Home » » Lirik Hitam Manisan - Olan

Lirik Hitam Manisan - Olan

Jikalau ku tahu diri ku hanyalah sandaran mu
Tak akan ku curah segala cinta ku padamu
mengapa sejak dahulu kau tidak berterus terang
bahawa aku hanyalah tempat persinggahan mu

Sudah menjadi lumrah ada insan lupa daratan
waktu kau kesusahan akulah tempat lah engkau mengadu
tapi apabila kau senang mudahnya kau berubah hati
dan kau bersuka ria dengan orang yang lain

Waktu susah kau cari aku
waktu senang engkau tinggalkan aku
begitulah sikap mu tak tahu kenang budi

Waktu duka akulah teman
waktu perlu akulah kekasih mu
tapi selepas itu mengapa kau kianati
apa gunanya dikenang kenang
pada orang yang tak menghargai
segala pengorbanan diri ku
akhirnya aku terluka

Aku hanya bersabar
sambil dalam hatiku bertanya
bahagia kah engkau
membiarkan ku terkilan rasa
sesungguhnya dirimu adalah
manusia yang lupa daratan
dengan mudah kau mungkiri segala janji mu

*interlude*

Waktu susah kau cari aku
waktu senang engkau tinggalkan aku
begitulah sikap mu tak tahu kenang budi

Waktu duka akulah teman
waktu perlu akulah kekasih mu
tapi selepas itu mengapa kau kianati
apa gunanya dikenang kenang
pada org yang tak menghargai
segala pengorbanan diri ku
akhirnya aku terluka

Aku hanya bersabar
sambil dalam hatiku bertanya
bahagia kah engkau
membiarkan ku terkilan rasa
sesungguhnya dirimu adalah
manusia yang lupa daratan
dengan mudah kau mungkiri segala janji mu

Dahulu aku sering hibur kan hati mu sayang
dan mengapa balasan mu kini menyakiti hatiku

Lirik Hitam Manisan - Olan @ Lirikami

16 Komen:

Tanpa Nama berkata...

ku tujukan lagu ini buat insan2 yang pernah
meyakiti hati ku n pernah meninggalkan aku ats
luka yang kalian buat terlalu dlam

Tanpa Nama berkata...

Trima kaseh sgalanya

Tanpa Nama berkata...

lagu ni nak bagi kat mohd sapril bin abdul ghani.. keja kt penang asal sela perak

Tanpa Nama berkata...

selama perak

Tanpa Nama berkata...

tanpa nama pada org tertentu engkau akn mgerti dan akn menilai sesaat pngorbann slma ku beri hnya mampu ikhlas dan redha segala2nya

Tanpa Nama berkata...

kadang2 aku terpikir.. bnyk pengorbanan yg aku telah buat.. tpi dia? x penah pun berkorban utuk aku..malah dia curang dgn aku..mungkin pengorbanan aku tu x dapat nak tambat hati dia,,maafkn aku,,

Tanpa Nama berkata...

Ape slh aku......knpe kau buat aku mcm ni...DINO aku benci kau.....slamanya....

Tanpa Nama berkata...

mohd nor azam b.che mohd nor.....aku syg kau smp akhir hyt ku.....aku tetap memaafkan kau wlpun kau mnyakiti aku dan kau x lagi pedulikan aku ...aku tetap mnnti kau kmbali ke pgkuanku...pntu ht ku xkn pernah trtutup utk mu syg.....

cinta kasih berkata...

mohd nor azam b.che mohd nor.....aku syg kau smp akhir hyt ku.....aku tetap memaafkan kau wlpun kau mnyakiti aku dan kau x lagi pedulikan aku ...aku tetap mnnti kau kmbali ke pgkuanku...pntu ht ku xkn pernah trtutup utk mu syg.....

Tanpa Nama berkata...

AZAM.....KEJE KT CIMB BANK SEBERANG JAYA, P.PINANG....Asal MALACCA........

Tanpa Nama berkata...

Buat insan y pernah bertakta d hati ..selama 5 thun kita bersama dri bangkul sekolah hingga tmat sekolah kau akhir nye sah mjadi isteri pd kawan aku..

Tanpa Nama berkata...

Lagu terbaek lha...

Tanpa Nama berkata...

Hakikatnya... aku mmg akan jadi org penting bila kau susah... tp bila aku dah jadi susah, aku pulak kena tanggung sorang.. engkau ada waktu aku senang ja

Tanpa Nama berkata...

trima qaseh ats sgalanya yg tlah engkau hdiahkn kpd aq...engkau mmg llaki yg xprnh hdiahkn aq kbhgiaan...time susah..skit..kau cri aq..time snang...kau tgglkn aq...dan lgu ni mmg padan dgn kau dh lgu ni aq hdiahkn kpd kau...kpd _ _ _ _

Tanpa Nama berkata...

kepada faiz

Tanpa Nama berkata...

Bila susah, bersama..waktu senang tinggalkan,,spa x kna snang la ckp.klo kna btg idong sndwi bwu tw asa sakit mcm na,,

Catat Ulasan

 
◄Design by Lirikami