Home » » Lirik Lagu Berani Punya Budak

Lirik Lagu Berani Punya Budak

Lirik Lagu Berani Punya Budak

Lu tau gua sapa
Berani punya budak
Lu tau gua sapa
Berani punya budak (wah berani punya budak)

Ewah-ewah beraninya budak ni
Kau berani sangat yea, siap kau

Letihnya aku berlembut
Berani aku nak kau ugut
Jangan kau ingat aku penakut
Aku cuma semput

Harimau tidur jangan dikejut (jangan)
Nanti kau yang panik kelam kabut (kelam kabut)
Sudahlah abang aku kau jerut
Ini dah mengarut

Kan elok duduk
Bincang-bincang sambil minum kopi

Kau berani punya budak
Kau berani melawan (berani mari sini bro)
Kau berani punya budak
Kau berani melawan (jangan sampai kena sepak)

Inilah budak-budak hingusan, aweh
Melawan kerja macam setan, aweh aweh
Peliknya kalah hero hindustan
Nak je aku rotan, aweh

Ko ingat kau punya rotan aje
Aku pun ade besar punye
Kataku kita bercucuk tanam
Mana tak jahanam

Kau berani punya budak
Kau berani melawan
Kau berani punya budak
Kau berani melawan

Cakap kosong tak guna
Kalau gangster datang sinila mengadap le

Come on sapa berani mai face sini

Beza utama binatang dan kita
Ada akal untuk berfikir lama
Jadi jangan kita duk ikuti
Hati binasalah badan musnahlah diri

Apa guna bertenggang urat
Satu benda pun kau takkan dapat
Jangan ingat terlalu hebat
Tak larat,takkan aku pun nak libat

Kan elok duduk
Bincang-bincang sambil minum kopi

Kau berani punya budak (Kau berani punya budak)
Kau berani melawan (tapi kau sembang kosong saja)
Kau berani punya budak (mari bincang diatas meja)
Kau berani melawan

Kau berani punya budak
Kau berani melawan
Kau berani punya budak
Kau berani melawan

Kau berani, berani, berani
Berani, berani, beraninya kau
Aney nasi briyani satu!

Lirik Lagu Berani Punya Budak @ Lirikami


Rahsia Kuruskan Badan. Keterangan lanjut,sila klik sini
 
◄Design by Lirikami