Lirik Lagu Sedetik Lebih Anuar Zain (OST Hikayat Merong Mahawangsa)

Lirik Lagu OST Hikayat Merong Mahawangsa Sedetik Lebih Anuar Zain

Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu

Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu...

EDRY ABDUL HALIM
KRU Publishing Sdn Bhd



10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Don't Worry Honey - Ainul Aishah (Versi Melayu)

Lirik Lagu Don't Worry Honey - Ainul Aishah (Versi Melayu)

Apa yang melingkar di jemariku
Semakin besar nafasku sukar
Walau ia di depanku
Masih kabur ku tercari

Datang dan kembali kini kau pergi
Meninggalkanku di sini terus sunyi
Segalanya yang nyata
Namun masih tak terdaya ku cuba....
Hingga ku dengar suara..

[Korus]
Jangan kau bimbang bertenang sayang
Segalanyakan sempurna
Benarkan diriku menemanimu
Selamanya ku tahu sakitnya..
Bisanya melebur jiwa..
Ku pasti masakan tiba
Mengundur luka yang tercipta
Pasti segalakan sempurna

Ulang tahun kita ini
Kaku aku seorang diri
Lari ingin ku berlari
Agar tak perlu ku tangisi
Lalu ku dengar

[Ulang korus]

Terangnya cintaku
Rinduku padamu
Kan ku biarkan berlalu
Ku tak perlukan dirimu
Pergi takkan kembali
Melayang aku sendiri
Hati ini pasti kau bukanlah yang abadi
Untukku mencintai teguhku mencari ganti
Dewa cinta hatiku
Dan ku pudarkan dirimu

[Ulang korus]

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Di Mana Pun Engkau Berada - DJ Fuzz / Aizat

Lirik Lagu Di Mana Pun Engkau Berada - Joe Flizzo, Dj Fuzz and Aizat

Kau memberikan aku rasa
Tiada yang lain untukku
Walaupun aku tak berkata
Kau mendengar semua luahanku

Dapatkah kau rasa semangatku
Walaupun hatiku kan membeku

Korus
Di mana pun engkau berada
Akhirnya kembali padaNya
Sememangnya kau tak sempurna
Dibelenggu mainan dunia

Detikku mula mendengar
Bisikan di ruang-ruangku
Bagaikan perisaiku
Kau ada pada saat diperlu

Dapatkah kau rasa semangatku
Walaupun hatiku kan membeku

Ulang Chorus 4X


10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Susun Silang Kata Aizat (OST Tiramisu TV3)

Lirik Lagu Susun Silang Kata - Aizat

Aku ingin bermimpi denganmu
Ke awana untuk teman bintang bulan
Kerananya lebih terang sinarnya
Dengan kehadiran kau dan aku

Bagiku kaulah yang terindah
Manisnya senyuman anugerah Tuhan
Memarakkan api dalam diriku
Tak pernah aku sangka ada

Asingnya buatku
Asyik memikirkan dirimu

(korus)
Kau umpama susun silang kata
Yang terakhir untukku
Sekian lama ku mencari
Rupa-rupanya di depanku
Hidup ini tak bererti
Jika tiada cinta di hati
Untuk terus ku teguh berdiri

Bagiku kaulah yang terindah
Manisnya senyuman anugerah Tuhan
Memarakkan api dalam diriku
Tak pernah aku sangka ada

Asingnya buatku
Asyik memikirkan dirimu

(ulang korus)

Dan tak kira apapun
Yang terjadi dalam mimpiku
Usahlah ia berakhir
Tanpaku memilikmu

(ulang korus 2x)

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Filem Hantu Kak Limah Balik Rumah kaut 6 juta! Mungkin ada sekuel!

Filem seram komedi Hantu Kak Limah Balik Rumah (HKLBR) berjaya mencecah jualan RM6 juta sejak ditayangkan 9 Disember. Filem best ini berjaya menjadi filem yang paling banyak mencatat jualan bagi filem terbitan Tayangan Unggul Sdn Bhd setakat ini.

Hasil kreativiti Mamat Khalid ini menjadi bualan hangat penggemar filem tempatan kerana unsur komedi dan seram yang ditonjolkan. Difahamkan, ramai penonton yang sudah lama tak menonton filem Melayu tertarik untuk menyaksikan filem ini setelah feedback yang baik diterima dari rakan-rakan.

Tayangan Unggul mengakui pihaknya agak terkejut dan tidak menyangka HKLBR mencatat jualan tinggi sehingga mencecah RM6 juta. Sokongan yang diberikan peminat merupakan satu penghormatan kepada dirinya dan juga Mamat Khalid.

Dengan kejayaan ini, berkemungkinan besar HKLBR akan dibuat sekuel.

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Senarai Pemenang Anugerah Skrin 2010 - Tahniah Pemenang ASK 2010

Anugerah Skrin 2010 (ASK 2010) yang dihos Awal dan Vanidah Imran telah berlangsung dengan gemilang. Di sini senarai Pemenang Anugerah Skrin 2010.

Senarai Pemenang Anugerah Skrin 2010 (ASK 2010)

Pelakon Lelaki Terbaik Drama
Fauzi Nawawi (Sebelum Akhirat)

Pelakon Wanita Terbaik Drama
Nor Khiriah (Antara Garisan)

Pelakon Wanita Terbaik Filem
Sharifah Amani (Mualaf)

Pelakon Lelaki Terbaik Filem
Bront Palare (Belukar)

Pelakon Pembantu Lelaki Terbaik Filem (Anugerah Skrin 2010)
Aaron Aziz (Evolusi Kl Drift 2)

Pelakon Pembantu Wanita Terbaik Filem

Fazura (Pisau Cukur)

Filem Terbaik
Mualaf

Drama TV Terbaik

Antara Garisan

Pelakon Pembantu Wanita Terbaik Drama
Fadzilah Mansor (Sebelum Akhirat)

Pelakon Pembantu Lelaki Terbaik Drama
Isma Yusoof (Antara Garisan)

Pengarah Terbaik Filem

Yasmin Ahmad (Mualaf)

Pengarah Terbaik Drama
Murali Abdullah (Sebelum Akhirat)

Anugerah Khas Yasmin Ahmad
Shaheizy Sam

Lakon TV Terbaik
Antara Garisan

Drama Komedi Terbaik
Simpang Tiga

Lakon Layar Terbaik
Shamsul Yusof

Rancangan Hiburan Terbaik
Anugerah Bintang Popular

Rancangan Bual Bicara Terbaik
RTM:Isu Khas Gaza Palestin Kami BErsamamu

Laporan Khas/Berita Terbaik
Aduan Rakyat Berbumbung Lagit

Rancangan Muzikal Terbaik
TV3: Anugerah Juara Lagu 24

Rancangan Dokumentari/Majalah Terbaik
Astro Prima Epik Suatu Ketika

Videografi Terbaik Drama
Datang Bulan

Drama Rantaian Terbaik
Nur Kasih

#Tahniah kepada semua pemenang Anugerah Skrin 2010


Anugerah Skrin 2010 telah mempertandingkan 24 kategori meliputi drama, filem dan penerbitan dalaman. 10 kategori drama bakal dipertandingkan termasuklah Anugerah Videografi Terbaik yang baru diperkenalkan pada tahun lepas. Manakala jumlah Kategori Filem yang dipertandingkan kekal 7 kategori dan 6 kategori penerbitan dalaman.

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Ku Relakan Kau Pergi : Okay

Lirik Lagu Ku Relakan Kau Pergi : Okay

Indahnya sewaktu kita bersama
Terasa bagai di syurga
Engkaulah sinaran cahaya ilhamku
Penawar kedukaanku

Sehingga kini ku masih terbayang
Ketika memadu cinta
Tak daya ku melupakan segalanya
Kenangan cinta kita

Setelah ku kehilangan dirimu
Seluruh hidupku kegelapan
Tanpa kasih sayang darimu
Aku tenggelam dan karam di lautan

Cinta suci
Biarlah ia pergi
Demi kebahagianmu
Ku relakan dikau
Pergi dariku

Oh kasih mengertilah
Hatiku ini yang terluka
Nantikan ku di pintu syurga
Hanya airmata
Menjadi teman hidupku

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Feelhoney - Sekadar Lelaki Biasa Lirik

Feelhoney - Sekadar Lelaki Biasa Lirik

Wajah nan rembulan
meruntun jiwaku
tiap tutur kata
penuh keimanan

tetapi diriku
berbeda denganmu
aku hanya insan penuh kejahilan

adakah mungkin kan ku miliki kasih
atau sekadar dalam hati

korus:
ya Allah perkenankan doaku
jadi ku halal baginya
tuk membimbingku kepadaMu
ku harapkan...

adakah harus ku kata
rahsia cinta di jiwa
siapalah aku
sekadar lelaki yang biasa

cintaku tak berarti milikinya
tapi cukup sekadar doa bahgiaku untuknya

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Bersama Lakukan Perubahan - Aizat (Jingle SPRM)

