Home » » Lirik Cinta Ini - Siti Nurhaliza

Lirik Cinta Ini - Siti Nurhaliza

Lirik Lagu Siti Nurhaliza - Cinta Ini

Betapa Engkau Menyintai
Agungkan Aku Bagai Seorang Puteri
Selalu Kau Puja Diriku Ini
Melayang Aku Tak Memijak Bumi

Namun Terkadang Ku Rasakan
Apakah Sikapmu Tak Berlebihan
Aku Wanita Tak Sempurna
Bukan Sekilaunya Batu Permata

Marilah Bersama Jalani Cinta Kita Apa Adanya
Saling Mengerti Dan Sudi Menerima
Kita Manusia Biasa
Marilah Menjaga Kesucian Cinta Rahmat Yang Kuasa
Saling Berpadu Hati Untuk Berdua
Dalam Dakapan Mesra

Nikmati Suka Berbagi Duka
Seiring Denganmu Aku Bahagia
Genggam Jemari Dan Berjanji
Setia Selamanya Sampai Akhir Nanti

Lirik Cinta Ini - Siti Nurhaliza @ Lirikami

13 Komen:

Dayu berkata...

best giler lagu ni
sgt direct
nape lah penulis lirik kat msia tak de buat lagu layan gini

iena chumel berkata...

iena chumel
lagu ini best

kak Ika berkata...

hHAHAHAHAHAHAH..
TU JE.....

Tanpa Nama berkata...

lagu ni mameang best tapi patunya dalam af aril yang nyanyikan.

Tanpa Nama berkata...

semua lagu siti orang minat tak kira tua atau muda tak kira minat atau tidak dengar je suara dia terus sayangkan sitii..huhu siti best in the world!!bukan mawi tau'haha_say-pu

Tanpa Nama berkata...

sya islam cute nk kate : lagu nie i like...best sesangat...huhuhh.......tp 1 time denga lagu nie masa hafiz af7 nyanyi lagu nie...best wok...

Tanpa Nama berkata...

kak siti lagi ayu kalau pakai tudung penuh...honestly smoge pkai anak tudung biar tutup semua jgan sampai tertarik kebelakang ye ye....papepon saya suke lagu nie..

Tanpa Nama berkata...

best giler lagu ni..
arabian seyh..SITI IS DA BEST!!!

Tanpa Nama berkata...

bEsT nYeR lAgU nEy..............

Tanpa Nama berkata...

lGu sItI sMuEnYe SeDp Di DnGr.........
lGu NEy pOwN bEsT gILeR!!!!!!!!!
sYoK bEb!!!!!!!!!!
cAyE aR!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

aku ni rockers sejati..
sejak aku asyik dengar lagu ni dalam radio,
tanpa disangka2, aku terdownload lagu nie..
ni adalah satu sejarah bagi aku..

uyah berkata...

best sgt..no komen

Tanpa Nama berkata...

bagus. unsur2 islamik.

Catat Ulasan


Rahsia Kuruskan Badan. Keterangan lanjut,sila klik sini
 
◄Design by Lirikami