Home » » Lirik Cinta Tiga Segi - Kristal

Lirik Cinta Tiga Segi - Kristal

Bertahun sudah ku menunggu diri mu
Akhirnya kau menjadi milikku
Sukarnya untuk ku melupakan mu
Kerna kau ku cintai selalu

Tapi sayang kehadiran kekasih lama mu
Datang kembali mengenang cinta dahulu

Mengapa ini semua harus berlaku
Apakah ini semua kerna diri ku
Sedangkan aku cuma watak dalam percintaan
Tak sanggup aku melepaskanmu

Kau ibarat terperangkap ditengah lautan
Tak tahu mana arah untuk kau menuju

Tapi sayang kehadiran kekasih lama mu
Datang kembali mengenang cinta dahulu

Mengapa ini semua harus berlaku
Apakah ini semua kerna diri ku
Sedangkan aku cuma watak dalam percintaan
Tak sanggup aku melepaskanmu

Kau ibarat terperangkap ditengah lautan
Tak tahu mana arah untuk kau menuju

Dikau pinta untuk melepaskan mu
Terpaksa aku turutkan
Mungkinkah ini suatu pengajaran
Di dalam percintaan

Lirik Cinta Tiga Segi - Kristal @ Lirikami

82 Komen:

Tanpa Nama berkata...

ku suka lagu ini
lagu ini menceritakan kisah nyata yg terjadi di dalam percintaan ku selama ini...
ku masih sayang kali sama dia

Tanpa Nama berkata...

LAGU NI WAT AKU SEDIH JER N TERINGAT KAT PAKWE LAME DOLLL.EEMMMMMMMMMMMM

Tanpa Nama berkata...

i like

Tanpa Nama berkata...

Serius Q sUka Bgt ma Lagu NueH....
bAHKAN wQtu Gw NyANyi Di Kelas ...
Q nYANyI In Lagu NuEh ????
Ya RasaNYa MenYanYiKAN lAGUH nEaH... gEMETAR2 GiTu ???
Pe Asik Lha....
MenUsUK kE hATI ????

Tanpa Nama berkata...

ku ingin nangis. . . .
mungkin kejadian nya sama dengan keada'an aku saat ini. . . .
19 september jadian sampe 14 february .. . . 2011
ku merasa dia minder sekaarang sama aku ..
apakah ada kekasih laama nya lagi untuk mengenang cinta nya dahulu. .. . ?

Tanpa Nama berkata...

que suka lgu nuii.,,
lgu nuii ngingetind maz dcna.,,
cuz dy pnah nyanyi lgu nuii bwad que.,,
que kgent bget ma maz,,

mga maz tw pha eang que rsaind dcni.,,
_i always miss u_

Tanpa Nama berkata...

lgunya mrasukin hti bner

Tanpa Nama berkata...

perh..mnusok ati aq dengr lagu ni...kristal perh u.....

Tanpa Nama berkata...

Lagunya sangat menusuk di hati...
bila yang sakit hatii


KONTOL KEBO

Tanpa Nama berkata...

Lagu ini mengingatkan aku pada saat jadian , trus pacarnya yg lama dtang trus dia putusin Q ):

Tanpa Nama berkata...

Kasihan Bgt...

sutakhar berkata...

aku ingin mendapatkan cintanya ani

sutakhar berkata...

aku ingin mendapatkan cintanya ani

sutakhar berkata...

aku ingin mendapatkan cintanya ani

sutakhar berkata...

aku ingin mendapatkan cintanya ani

Tanpa Nama berkata...

q jadi teringat masa lalu q lw dengar lagu ini ....!!

Tanpa Nama berkata...

Lagu ini mengharukan banget....sama seperti kejadian yang udah gw alamin

Tanpa Nama berkata...

Seperti,,kisah cinta ku ,,,, yg sudah di rebut org,,yg duku pernah dekat m dia ..hmhhmhmhm

Tanpa Nama berkata...