Lirik Lagu Bersama Lakukan Perubahan - Aizat

Seiring Ke Haluan
Capai Apa Dicitakan
Keazaman Di Dada

Kita kan bersatu
Bina Perubahan
Menghadapi Rintangan
Tak Rela Kecundang

Utamakan Kebenaran
Adil dan Kejujuran
Jati Diri,Harapan
Tingkatkan Keyakinan

Merempuhi Liku
Dengan Ketulusan
Menghadapi Cabaran dengan Ketabahan

Korus
Jadikan Kita
Pembela nyata di mata dunia
Dan Mendukung Aspirasi Kira
Menjunjung Amanah Beretika
Mampu Mengorak
Dan Menyusun Langkah Ke Hadapan
Bersama Lakukan Perubahan
Perangi Rasuah Musuh Kita Bersama

Jingle Terbaru Kerjasama Artis Terkenal Negara, Aizat dengan pihak SPRM.
Bersama lakukan Perubahan, Perangi Pemberi Rasuah

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Hanya Kamu…(Babe) – Dynda

Lirik Lagu Hanya Kamu…(Babe) – Dynda

Kali pertama kumenatapi wajahmu
Kau mencuri hatiku sayang
Dua jiwa jadi satu (jiwa jadi satu)

Ku bagaikan puteri di alam fantasi
Kini kau hadir seakan ku masih bermimpi
Ketika kita bercinta belum pernah ku merasa
Suatu yang sungguh indah

Oh inikah cinta

Ku tak pernah percaya
Sesuatu yang bernama cinta
Tapi saat kita bertemu
Membuatku yakin padamu
Tiada siapa yang dapat mengerti
Hanyalah diriku sendiri
Seakan dunia milik kita

Oh benarkah ini cinta

Hey
Di mataku hanya kamu
Hatiku hanya untukmu
Kusetia padamu
Kau hanyalah untukku

Kau satu dalam sejuta
Oh sayang tiada yang lain
Hanya kau dan aku
Kau satu dalam sejuta
Oh sayang tiada yang lain
Hanya kau dan aku

Hey

Lama sudah bercinta
Kasihku tak berubah
Jujurlah padaku sayang
Agar kita kekal selamanya (kita kekal selamanya)

Ku bagaikan puteri di alam fantasi
Kini kau hadir seakan ku masih bermimpi
Ketika kita bercinta belum pernah kumerasa
Suatu yang sungguh indah

Oh inikah cinta

Hey
Di mataku hanya kamu
Hatiku hanya untukmu
Kusetia padamu
Kau hanyalah untukku

Kau satu dalam sejuta
Oh sayang tiada yang lain
Hanya kau dan aku
Kau satu dalam sejuta
Oh sayang tiada yang lain
Hanya kau dan aku

Harus selalunya
Hanya aku sahaja
Kerana di mataku
Hanya dirimu
Harus selalunya
Hanya aku sahaja
Kerana di mataku
Hanya dirimu

Walau apa yang terjadi
Aku kan selalu di sisi
Tiada siapa yang mengerti
Kerana aku yang memilik (ku yang memilik)

Ini kisah cinta remaja
Yang belum tentu nyatanya
Cinta yang tersimpul mati
Membutakan mata dan hati
Walau cinta rasa berbeza
Kerana cinta bila berubah
Semua indah pabila bercinta
Jangan biarkan jiwa terluka

Hey
Di mataku hanya kamu
Hatiku hanya untukmu
Kusetia padamu
Kau hanyalah untukku

Kau satu dalam sejuta
Oh sayang tiada yang lain
Hanya kau dan aku
Kau satu dalam sejuta
Oh sayang tiada yang lain
Hanya kau dan aku

Dapatkan Nada Dering Pemanggil
DynDa- Hanya Kamu… (Babe)
Pengguna Maxis – Dail *131*192401# tekan “CALL”
Pengguna Digi – SMS CT 0102021 hantar ke 2000
Pengguna Celcom – SMS CMT 99511 hantar ke 22990
Pengguna Umobile – SMS CT 251972 hantar ke 28118

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu YA ROBBI (OST Khurafat) : Burn&Soul

Lirik Lagu YA ROBBI (OST Khurafat) : Burn&Soul

Intro (V.O)

Kadangkala kita lupa
Kadangkala kita leka
Kadangkala kita buta
DIA memerhatikan kita

Ya ALLAH..

Verse 1

Manusia sifatnya pelupa
Walau disogok seribu nasihat setiapa masa
Hati tetap sukar ditembusi kerana dosa-dosa
Menjadi dinding pemisah antara aku dan DIA

Uh' dulu dalam gelap zulmat dunia
Walau lampu lagu rancak buatku berdansa
Bersama mereka yang sebahtera
Dalam bah peluh oh' penuh nista
Yah' yah' ku terlupa..

*Pre-chorus

Aku khayal..
Leka gembira walau sementara
Tapi nikmatnya..
Kala itu tak terkata
Kerana apa?
Kerana aku tiada pegangan nyata
Aku hanyut dengan arus dunia
Dunia oh' dunia!

**Chorus

Aku hanyalah manusia
Yang sering lupa
Yang selalu leka
Dengan tipu daya oh' dunia

Ya ROBBI (8x)
Kuserahkan segala
Terimalah doaku

Verse 2

Jika kau tanya aku jujur uh' mengapa
Dunia seperti ahli silap mata
Bermain ilusi mengkaburkan minda
Semua di depan mata indah oh' tampaknya
Walau hakikat oh' sebaliknya

KitabNYA, kalamNYA yang dulu kulupa
Kumula baca walau merangkak seperti kura-kura
Kerana kutahu hanya ini buku jawapan pada
Teka silang kata dunia!

*Pre-chorus

Aku khayal..
Leka gembira walau sementara
Tapi nikmatnya..
Kala itu tak terkata
Kerana apa?
Kerana aku tiada pegangan nyata
Aku hanyut dengan arus dunia
Dunia oh' dunia!

**Chorus

Aku hanyalah manusia
Yang sering lupa
Yang selalu leka
Dengan tipu daya oh' dunia

Ya ROBBI (8x)
Kuserahkan segala
Terimalah doaku

Bridge

Aku tidak berdaya
Ampunilah,ampunilah (Ya ALLAH ya Tuhanku)
Berikanku cahaya
Ampunilah,ampunilah (Ampunilah diriku)
Aku tidak bertenaga
Ampunilah,ampunilah
Tempatkanlah ku di syurgamu..

**Chorus

Ya ROBBI (8x)
Kuserahkan segala
Terimalah doaku

Outtro (V.O)

Dulu bila orang kata solat itu tiang Agama
Aku ragui, tetapi kini kupasti..
Alhamdulillah..

YA ROBBI (English translation)
by Khad Frances


Intro (V.O)

Sometimes we forget
Sometimes we're idle
Sometimes we're blind
HE's watching us

Ya ALLAH..

Verse 1

Indeed humans are forgetful by nature
Even if overwhelmed by a thousand advice every time
Still hard to penetrate the heart because of sins
That form a barrier between me and HIM

Uh' back then in the dark gloomy world
Although lights,fast songs made me dance
Together with them on the same ark
Drenched in sweat oh' filled with shame
Yah' yah' I forgot

*Pre-Chorus

I'm day dreamin..
Happily engrossed even for awhile
But the pleasure..
Can't be expressed
Why?
Because I have no grasp of reality
I'm lost amidst the worldliness
World oh' world

**Chorus

I am only human
Who often forget
Who are always idle
With the lies and deceit oh' world

Ya ROBBI (8x)
I submit everything
Accept my prayer

Verse 2

If you ask me honestly uh' Why is the world like a magician
Playing the illusion and blurring the mind
Everything in front of our eyes looks oh' so good
But in actual fact oh' it's the opposite

HIS book,HIS words which I'd once forgotten
I start to recite even if I'm slow as a turtle
For I know this is the book of answers to
The world's crossword puzzle

*Pre-Chorus

I'm day dreamin..
Happily engrossed even for awhile
But the pleasure..
Can't be expressed
Why?
Because I have no grasp of reality
I'm lost amidst the worldliness
World oh' world


**Chorus

I am only human
Who often forget
Who are always idle
With the lies and deceit oh' world

Ya ROBBI (8x)
I submit everything
Accept my prayer

Bridge

I'm helpless
Please forgive..Please forgive..(Ya ALLAH,my LORD)
Give me the light
Please forgive me..Please forgive me..(Please forgive me)
Place me in your paradise

**Chorus

Ya ROBBI (8x)
I submit everything
Accept my prayer

Outtro (V.O)

Back then when someone said that prayer is the pillar of faith
I had my doubts..
But now I'm certain
Alhamdulillah..


