Home » » » Lirik Rahsia – Malique

Lirik Rahsia – Malique

Lirik Rahsia – Malique

Cerita terjadi
Cerita
Cerita terjadi
Ceritakan

Intro

Korang nak dengar rahsia tak korang?
Kalau cerita korang jangan cerita orang
Janji dulu
Korang tak kan pecah lobang
Jangan pasal korang ku sakit sorang

Pada satu masa tak lama dulu
Orang mula berhijrah ke hutan batu
Ada lelaki dan ada wanita
Ada yang cari nama ada yang cari harta

Verse 1
Ada minah ni namanya rahsia
Binti apa entah tak pernah bertanya
Keluarga entah kenalnya di kota
Kata dari sini tipu dengan lorat desa

Duduk rumah sewa 6 jahanam jadi kawan
3 tak kerja 3 lagi shif malam
Gaduh dengan 2 hal dato kumis nipis
Dia kenal dulu mereka yang dapat kikis
Takpe orang kaya banyak
Cuba skali 3 4 hidup mesti tamak

Nampak anak Tansri umur jauh muda
Janji kereta 500 kuasa kuda
Erm dengar ada botol sauh
Ada burung putih besar boleh terbang jauh
Cincin gelang rantai ada loket
Betina mana tengok tak terjoget

Rumah atas bukit kamar bercahaya
Kamera disorok boleh ambil gambar rahsia
Tunjuk kengkawan semua puji ketawa
Baru tau orang kaya tak boleh percaya

Ha ha ha
Ha ha ha
Baru tau orang kaya tak boleh percaya
Cerita terjadi
Cerita
Cerita terjadi
Ceritakan

Intro (repeat)

Verse 2
Ada 1 hero melayu namanya juga rahsia
Dulu lepak tepi parit kampung
Sekarang lepak media masa
Asal boleh masuk tv dia mesti buat
Awek tengok jambu lelaki tengok meluat
Ceritarasa makin besar otak makin ketat
Baru angkat berat sikit baju pun dah sendat

Jalan nak berkepak dengan awek romantis
Biasalah budak baru nak naik jadi artis
Biasalah budak baru nak naik jadi artis
Biasalah budak baru nak naik jadi artis

Jakun jadi pelakon ke makan malam
Dinner show nyanyi orang tak paham
Tapi datin muda tengok geram sangkut
Dato outstation datin apa lagi angkut

Terima kasih power root
Rahsia diterima
Kalau sudi lagi boleh main gila

Datin kena taruk rahsia kemaruk
Makan boleh tapi jangan sampai kena lauk
Dato pegi London muka pucat bila balik
Bini buncit sikit tau dia tak boleh naik

Nak jadi terkenal harus pandai main api
Rahsia tinggal rahsia tak kan masuk tv lagi
Rahsia tak kan masuk tv lagi
Rahsia tinggal rahsia tak kan masuk tv lagi

Lirik Rahsia – Malique @ Lirikami

3 Komen:

Tanpa Nama berkata...

old skul bro..terbaek!!

azam pendek berkata...

mmang best

Muhammad Zikri berkata...

memang terbaik !! :D

Catat Ulasan


Rahsia Kuruskan Badan. Keterangan lanjut,sila klik sini
 
◄Design by Lirikami