Home » » Lirik Lagu Anak Gadis - SSK feat G & Paan

Lirik Lagu Anak Gadis - SSK feat G & Paan

 Lirik Lagu Anak Gadis - SSK feat G & Paan

Chorus – Paan
Ku dah rimas, skang time ‘tuk aku bebas
Dari kekusutan yang halang ku untuk bernafas
Anak gadis yang tak tahu malu
Jangan hampiriku
Ku tak mahu, dirimu, dalam hidupku

Saph
Bukan ku tak kisah, bukan ku tak hirau
Bila aku sibuk sikit, kau tak perlu risau
Telefon berdering, tiap masa, tanpa henti
Bila ku di studio, bukannya bererti-
Aku tanak melayan, tuduh itu ini
Aku juga perlu masa untuk bersendiri
Susah ke nak percaya? aku tak menipu
Tidur lewat malam, aku cuma tulis lagu
Kawan sikit salah, aku bukannya majalah
Tak ada masalah pun, nak marah marah lah
Masuk kiri, keluar kanan
Aku sayang alam, malas buang karan
Hari-hari bergaduh, aku pun tak tahan
Tiap kali aku nak jelaskan, kau kata "alasan"
Bukan aku tak nak, main peranan
Kau terlalu kecoh, sila tinggalkan pesanan

Chorus

G
Jangan banyak bunyi, dah bingit nak dengar
Tak larat kene cakar, tak larat bertengkar
Dulu You penyayang, skang You curang
Jangan nk buat wayang, Jangan nak temberang
Kalau ikut hati dah lama kena lempang
Pastu ngadu orag benci, perangai You yang macam shhh
Nak pegi sangat, angkat kaki bole blah
Malas amik kisah, dah naik menyampah
Mulut manis u, buat janji memang petah
Muka macam You kat luar pun bersepah
I tak menyesal walau hati I pasrah
I hanya mampu bersabar dan berserah
Cukup-cukup la buat hidup I haru biru
Selamat jalan, bahagia lah ngan hidup baru
Last nasihat, ubah perangai ngan segera
Takut takde orang nak, tengok pun tak selera

Chorus

NBE
Relaks tarik nafas, kalau nak cakap lekas
Sejujurnya I tanak dengar, I dah malas
Nama You bukan asma I susah bernafas
Dikongkong sepanjang masa, pergerakan terbatas
You macam G-string, mula-mula selesa
Rimas bila dah lama, naik muak tengok muka
Bila I layan peminat, You marah gila
Tapi kalau You boleh je, sebab keje
I tahu, You macam waktu, kuat cemburu
Tapi I kena pegi studio, siapkan lagu
Dalam dunia ni ada huruf I dengan U
Tapi dalam dunia kita hanya ada U, U, U
Semua ikut cakap You, memang I yang bersalah, ampun tuan ku
Tak perlu pura-pura kita dah tak gembira, baik berpisah je

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

Lirik Lagu Anak Gadis - SSK feat G & Paan @ Lirikami

 
◄Design by Lirikami