10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Battle Utara Mai PutaQ - Nawi feat CypherDefect and DMent

Lirik Lagu Battle Utara Mai PutaQ - Nawi feat CypherDefect and DMent

(Nawi)
Hang jangan sembang kalau muka hang tu macam mambang
Aku marah percik api, hang jadi ayam panggang
Skill hang macam pengemih, dok tumpang lirik orang
Aku rap memang sempoi, hang start rap semua tumbang
Tu la hang mat skupang, jangan dok tunjuk lagak
Muka hang bodoh comot, aku depa kata segak
Hang nak lawan? Mai sini, tapi hang takut teragak
Skarang aku bagi penendang tambah sedaih penyepak
Hang Action tunjuk juara, tapi rap berteraboq
Aku telan ayat hang, sebab rap hang macam pasemboq
Jangan bagi jatuh, tau hang takut pecah teloq
Sebab aku bagi nanti, teruih hang bersemboq
Ini rap style utara, skali dengaq macam pelik
Ayat kaw-kaw kuat, hang penat teruih tercekik
Chef itu aku, aku cincang baris hang macam sawi
Tu la dia nak sangat, lawan rap dengan Nawi

(Chorus)
kami mai buat loklaq, Hang jangan nak lari
Kami mai boh penampaq, Hang jangan buat tak reti
Kami mai hang dah ketaq, Hang jangan buat brani
Sekali semua dok hawaq, Satgi mak hang tak kenai ie

(CypherDefect)
Makasih la no, turn aku nak bergebang
Hentak ayat padu pasai hangpa kuat sembang
Auto tune ingat hebat, ahhh hang auta kuat
Mulut cam musibat, aku curah paraquat
Hangpa mai dekat, aku bagi siku lipat
Muka toya mak min, marka aku hang nak pikat?
Takyah buat hebat, aiii takyah tunjuk lorat
Aku naik meluat hangpa buat lawak Borat
Berat ayat aku tu pasai hang takleh pikui
Batin hangpa lemah walau badan ketui-ketui
Tersembui bijik mata bila aku bagi tayang
Ayat aksi sempoi slalu main dalam wayang
Melayang-layang rima hangpa kena hembuih
Pintu hangpa katup, kompem aku bole tembuih
Jurus aku pi, kena hangpa boleh mampuih
Tak lama kuboq panggil mai sini bagi kambuih

(Chorus)
kami mai buat loklaq, Hang jangan nak lari
Kami mai boh penampaq, Hang jangan buat tak reti
Kami mai hang dah ketaq, Hang jangan buat brani
Sekali semua dok hawaq, Satgi mak hang tak kenai ie

(DMent)
Aku rap ala seni silat gayung pusaka
Aku kilaih-kilaih ayat gaya hayun utara
Hang tak keudara, sebab hang bawah tanah
Aku cakap betui-betui lagu hang banyak salah
Punggah, rap hang langsung tak kemaih
Bila nampak hang timbui, aku rendam bagi lemaih
Rap tak bernas, nasik apa hang balun?
Budget cool tapi hang direct buat kalut
Aku kunci mulut takleh bukak, duduk diam
Lagu hang murah, tak sedap, aku tawaq kat Siam
Takleh pinjam, lagu ni aku bantai bagi
Hang lempaq ayat pedas aku slamba santai lagi
Aku tak pedulik walau back-up bersusun
Bakmai satu padang aku angkut satu dusun
Aku Tuah, hang malang, tu hang punya nasib
Aku banyak projek macam Shahidan Kassim

(Chorus)
kami mai buat loklaq, Hang jangan nak lari
Kami mai boh penampaq, Hang jangan buat tak reti
Kami mai hang dah ketaq, Hang jangan buat brani
Sekali semua dok hawaq, Satgi mak hang tak kenai ie

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Menyesal 6IXTH SENSE(OST Asmara)

Lirik Lagu Menyesal 6IXTH SENSE(OST Asmara)

Tak pernah ku fahami ertimu padaku
Tak pernah ku mengerti hadirmu untukku
Rasa yang pernah kau bagi
Cinta yang telah kau beri

Setelah ku terjatuh baru ku sedari
Betapa kau kekasih hingga hujung hati
Rasa yang setia menanti
Cinta yang tak akan pergi

Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku
Terlambat ku akui berertinya dirimu
Kerna hanya dirimu sambut cinta
Penawar peritku

Hanya dirimu
Tulus cintaku

Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku
Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku

Terlambat ku akui berertinya dirimu
Kerna hanya dirimu
Sanggup cinta penawar peritku
Sanggup cinta pengusap tangisku

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Laila Farhana - Jinbara

Lirik Lagu Laila Farhana - Jinbara

Kau nan mempersona
Terpaku sukmaku
Menatap wajahmu
Kau harum mewangi
Berdebar jantungku
Menusuk di kalbu
Ingin sekali ku menghampiri
Curah segala
Agar terlepas resah di dada
Yang mengganggu jiwa

Kau nan mempersona
Terpaku sukmaku
Menatap wajahmu
Kau harum mewangi
Berdebar jantungku
Menusuk di kalbu
Ingin sekali ku menghampiri
Curah segala
Agar terlepas resah di dada
Yang mengganggu jiwa

Korus
Kau laila farhana
Tiada daranya tiada dua
Hanyalah satu
Kau laila farhana
Ku damba ku bangga
Seumpama bidadari syurga
Kau laila farhana
Tiada daranya
Ku damba ku bangga ke akhirnya

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Kita Boleh – Sixth Sense

Lirik Lagu Kita Boleh – Sixth Sense

Maju terus Malaysiaku
Berkibarlah Jalur Gemilang

Dipersembahkan jiwa ragaku untukmu
Ku baktikan karyaku untukmu Malaysia
Kan ku junjung tinggi-tinggi Malaysiaku
Harumkan mu di persada antarabangsa

Katakan boleh (boleh)
Pastikan boleh (boleh)
Kita kan boleh

Maju terus Malaysiaku
Berkibarlah Jalur Gemilang
Maju terus Malaysiaku
Berkibarlah Jalur Gemilang

Katakan boleh (boleh)
Pastikan boleh (boleh)
Kita kan boleh
Katakan boleh (boleh)
Pastikan boleh (boleh)
Katakan boleh (boleh)
Kita kan boleh

Maju terus Malaysiaku
Berkibarlah Jalur Gemilang
Maju terus Malaysiaku
Berkibarlah Jalur Gemilang

Maju terus Malaysiaku
Berkibarlah Jalur Gemilang
Maju terus Malaysiaku
Berkibarlah Jalur Gemilang

Maju terus Malaysiaku
Berkibarlah Jalur Gemilang
Maju terus Malaysiaku
Berkibarlah Jalur Gemilang

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Cikgu Ayu – Khalifah

Lirik Lagu Cikgu Ayu – Khalifah

Teringat masa dulu
Ada seorang cikgu
Sungguh ayu
Dia bertudung litup
Senyum menawan kalbu
Memang ayu

Tiap hari pagiku
Ceria di dadaku
Kerna cikgu
Setiap bicaramu
Membenihkan cintaku
Cikgu Ayu

Tiap hari Sabtu
Aku berjumpa cikgu
Ahad pula berlalu
Kenapa rasa rindu
Kacaunya jiwaku
Mungkin kerna cintaku

Cikgu Ayu
Cintaku cintaku

Jalan nombor satu
Rumah berwarna biru
Kampung Ulu Baru
Di situ rumah cikgu

Cikgu Ayu
Cintaku cintaku

Teringat masa dulu
Ada seorang cikgu
Sungguh ayu
Dia bertudung litup
Senyum menawan kalbu
Memang ayu

Tiap hari pagiku
Ceria di dadaku
Kerna cikgu
Setiap bicaramu
Membenihkan cintaku
Cikgu Ayu

Tiap hari Sabtu
Aku berjumpa cikgu
Ahad pula berlalu
Kenapa rasa rindu

Cikgu Ayu
Cintaku cintaku

Jalan nombor satu
Rumah berwarna biru
Kampung Ulu Baru
Di situ rumah cikgu
Rumahnya Cikgu Ayu
Pujaan hatiku

Cikgu Ayu
Cintaku cintaku

Ini kisah cintaku
Cuma aku yang tahu rahsiaku
Malu pada cikgu
Juga kawan-kawanku ayah ibu

Cikgu Ayu
Cinta hatiku
Cinta hatiku
Cinta hatiku
Cikgu Ayu

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Kekasih Ku Curang - Dazmelon

Lirik Lagu Kekasih Ku Curang - Dazmelon

Betapa pilunya hati,
Bila luka lama terubat,
Terluka kembali kerna,
Sikap mu yang berubah……ahh…ahh

Namun kau masih tak mengerti,
Akan kerapuhan hati ini,
Bila diuji dengan cinta mu,
Yang tak setia…..ahh,ahhh
dan pura-pura…

Bukan semua hanya satu pinta ku,
Yang tak mungkin kau kan mengerti,
Jujurkanlah kebahagian cinta,
Dan jangan kau curang…

Kau curang…………[3x]
Kekasih ku curang………….

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Gelap - Statik

Lirik Lagu Gelap - Statik


Satu, terima kasihku
Dua, jagalah dirimu
Tiga, hapuskan diriku
Moga bahagia selalu

Dosa oh aku akui lemah
Aku tak pernah menduga
Ini kan terjadi
Moga di sinilah titik noktah
(Moga terhenti di sini)

Korus
Rasa ini rasa syurga
Tiada lagi cahaya
Biar gelap yang membuta
Bawa ku ke arah nyata
Rasa ini rasa syurga
Tiada lagi cahaya
Biar gelap yang membuta
Bawa ku arah nyata

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Haryani - Purple

Lirik Lagu Haryani Purple

Ini ada kisah cinta dua hati
Kisah duka temanmu yang sejati
Pulangkan cintaku oh kasih
Kasihku senyummu abadi... ooo...

