Home » » Biodata Intan Ladyana

Biodata Intan Ladyana

Biodata Intan Ladyana

Biodata Intan Ladyana

NAMA PENUH: Intan Nurladyana Mohamad Yahaya

TARIKH LAHIR: 2 Jun 1982

UMUR: 27 tahun

ASAL: Kuala Lumpur


KELUARGA: Anak kedua daripada tiga beradik

KERJAYA: Model iklan, pengacara dan pelakon

PROGRAM TV: Hello Minda dan Advanture Race 2006

IKLAN TV: Oil of Olay, Dentyne, Kinder Bueno, Hotlink, Celcom, Acuvue, Mcdonald's, Toyota, Sunsilk, Nivea Skincare, Follow Me, Jacobents, Toyota Hilux, Dentyne dan Deify Skincare

FILEM: Tipah Tertipu The Movie, I'm Not Single, Remp-It V3, Jangan Pandang Belakang & Adnan Sempit

DRAMA: Puteri, Jelatang, Dari KL Ke Queenstown, Sutera Maya, Suria Kasandra & Bionik

Biodata Intan Ladyana @ Lirikami

59 Komen:

Tanpa Nama berkata...

awak seksi la.mak awak tak marah ke awak pakai seksi ni.apa e-mail dan no. tel awk.

Tanpa Nama berkata...

very2 sexy.......sye peminat awk.........

Tanpa Nama berkata...

awk memang sex mmmmmmmmmmmmmmmmmmmuuuuuuuuuuhhhhhh

Tanpa Nama berkata...

awk x malu ker amik gmba cm nie...klu sy jd awk,mmang xnak amik gmba cmtu..awk nie x tkot dosa ker..nnti kat padang mahsyar bru awk sdar kot dgn ape yg awk dah wt..insaf la ckit..pkr2 lh ye..

Tanpa Nama berkata...

akak pkai lah tudung

Tanpa Nama berkata...

awak ni tak malu ke amik gmbr cam ni kalau nk amik gambar camni saya rasa tk yah jd org islam...tak malu ke??? kenapa tutup guna tangan napa tak bukatrus bg satu malaysia tgk bkn stakat satu malysia tp satu dunia

Tanpa Nama berkata...

akak..sy peminat akak,sy suka tgk akak berlakon
best tau..akak cantik..tapi kalau akak pakai tudung lagi2 cantik..harap2 akak pkai tdung yer n tutup aurat..

Tanpa Nama berkata...

AKAK CMEL LH...........SEXSI PIAP 2.......... NK N.TEL LEH X??????????????

eaqacyunxery berkata...

sy ske cre kak blak0n...
sy emg really mnt akak...
sure,but if akak ubh cra pmakaian akak..
cy lh skong ak..
0ke,g00d luck 4 yox lk0nan..
and 4 your live 2...

Tanpa Nama berkata...

seksi la.x nak pakai tudung ke...kalau pakai tuduna mesti cantik....kamal mesti suke....

Tanpa Nama berkata...

pakailah tudung........

Tanpa Nama berkata...

kalau x nak pakai tudung jgn pakai pakaian mcm tu........

Tanpa Nama berkata...

hai..intan.

Tanpa Nama berkata...

bagus lawa lah awak intan tapi baik bka sja trus baru seksi

Tanpa Nama berkata...

awk,na bijik kelintit ley ? :P

Tanpa Nama berkata...

SEMUA X MENARIK LANGSUNG!!!!

Tanpa Nama berkata...

salam,akat niy nk cium sye ker,mne bleh mcm 2 akat kte bkan musrin sory ye akat huhuhuhuhuhuhuhuhu,akat niy cute lh,mammg akat niy mcm lover heart sye dh ase hehehehehehehe btul x akat????????????????

Tanpa Nama berkata...

sye nk tdo dgan awk bleh x???

Tanpa Nama berkata...

hai kk intan pakai la tdng nampk solehah

dedeq syafeeq berkata...

hai kak intan .....knp kakak intan sexy ?????...hrp kak intan dpt reply my comments ......

Tanpa Nama berkata...

Kenapa kak intan seksi sngt?kalau pkai tudung kn cantik........

Tanpa Nama berkata...

kak intan mmng cantik......tapi klau pakai tudung lgi cantik...

Tanpa Nama berkata...

seksi giler!!!

Tanpa Nama berkata...

akak dngan abg kamal mmg serasi, tapi kalau akak pakai tudung lagi serasi.:D

Tanpa Nama berkata...

