku prsmbhkn untk chabby,Чǝлƍ tlh mnnglkn q tmpa alsan.

Catat Ulasan


Rahsia Kuruskan Badan. Keterangan lanjut,sila klik sini
 
◄Design by Lirikami