Haryani
Pulanglah oh kasih di sisi
Haryani
Pulanglah oh kasih oh dewi

Kini kurindu tawa dan tangismu
Tak sanggup aku begini
Senyum dan manja kini abadi
Di hati oh kasih

Korus
Jangan kau persiakan... ooo
Jangan begini
Jangan kau dustakan... ooo
Jangan akhiri

Kurindu senyummu... oh kasih
Kasihku senyummu abadi
Haryani

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

OAG - Now Why 2 Lirik (Nawaitu)

OAG - Now Why 2 Lirik (Nawaitu)

Verse 1
Tiada terlintas langsung
Nowwhy 2 ku untuk menduakan diriMu
Suka ragaku membuka jazadmu

Verse 2
Tiada terlintas langsung
Nowwhy 2ku untuk mempersoalkan caramu
Suka ragaku buka jazadMu

Tiada yang lain melainkanNya 3x

Tiada yang maha selain diriNya
Yang maha mengasihi
yang maha menyayangi

Tiada yang maha selain diriNya
yang maha mengerti
yang maha mengampuni

repeat verse 1 & 2

Tiada yang lain melainkannya 3x

Tiada yang maha selain diriNya
yang maha mengasihi
yang maha menyayangi

Tiada yang maha selain diriNya
yang maha mengerti
yang maha mengampuni

Langsung tiada tercantas
nowwhy 2 ku untuk mempersoalkan caraMu
suka ragaku membuka jazadMu

Tiada yang lain melainkanNya 3x

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Puing Cinta – XPDC

Lirik Lagu Puing Cinta – XPDC

Di alam cinta
Rindu mengejar masa
Pilukan terasa
Menikam-nikam jiwa

Di dalam cinta
Cemburu kan bertakhta
Menguji-guji kita
Menguji segala

Kini aku terapung
Bagai lelayang
Bertalikan rindu
Kurun berpuluh

Janji dulu dilafaz
Masih lekat tersimpan
Didalam rongganya nafas
Untuk ditelan senang

Engkau dan aku
Dibuai asyik merindu
Dan kini dipertemu
Pada janji mu dulu

Engkau dan aku
Singgah di taman kalbu
Nikmati keharuman
Dilaman keasyikan

Corus

Engkaulah kasih
Engkau cahaya
Engkaulah saja
Engkau segala

Tiada antara
Tiada angkara
Tiada derhaka
Engkau meruntun jiwa

Saling mempercaya
Bunuh sangsi prasangka
Gengam kasih kita
Hingga ke garisnya

Cinta dan rindu
Jika dipupus ia
Kita hilang syahdu
Bermurung merana

Cinta punya sakti
Terapi untuk diri
Doa jadi teman
Akan tenang nafasan

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Tema OST Hani - Cinta Matiku Sixth Sense

Lirik Lagu Cinta Matiku (OST Hani)- Sixth Sense

Akan ku biarkan dirimu
Merasuki hidupku
Akan ku biarkan cintamu
Meracuni hatiku

Kerna cintaku terlalu gila
Kepadamu ku yang cinta
Kerna diriku tak pernah bisa
Hidup tanpamu

Korus
Jangan pernah tinggalkan diriku
Jangan lepaskan aku
Walau setengah detik hidupku

Ulang Korus

Kerna cintaku terlalu gila
Kepadamu ku yang cinta
Kerna diriku tak pernah bisa
Hidup tanpamu

Ulang Korus

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Cintaku Di Indonesia - Tomok

Lirik Lagu Cintaku Di Indonesia - Tomok

Perjalanan yang jauh
Aku pergi meninggalkan kamu
Tapi di hatiku hanyalah dirimu
Ku kan kembali untuk bersama kamu

Tinggallah kau sendiri
Jangan kau cuba sakiti aku
Jangan lupakanku
Jangan tinggalkanku
Percayalah cintaku hanya untukmu

Korus
Cintaku berada di Indonesia
Cintaku berada di seberang sana
Cintaku kitakan terus bersama
Sehingga sampai waktu ku tutup mata

Tinggallah kau sendiri
Jangan kau cuba sakiti aku
Jangan lupakanku
Jangan tinggalkanku
Percayalah cintaku hanya untukmu

Ulang Korus 2x

Cintamu berada di Indonesia
Cintamu berada di seberang sana
Cintaku kitakan terus bersama
Sehingga sampai waktu ku tutup mata

Tomok

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Vanidah Imran , Awal Ashaari pengacara Anugerah Skrin (ASK)2010

Vanidah Imran dan Awal Ashaari terpilih sebagai pengacara Anugerah Skrin (ASK)2010 anjuran TV3.

Vanidah Imran melahirkan rasa bangga dan berbesar hati apabila diberi kepercayaan oleh stesen televisyen nombor satu negara itu.

Apabila memikirkan seolah-olah menjadi satu trend seorang pengacara yang mengemudikan acara anugerah di negara ini yang perlu membuat lawak, Vee sedar akan kekurangan dirinya dalam aspek itu.



“Saya sudah jelaskan kepada TV3 yang saya ini tidak pandai untuk mencipta lawak spontan jika itu yang mereka mahukan dalam menghidupkan ASK 2010. Tetapi, apabila difikirkan semula, pasti ada sebab mengapa saya yang dipilih tahun ini.

“ASK 2010 adalah tentang anugerah yang berprestij. Jadi, saya ikut arus itu dan berusaha memainkan peranan sama prestijnya seperti anugerah itu sendiri,” kata Vee yang pernah dinobatkan sebagai Pelakon Wanita Filem Terbaik menerusi The Red Kebaya pada ASK 2007.



Begitu juga dengan Awal yang tidak menyangka namanya dipilih sebagai pengacara anugerah yang mengiktiraf karyawan drama dan filem tanah air itu.

Jelas anak jati Kuala Lumpur itu lagi, dia dan Vee dipanggil oleh TV3 untuk menjalani uji bakat sama seperti nama-nama yang dipilih oleh stesen itu.

Selepas menjalani saringan peringkat pertama, Awal kemudiannya digandingkan dengan seorang artis wanita popular untuk menguji keserasian antara mereka.

Entah bagaimana, sementara menunggu giliran, Awal secara tiba-tiba menghampiri Vee yang turut berada di bilik rehat itu lalu menyuarakan hasrat mahu mencuba untuk mengacara bersama.

“Daripada situ, keserasian itu timbul dengan spontan dan ia lahir secara semula jadi antara saya dengan Vee. Saya percaya gandingan kami untuk ASK 2010 ini mampu melancarkan perjalanan anugerah itu nanti.

“Setidak-tidaknya, penonton diberi senario yang baru apabila saya dan Vee dipilih sebagai pengacara ASK 2010,” ujarnya penuh diplomasi.

Bagi Pengurus Besar Kumpulan Pengurusan Jenama TV3, Nurul Aini Abu Bakar pula, pihaknya memang mahu memberi peluang kepada muka-muka baru dalam mengacarakan ASK.

“Kerana itu, kami yakin dan sanggup mengambil risiko dengan menggandingkan Vee dan Awal untuk ASK 2010. Kalau kita tidak memberi peluang itu, masakan kita tahu kebolehan mereka untuk menerajui anugerah berprestij seperti ini,”

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Biodata Profil Amer Munawer



Biodata Profil Amer Munawer

Nama Penuh : Amer Munawer Yusoff

Tarikh Lahir : 6 October 1977

Tempat lahir : Alor Setar, Kedah Darul Aman

Status : Berkahwin

Hobi : Menulis lagu, melukis, membaca

Warna : Putih, Hijau, Cokelat, Biru

Pendidikan : Diploma in Tourism Management

Profesyen : Penyanyi, Komposer, Penerbit

Pengarah Urusan Mermotto Ventures Sdn Bhd

Idola : Al-Habib Umar ben Hafidz

Album : Seluruh Mahabbah (2010)

Hasil kerja :

Penerbit lagu kepada Dayang Nurfaizah, Ruffedge, Fazley, Cheryl Samad, Amy Mastura, Elyana.

Juga, pernah bekerjasama dengan Helen Yap dalam menerbitkan lagu.

