Home » » Lirik Cik Adik - James Baum, Doul & Hani (OST Bohsia)

Lirik Cik Adik - James Baum, Doul & Hani (OST Bohsia)

Lirik Cik Adik - James Baum, Doul & Hani

Cik adik datanglah kemari
Abang nak bawak kau bersiar-siar makan angin
Kemana bang(hei) adik ikut(hei)
Janji abang belanja jangan kedekut
Hey adik jangan kau melebih
Abang baru dapat gaji takkan kau nak sapu habis
Oi abang, jangan salah sangka
Aku bukan bohsia,bukan bohsia,bukan bohsia...

Apahal hidup sampai begini beb
Tak hiraukan mak bapak lu orang pergi beb..

Takpe bang, kite besar(tut..)
Abang jangan risau hidup kite dah terancam(oi oi..)
(hoo..)Adik muka manis tapi jangan jadi baik..
nanti orang kate kelakuan tidak baik..
Alarr takper, kita dah biasa..
tak kisah, taknak kisah pun "I" dah tak kuasa..

A'ey tak patut, tak patut..
Dia goyang punggung gua lemah lutut..
Bila diri mereka dilupakan seketika walaupun
hidup di alam nyata hanya sementara(ohh..)

Jadi macam mana suka tak apa yang dilihat..
Bukan gua tak suka beb, tapi takut kena jerat..
Lagipun muka lu gila banyak bertahi lalat..
Umur lu gua tak tahu tak pasal kena sebat(hooo..)

Cik adik datanglah kemari
Abang nak bawak kau bersiar-siar makan angin
Kemana bang(hei) adik ikut(hei)
Janji abang belanje jangan kedekut
Hey adik jangan kau melebih
Abang baru dapat gaji takkan kau nak sapu habis
Oi abang, jangan salah sangka
Aku bukan bohsia,bukan bohsia,bukan bohsia...

Lu pikir lu seksi, kau korek hidung..
Tengok perut dah berisi, sudah tergantung..
(toing..) hidung tak mancung, pipi tersorong-sorong
sorong papan tarik papan baru nak mintak tolong!
(hoi..) menyesal konon, sekarang baru lu nak pikir dan termenung..

truut..truut..
Bunyi telepon, keluar rumah lalu bersambung..
Nak dapat duit sikit terima penyakit..
Nak cari balak tapi terkena sumpit..(adoi..)
Terlantuk jadi bahak..
Sudahlah cukup bang, "I" dah tak tahan!..

Gari tangan "I", bawak ke balai..
Dah tahu "U" siapa nak kena belai..
Kepala otak lu, gua bukan anggota..
Tapi sebelum lu blah dengar sini gua nak kata

"Hey adik jangan kau melebih
Abang baru dapat gaji takkan kau nak sapu habis
Oi abang, jangan salah sangka
Aku bukan bohsia,bukan bohsia,bukan bohsia..



Lirik Cik Adik - James Baum, Doul & Hani (OST Bohsia) @ Lirikami

8 Komen:

Tanpa Nama berkata...

gempak siottt ...

Dida Liyda berkata...

ayat dia... I like!!! hebat!!!

Dida Liyda berkata...

err... sy rasa... bkn "Tapi sebelum lu berambus dengar sini gua nak kata.." tp, "Tapi sebelum lu blah dengar sini gua nak kata.."

Tanpa Nama berkata...

weeeee

Tanpa Nama berkata...

ctk ar....

arca berkata...

mmg ctk ayt tue....

Tanpa Nama berkata...

Ayat lue gempak siak . Ayat mcm nk gy rempit siak . Lue nk gy rempit pew ? Haha . Tpiey ape2 pown lagu lue trbaek . . . Bole wt bosia2 at luar terase . . .

Tanpa Nama berkata...

ayat lu mmg akan buat bohsia kat luar terasa la

Catat Ulasan


Rahsia Kuruskan Badan. Keterangan lanjut,sila klik sini
 
◄Design by Lirikami