Home » » Lirik Lagu Kelahiran - Adi Putra

Lirik Lagu Kelahiran - Adi Putra

Angin meniup
Seluruh alam semesta
Terangnya amat menyilaukan
pancaindera

Hanya Ibunda
Sentiasa memuja
Ikhlas dr lubuk hatiku
puspawarna

Bertahun dah berlalu
Tinggalkan rasa pilu
Amat sukar Disebut lagi
Jadikan ku sayu

Kelahiran
Bagiku Istimewa
Ku Bersyukur padamu
Bonda..........

Kekusutan
Akan Ku Hadapi
Kerna Berjauhan darimu
Telah sekian lama

Lirik Lagu Kelahiran - Adi Putra @ Lirikami

18 Komen:

Tanpa Nama berkata...

.komen saya ialah lirik tu salah....bukan angin meniup tapi an nur menyuluh

taik rusa pupel berkata...

woi kenapa ko kata salah kan betol lirik tu.....gila eh.......bodoh x sekolah,,,,,,.......Ashraf

Tanpa Nama berkata...

ape2 pon lgu ni bez gler . . ada fill la ! eh , lgu nie pon bgus for mother's day au .

Tanpa Nama berkata...

Eh bodoh!! jgn senang2 nk pangel org bodoh ah.. org yg kate bodoh tu yg tk gi skolah... kau dgr lagu nye la.... jgn nk buat malu k... piker seblom ckp...

Tanpa Nama berkata...

eh... yg comment kat atas comment ni, tok taik rusa pupel, perangai memang taik pn

Tanpa Nama berkata...

tak ada lagu ke buuuuuuuuuuuuuuuu

Tanpa Nama berkata...

aku ase kowg dua mmg sengal la....

Nurul Natasha Binti Rosli berkata...

btl2 mmng sengal

Tanpa Nama berkata...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Tanpa Nama berkata...

lirik lagu betul dia an-nur menyuluh....bila didengar betul-betul memang an-nur menyuluh...x payah arr gduh hanya kerana lirik lagu saja....assalamualaikum

Tanpa Nama berkata...

Memang an-nur menyeluruh la beb..ape ne nmpk sgt x dgr lgu ne..dok sah gado2..nnt adi putra sedih..hahahahahahahahaha:-D

Tanpa Nama berkata...

btl cakap tanpa nama

teha berkata...

jngn gado2 igt masa dpn jgn gada2 pula.

Tanpa Nama berkata...

best ar lagu ni..I like..

Tanpa Nama berkata...

Adi Putra» saye sangat suke Lagu nich and saye sangat suke tengok awak sangat sangat suke.bagi saye Lagu nich begitu menyentuh perasaan tak tau lah Кªƪø bagi yg lainye. Terimakasih

ekha berkata...

Hope happy dgr lagu kelahiran abg adi.. Wish all korang .. X0X0 publish ®

datin berkata...

Best gilerrr ... lagu tu. Tapi lagu tu tak gilerr cuma sedap.

Tanpa Nama berkata...

Saya rasa An-Nur Meniup la ..Bila didengar betol2

Catat Ulasan


Rahsia Kuruskan Badan. Keterangan lanjut,sila klik sini
 
◄Design by Lirikami