Projek :

1. Click a Child (program kebajikan untuk anak yatim & miskin seluruh Malaysia)

2. Almawlid (program Islamik)

3. Majlis Kuala Lumpur Berselawat

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Maha Suci Allah Ameer Munawer

Lirik Maha Suci Allah Ameer Munawer

Maha Suci Allah yang menciptakan
Seluruh alam dengan kebesaran
Yang menciptakan malam dan siang
Kehidupan dan kematian
Puji dan syukur hanya padaMu Allah

(chorus)
SubhanAllah
Alhamdulillah
Wa Lailahaillallah
Allahuakbar

Diciptakan kita sebagai manusia
Untuk diuji dan untuk merasa
Menjadi hamba yang menyinta
Bukan mengharapkan pahala
Tunduk dan sujud hanya padaMu Allah

(chorus)
SubhanAllah
Alhamdulillah
Wa Lailahaillallah
Allahuakbar

Maha Suci Allah
Segala puji bagi Allah
Tiada tuhan yang lain
Melainkan Allah
Allah Maha Besar
Allah Maha Besar
Allahuakbar

(chorus)
SubhanAllah
Alhamdulillah
Wa Lailahaillallah
Allahuakbar

(bridge)
Ya Allah
Kami memohon padaMu
Tetapkan hati kami
Untuk agama Islam
Kurniakanlah
Pada Nabi junjungan
Nabi Muhammad sallallahu'alaihi wasallam
Syurga yang tertinggi untuknya
Tanpanya takkan kami merasa iman

(repeat chorus)

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Akim - Bawa Kau Pergi Lirik

Lirik Lagu Bawa Kau Pergi – Akim

Kini kukenal hatiku
Dan kini kutahu apa sebenarnya
Kemahuanku selalu
Di depan mata tak hilang ke mana

Percayalah naluri berkata
Jangan ku diragu lagi
Terimalah segala seadanya
Agar tiada rugi lagi

Korus
Akan kubawa kau pergi
Ke destinasi seindah pelangi
Akan kubawa kau pergi
Bukan sementara tapi selamanya

Hilang segala celaru
Berganti pasti dan menjadi aku
Percayalah naluri berkata
Jangan ku diragu lagi

Terimalah segalanya seadanya
Agar tiada rugi lagi

Ulang Korus

Kini kukenal hatiku....

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Raksasa – Ning Baizura Lirik

Lirik Lagu Raksasa – Ning Baizura

Tiada secantik atau lebih menarik
Dari peribadi yang berkeyakinan tinggi
Kau nampak sungguh perkasa

Lekaslah bawaku jumpa dengan papamu
Bilanglah yang baik tentangku pada mamamu
Panduku ke rumah mereka

Dikau terang dari sang matahari
Dari segala yang bercahaya dan menyala
Dikau besar dari segala dalam hidup ini
Kau raksasa kau raksasa
Awas langkahmu jangan terpijak orang berjiwa kecil
Kau raksasa

Ramai yang berkata dikau susah dikawal
Keretapi laju yang tidak mungkin terhalang
Namun aku tahu butangmu

Dikau terang dari sang matahari
Dari segala yang bercahaya dan menyala
Dikau besar dari segala dalam hidup ini
Kau raksasa kau raksasa
Awas langkahmu jangan terpijak orang berjiwa kecil
Kau raksasa

Dikau terang dari mentari bercahaya dan menyala
Dikau besar dari segala dalam hidup ini
Kau raksasa
Awas langkahmu jangan terpijak orang berjiwa kecil
Hei raksasa
Awas langkahmu sering terpijak orang berjiwa kecil

Dikau terang dari sang matahari
Dari segala yang bercahaya dan menyala
Dikau besar dari segala dalam hidup ini
Kau raksasa kau raksasa

Dikau terang dari sang matahari
Dari segala yang bercahaya dan menyala
Dikau besar dari segala dalam hidup ini
Kau raksasa
Awas langkahmu jangan terpijak orang berjiwa kecil
Kau raksasa
Awas langkahmu jangan terpijak orang berjiwa kecil
Kau raksasa

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Kau di Mindaku Janice and the Supertank

Lirik Lagu Kau di Mindaku Janice and the Supertank

Bukan sengaja ku luahkan hasrat hati ini
Namun terpikat, tak berdaya menahannya lagi

Bagai bersama merenung bintang dan bulan
Bersama mengharungi arus di lautan
Itulah...
Kisah kau dan aku
Bermain di minda

Sememangnya kita tidak seperti sehaluan
Namun perasaan sayang semakin kurasakan
Bagai melihat warna pelangi yang indah
Bersama dibasahi hujan yang mencurah

Itulah...
Kisah kau dan aku
Bermain di minda

La la la la la La la la la la
La la la la la La la la la la

Woh oo woh... Woh oo woh oo...Woh...

Itulah...
Kisah kau dan aku
Bermain di minda

Di minda...
Di jiwa...
Oh… di minda…


© 2010 All rights reserved.
Translated and adapted from “And You Know It” into Malay by Ramizu, Amir &
Janice Yap. Written, produced & performed by Janice and the Supertank since July 2010

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Lottery Lyrics - Janice and the Supertank

Lirik Lagu Lottery Lyrics - Janice and the Supertank

Verse 1
I like to watch you when you sleep
It’s better than winning lottery
To know that I’m the only one
Who ever gets to be this close to you

I like to feed and watch you eat
It’s better than winning lottery
To know that I’m the only one
Who ever gets to “trick or treat” you

Chorus
I don’t need anything that the world can offer me
I don’t want everything, i just want you for always
Wanna be a better me, that’s the way you make me feel
Oh you must have been made for me, cos i just want you for always

Verse 2
I love to feel your lips on mine
It’s better than winning lottery
When my heart’s busy thumping away
And then I hear yours do the same

I love how we act the fool
It’s better than winning lottery
When I laugh until my tummy aches
And then I see you cry from doing the same

Bridge
You’re safe when you are here with me
Call me and I will come running...running...

Chorus
I don’t need anything that the world can offer me
I don’t want everything, i just want you for always
Wanna be a better me, that’s the way you make me feel

© 2009 Janice Yap. All rights reserved.
Written by Janice Yap
Produced by Janice and the Supertank

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Malaysian - Janice and the Supertank

Lirik Lagu Malaysian - Janice and the Supertank

Chorus:
Maybe I’m not so tall
Maybe my country’s small
Maybe peculiar
But I’m Malaysian

Maybe we fight sometimes
But then we compromise
Maybe we’re not the same
But we’re Malaysians

Verse 1:
Jaywalking, seems to be the norm
Pedestrians, giving way to the the drivers
It’s always so hot, oh then here comes the storm
But through the heat and the flood is what makes us survivors

Pre-Chorus:
So say what they say,but what do they know?
We have more in common than our differences show
When we came together and called this our home
Independence not earned,but together we claimed...

Chorus:
Maybe I’m not so tall
Maybe my country’s small
Maybe peculiar
But I’m Malaysian

Maybe we fight sometimes
But then we compromise
Maybe we’re not the same
But we’re Malaysians

Verse 2:
Sudah makan? Shall we eat some more?
A food-driven nation with a colourful menu
With God-given treasures from sea to the shore
We were made to go far, but this is Negaraku

Repeat Pre-Chorus & Chorus

Guitar Solo

Repeat Chorus

Last Chorus:

Maybe I’m tall enough
My country’s big enough
Maybe peculiar
But I’m Malaysian

Maybe we fight sometimes
But then we compromise
Maybe we’re not the same
But we’re Malaysians

Said, we’re Malaysians

© 2010 Janice and the Supertank. All rights reserved.
Written by Janice Yap
Produced by Janice and the Supertank

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Pujaan Malaya Adzrin Adzhar

Lirik Lagu Pujaan Malaya Adzrin Adzhar


Pujaan Malaya oh oh oh uuu
Kau pujaan hmmm aiyaiayaai
Pujaan uuuuuuuu
Hati
Dihantu bayanganmu
Rindu
Termimpi tiap waktu
Ow ow woh

Cinta
Bercampur curiga
Kerna
Kau satu-satunya
Pujaan Malaya
Hei sayangku
Akulah pemujamu
Sampai bila-bila
Cintaku kan berbunga
(ai yai yai yai)

Chorus
Tiada
Apa dapat menghalang
Tiada
Kau aku gila bayang
Tiada
Cintamu ku tak senang
Cemburu
Resahku tak menentu
Dirimu
Segalanya sempurna
Oh kanda
Sungguh aku tergoda
Pujaan Malaya
This aint no lie

Hari ke hari ku ternanti-nanti
Cintamu tidak terbanding
Nyata tiada setanding
Walau ku rentas benua
Terbentang luas angkasa
Tak seluas cintaku
Come on my baby
Let’s get it on
Terbang
Cintamu buatku layang
Renyuk
Resah bila kau pujuk
(Ow ow woh)

Mama
Bilang jangan ku percaya
Lelaki
Akan memuja hanya pada mulanya
Nasib kita
Bukan semua sama
Tapi ku kan sedia
Agar tak merana
Tiada
Apa dapat menghalang
Tiada
Kau aku gila bayang
Tiada
Cintamu ku tak senang
Cemburu
Resahku tak menentu
Dirimu
Segalanya sempurna
Oh kanda
Kau Pujaan Malaya
Cemburu
Ai yai yai yai
Resahku tak menentu
Dirimu
Pujaan Malaya
Sungguh ku tergoda
Bahagia

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Cahaya - Adzrin Adzhar

Lirik Cahaya - Adzrin Adzhar

Usahlah kau resah
Semua kan berubah
Kejayaan setia menunggu
Jangan kau mengalah

Teruskan melangkah
Usah mudah berserah
Dugaan
Kan menjadi mudah
Berkali-kali ulang dan ulang
Usaha akan gemilang
Puncak bersinar bak bintang
Indah terang benderang
Bila
Berkali-kali ulang dan ulang
Usaha akan gemilang
Puncak bersinar bak bintang
Indah terang benderang

c/o
Cahaya (itu milikmu)
Cahaya (pasti milikmu)
Yang terindah kini menjadi milikmu

