Home » » » » Lirik Lagu Cinta Ada - Karen Kong, Sheila Majid, Jaclyn Victor

Lirik Lagu Cinta Ada - Karen Kong, Sheila Majid, Jaclyn Victor

Lirik Lagu Cinta Ada - Karen Kong, Sheila Majid, Jaclyn Victor

Andai aku buta kan mata
Dapatkah kau mendengarkan jujurnya
Andai engkau tutup telinga
Dapatkah kau melihat keikhlasannya

Korus
Aku cinta bukan dibayang mata
Jauh dari bahasa
Dekatkan ertinya
Aku cinta bukannya disengaja
Jauh dari wasangka
Dekatkan hatinya
Memang cinta ada dalam jiwa kita

Andainya cinta itu buta
Dapatkah kau mengubah pesonanya
Andai mengalir air mata
Dapatkah kau membezakan jelingnya

Korus
Oh mengapa ada saksi yang tak memahami
Wow..wow..wow..wow..
Oh mengapa ada saksi yang disalah erti
Oh aku cinta
Oh jauh dari bahasa

Ulang korus

Memang cinta ada dalam jiwa kita...

Lirik Lagu Cinta Ada - Karen Kong, Sheila Majid, Jaclyn Victor @ Lirikami

3 Komen:

mr.kejam berkata...

apsal sebutan....Andai engkau tutup telinga
cam pelat je si polan tu nyanyi x brp jelas sebutan "tutup" cam sengau je...hehehe

p/s: walope pun tahniah ye si polan kerna sudi b'featuring nyanyi lagu versi malay ni...

Tanpa Nama berkata...

saya memang nak cari lirik lagu tapi internet lmbt sgt

Tanpa Nama berkata...

Nice Lyric

Catat Ulasan


Rahsia Kuruskan Badan. Keterangan lanjut,sila klik sini
 
◄Design by Lirikami