Home » » Lirik Marah Bukan Sifatku - New Boyz

Lirik Marah Bukan Sifatku - New Boyz

Ku tidak pernah meminta mu
Untuk mengasihi ku
Dan apatah lagi mengasihani ku
Juga tidak sama sekali

Kusedar sebenarnya kita tiada pertalian
Cuma satu arah serta satu tujuan
Mencari keberkatan-Nya

Aku terkenangkan
Saat manis dulu
Tak pernah kau meninggi suara
Bila bertanya

Keras hanyalah luaranku
Lembut tetap di dalam hati
Marah habis setakat itu
Tak kubiar berpanjangan

Biar aku berdiam diri
Dengan hati yang remuk redam
Kau tak usah lagi bertanya
Tak ku bersuara

Aku masih mampu tersenyum
Walau hati terluka
Mungkin hari ini duka untuk aku
Esok belum tentu

Lirik Marah Bukan Sifatku - New Boyz @ Lirikami

9 Komen:

eiyqin berkata...

dri kecik suka lagu2 new boyz terbaikkkk

ieyQin berkata...

xprnah jmu2 ulng lgu2 new boyz stiap hri..ahaha
sya arap new boyz bngkitkn smula mcm dulu
<3 tomok,zack,Lan,jay dn aLong <3
terbaikkkk

Tanpa Nama berkata...

minatt giler nun New Boyz .. law gadoh nun pakwe layan lagu-2 New Boyz jer .. arp-2 bangunkan lah New Boyz smula ..

Afifah Fieyfah berkata...

suka lagu2 newboyz , , mase kecik sampai accident semata2 nak cari cd newboyz :)

Tanpa Nama berkata...

best...
saye doa kn yg trbaek untk ahli lame newboyz...
hrp2 newboyz bngkit mcm dulu...

Tanpa Nama berkata...

Kak aku siap tmpal poster newboyz ag kat fail sekolh dye dlu...nth buka buku or x tu...tgk poster asenye...haha

Tanpa Nama berkata...

Dari kecik lagi minat new boyz sampai hafal sume lagu new boyz . Korang terbaikk laa ..

Tanpa Nama berkata...

Sama dengan sofea97 pon

Tanpa Nama berkata...

semoga kumpulan ini akan kembali

Catat Ulasan


Rahsia Kuruskan Badan. Keterangan lanjut,sila klik sini
 
◄Design by Lirikami