Yakin pada diri semat dalam hati
Pupuk semangat jati diri
Segalanya pastu menjadi
Semua dapat diatasi

Usah putus asa usaha sepenuh daya
Kejayaan Pasti tiba
Sentiasalah ceria
Serikanlah diri kita dengan CAHAYA

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Biodata Profil Adzrin Adzhar

Biodata Profil Adzrin Adzhar


Name: Noradzrin bt Adzhar a.k.a. Adzrin Adzhar
D.O.B: April 12, 1985
P.O.B: General Hospital, Kuala Lumpur
Zodiac: Aries
Height: 5’7”
Weight: 55kg
Race: Malay
Nationality : Malaysian
Religion: Muslim
Education : Diploma in Business Management, UITM
Hobbies: Dancing, Singing, Swimming and Watching Movies
Influences: Duffy, Amy Winehouse, Nina Simon, Joanna Wang, Beyonce, Jennifer Lopez. Gwen Steffani, The Rhaman, Meet Uncle Hussein, John Mayer & Plain White T’s
Talents: Composing and writing songs, Dancing, Singing, Acting and Modeling.

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Menanti Hikmah - Mawi (Lagu Tema OST Seruan Pulau Nami)

Lirik Lagu Menanti Hikmah - Mawi

Hembusan bayu memecah sunyi penjuru
Alam maya yang diciptakan oleh pencipta
Siang dan malam silih berganti entahkan berhenti
Di bumi ini ketenangan yang dicari
Tapi apakah akan ditemui

Hanyalah berserah padaNya
Kerna Dia Maha segalanya

Tanpa disangka dugaan tiba
Turut kata pasti akan binasa
Hebatnya badai melanda
Menggoncang jiwa

Oh kita berdoa agar ditemukan cinta ini
Dengan yang lebih memahami
Oh hati ini…
Kasih ku

Antara dua hampiri menagih jiwa
Ketentuan tidak mengenal siapa
Redha dengan apa takdirNya
Pasti ada tersirat hikmahnya

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Bulan Ditutup Awan - Yuna

Lirik Lagu Bulan Ditutup Awan - Yuna

Wahai janji setia sudah diucapkan
aduh kata bersumpah telah kupadukan
kini engkau pergi jauh membawa diri
tinggal daku saorang dalam sunyi sepi

Nun bulan ditutup awan
terkenang…
hati bertambah rawan

Wahai jikalau ku tahu janjimu palsu
tentu tidak kuturut sedari dahulu

Wahai janji setia sudah diucapkan
aduh kata bersumpah telah kupadukan
kini engkau pergi jauh membawak diri
tinggal daku saorang dalam sunyi sepi

Nun bulan ditutup awan
terkenang hati bertambah rawan

Wahai jikalau ku tahu janjimu palsu
tentu tidak kuturut sedari dahulu

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Bagai Bidadari - Tomok

Lirik Lagu Bagai Bidadari - Tomok

Bagai sebuah cerita aku dan dia
Bermula hanya matanya yang mempersona
Dia membuatkan hari-hariku
Bagai sempurna tiada celanya
Malam ku gelisah siang ku tertanya
Jika kau tak bersama

Korus
Hadirmu bagaikan bidadari
Melengkapkan langkahku yang terhenti
Kaulah permaisuri gelap dunia tanpamu
Umpama nafasku tak berhenti
Jika kau hilang dalam hidup ini
Percayalah kasih cintaku padamu

Tak pernah hilang
Tak akan pergi

Kitakan terus bersama
Bukan untuk seketika tapi untuk selam-lama
Jangkau kasih kita hingga ke akhirnya
Kita bagai di syurga

(Ulang Korus)

Tak pernah hilang
Tak akan pergi
Tetap di hatiku
Kekal di hatiku
Hanya kamu
Tetap di hatiku
Tetap di hatiku

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Akulah Pencinta - Ibnor Riza

Lirik Lagu Akulah Pencinta - Ibnor Riza

Selautan kasih ku
takkan terduga olehmu
Biarpun tsunami melanda
Cinta ku tetap utuh

Akulah sang pecinta
Yang setia menantimu
Namn tak pernah
Kau menghargai

Seberkas sinar cinta
Yang ku harapkan dari mu
namun persahabatan
seakan menghalangimu

Apakah ku harus
Berputus kawan
Untuk kau terima
Kerna tak sanggup
Ku menahan gelora

*
Akulah teman suka
Tempat kau berkongsi derita
Namun pada mu kita
Hanya sekadar teman biasa
Kata mu akulah
Teman akhir hayat
Namun mengapa sukar
Kau terima cintaku

#
Akulah pencinta
Yang paling setia
Walau sering ku terluka
Dek sendamu yang tak sudah

##
AKulah pencinta
yang paling istimewa
Namun tahap kesabaran
kan tiba penghujungnya

$
Biarlah ku pergi
membawa hati ku
bersama memori
cinta

Aku bagai si pungguk
mengharap sinar purnama
namun tak tercapai
tangan ku menggapai awan

Mungkin suatu masa
Terbuka hati
Untuk kau menyedarinya
Akulah teman mu
Yang paling menyinta

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Kristal Luahan Hati Lirik

Lirik Lagu Luahan Hati - Kristal

Pertama kali ku dengar suaramu
sayunya hatiku merindui dirimu
walaupun belum kita bersua muka
namun aku tetap jatuh cinta

Pertama kali ku bertemu denganmu
hatiku terpaut melihat senyumanmu
aku mengharap engkau menerimaku
kerna aku bersedia menyintaimu

Akan ku renang lautan yang berapi
membuktikan kehebatannya cinta ini
tetapi jikala kau meninggalkan aku
terhiris hati ini
terguris jiwa ini
menangis tak berlagu

Biarpun ombak yang merubah pantai
kasihku takkan hancur berderai
biarpun hari berganti hari
dirimu tetap ku nanti

Sayangku pimpinkan tanganku
menuju mahligai bahgia
kita bersama nikmati kisah cinta
hidup bagaikan di syurga
Oh kasih.....

Akan ku renang lautan yang berapi
membuktikan kehebatannya cinta ini
tetapi jikala kau meninggalkan aku
terhiris hati ini
terguris jiwa ini
menangis tak berlagu

Biarpun ombak yang merubah pantai
kasihku takkan hancur berderai
biarpun hari berganti hari
dirimu tetap ku nanti

Sayangku pimpinkan tanganku
menuju mahligai bahgia
kita bersama nikmati kisah cinta
hidup bagaikan di syurga
Oh kasih....

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

OST Awan Dania 3 - Ilusi - Adira Lirik

Lagu Tema Awan Dania 3 - Ilusi – Adira

Rasa suasana riang berdua
Saat ku kau lupakan saja
Menari di minda hingga terleka
Beralih ke alam yang nyata

Tersentuh bagai dicabut beribu batu
Bebas sayap ku
Pabila bercinta dan dicinta
Cari cinta, cinta mega
Biar cinta jadi fenomena
Sukar aku, panahan mu..panahanku
Hak milik mu, biar panah ku terus di situ

Inilah petanda telah bermula
Ilusi baru dalam skesta
Memenuhi masa dengan ceria
Bagai ledakan supernova

Tersentuh bagai dicabut
Bebas sayap ku
Pabila bercinta dan dicinta
Cari cinta, cinta mega
Biar cinta jadi fenomena
Sukar aku, panahan mu..panahanku
Hak milik mu, biar panah ku terus di situ

Ilusi..biar ia jadikannya realiti
Aku menyanyi…
Biar diriku mencapai rentak infiniti yang tinggi

Tersentuh
Bebas sayap ku
Pabila bercinta dan dicinta
Cari cinta, cinta mega
Biar cinta jadi fenomena
Sukar aku, panahan mu..panahanku
Hak milik mu, biar panah ku terus di situ



10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Raihan - Sifat-sifat Nabi Lirik

Lirik Lagu Sifat-sifat Nabi - Raihan

Sifat-sifat nabi yang wajib baginya
eloklah kita menghafalnya
mogakan bertambah cinta kepadanya
dan mengikut jejak langkahnya
(dan mengamalkan sunnahnya)

Siddiq, amanah, tabligh, fatanah,
benar, amanah, menyampaikan, bijaksana

Sesungguhnya aku diutuskan untuk menyempurnakan akhlak
sifat yang mustahil bagi nabi kita
elok jua kita ketahui
sebagai panduan dalam hidup kita
menambah keyakinan padanya
dusta, khianat, menyembunyikan, tidak cerdik
mustahil bagi nabi

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Spin Tiada Beza Disisinya Lirik

Lirik Lagu Tiada Beza Disisinya Spin

Takkan ku bersayu hati
Walau kau tinggalkan ku pergi
Di dalam pekat malam
Di dalam cerah pagi
Ada rahsia tersembunyi

