Home » » » Lirik Lagu Cintaku Sampai ke Ethiopia - Ria Refty Fauzy

Lirik Lagu Cintaku Sampai ke Ethiopia - Ria Refty Fauzy

Lirik Lagu Cintaku Sampai ke Ethiopia - Ria Refty Fauzy

Kalau kau benar sayang padaku..
Dan kalau kau benar cinta..
Ucapkanlah..janji setiamu..
Kalau kau benar sungguh mahu..
Semua milikku untukmu..
Jiwa dan ragaku..semuanya milikmu..

Bukanlah emas permata..(intan berlian)
Juga bukan gemerlap dunia..(bintang-bintang)
Bulan madu..aku pun tak minta..
Asalkan kita dapat berdua..
Aku pun bahagia..
Ke mana pun kau pergi.. ku kan ikut kamu..
Walau..ke hujung dunia..

Jangankan gunung Fujiyama..
Puncak Himalaya ku ikut kamu..
Jangankan ke Kemboja..
Ke Ethiophia ku ikut kamu..
Kalau memang kamu cinta aku..
Ke kutub utara..aku ikut kamu..

Jangan..jangan..janganlah kau ragu ragu sayang..
Jangan..jangan..jangan ragu kan cintaku
Jangan..jangan..janganlah bimbang dan ragu sayang..
Sungguh mati..aku cinta kepadamu..

Lirik Lagu Cintaku Sampai ke Ethiopia - Ria Refty Fauzy @ Lirikami

12 Komen:

Jai Montana berkata...

pergh..lagu ni la gua dok cari..selalu sangat ada dalam sinar fm

Tanpa Nama berkata...

haha tau x pe Jai Montana

Tanpa Nama berkata...

Sama la.haha

Tanpa Nama berkata...

Gua pun minat g ler arr ni lagu

Tanpa Nama berkata...

dah lama bro gua cri lgu ni..bru skrg jpe siot la..mlm ni gua nk karok ngan lgu ni

Tanpa Nama berkata...

Aku suka lagu ni.. Selalu layan dalam kereta..

Tanpa Nama berkata...

Lagu nie memang best...

Saya lah ni .. berkata...

Hisy , dahlame aku carik lagu ni ..

az roy berkata...

xde kord gitar ke ?

Tanpa Nama berkata...

Mmg best la..

Tanpa Nama berkata...

Mulau mandan nyawuh ngenengah,ngunung naik nenyemang ningamung nanah,muni yg maik ningenang nyua..
ksiannya awk..sengau rupanya!huhuhuhu

Tanpa Nama berkata...

Lagu ape ni tak pernah dengar plak sbelum nie.? tap bila dengar mcm best jer..

Catat Ulasan


Rahsia Kuruskan Badan. Keterangan lanjut,sila klik sini
 
◄Design by Lirikami