Home » » » » Lirik Masih Jelas - Hafiz

Lirik Masih Jelas - Hafiz

Lirik Masih Jelas - Hafiz

Beralih musim ke musim
Hati tetap serupa
Tiada yang berubah
Dari hari dikau pergi, dikau pergi

Penjara, hidup ini penjara
Tanpa ada simpati
Kepada sang kekasih
Yang dilanda, yang dilanda kehilangan

Masih jelas setiap garisan halus
Bila senyuman kau ukirkan untukku
Masih jelas setiap lekuk penjuru
Menghiasi wajahmu waktu kau renung aku

Ratib sendu
Bergetar dalam kalbu
Hingga menitis linang
Dari kelopak mata
Keranamu, keranaku dipisahkan

Masih jelas setiap garisan halus
Bila senyuman kau ukirkan untukku
Masih jelas setiap lekuk penjuru
Menghiasi wajahmu waktu kau renung aku

Masih jelas setiap garisan halus
Bila senyuman kau ukirkan untukku
Masih jelas setiap lekuk penjuru
Menghiasi wajahmu waktu kau renung aku

Sudah suratan takdir begini
Segalanya sementara
Selagi hayat ku masih ada
Kau bertakhta di hatiku

Beralih musim ke musim
Hati tetap serupa
Tiada yang berubah
Dari hari dikau pergi, dikau pergi
Dikau pergi

Lagu: Aidit Alfian (Indah Karya Publishing (M) Sdn Bhd)
Lirik: Ad Samad (Fighting Poet Sdn Bhd, S/P Luncai Emas Sdn Bhd)

Lirik Masih Jelas - Hafiz @ Lirikami

21 Komen:

Tanpa Nama berkata...

lagu hafiz nih mmg gempak r!
haha....hafiz hebat...haha...akim pun...aril pun...yazid ngan isma pun...haha...;P

Tanpa Nama berkata...

BETUL.LAGU HAFIZ IS THE BEST.& LAIN2 JUGAK.HE HE

Tanpa Nama berkata...

hafiz is the best

FERDAUSferdy Buthaks berkata...

sedap2

e l d y berkata...

susah betul hafal lirik ni >.<
Tapi berbaloi jua !! Byk feel bila bawa .. haha !!

ida berkata...

memang best lagu si hafiz ni...kalau tak tak kan la dia blh menang af7 tu....btul x...

Tanpa Nama berkata...

hafiz memang hebat mesti ramai orang suka

intan berkata...

hafiz ni mesti ramai org suka dia

inyu berkata...

helo ni intan

SARAH berkata...

MEMANG LA BEST TAPI BAGI AQ STACY LAGI BEST....JANGAN MARAH,,,,HAHAHAH

Tanpa Nama berkata...

senang jer la nak hafal lirik nie...
bezz giler la lagu nie..mmng GEMPAK!!!!!!!!!!!!!!

nia berkata...

lagu ni lagu pling boring dlm sjarah af......

Tanpa Nama berkata...

lagu hafiz is de best.sarah tu buta seni kau tahu tak.tak reti nak beza yang mana satu sedap dan tak sedap.kau ingat stacy tu nyanyi sedap sangat ke.dah le tergedik-gedik.sombong pulak tu tak nak layan pminat.artis apa ni.buat malu dunia seni je

Tanpa Nama berkata...

i paling x skee klip video yg ni...

Tanpa Nama berkata...

memang kerek

Tanpa Nama berkata...

same with me

Yg Mendengar berkata...

Boleh tahanlah..... I tak layan AF7, dah buring sgt asik nak abiskan duit peminat je....

Tp Hafiz ni mmg boleh tahan suara dia, lagu pun sedap... Harap dia success mcm si Aizat tu. Aizat tak jadi juara AF tapi Juara Lagu, kan best tu... AF tu berdasarkan undian peminat kalau tak mesti si Aizat tu menang dulu.

WYNA NUBIES berkata...

haha...perempuan nie over tol rr...

Tanpa Nama berkata...

rasa nak lempang muka perempuan dlm vclip dia ni. perlu ke vclip cmni? xkene langsung. lagu sedap. vclip sucks big time man.

eira berkata...

ok r lagu nih... enjoy gak....

Tanpa Nama berkata...

mcm bodo je la....

Catat Ulasan

 
◄Design by Lirikami