Kusedar siapa diri ini
Menumpang di hujung jalan sepi
Mana bisa diikat...
Kaca pada permata
Mana mungkin kasih...
Berlantaikan hati kita

Jauh kian jauh
Nun jauh di sebalik awan
Sepi kian menyepi
Bila kau milik orang
Kudoa kau bahagia

Cuma yang kupinta
Usah engkau hina aku tak berharga
Di sebalik wajah kian mengalir
Darah merah yang sama dengan ku

Walau kau enggang
Biarkanlah pipit sama-sama berterbangan
Tiada beza di sisinya
Semua insan sama saja

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Ranjang Mawar - Wings

Lirik Lagu Ranjang Mawar - Wings

Kerana Dia Aku Menangis
Tanggalkan Sisa Kewarasan Ku
Rela Melepaskan Kemudi Di Tangan
Di Kala Ribut Gelora Datang Mendera Sang Kera

Kerana Dia Aku Menangis
Padamkan Gaya Dan Perasaan
Sanggup Memutuskan Pertalian Diri
Kepada Selain Dia Yang Ku Damba

Ku Tenggelam Dalam Rindu
Tidak Berdasar Dan Bertepi
Ku Terdampar Dalam Sendu
Tidak Bernoktah Dan Berhuruf
Ku Terkorban Dalam Cinta
Tak Beralasan Dari Lembar
Satu Lagi Tak Terjanjikan
Ranjang Mawar Yang Ku Mimpi

Kerana Dia Aku Menangis
Padamkan Gaya Dan Perasaan
Sanggup Memutuskan Pertalian Diri
Kepada Selain Dia Yang Ku Damba

Ku Tenggelam Dalam Rindu
Tidak Berdasar Dan Bertepi
Ku Terdampar Dalam Sendu
Tidak Bernoktah Dan Berhuruf
Ku Terkorban Dalam Cinta
Tak Beralasan Dari Lembar
Satu Lagi Tak Terjanjikan
Ranjang Mawar Yang Ku Mimpi
Ku Mimpikan
Yang Ku Mimpi

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

The Times - Nostalgia Curang Rock n Roll Lirik

The Times Nostalgia Curang Rock n Roll Lirik

Mengapa curang sikapmu
Rosak dan hancur seluruh hari ini
Kau bunuh kejam jiwaku
Bernanah luka lama malam ini

Pukul 7 katamu
Tempat biasa bertemu
Sudah lama ku duduk
Menunggu menungguu wooo..

Pukul 11 berlalu
Masih tak muncul dirimu
Nostalgia menyakitkan
Hati ini wooo..

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Wanita The Times

Lirik Lagu Wanita The Times

Wanita sabar dulu
Aku tak mahu menyentuhmu
Bukanku tak tahu apa itu asmara

Wanita pujaanku
Biar saja bencimu
Pada kisah lama
Yang tak pernah sempurna

Gila oh gila
Romantis karat jiwa
Khianati kita

Dia wanita lama ku tunggu
Dia wanita sumber ilhamku
Dia wanita sederhana
Ikut gaya cara ku

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu The Ballad Of Jimi Acid - The Times

Lirik Lagu The Ballad Of Jimi Acid - The Times

Jimi sudah lama kau kenal asid
Mujur tubuh muda bertahan lagi
Konon hilang semua rasa ketagih

Miskin tiada wang berjuta ringgit
Kereta mewah rumah fikiran sempit
Esok maseh ada kah fajar menyinsing

Sia sia
Kelak musnah masa remajamu
Sia sia

Chorus

Pahit manis dikenang
Di buang terasa sayang
Pahit manis dikenang
Sejuta wajah semalam

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu The Great Glass City They Will Kill Us All

Lirik Lagu The Great Glass City They Will Kill Us All

Crash and Burn
Crash and Burn
Explosions in the great glass city
Sink or swim
Sink or swim
I’m holding on

Descending desires
Don’t ever take me back to the place
We’re starting a fire
Will never leave you out in the flames

Crash and Burn
Crash and Burn
Explosions in the great glass city
Sink or swim
Sink or swim
Your love, your love come crashing

Set fire onto this empire

We’re starting a fire
Will never leave you out in the flames

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Biodata Iesya,Gambar Iesya

Biodata Profil Nor Iesyatirradiah Sanny Toh

* Panggilan: Iesya

* Usia: 25 Tahun

* Asal: Johor Bahru

* Tarikh Lahir: 28 November 1983

* Keturunan: Melayu, Arab, Cina dan Thailand

* Adik-Beradik: Anak sulong daripada tiga beradik

* Pencapaian: Juara Puteri Wilayah Persekutuan, Juara Idola Remaja, Juara Gemersik, Juara Suara Merdeka, Bintang Sensasi Menara Kuala Lumpur, Bintang Radio Malaysia Johor, Juara Pepsi & Media Hiburan, Juara Bintang Emas Johor dan Juara Talentime.

* Filem: Tangkai Jering, I Know What U Did Last Raya dan Potret Mistik.

* Drama: Tarian Melayu Terakhir, Daniel, Simbiosis, Suara Hati, Hah! Cucu Opah Nak Kahwin Sekali Lagi, Renjis dan Deepavali RTM.

Gambar Iesya



10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Profil Biodata Aeril Zafrel

Profil Biodata Aeril Zafrel

NAMA SEBENAR: Suhairil Suhari
PANGGILAN KOMERSIAL: Aeril Zafrel
ASAL: Batu Pahat, Johor
TARIKH LAHIR: 2 Disember 1988
ZODIAK: Sagittarius
KARIER: Pelakon
KELUARGA: Anak ke-4 daripada 5 beradik

DRAMA: Kisah Kaisara, Kasut Tumit Tinggi, Kita, Senja Permai, Durja Ningsun, Klik,Pelarian,Ramadan Terakhir,Putri Kayangan, Iqra dan Samson & Delaila

FILEM: Aku Tak Bodoh,7 Petala Cinta, Cinta Kura-Kura ,Hantu Dalam Botol Kicap,Hanya Aku Cinta Kamu Seorang (H.A.C.K.S),Pailang,99X Rindu

MULA BERLAKON: 2008

PENCAPAIAN: Finalis kategori Artis Baru Lelaki Popular, Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH)2011

Foto Aeril Zafrel

Biodata Aeril Zafrel

Aeril Zafrel

Aeril Zafrel HANDSOME

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Tema OST Hantu Kak Limah Balik Rumah Cinta Kristal nyanyian Awie

Lirik Lagu Cinta Kristal - Ost Hantu Kak Limah Balik Rumah

Sinar matamu bagai api menyambar
Haruskah engkau dan aku sama
Bara restu cintamu aku terpandang
Oleh pancaran demi cinta kristal

Kini aku terlontar ke dasar cintamu suci
Kini aku mengenal akan kepastian
Agungnya cintamu
Hangat membakar panas membara

Mentari cintaku ini jangan dipadamkan
Jika terpadam fanalah harapan

Kasih tunjukkan aku murni cintamu kasih
Biar aku ilhamkan akan kesucian
Kasih dan cintamu
Terus memancar terus membara

Jangan padamkan mentari cinta
Jangan padamkan demi cinta kristal
Bawa ku pulang ( 3X )

Dapatkan sinopsis Hantu Kak Limah Balik Rumah di sini.

Hantu Kak Limah Balik Rumah

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Seluruh Mahabbah - Amer Munawer

Lirik Lagu Seluruh Mahabbah - Amer Munawer

Bulan pun pernah menyaksikan kisah,
cinta seorang nabi yang mulia,
apalah daya untuk kita semua,
meraih cinta yang suci dan tulus,

Dilahirkan ke dunia,
untuk kita semua,
dialah pembawa,
cinta sebenarnya,

Ya Rasulullah,
Seluruh mahabbah,
kuberikan kunyatakan,
hanya kepada mu,

Ya Rasulullah,
Seluruh mahabbah,
kuberikan kunyatakan,
hanya kepada mu,

Wajah baginda,
penuh bercahaya,
kekasih Allah yang paling setia,

Bumi Madinah,
menjadi mulia,
menghubung hati yang,
merindu padaNYA.

Dilahirkan ke dunia,
untuk kita semua,
dialah pembawa,
cinta sebenarnya.

Ya Rasulullah,
Seluruh mahabbah,
kuberikan kunyatakan,
hanya kepada mu.

Lirik Lagu Seluruh Mahabbah - Amer Munawwer

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Bahagia DariMu:Hafiz Hamidun

Lirik Lagu Bahagia DariMu - Hafiz Hamidun

Ku Lihat Bulan Itu
Ku Lihat Bintang Itu
Ada Sinar
Ada Khabar


Mengapa malam Ini
Ku rasa berlainan
Apa makna
Dan petanda

Ku di dalam gerhana.....

