Home » » » Lirik Lagu Tak Mungkin Kerna Sayang - Alyah

Lirik Lagu Tak Mungkin Kerna Sayang - Alyah

Lirik Lagu Tak Mungkin Kerna Sayang - Alyah

Setiba di persimpangan,
Langkah kita tak lagi sehaluan
Bermula di saat itu
Tidak senada irama dan lagu

Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti

Kau telah jauh, jauh dariku
Tiada ruang di hati buatmu
Namun harusku akui
Ada ketika di minda kau menjelma kembali

Sekali segala ada
Ada rindu yang datang tiba2
Tak mungkin kerana sayang
Cuma terganggu oleh perasaan

Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti

Lirik Lagu Tak Mungkin Kerna Sayang - Alyah @ Lirikami

38 Komen:

amoi berkata...

tq for the lyrics :)

Tanpa Nama berkata...

thanz ror the lyrics "x mgkin krna cyg" i like...

Tanpa Nama berkata...

thanks 4 the lyrics!

elynn berkata...

tQ...love that.....Muuahhx...

anababy@matte91 berkata...

lirik yg menarik buat org tersentuh.bagi org yg frus nonggeng nyanyi2 lah lagu ni sebagai semangat.jgn sampai mau bunuh diri..

Tanpa Nama berkata...

lagu ni best sngt dan org yg nyanyi ni pun aku pnya gf skrg.. hahaha!!!

Tanpa Nama berkata...

hai,saya aqilah lirik lagu ini senang.

Tanpa Nama berkata...

lagu ini meingatkan ku dengan seseorang, ialah
farhan

Tanpa Nama berkata...

siapa yang tulis lirik ini,
macam tak betul aje,
dah la pendek lirik tu,
agaknya,bukan alyah yang tulis lirik dia sendiri.

Tanpa Nama berkata...

jangan lah kaomen .

Tanpa Nama berkata...

lagu cantik sangat Alyah

Tanpa Nama berkata...

Alyah,boleh tak buat lagu yg bagus daripada ini.

Tanpa Nama berkata...

ala ini saja lagu yg bagus

Tanpa Nama berkata...

lagu memang bagus tapi masih tak memuas kan hati

Tanpa Nama berkata...

hai,mahsura .

Tanpa Nama berkata...

hai, mahsura.

Tanpa Nama berkata...

hai,mahsura.saya azuriatie terima kasih .

daisy berkata...

hai mary ,saya daisy saya mau pesan agar sentiasa mendengar lagu alyah......

Tanpa Nama berkata...

lagu ni...best glerrr!!!!

Tanpa Nama berkata...

APA ERTI LUZER

Tanpa Nama berkata...

best gak lagu nie.....i like the lagu nie....k..good bye...!!!!.

Tanpa Nama berkata...

hai...samekk0m kpd kak alYah...!!

Tanpa Nama berkata...

aucakkk...!!!apa khabar kepada semua peminat setia kak alyah....

Tanpa Nama berkata...

w0w...!! tngh wat npe seme 2...busy kew...

Tanpa Nama berkata...

eee..ase nk tapo owg jew....

Tanpa Nama berkata...

hai...x de lagu lain lagi kew...!!!bosan lah asyik lagu nie jew keluar dlm radio,televisyen...boring lah...bye...

Tanpa Nama berkata...

happy seme....tadadadadad...

Tanpa Nama berkata...

wakakakakakakakkakakakaka....

Tanpa Nama berkata...

hai kak alyah....................
saya peminat no. kak alyah tau bye..................

Tanpa Nama berkata...

kakak saya memang peminat kak yg setia...................nanti buat album yg terbaik untk peminat kak alyah tau byeeeeeee.............

Tanpa Nama berkata...

lagu ni pon bleh thn gak!!!!!!!!! dgn sura kakak

Tanpa Nama berkata...

I LIKE !!!

Tanpa Nama berkata...

hai saya nurul fazira.saya teringi nak nyanyi lagu ni dan saya juga suka lagu ni :)

Tanpa Nama berkata...

LAGU NI SUNGGUH BEST

Tanpa Nama berkata...

ape2 je la

wawa najuwa berkata...

wow !! amazing ....
tq 4 the lyrics ,.,
this lyrics can make me happy
to hear ,.,
i love you alyah ,.,muaah !!!
100% love ,.,.,.,

Tanpa Nama berkata...

ye ker....??? x caya ahhh....

Tanpa Nama berkata...

the best 2 song lyric teruskan bebbb

Catat Ulasan


Rahsia Kuruskan Badan. Keterangan lanjut,sila klik sini
 
◄Design by Lirikami