Home » » » Lirik Ayah Aku Rindu Padamu - Mawi

Lirik Ayah Aku Rindu Padamu - Mawi

Ayah aku rasa sunyi
sejak kehilanganmu di dunia ini
di saatku meniti
kejayaan ini

Ayah aku menyanjungi
jasamu yang terlalu agung buatku
tak dayaku membalas
jasa dan budimu

Tanpa kamu
hilanglah haluan hidupku
terasa siksanya di jiwa ini
Tak dapatku membalas jasamu
di dunia ini

Di pagi raya
kupohonkan kemaafan
keinsafan
Ku doakan agar rohmu
Dicucuri rahmat Ilahi
Oh Ayah...

Tanpa kamu
hilanglah haluan hidupku
terasa siksanya di jiwa ini
namun aku tetap redha
apa yang mendatang

Ayah aku menyanjungi
jasamu yang terlalu agung buatku
di hari raya ini
ku merindui mu

Lirik Ayah Aku Rindu Padamu - Mawi @ Lirikami

18 Komen:

Tanpa Nama berkata...

salam.lagu ini mengingati saya pada arwah ayah yg sudah pergi 4 ahun..6hb julai 2007, atas sakit yang ai sendir tidak menduga itu ladah tanda dia akn pergi meninggalkan saya, ibu dan adik2 uat selamanya..al-fatihah buat babahku..Mohd Aini B. Mansor..

Tanpa Nama berkata...

kini aku tetapi da masih merasa ketiadaan arwah walaupun 4 tahun sudah berlalu...cepat sungguh masa berlalu..aku meniti hari tanpa dia disisiku..

zulaikha berkata...

ingatlah yg masih ada ayah x yah lah buat derkaha kerana tanpa ayah kita xkan ada kita di muka bumu ini

zull eiman berkata...

saya bersimpati atas kematian bapa anda di luar sana
saya harap apa yg zulaikha tu ckp ada maknaya

Tanpa Nama berkata...

Lagu ini utk anak sya yg baru kehilangan ayahnya...:(

PERPPIS Bahagian berkata...

hebat lagu ni ^^

Tanpa Nama berkata...

5kasih ayah..,
aku kn sentiasa mendo'akanmu..,

Tanpa Nama berkata...

Lagu ini mengingatkan saya kpd arwah ayah saya yg br mninggal sbulan lps (19.11,2012).... Al-Fatehah....

Tanpa Nama berkata...

Aku kangen bapak...

Tanpa Nama berkata...

lagu ni mggamit sgt prasaan sy apabila sering kedengaran di corong2 radio pd waktu raya,,,maksud yg mndlm,alunan yg mghiris hatini. amat merindui arwah ayah setelah 10 thn mngglkn kami.jagalah yah kamu sekalian dgn baek sblom die meninggalkan kite slama2nya

Tanpa Nama berkata...

Lagu ni sntiasa mnuntut airmata aku untuk mngalir tiap kali mndengarnya .. Tahun ni aku merasa khilangan seorg ayah yg tlah kmbali ke rahmatullah pada 31mei 2013 bsamaan ari jumaat .ptama kali mnymbut hari raya dn puasa tnpa seorg ayah slama 18 tahun shaja aq dpt mrasai ksih syg dr seorg insan yg brgelar ayah
.smoga rohnya d cucuri rahmat Allah swt
.al fatihah utk zailan b. Hj sadarudin .

Tanpa Nama berkata...

lagu ini amat brmkne bt aku dan keluarge . . ayah telah tinggalkan kami sekeluarge pada 1/9/2013 hari ahad pukul 4 petang . . akibat di serang sakit jantung secara mengejut . . semoga roh abah di cucuri rahmatNya . . ayah aku rindu padamu ':(

Tanpa Nama berkata...

lagu ini membuat saya rase syukur kerana masih ade ayah , hermm, jasa yg besar, kasih sayang yg tak pernah henti.. ku akan berusaha untuk berjaya dan membalas jasanye.. insyaAllah. doakan untuk saya

rOkOk DaUn tEmBaKaU berkata...

Teringat pada arwah Abah ku yang meninggal pada 14-2-2012
Kehilangan yg tdk lg boleh dicari

rOkOk DaUn tEmBaKaU berkata...

Teringat pada arwah Abah ku yang meninggal pada 14-2-2012
Kehilangan yg tdk lg boleh dicari

Tanpa Nama berkata...

Teringat kembali memori bersama arwah ayah yang disayangi yang telah pergi buat selama-lamanya menghadap Illahi.. arwah ayah mengalami komplikasi penyakit dalaman (darah tinggi, kencing manis, jantung tersumbat dan kerosakkan buah pinggang).. sedih bila dengar lagu ni.. teringat kat arwah ayah.. Al-Fatihah buat arwah ayah yang tersayang..

Tanpa Nama berkata...

Sy dpt rsakan sdihnya bila ayah dah tiada d dunia...iloveu ayah

r.a. berkata...

Sayangkan ayah..anak mesti mau beriman..batu ayah selamat disana

Catat Ulasan


Rahsia Kuruskan Badan. Keterangan lanjut,sila klik sini
 
◄Design by Lirikami