Home » » Lirik Lagu Traffic Jam - 5forty2, ALTRBG, DJ Fuzz

Lirik Lagu Traffic Jam - 5forty2, ALTRBG, DJ Fuzz

Lirik Lagu  Traffic Jam - 5forty2, ALTRBG, DJ Fuzz

Traffic jam traffic traffic traffic jam
Traffic jam traffic traffic traffic jam

Tension duduk sini bila naik teksi
Lama berhenti bila tanya tak nak pergi
Katanya jalan sesak aku naik semak
Walau sanggup bayar banyak tetap tak nak gerak
Kalau ada pun yang nak dia terus jaja cerita
Jalan jam waktu ni tarak untung la brader
Konon duka lara tapi senyum habis lebar pipi
Meter mula pelan jadi laju
Aku sakit hati

Weh, apahal ni wehhh...
Orang tu accident korang takyah sibuk lebih
Boleh bantai tengok belek bukan nak tolong
Penat maki kalau puasa pahala confirm tinggal kosong
Hati panas.. sebab gerak tak pantas
Bawak macam mawas kalau laju pun mesti terbabas
Apa usha panas? kalau kau lantas ajak berhenti
Aku buat muka comel terus pandu pergi

Chorus:
Pagi petang.. traffic jam
Bila hujan.. traffic jam
Asal accident.. traffic jam
Sebut KL je.. traffic jam
Lekas bawa daku pergi dari..
Kesesakan.. traffic jam kekalutan.. traffic jam..

Bermula dengan nama pengasih dan penyayang
Segala puji baginya moga selamat pergi dan pulang
Jalan yang berturap masih ada lubang
Ditambah trafik sesak mencabar wa hadap dengan tenang
'Ambitionz as a ridah' punya jiwa kental
Kuda empat lejang wa corner baring serupa basikal
Sambil memburu impian bergerak dengan laju
Wa tak pernah lewat ke destinasi yang dituju

Gerabak besar bila masuk macam pasar
Masih setia dari sekolah hingga kerja
Pergi bau wangi balik bau 'keti'
Orang angkat tangan gua surrender nak mati
Tin sardin rapat sangat padat
Semua bergebas nak cepat taknak lambat
Perjalanan masih terus berjalan
Di luar yang masih jam ku senyum lambai tangan

[Ulang Chorus]

Alamak tak dapat elak jalan dah sesak
Memandu bak menapak semua berasak-asak
Jalan dengan jam itu jadi sarapan
Tak kira berapa CC kereta tak berlari
Masa kena isi tak boleh dibiar
Mata pun meliar tengok kanan kiri
Tak ada yang cantik dan takde yang menarik
Ini macam kasi buka radio lagi baik

Hello selamat mendengar info trafik
Saya DJ hari ini hanya ulang skrip ikut beat
Jalan sana jam jalan sini jam jalan mana-mana pun jam
Jalan Tun Razak jangan ikut Jalan Ampang jalan maut
Kalau sakit perut jangan masuk nanti kelam kabut
Tak sempat kot!

[Ulang Chorus]


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

Lirik Lagu Traffic Jam - 5forty2, ALTRBG, DJ Fuzz @ Lirikami

 
◄Design by Lirikami