Biar lh dye nk pakai tudung ke x....kau sebok nape

Tanpa Nama berkata...

kakak intan cute sekali,I like!
hara[ satu hari boleh saye jumpe akak intan :)

Tanpa Nama berkata...

biarlh dye nx pkai tdung ke x!!!!!!
dye yg tnggung dose!!!!!
bkan awk pung!!!!!

Tanpa Nama berkata...

ntah yg korg nx sbuk 2 psaal ha?????
dye buad dye tnggung!!!!!
laen lh dye buad korg tnggung!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

comelnya kak intan nie sentiasa nmpak cute terutamanya dalam filem ADNAN SEMPIT2 comel sgt saya tgk kak intan ngan kak yana samsudin mcm kembar lah sbb ayik berlakon sama jerr mungkin sbb akak mmg sesuai kot belakon ngan kak yana kan:)

#khas dari adik hazirah

Tanpa Nama berkata...

yg korang nk sibuk asl kak intan nie pakai tudung kerr x pakai kerr ada kacau hidup korang semua kerr suka aty dia la nk seksi ke x nk pakai tudung ke??korang ingat korang pakai tudung dah bagus sgt ke?? enta2 perangai korang lagu teruk dari org yg x pakai tudung tue kalau korang nk mrh apa yg aq tulis nie lantak korang la sbb korang yg salah bukan aq....aq bukan nk gaduh tapi aq bagi tahu x pyh nk jaga sgt tepikayan org cermin diri tue sikit ok..:)

#JGN MRH CUMA BAGITAHU SAJA....:)

Tanpa Nama berkata...

suka aty diaorg lah yg kau sibuk apasal mmg betul pun>

Tanpa Nama berkata...

mmg la betul tapi jgn nk jaga tepikai org lain sedar diri tue sikit kita nie manusia semua ada wat salah betul

Tanpa Nama berkata...

u mmg sesuai untk kamal adli.. umur bukan penghalang untuk mendirikn sesuatu hubungan.. semoga kekal smpai bila2..

Tanpa Nama berkata...

mungkin sekarang dia seksi.. tapi lepas kwen t msty suami dia akn didik dia dgn agama supaya pakaian nye lebih sopan... selalu nye lepas kwen allah akan bgy umat dia lebih bnyk hidayah..

Tanpa Nama berkata...

that's true, kdg2 x smue orng smpurne ada y baik ada y jht n ada y cntik n ada yg x cntik, klau nmpk ssuatu y x baik tgurlh dgn cre y baek bkn cre y ksr n memkse, cube klau diri korng kne pakse dgn orng len. msti korng pon x suke. betul? so mne tau dgn cre tuh orng y korng tgur uh boleh trme gk oneday.

Tanpa Nama berkata...

peluang itu hanya datang sekali dalam seumur hidup kita. jadi gunakanlah peluang itu sebaik baik mungkin sebelum ia pergi meninggalkan kita!

Tanpa Nama berkata...

aiii..kak intan

kak awk mmg comey sgt..mg kak sntiasa trus berjaya.....kdg2 kritikn demi kritikn akn buat kita lbih matang tuk berjaya mgenal dunia tapi jauh ke lndasan akhirat mg kita sume saya n peminat yg len sentiasa ingt pd yg satu Allah maha esa n sama berubah menjadi khalifahNYA yang terbaik..:)

Tanpa Nama berkata...

kamu smua,jangan sibuk pasal kak intan...biarkan,dia lebih cantik tak pakai tudung...sesiapa yang pakai tudung tu,nak tunjuk alim konon...akak,be the best wman win..love u kakak intan...

Tanpa Nama berkata...

Sukahati dialah...sy adk dia

Tanpa Nama berkata...

Awk ckp camtu sbb awk nk tgk sy bogel kn atau awk nk rogol sy

Tanpa Nama berkata...

hye kak intan....hope succes dlm krjaye akk k.....

Tanpa Nama berkata...

assalammualaikum. Intan. Hw r u? Hmm btw im nizam from brunei.. Terus kn perjuangan intan ye..n2 me peminat u dari brunei.. Tq.

Tanpa Nama berkata...

Pakailah tudung

Tanpa Nama berkata...

Sedap nak jolok ni
Ah ah ah
3======D ()

shahril(kiro) berkata...

hai kak intan

Tanpa Nama berkata...

Yang gambar pertama tu bukan dia lah bodoh......

Tanpa Nama berkata...

ate gambar pertama tu siapa? dah pandai sgt ke nk kate org bodoh ha joker?!

