Home » » Lirik Akhir Rasa Ini - Samsons

Lirik Akhir Rasa Ini - Samsons

Terlarut aku dalam kesendirian
Saat aku menyadari tiada lagi dirimu kini

Sampai kapankah aku mampu bertahan
Tetapi aku jalani semua kisah hidupku ini

Tak akan terganti setiap kenangan yang telah terukir
Namun terendap indah dan melekat di hati
Akankah berakhir semua rasa yang telah tercipta
Di dalam benakku dan di dalam asaku

Terlarut aku dalam kesendirian saat aku menyadari
Tiada lagi dirimu kini

Lirik Akhir Rasa Ini - Samsons @ Lirikami

10 Komen:

Tanpa Nama berkata...

lagu best banget

Tanpa Nama berkata...

hai, saya dh dengar lagu ni best giler la... cerita tu dh keluar tajuk ia benci jadi cinta jgn x tgk rugi.... cerita tu best smpi pecah perut lawak giler...

Tanpa Nama berkata...

haha..x best la citer tu..lgu best la...

Tanpa Nama berkata...

suhail...i love u

Tanpa Nama berkata...

best giler lgu ngan ceritanya

Tanpa Nama berkata...

Syok gile bile dengar lagu ni.Tengok cite plak sampai tak kelip mata tengok nye

Tanpa Nama berkata...

memang best..cerite die and lagu..

Tanpa Nama berkata...

cerite tiru kat my gril??tapi best sangat le hampir gile ku nak tengok cite tu?denga lagu nye juga best aku suke i miss you;)

Tanpa Nama berkata...

saya pun suka tengok ceita benci jadi cinta ni...bila saya tengok cerita ini saya tersenyum seorang2 tau....hahahaha

Teghar Yanzen berkata...

Mantaf

Catat Ulasan


Rahsia Kuruskan Badan. Keterangan lanjut,sila klik sini
 
◄Design by Lirikami