Home » » Lirik Lagu Negeri Selangor

Lirik Lagu Negeri Selangor

Lirik Lagu Negeri Selangor

Duli Yang Maha Mulia
Selamat di atas takhta

Allah lanjutkan usia Tuanku
Rakyat mohon restu

Bawah Duli Tuanku
Bahagia selama-lamanya

Aman dan sentosa
Duli Yang Maha Mulia

Lirik Lagu Negeri Selangor @ Lirikami

37 Komen:

Tanpa Nama berkata...

bapak kasu nie lagu rasmi bukan rakyat

yatie berkata...

thanks saya mencari lirik lagu negeri selangor...

Tanpa Nama berkata...

Tq....saye sedang cari ni lah....

Tanpa Nama berkata...

lagu ini sgt sedp dan ok : saya mahu cari untuknya

Tanpa Nama berkata...

selangor song is 'sangat merdu"

Tanpa Nama berkata...

terima kasih internet memang kemudahan yang bagus syukur...syukur dan terima kasih pada menteri kita yang terhormat dan Allah yang dikasihi

Tanpa Nama berkata...

ape bodoh kau ni by tc wong

Tanpa Nama berkata...

Benggap arh kome neyh. Suweyyyy XD

Tanpa Nama berkata...

yes,akhirnya dapat gak lagu nie yeeesssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

selangor negeri ku tercinta

nur qamarina batrisyia berkata...

lgu negeri selngor sedap dan merdu lh.........

Tanpa Nama berkata...

LAGU NI SIKET LAAAAA

NAS berkata...

BOSAN LAAAAAAA.....................

Tanpa Nama berkata...

beta yang merekanya

Tanpa Nama berkata...

Lagu yang sangat buruk dan tidak pantas untuk dinyanyikan.

Tanpa Nama berkata...

Ssssw

Tanpa Nama berkata...

aku anak selangor apa hak kau kutuk2 lagu ni memang tak ada adap suka hati mak bapak kau je nak kutuk2 lagu negeri orang kau ingat lagu negeri kau tu sedap sangat ke hakkk tuihhh lah sedap

Tanpa Nama berkata...

tq

Tanpa Nama berkata...

Lagu kebangsaan ku ingat masa sekolah dulu kena nyanyi masa perhimpunan

Tanpa Nama berkata...

Boleh ke bukan Islam nyanyi lagu ni? Kalau sampai lirik Allah sebut apa? Tut.,,...?

Tanpa Nama berkata...

dah Islam ni agama rasmi wajiblah sebut nama Allah tu dude,,,fikirlah skit

Tanpa Nama berkata...

nasib baik ada




Tanpa Nama berkata...

sebagai anak jati selangor...kite mestilah mengahargai negeri kite...samada negeri lain sekali pntetap kna hormatkn lgu negeri org lain

Tanpa Nama berkata...

Lagu rasmi negeriku...
Bkn rep@R&aB bodo...

Tanpa Nama berkata...

ADUI

Tanpa Nama berkata...

thanks:) saya mencari lirik ini

Tanpa Nama berkata...

Engkau tu indon....ke...meno pang...byk citer pulak

Tanpa Nama berkata...

Kau tahu cakap bapak bapak je.. apalah kau :(

Tanpa Nama berkata...

walao tak ada lagu nama

Tanpa Nama berkata...

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Tanpa Nama berkata...

nice

Tanpa Nama berkata...

dapat jugak cari

Tanpa Nama berkata...

Terima kasih

Tanpa Nama berkata...

bodoh lah laguni rock la sikit

Tanpa Nama berkata...

tak sedap la laguni rock la sikit

Tanpa Nama berkata...

tq very much

Tanpa Nama berkata...

bestt nyer lagu nie

Catat Ulasan


Rahsia Kuruskan Badan. Keterangan lanjut,sila klik sini
 
◄Design by Lirikami