Home » » Lirik Segalanya Ku Terima - Illusi

Lirik Segalanya Ku Terima - Illusi

Lirik Segalanya Ku Terima - Illusi

Aku yang kehilangan
Dalam diri sendiri
Terkurung dalam bayangan mu
Gelak ketawa engkau
Bagai bertahun dulu
Mengheret ku ke syurga kita

Itu mimpi yang terkenang
Membuat aku terbuang
Tika memapah semangat yang masih ada

Cerita silam ini menjadi racun bisa
Dan kini aku pun melara
Terlemas di dataran
Dilambung ombak hidup pun aku masih menanti mu
Akan tersingkapkah cinta
Yang telah sekian lama
Kita dodoikan bersama di mimpi ngeri

** :
Biarpun masih tergagah
Menjulang cinta yang patah
Sebenarnya pun kesepian
Dan aku pun masih cinta
Diri ini penuh luka
Yang tidak akan tertutup
Meskipun ada pengganti
Seiras wajah

( Ulang Rangkap * dan ** )



Lirik Segalanya Ku Terima - Illusi @ Lirikami

8 Komen:

Ana Suhana berkata...

Haaa........minat sgt lagu ni,bkn nk kta apa la kn lagu dlu2 lg sdp dgr dri lagu org zmn laa ni..lgu org la ni ntah apa2....

Tanpa Nama berkata...

@ana suhana haa betul cakap kamu,lagu dulu dulu lirik memang penuh bermakna memang feel bila dengar tapi bila dengar lagu sekarang yg kebanyakannya syok sendiri mmg tak syok..no offense ^^

Fazly Ramli berkata...

Lagu nie mmg best.... biler nak bawak pun perlu suara yg mantap..... aku bagi 5 bintang......

Fazly Ramli berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Nurul Ain berkata...

yaya. btoi t2

Saiful Azfar berkata...

setuju sgt2... lirik lagu dulu penuh dengan perasaan, mmg dorg masukkn segala2 nya dlm lagu dan senikata... lagu skang kurang bnda2 mcm nie... lbih kepada populariti n pesona artis...

Tanpa Nama berkata...

rindu betul zaman tu...kualiti suara dan liriknya Susan dikecap masa kini.

Tanpa Nama berkata...

Btul kakak2 smue..sye pn minat sgt dgn lagu ni

Catat Ulasan


Rahsia Kuruskan Badan. Keterangan lanjut,sila klik sini
 
◄Design by Lirikami