Secara tiba-tiba
Suatu malam indah
Aku jadi Resah gundah

Dan tanpa aku sedar tubuh dihembus angin bersuara
Keluh kesah...jadi serba tingkah

Aku bingkas capai sejadahku
Mencari pengampunan Tuhan
Maka hati pun bersujud

Begini
Rupanya
Insafku


Ku tutup kamus lama

Ku tinggal musim luka

Puja puji

Duniawi

Syukurlah Tuhan datang
Memanggil jiwa ini
Bahagia
Bersama-Nya


Lirik: Fedtri Yahya
Lagu: Hafiz Hamidun

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Aku Yang Asing - Hujan

Lirik Lagu Aku Yang Asing - Hujan

Wangi kau lalu
Wangi bagaikan oh bunga
Kau tak kenali
Aku yang selalu perhatikanmu
Berseri bagaikan bintang
Ku tak mahu
Kau kan hilang di waktu siang
Biar pun aku yang asing
Selalu memikirkanmu
Ku percaya cinta
Itu memang buta
Harap kau sudi mendengar
Deruan janji jiwaku
Melalui lagu ini ohh untukmu

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Dikala Bulan Bermain Biola - Hujan

Lirik Lagu Dikala Bulan Bermain Biola - Hujan

Oh bidadari
Berulas kan syair oleh awan
Sang rembulan tidak putus menyeret dawai biola
Memujuk bidadari agar tidak membilang lawan
Agar tidak menghentikan getar2
yg berkelana diratusan jiwa
Memujuk bidadari agar tidak membilang lawan
Agar tidak menghentikan getar2
yg berkelana diratusan jiwa

Si bidadari dan sang rembulan
Memujuk bidadari agar tidak membilang lawan

Tidurlan bidadari agar kamu mimpi si pujangga
Sehingga dipagi hari
Jangan lupakan kami yang bisa menemani
hadirlah sebelum tika kala
Bawalah si pujangga bawalah dia bersama

Tidurlan bidadari agar kamu mimpi si pujangga
Sehingga dipagi hari
Jangan lupakan kami yang bisa menemani
hadirlah sebelum tika kala
Bawalah si pujangga bawalah dia bersama

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Sentiasa Ada - Hujan

Lirik Lagu Sentiasa Ada - Hujan

Bernafas seperti biasa
Terbang selamatkan nyawa
Bersuara tegas tajam mata
Menusuk rasa

Bila mulai kau tenggelam
Dalam kepekatan malam
Kau tahu aku sentiasa disisimu

Aku kan sentiasa ada
Ku tahu kau pun sama
Bersuarakan gembira

Aku pun sentiasa ada
Ku tahu kau pun sama
Ada sentiasa

Henti menangis kawan
Teruskan saja berjalan
Tiada apa yang mustahil dalam dunia

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Kasihan -Hujan Band

Lirik Kasihan - Hujan BAND

Termakan hasut dan tulisan si orang utan
Di atas pokok akui si penulis blog
Kasihan~ mungkin dia tidak punya kepakaran
Kasihan~ mungkin dia perlukan perhatian
Kembali kepada tempat asal mu
Ku janji takkan lepas genggaman mu
Kesat air mata ku mahu kau senyum seperti bunga menguntum
Nama misteri kadang tiada panggilan
Coretan batu api dengki seorang insan

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Bagaikan Matahari - Hujan

Lirik Lagu Bagaikan Matahari - Hujan

Pastikan ada cahaya..
lihat nun di.. hujung sana..
ini bukan mimpi..yang ku bikin sendiri..
kongsikan duka mu bersama..
luahkan dalam..pelukan..
sepi.. kan pergi selamanya..
pergi bersama tangisan..

Ini bukan mimpi..yang ku bikin sendiri..
tamat sudah zaman sepi mu..biar ku temani..
usah gentar.. ku kan jadi teman mu sampai mati..
jadikan senyuman mu cahaya suci yang
menerangi hidupku..
bagai..kan matahari..

Ini bukan mimpi..yang ku bikin sendiri..
tamat sudah zaman sepi mu,biar ku temani..
usah gentar..ku kan jadi teman mu sampai mati..
jadikan senyum mu cahaya suci yang kan
menerangi hidup ku..
bagaikan matahari..

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Jangan Kejutkan Dia - Hujan Band

Lirik Lagu Jangan Kejutkan Dia - Hujan Band

Dia sedang berjalan cari tempat tuk berteduh
Dari panas yanag membakar sejuk yang membeku
Harap kan kain yang mengalas kulit nya melecur
Di ruang pejalan kaki dia pun tidur

Jangan kejutkan dia
Dalam tidur dia bahgia

Luka dalam masa jadi penawar mu
Orang tuanya telah pergi dia perlukan simpati
Mampu pergi tapi sering diingati
Bahgianya di dalam mimpi
Jangan kejutkannya lagi

Matanya puas berenang dengan air mata
Masih keliru mengapa dia


10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Bahgia - Hujan

Lirik Lagu Bahgia - Hujan

Wah lirik nya penuh bulan bintang mentari lengkap
Tapi kecundang akhir nya kerna terlalu mengharap
Kasihnya tak diperlukan berjuta rangkap puisi yg ditulis
Khas buat kekasih hati nya

Ku hanya mahu nikmati dengan mu .. BAHGIA

Kau mungkinkah kau bermimpi punyai bidadari
yg bisa bawakan kau terus ke alam seakan syurga

Ku hanya mahu nikmati dengan mu .. BAHGIA

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Kita Tak Peduli - Hujan

Lirik Lagu Kita Tak Peduli - Hujan

Muram lengang nyawa dijalan
Henti riang di awangan
Kotor hina
Kau di syak wasangka
Kata belit bahaya nya ular
Sedar masa yg berputar
Suntuk kejap harta yg di kejar

Kita bukan lemah begitu
Kau dan aku, kau dan aku

Kau dan aku terus menari
Biarkan semua kita tidak peduli
Dari awal pagi hingga benam nya mentari
Kita tak peduli, kita tak peduli

Padah mulut api gelombang
Dengki manusia tiruan
Sempit minda terlalu murahan

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Lirik Lagu OST Putera Katak

OST Putera Katak, Slot Lagenda TV3


Tak pernah kurasakan sebahagia ini
Saat bertemu dengan pujaan hati
Seorang pria yang selalu hadir dimimpi
Dan kini bukanlah mimpi

Ia menyapaku
Dan menjabat tanganku..

Korus
Ku bahagia
Bahagia di saat ini
Ku gembira
Ku gembira di hari ini

Gembira
Gembira

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Album Impian, Iesya


Sebanyak enam lagu yang dimuatkan dalam albumnya iaitu Tiada, Bersama Nanti, Luka, Anak Adam (duet bersama Jeffeatz), Semanis Janji dan lagu bonus Semanis Janji dalam bentuk minus one.

"Album ini sangat istimewa buat saya kerana ia menggabungkan kreativiti penulis lirik, komposer dan penerbit yang berpengalaman seperti Mohariz Yaakub, Rina Khan dan Mansor Mohd.



"Saya sangat teruja dapat bekerjasama dengan mereka dan menghormati mereka sebagai orang lama dalam industri muzik ini.

"Saya tidak boleh berangan-angan sahaja selepas album ini terhasil sebaliknya akan terus mencari komposer yang lebih baik dan kalau boleh nak bawa lagu-lagu saya ke persada antarabangsa bermula dengan beberapa negara Asia selepas Singapura," katanya yang dijangka akan mencuba nasib di negara Brunei dan Indonesia.

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Idola Kecil - Hidup Penuh Semangat Lirik

Lirik Hidup Penuh Semangat - Idola Kecil

Na Na Na Na Na Na Na Na Na
Na Na Na Na Na Na
Hey! Hey! Hey!

Na Na Na Na Na Na Na Na Na
Na Na Na Na Na Na
Hey! Hey! Hey!

Kehidupan pasti ada
Suka dan duka berganti
Dalam diri harus sedia
Melangkah laju
Biar payah tempuh halangan
Bukannya mengalah

(Penuh semangat)

Ayuh, bangun bersemangatlah
(Kita gembira)
Tuju haluan ke hadapan
(Penuh semangat)

Seperti bintang di angkasa
Terus bersinar demi kejayaan

Marilah bersama
Keluar dari alam fantasi

Marilah bersama
Buktikan dirimu mampu berderi teguh

Marilah bersama
Meraih mimpi jadi realiti

Kita melangkah sebagai
I.D.O.L.A

Demi masa depan
Hidup penuh semangat!

Na Na Na Na Na Na

Lagu: Alfa Booty Kesuma
Lirik: Tisya

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami

Biodata Profil Nur Eina Azman

Biodata Profil Nur Eina Azman



NAMA: Nur Eina Azman

TARIKH LAHIR: 13 Mac 1995

USIA: 15 tahun

ASAL: Temerloh, Pahang

STATUS: Bujang

KERJAYA: Penyanyi, pelakon dan pengacara

FILEM: Ratu dan Ada Sesuatu Yang Tertinggal

DRAMA: 5 Jingga (8TV), Annoreksia, Calon Isteri dan Selendang.

PROGRAM: Muzik Aktif (RTM)

IDOLA: Erra Fazira, Aaron Aziz, Syamsul Yusof dan Yusry KRU

10/12/01 - 11/01/01 @ Lirikami


Rahsia Kuruskan Badan. Keterangan lanjut,sila klik sini
 
◄Design by Lirikami