Home » » Lirik Bila Diburu Kenangan - Samudera

Lirik Bila Diburu Kenangan - Samudera

Untuk apa kita bertemu
Jika hanya penuh derita
Kepedihan di hatiku
Mendayukan bicara asmara
Kering layu bagai daunan
Yang meniti sekilas usia

Terkuncilah mimpi bertahun
Dalam suram malam gelita
Menantikan embun pagi
Menitiskan wangian kasturi
Keluhuran benih cinta
Merantai ingatan kenangan masa silam
Diri mu diri ku pernah bernama kekasih

Apa mungkin kau dan aku
Melayarkan bahtera impian
Walau pernah kehilangan
Tanda cinta pedoman setia

Bicaramu sentuhanmu kasih
Menghangatkan kenangan
Namun hati yang terluka ini
Mengunci perasaan hati
Untuk aku bercinta lagi…denganmu

Lirik Bila Diburu Kenangan - Samudera @ Lirikami

17 Komen:

syidi berkata...

lagu ini bermain kat fikiran aku...
bila gadis yg aku minat dahulu...
seakan memujuk aku untuk meyintai dia semula
sebelum tu dia kapel dgn org lain dulu...
minat terhadap dia smpai budak umah, kelas junior aku, tau cter pasal aku admire dgn dia...
3tahun bro,pendam rasa, ada meluahkan perasaan kat dia..

skrg dia kmbli...
aper aku nak buat nie....

ty,,,.... berkata...

sedih...ngah gduh ngan pkwe lyan lgu ni.. huhuhu

Tanpa Nama berkata...

nak dgr sgt Lgu ni..

nabilla swk berkata...

bez lagu niey...lyn beb...klo tgh frust..haaa....lyn ler lagu ney..hehe....

asrieye berkata...

lagu ini menghangatkan kenangan aku bersamanya di tengah sawah padi(berdating)

ieda berkata...

lagu ni memg best..memg mnsuk kalbu..klu yg pts cnta memg akn tgkap leleh..

Tanpa Nama berkata...

Bru je lepas putus. Sdih

Tanpa Nama berkata...

Syok lagu ni

Tanpa Nama berkata...

Saya alaminyaa.. :'(

Inna berkata...

lagu nie mmg kena ssngt....bila hati perempuan dah terluka....pasti akan ambk masa yg lama untuk baik.....entah smpi bila..

Tanpa Nama berkata...

Lagu ni mmg best ..

Mezz Nuria berkata...

trmbas knangan..

Tanpa Nama berkata...

tringat drama tv1 lakunan hasnol rahmat.jalan ceritanya bagus

Tanpa Nama berkata...

miza berkata lagu ini mengigatkan dia kepada seseorang

Tanpa Nama berkata...

setiap hari sya gduh dgan kekasih sya hmm , agak2 nya dia sygkn sya ke ? agak2 dia ada org lain ke ?

y berkata...

Teringt knangn n ble brtemu knangn mezahirkn rse syg tp at tlah terluka....

Tanpa Nama berkata...

Kasih org muda

Catat Ulasan


Rahsia Kuruskan Badan. Keterangan lanjut,sila klik sini
 
◄Design by Lirikami