Home » » Lirik Lagu Gagap - Stacy

Lirik Lagu Gagap - Stacy

Lirik Lagu Gagap - Stacy

Semalam ku keseorangan kau jawab dingin setiap pangilan
Bila ku cuba bermanja ku hanya bertepuk sebelah tangan
Katakan mengapa kau tak seperti selalu
Ini bukannya masalahku yang hanya cemburu
Bila ku tanya kau pulang soalan padaku

Ohh jawablah Sa sa sa sayangku mengapa
Jawablah ahh ahh ahh apa yang menganggu
Ga ga ga gagapku menjelma ku tak perlu tak perlu
Menyuluh yang sudah terang-benderang

Setelah episod itu kau sering matikan SMSmu
Telefon bimbitmu sering menjadi temanmu di kamar kecil
Katakan mengapa kau tak seperti selalu
Ini bukannya masalah ku yang hanya cemburu
Bila ku tanya kau pulang soalan padaku

Ohh memang terlebih Sa sa sa sayangku mengapa
Jawablah ahh ahh ahh apa yang menganggu
Ga ga ga gagapku menjelma ku tak perlu tak perlu
Menyuluh yang sudah terang-benderang
Sa sa sa sayangku mengapa
Jawablah ahh ahh ahh apa yang menganggu
Ga ga ga gagapku menjelma ku tak perlu, tak perlu
Menyuluh yang sudah terang-benderang

Katakanlah pada daku apa sebenarnya sedang berlaku
Pada dirimu yang kau rahsia dari ku mengakulah pada daku
Jika benar syak wasangkaku kan ku mulakan hidupku tanpa mu

Seperti yang ku jangkakan kau memang terlebih
Namun ku tak perlu risau kerana aku Stacy auwww

Ohhh… Sa sa sa sayangku mengapa (jawab lah)
Jawablah ahh ahh ahh apa yang menganggu (menganggu)
Ga ga ga gagapku menjelma ku tak perlu tak perlu (tak perlu)
Menyuluh yang sudah terang-benderang
Sa sa sa sayangku mengapa (jawab lah)
Jawablah ahh ahh ahh apa yang menganggu (menganggu)
Ga ga ga gagapku menjelma ku tak perlu tak perlu (tak perlu)
Menyuluh yang sudah terang-benderang

Lirik Lagu Gagap - Stacy @ Lirikami

9 Komen:

Virgonz berkata...

ni amik dari blog sy kan...?? hehe... ayat pertama tu letak "Semalam ku keseorangan"
sb time post kat blog... sy x jelas dengar lagu tuh...

Admin berkata...

oh iye ke..saya ambil dari blog pyzan sebenarnya...ok, saya betulkan lirik tu...

hastra berkata...

stacy nyanyi lagu pape pun best..

Tanpa Nama berkata...

MEMANG LA BEST LAGU GAGAP NI pakai buang pun best

zulaikha berkata...

zulaikha skkt1 11 thn

saya tak suka yg owwhh tu jadi macam gedik
tapi tak pe lagu stacy tetap best

Tanpa Nama berkata...

yana berkata:

saye suke sngt lagu stacy semua.rancak giler lagunye.apatahlagi saye suke stacy menari.i love you stacy...

Tanpa Nama berkata...

fiqhi
saye sngt suke lagu stacy apatahlagi lagu 'Aku.Stacy

Tanpa Nama berkata...

ain...

mmg best pon...suka dengar lagu ni.best gilerr!!dah lah rancak menari dia pon best!I LIKE IT!!!!

Tanpa Nama berkata...

aliana......
semua lagu stacy best giler.....
apatah lagu pakai buang ngan aku stacy!!!
I LIKE IT!!!!!

Catat Ulasan

 
◄Design by Lirikami