Home » » » Lirik Lagu Cun Saja - Sleeq

Lirik Lagu Cun Saja - Sleeq

Lirik Lagu Cun Saja - Sleeq

Chorus:-
Lagu ini bukan di radio setiap hari untukmu
Lagu ini tidak perlu kau kembali kepadaku
Lagu ini hanya ingin kau fahami ku sudah teruskan hidupku
Semuanya cun saja

Tak perlu tinggalkan pesanan
Tak perlu buat panggilan
Ku tak perlu lagi kalau kau cuba mintak maaf
Lupakan sahaja
Diriku cun saja

Duduk di rumah seorang saja
Menulis lagu cinta
Menggunakan kisah ini tuk ceritakan

-Chorus-

Alyph:
Cun hidupku kini cun saja
Sejak kita memang cun semuanya
Sejak pisah itulah permulaannya untukku berhati-hati dgn buaya
Ngap ngap pendirianku tegap
Jumlah kali kita bertengkar memang genap
Untuk aku ke tahap ini silap kita memang patut sama-sama kene sepak pak pak
Tapi bukan niat aku tuk salahkan dirimu
Aku sedar ku juga ada kekuranganku
Tapi kalau bersifat mementingkan diri sendiri untuk kebaikkan bukan kurang ajar itu

Duduk di rumah seorang saja
Mengarang lagu cinta
Dengan mengembalikan kisah kitakan tapi jangan perasaan
Ohh..

Walaupun ini bab yang baru ada masa arah ku tak tentu
Tetap rindu kehadiranmu, tidak patut
Kerna ku takut

-CHORUS-

Lagu ini,
Tandanya kamu masih sayangkan ku
Walaupun sudah tidak bersama lagi

Lagu ini,
Tandanya ku masih rindukanmu
Walaupun sudah tidak bersama lagi

Lagu ini,
Dengan lagu ini ku ingin memberitahu kamu bahawaku okay
Aku okay

Lagu ini,
Dengan lagu ini ku ingin memberitahu kamu jangan cakap tak boleh

-CHORUS-

Lirik Lagu Cun Saja - Sleeq @ Lirikami

62 Komen:

Nabilah berkata...

SLEEQ!! my number one fan! ;D keep on going!

Nabilah berkata...

oopppss, salah. hehehe number one IDOL!! ;DD

Tanpa Nama berkata...

best...

dayana berkata...

sleeq best and gud luck...

Tanpa Nama berkata...

best glerw r lgu ny...dywunk pown encm..hehe

Tanpa Nama berkata...

bestnyer lagu nieh.. soft jew

Tanpa Nama berkata...

hheheheh sye ske lagu sleeq cun saja

drAmA qUEen berkata...

bestt glerr lagu nie wehh...

Tanpa Nama berkata...

lagu neyh mmg cun..sukew bangat!!!

Tanpa Nama berkata...

best la gak lagu nie
huhuhu...
:)

Tanpa Nama berkata...

yeah....... lagu ini bermakna dalam hidup ku...

Tanpa Nama berkata...

lgu nie cun gile.!! sesuai tok spe2 yg cun.... hehehe....

@N@ berkata...

best gak r...,

manje!!!! berkata...

luv this song!!!!!muuuuah!!!

fareeyhaa bdk baik berkata...

cute + comei + romatik + klakar = best !

best gile laah lagu ni !

nur hazirah binti mohd nasir berkata...

pkai suar ngn spande
bst gle de

Tanpa Nama berkata...

best giler lagu nih~

fazris berkata...

lgu ne besh gle..

Tanpa Nama berkata...

lgu nie best sgt.

Tanpa Nama berkata...

boleh gak le best

hana luv emo berkata...

best la lagu niey. . .
keep going.. wt lagu yg lebih cun dri niey. . .

Tanpa Nama berkata...

nombor satu lagu ini cun saja beb

sleeq berkata...

hi its me sleeq. thanks sbb comet yang bagus ok .i love you all muahh!!!!sleeq cun saja!!!

mis aiai berkata...

i like la lagu nie..
enjoyy

Tanpa Nama berkata...

best

Tanpa Nama berkata...

best nyer

Ania Ytazzi @ Aina Izzaty berkata...

Best ... Suka dengar .. <3

nur shafifi berkata...

best nye lagu nie o,0.....

ika berkata...

lagu yg fantastic

Tanpa Nama berkata...

best lagu ni.. i like...

aiman berkata...

best jugak tapi x sampai giler sgt

Tanpa Nama berkata...

sleeq ...terbaeeekkkk abang kuuuu .....

herlina wati berkata...

suke lagu ni...sweet sgt2 (^~^)

Tanpa Nama berkata...

lagu nih memg cun..macam penyanyinyer gak..hehe..:D

Tanpa Nama berkata...

best gillak agu nih ;D
keep going!!!

Tanpa Nama berkata...

Best

Tanpa Nama berkata...

Hensem gile dowang nie.....

Tanpa Nama berkata...

Not_Bad

Tanpa Nama berkata...

best sangat...love you...

Tanpa Nama berkata...

fuyoooo . best gler .

mira mirana berkata...

best....sleeq best....

Tanpa Nama berkata...

sy suke semua lagu sleeq

Tanpa Nama berkata...

sleeq the best....

Tanpa Nama berkata...

syarrif dah tunang....

Tanpa Nama berkata...

I LOVE YOU SLEEQ!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

sleeq memang best

Tanpa Nama berkata...

go sleeq

Tanpa Nama berkata...

Sleeq!!!!! :*

Tanpa Nama berkata...

aku mok tulis lagu cinta,kelak cun saja...

Adrina Adnan berkata...

best lagu nie ... :)

Tanpa Nama berkata...

Sleeq,best song....

Feeqa miera berkata...

Sleeq mmg t'baik
smga trus mju dlm bdag ni

Tanpa Nama berkata...

walaupun lagu nie dh lama,, tpi ,,masih bgus kat tlinga saya ..

Tanpa Nama berkata...

smua lagu sleeq ,, bgus - bgus belaka ..

Tanpa Nama berkata...

hello,sleeQ ....my name adeline alyph...welcome to sleeq the best.................

Tanpa Nama berkata...

Is roslee

i love ALYPH 4ever!!!

Amin Maktar berkata...

Lagu ini bukan diradio setiAp hari untukmu
Lagu ini tidxk perlu kau kembali kepadaku
LAgu ini hanya ingin kau fahami
Ku sudah teruskan hidupku
Semuanya "cun saja"
So sweet
I like this song
We love you "SLEEQ"<3
SLEEQ good luck

Tanpa Nama berkata...

sya paling tidak suka sleeq...........

Tanpa Nama berkata...

Apa yang best sangat ?

Tanpa Nama berkata...

Apa yang best sangat ?

Tanpa Nama berkata...

Best gak...tenang jiwa

Tanpa Nama berkata...

cute bha lgu nih

Catat Ulasan


Rahsia Kuruskan Badan. Keterangan lanjut,sila klik sini
 
◄Design by Lirikami