Home » » Lirik Maaf - Saleem

Lirik Maaf - Saleem

Lirik Maaf - Saleem

Berakhirku di pintu besi
Lamanya ku terkurung sepi
Membuang lamunan kehayunkan kaki
Masih adakah pintu maaf di hati
Untuk diriku ini

Sesampainya di depan rumahku
Ku hanya berdiri terpaku
Ingin bertemu... bersama dirimu
Tetapi rasa hati malu
Ku mengecewakanmu

Aku sedari ku insafi
Tak ingin lagi ku ulangi
Hidup di buih
Yang terasa menyiksa diri

Berikanlah aku pintu maafmu
Atas segala kesalahanku
Berikanlah aku kunci hatimu
Hulurkanlah jabat tanganku

Jangan samakan aku
seperti dahulu
Kini aku telah berubah
Dalam hidupku

Lirik Maaf - Saleem @ Lirikami

15 Komen:

Tanpa Nama berkata...

Perhh...dlm maknanya ni...tkut lirik je,tp tuan bdn x brubh pun...

Tanpa Nama berkata...

Sy dh lalui idup brsuamikan penagih ni,ari2 ckp nk brubh,tp hampeh...

Tanpa Nama berkata...

kupun nak cakap cam tu tapi tapaa la yang penting saleem tetap saleem.

uhuuhuhh berkata...

fuck u all condemn saleem

Tanpa Nama berkata...

amik yg baik buang yg keroh...

Tanpa Nama berkata...

Same la. Sume penagih xkan berubah. Sume penagih ego tinggi.

Aree Cellfirst berkata...

mana korang tahu penagih xkan berubah?cuba ckp..pennGIH AkN BERUBAH..

Tanpa Nama berkata...

Saleem tetap tak berubah saleem tetap sama saleem yg dari dulu,kini dan selamanya....saleem is the best suara dye mahal bagi aq.....perangai dye tu kalau kita doakan yg baik tu baek la....same la yg ade pengalaman berlaki ke bersaudara kn penangih ke korang doakan yg buruk buruk la....pikir la diri korang dulu sebelum mengata orang.....

Hafiz Othman berkata...

Siapa la kite ni,hanya insan hina dan kerdil...tidak ada hak langsung untuk menghukum orang.zahirnya mungkin kita nampak dia seorang penagih..hati dia kita tidak tau mungkin kuat untuk dia rase hendak berubah tapi dengan kata2 kita yang teruk dan tidak prihatin terhadap beliau membuatkan dia menagih semula.Ya'Allah ampunilah dosa2 kami semua Ya'Allah sesungguhanya kami hanya manusia biase dan lemah yang tidak lari dari membuat kesilapan dan

Tanpa Nama berkata...

Btol sy stuju sgt yg tuh..spe yg duk condemn lg mohon buang perasaan dengki tu n minx doakan yg baik

Tanpa Nama berkata...

Jgn kAte Kat orang Sangt,,,nk trbalik kat keorang sume skelip mate jer..

Tanpa Nama berkata...

Jgn kata saleem sorg penagih..ade lg artis jd penagih..jamal abdillah dan ramai lg

Tanpa Nama berkata...

Sy setuju sangat 2.. biarkan lha dy nak berubh.. jangn pertikaikan lagi..

Farezd Mencaridamai berkata...

Berikanlah aku pintu maafmu
Atas segala kesalahanku
Berikanlah aku kunci hatimu
Hulurkanlah jabat tanganku Jangan samakan aku
seperti dahulu
Kini aku telah berubah
Dalam hidupku

Tanpa Nama berkata...

dah tetera tajuk dia jangan sama kan aku seperti dahulu...setiap mnusia ada jalan cerita dia..penagih pon manusia juga,dia mungkin tersalah pilih kawan dia jadi cm to..

Catat Ulasan


Rahsia Kuruskan Badan. Keterangan lanjut,sila klik sini
 
◄Design by Lirikami