Home » » » Lirik Selamat Ulang Tahun Sayang - Imran Ajmain

Lirik Selamat Ulang Tahun Sayang - Imran Ajmain

Lirik Lagu Selamat Ulang Tahun Sayang - Imran Ajmain

Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu

Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa

Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita

Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita 'kan bertemu

Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan

Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu

Lirik Selamat Ulang Tahun Sayang - Imran Ajmain @ Lirikami

8 Komen:

megat nizam berkata...

lagu nie memang sedih gilew...
sesiape yg layan lagu jiwang akan rse feeling dngar lagu nie

Tanpa Nama berkata...

sdehnyer...rase nk nangis je dgar lagu ni =(

misssy_z berkata...

sempene ulangtahun ape eh.nak bg kat kesayanganku.

misssy_z berkata...

sempene ulangtahun ape eh.nak bg kat kesayanganku.

Tanpa Nama berkata...

Tbaik dan sedih..
................

Tanpa Nama berkata...

rasa sedih pulak :( dgr banyak kali still sebak,
I tak dpt sambut dah coz dia tgglkan I sebab dia lebih pentingkan kerja dia. Tapi I still sygkan dia even langsung xcontact .lama daaa :(

Tanpa Nama berkata...

bt dia YG JAUH DI MELAKA...sy tggu awk...dh 14 thn.........dn msh setia menanti........

nora fadly berkata...

ulangtahun dia sabtu ni huhu

Catat Ulasan


Rahsia Kuruskan Badan. Keterangan lanjut,sila klik sini
 
◄Design by Lirikami