Tanpa Nama berkata...

Akak,comellah akak nieyh..tapi jgnlarrrhh seksi sgt..x baik..

Tanpa Nama berkata...

lantak dya la itu kmahuan dye....nk pakai tdung ke x...nnti kmal ddik dye dgn sebaik yg mgkin.... tpi shrusnyanya klu dye nk jdikn kamal seorg suami lbih bgus tnjuk kpda kamal ckup la.. xpyh nk tnjkkn kpda smua llaki... hrap intan fhm sgt....come mmg come, lgi come klu pkai tdung....kdg2 ada btul jga komen dri kwn kta 2..... apa2 pn hrap intan brubh k...pkai pkaian yg sopan dn jgn xpkai apa2 pn d bdan 2.. sya skong itan dri blkg..take care...

Tanpa Nama berkata...

kwan2 yg nk komen ckap prktaan yg bek2 jgn kta kcikan ati intan stiap mnusia tdk ada ksemprnaan dlm hdup msing2... biarlah ayt 2 dgn prktaan yg btui...sya cma bgi cdgan shja..akum...

Tanpa Nama berkata...

kta sbgai seorg wnaita jga adap pmkain kta d hdapn umt2 nabi adam... kta adalah prmata di dnia ini....igt bgi pmdangan org2 yg lbh tua dri kta... kta d dnia hnya smntra sja..

faiz bangi berkata...

askum opo pun intan buat mulai dari hati opo org nak ckp ckp lah yg penting kena sabar jgn marah sautu hari yg benar akan terbongkar allah maha adil kalau awk sabar lg baik dari awk kata org biaya org kata opo ygpenting kita bt sesuatu bersebab kerja atau sebalik .kita tak dpt puaskan hati semua org yg . merendah dari lg bgs

Tanpa Nama berkata...

seksi akak intan nie

Tanpa Nama berkata...

hye kak intan ! saye nie peminat setia akak tau ... akak comel N cantik tapi ... kenapa akak seksi sangat ??? dosa kak seksi seksi , nanti tuhan marah ...... cuba akak intan pakai tudung , mesti lawa ... ( akak jangan marah tau saye cakap macam nie ... saye nak bagitau jer . N then , saye tak nak akak pakai seksi seksi ... nanti dosa , akak intan kene masuk neraka . saya anggap akak sebagai KAKAK ANGKAT SAYA walaupun akak bukan kakak saya dan akak tak kenal saya . ) saya sayang AKAK INTAN LADYANA for ever

Tanpa Nama berkata...

Awk mmang cntik & seksi.gilerrr...klau lh sy boleh jdi isteri awk ,sy takkan lepaskan awk smpai bila2...<3<3<3

Muji Anto berkata...

http://gambarawekmelayu.com/intan-ladyana/

BANYAK KERJA KOSONG DI SINI berkata...

Semoga diberi rahmat dan nur kepadanya untuk memakai tudung sebaik2 muslimah...amin.

Wq Wang berkata...

true religion jeans jimmy choo outlet michael kors outlet online christian louboutin mcm backpack longchamp handbags flat iron maccosmetics.com michael kors outlet online sale levis outlet babyliss pro air jordans marc by marc jacobs pandora bracelet bottega veneta ralph lauren canada baseball bats ugg australia michael kors outlet online louis vuitton outlet stores iphone 6 case dre headphones michael kors outlet ugg boots air max 90 ugg australia oakley sunglasses ferragamo shoes celine bag michael kors canada mcm backpack oakley sunglasses outlet northface gucci handbags uggs outlet polo ralph lauren north face canada uggs outlet cheap shoes for women cheap clothes michael kors longchamp outlet cheap jordan ugg boots clearance converse outlet prada shoes new balance

Qing Cai berkata...

oakley outlet
san antonio spurs jerseys
ray ban uk, http://www.raybansunglass.co.uk
ed hardy t-shirts
babyliss pro
hermes birkin
ugg uk
michael kors uk
michael kors outlet, http://www.michaelkors-outlets.us.com
air jordan shoes
ugg boots
yoga pants, http://www.yogapants.us.com
indianapolis colts jerseys
hogan, http://www.scarpehogan-outlet.it/
chanel handbags
true religion jeans, http://www.truereligionjeansoutlets.us.com/
oakley sunglasses
christian louboutin,louboutin,louboutin outlet,louboutin outlet italia,scarpe louboutin
timberland shoes
hollister canada, http://www.hollistercanada.com
cai2015902

Catat Ulasan

 
◄Design by Lirikami