Home » Lirik Adakah Kau Setia - Stings

Lirik Adakah Kau Setia - Stings

Lirik Adakah Kau Setia - Stings

Sejak aku mengenali dirimu
Bermacam dugaan yang ku hadapi
Adakala tersentuh rasa hati
Adakala cemburu melukai
Namun aku tempuhi dengan sabar

Sejak aku jatuh cinta padamu
Perasaan aku sering terganggu
Adakala aku rasa curiga
Adakala semacam tak percaya
Adakah kau setia kepadaku

(*)
Oleh kerana hatiku setia
Sebab itulah teguh cintaku
Oleh kerana hati sudah terpikat
Sebab itu aku sayang

Dari hari ke hari aku terus merindui
Dan aku dapat rasakan betapa hatiku sukar
Nak melepaskanmu

Biar terpaksa susah payah
Namun kurelakan
Asalkan kita terus dapat Oh bersama selamanya

(ulang *)

Sejak aku jatuh cinta padamu
Perasaan aku sering terganggu
Adakala aku rasa curiga
Adakala semacam tak percaya
Adakah kau setia kepadaku

Lirik Adakah Kau Setia - Stings @ Lirikami

31 Komen:

Tanpa Nama berkata...

agak hebat lagu nyee... begitu mendalam....

sue berkata...

aq dah lah bru break wif pkwe aq...pa,ma tetap syg pa smpai biler2..u is my first luv..

faz berkata...

lagu ni pkwe aq tujukan kat aku...huhuuh....dia kata lagu ni dari awal sampai abis mmg ditujukan kat aq...huhuuh...slsps dgr lagu ni...aq mula setia kat dia sorg..huhuuh...abg ...i love u so much...lurza

Tanpa Nama berkata...

lagu nie sgt mendalam,,,,suke sgt lagu nie walau pown ak skng x bersedie lg tok setie,,,,tp insyaallah ak akn setie pada bakal husband ak,,,tp bukan sekarang

Tanpa Nama berkata...

Lgu ne kReenn bgt..
sesuaI dNgan suasaNa cNta Q saat Ne..

:)

Tanpa Nama berkata...

pakwe aku tetibe jiwang dengan aku.bagi lagu ni kat aku..slepas die curang..urmmmmape maknenye ye???

Ejam Machar berkata...

tuutt..
lgu niy mmg serupa dgn kesah hdup ak skrg,,,erhhh sedih weh..^^

Novan berkata...

lagu ni emg sperti knyataan ksah hdupku

Tanpa Nama berkata...

mcm pelik korg nea , huhuhh

Tanpa Nama berkata...

.,mengharukan banget lagu ini.., asal kau tau aku sangat mncintaimu... *vip*

Tanpa Nama berkata...

laguu ksukaanq...

Tanpa Nama berkata...

betul tu , lgu ini amt brhrga bgi sy

Tanpa Nama berkata...

lagu ny mmbri mkna yg amt mndlm buat diriku....

rossie berkata...

This song really make me know hw to love someone..n keep love forever

Lirik Lagu berkata...

Terima kasih atas infonya sahabat

Tanpa Nama berkata...

Ingat dya jd pngen hapalin lgu ini lgi....

Tp q ttp harus mncari yg baru...
Biarkan sejarah berlalu...masa depan terletak di depan...

YANTASIK CORP berkata...

CHORD GITARNYA BRO http://yantasik.blogspot.com/2013/03/chord-dan-lirik-adakah-kau-setia-stings.html

Tanpa Nama berkata...

AKU LAH BARU BREK DGN GF AKU.SEDIH TAUUUUUUUUUUUUU.

Tanpa Nama berkata...

kadang-kadang aku rasa aku yg terbaik. sampai kan satu thap. yang aku tk sedar orang yg aku setia selama nie.. dh pn pergi tinggalkan aku, kpe mesti mc nie.. sedang kn aku dh byak korban kn untk die.. hingga kini aku tetap setia................... sedarlah syg dri mimpi yg tiada kesudahan tu.

Tanpa Nama berkata...

SYg aBg SaMpAi.. Bile-biLe...." WaLAu PuN LiN... DaH jAdI MiLiK ORaNg ' LiN TaK AKaN LuPa.. KeNaNgAn KItE, LiN TEaP SyAng kAt AbNg.. Ni SeMuA PiLiHAn mAk/AbAh. mAaF kAn LiN.. NI KaN LaGu mULe-MuLe KiTe kEnAl.. LiN seMaI KAn LaGu NiE kAt HatI lIn SaMpAi BiLe-bILe k... sALAm tErAkHiRR.. uNtK YAnG tErSaYaN KoJeK SB bErNaM..

Tanpa Nama berkata...

goro paling

Tanpa Nama berkata...

Best . .

Tanpa Nama berkata...

menyentuh

luthfi kharisma berkata...

keren kali lah lagunya...terbawa melayang2 aku menyanyikan lagu nih,,!!sambil mendengarkan lagunya..!!aseekk...terbawa suasana yg sepi,,jadi nangis akunya..!!ingat sang pacar yg jauh disana

Tanpa Nama berkata...

anak ngawi jawa timur indonesia

aku adalah laki laki yang ada di lagu ini.

ika hevnawi berkata...

peurasaan loen jinoe lagee dalam lague nyoe ... pue pasangan loen na setia keu loen

Tanpa Nama berkata...

kenangan cinta aq

Tanpa Nama berkata...

Memang mendalam lirk nie...
Hanya org y btoi2 minat lagu nie...
Yang akan paham maksud y t'sirat n y t'surat...
:)

Tanpa Nama berkata...

Walaupun dah putus aku ttp sygg kauu ..I love you bie...

Tanpa Nama berkata...

Kalahau

Tanpa Nama berkata...

yang perempuan sayang tu sayang la jugak kat pakwe ko tp xpayah la sampai gadai dara korang yer.tunjuk bukti setia apabila korang dah bekahwin nanti

Catat Ulasan


Rahsia Kuruskan Badan. Keterangan lanjut,sila klik sini
 
◄Design by Lirikami