Aku JUga,,,lagu ni mcm kisah cinta aku,,gan,, Datang org yg dlu dekat m dia,,akir nnya dia di rebut m Cwok tu,, sEdih sendri ,,

Tanpa Nama berkata...

aq suke lagu nih....

Tanpa Nama berkata...

.aq masih syg kat kaw zarul..,aq arap kaw pown same,,.sedeh sgt lgu niey.,

Tanpa Nama berkata...

aku pn sme teringat kat pakweeeeeeeee lamaaaaa!!!!!!!!!!!!agak ye sekarang dia tengah buat apaaaaaaaaaa yeeeeeeeeeeeeee????????????????.

Tanpa Nama berkata...

Lagu ini adalah lagu yg menceritakan tentang diriku,saat kunyanyikan di hdpan temanq di klz ku hampir menangis.
Jadi ku teringat ama dia.

Tanpa Nama berkata...

i like the song,bile aqu dgr lgu nie aqu akn nggs,

Tanpa Nama berkata...

Bertahun sudah ku menunggu diri mu
Akhirnya kau menjadi milikku
Sukarnya untuk ku melupakan mu
Kerna kau ku cintai selalu

Aku cinta sama evii

Tanpa Nama berkata...

I LIKE...tentang pencintaan lama ku...I LOVE YOU..

Tanpa Nama berkata...

i like..

Tanpa Nama berkata...

kenapa ini semua harus berlaku kepada kalian berdua

Tanpa Nama berkata...

di mana lagu ini di buat

Tanpa Nama berkata...

lagu nh knangan ua masa smp..
karna di saat ua mncintai dia; dia malah prgi..
dan dia takkan kmbali..

Tanpa Nama berkata...

.lagu ku banget sama kayak realita kisah cintaku mrinding dengerrinya

Tanpa Nama berkata...

Suka banget lgu ni

Tanpa Nama berkata...

Lagux oke bgt, lagu slow and mknax sngt mendalam.... Bagi yg mndengarkn dgn penuh penghayatan psti bsa ikut trbawa suasana lagu.

mathivannan annan berkata...

saya suka sangat lagu ini kerana meluahkan perasaan cinta yang sejati walaupun cinta itu buta

Tanpa Nama berkata...

Berarti km membunuh kekasihnya pacarmu dung

Tanpa Nama berkata...

Suka sekali,,,.
Lagu ini terjd padaku setelah menikah,,,,

Tanpa Nama berkata...

lagu ini mengingatkan ku pada mantan yag telah berlalu

Tanpa Nama berkata...

Aq syg at die tp die terlalu bodoh sehinnga srh aq lpskn die.Aq x sanggup lpskn die cam tu je...I LOVE U SOLIHIN

Pebri Yansah berkata...

nyentuhh banget lagunyaaaa

Tanpa Nama berkata...

Tai Loe semua

Tanpa Nama berkata...

lgu ni mengingat kn ku pda msallu yg sngat mnykitkan.

Tanpa Nama berkata...

Lagunya sumpah bgt lansung merasuk k hati

I Like is the song

Syafawi Tujuhsatu limatujuh berkata...

Lagu ini mmbuat hati dan prsaan aq menangiss,,
ya tuhan,aq saxnk m dia,tp,dia udah jdi mlk orank laen

Tanpa Nama berkata...

Lagu ini membuat aq sdh

Ruhul Auliya berkata...

lagu pling keren g prnah gue dnger...
sumpah,nadax bkin hati gue krenyes2 kya' krupuk :D
v sumpe dech...ne slah 1 lagu favourite gue....:D
cimacih y....

Tanpa Nama berkata...

sye ska lgu nie ..
sebab lagu nie kna dgn driku ...
mgpe kekasih lme mu dtg kmbli utk mrmpas drimu kmbli drpd ku ...
sdngkan dye sndri yg tgl kan dri mu dahulu ???
ya allah tabahkan lah jiwaku ini...

trie atmoko berkata...

sangat menyentUh hati bla q ne denar lirik macm ne . . . .tak apalah biarlah gelora pun berlalu . .

Tanpa Nama berkata...

Pas asli buanget sma yg ku alami saat ini.

Tanpa Nama berkata...

iya ini lagu membuat pelajaran dalam mencintai seseorang karena aqq pernah mengalami hal ini demi kebahgiaanya

Tanpa Nama berkata...

Pertama dengar.. langsung hati tersentuh.suka :D

anjali narmatha berkata...

i memang gila suka lagu ini

anjali narmatha berkata...

i memang gila suka lagu ini

anjali narmatha berkata...

i memang gila suka lagu ini

Tanpa Nama berkata...

saat ni lagu ni menceritakan ttg kisah sya dgn dy,,sugguh sngt menyedihkan

Tanpa Nama berkata...

saat ni lagu ni menceritakan ttg kisah sya dgn dy,,sugguh sngt menyedihkan

Tanpa Nama berkata...

saat ni lagu ni menceritakan ttg kisah sya dgn dy,,sugguh sngt menyedihkan

heri andi berkata...

Sendu Banget Nie Lagu
Mampir Y
http://www.komputer-t.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

Lagu ni mmg sempoi....sya suka.suka...

Tanpa Nama berkata...

q suka bget lg ini duh trha hati melayang,.mengis sakit bila ku tringat...

Tanpa Nama berkata...

lgu ini juga megutarakan... Bila dia mau ma q lg q bisa trima dia apa adanya....

Tanpa Nama berkata...

azeeek lagunya

robby.a.sugandi.9@facebook.com berkata...

lagunya sangat sangat sama dengan apa yang q alami sa'at ini

Tanpa Nama berkata...

Sedih bgt denger lagu nie,,:(
l like it

Tanpa Nama berkata...

dngrin lagu kristal cnta segi 3 mmbuatq mnangis,mngitkn MA-LA q.

ardoni ricardo berkata...

gwe paling suka lagu niee, saat gwe lagi sediih pasti puter nieee.... Menyentuh hatiku lagu niieee

ratu cinta berkata...

Best juga lagu nie...sedih betul..sampai keluar air mata..hahahah

Tanpa Nama berkata...

aku ingin kau tetap bersama ku...

Tanpa Nama berkata...

aku menyayangi mu selalu...
by Deny Gembel Elit

Tanpa Nama berkata...

lagu ini q persembahkan untuk widiya by Idris hartanto....

Tanpa Nama berkata...

ini lagu buat lo yg gua cintai sekaligus gua benci .

ex : dunge

Tanpa Nama berkata...

ini kisah yg betul . tp belum prnah trjadi sma saya .

Tanpa Nama berkata...

menyentuh hati sekali lagu ini ..

Dj Killertrack berkata...

Tapi sayang kehadiran kekasih lamamu
Datang Kembali Mengenang cinta dahulu :'(

Cinta trilogi. Sama dgn cerita cinta ku...

Tanpa Nama berkata...

Gi mna cra'x qw dpetin chinta'x Ani orank qw za zdikit jlek gtu... Hehehehe

Tanpa Nama berkata...

Mehh shikittt !!!

Tanpa Nama berkata...

Aduuuhhhhh......
Stiap liriknya brmakna bgtttt.......

Tanpa Nama berkata...

Pas dengan kisah cintaku

Tanpa Nama berkata...

lagu ini.jika aqu nxanxikan lagu ini. aqu selalu teringat dengan masamsa bersama teman aqu

Tanpa Nama berkata...

Lagunya bagus...
Sampai" menusuk jantung tumbus di hati

Tanpa Nama berkata...

andai kau pinta untuk melepaskan mu *

Tanpa Nama berkata...

Lgu ne sama sprti yg aq alami skrng

Tanpa Nama berkata...

hey Helda Novitha , kenapa kw tinggal kan aku ? ..

Catat Ulasan


Rahsia Kuruskan Badan. Keterangan lanjut,sila klik sini
 
◄Design by Lirikami