Lirik Lagu Ajari Aku - Anuar Zain

Lirik Lagu Ajari Aku - Anuar Zain

Ajari aku tuk bisa
Menjadi yang engkau cinta
Agar ku bisa memiliki rasa
Yang luar biasa untukku dan untukmu

Ku harap engkau mengerti
Akan semua yang ku pinta
Karna kau cahaya hidupku malamku
Tuk terangi jalan ku yang berliku

Hanya engkau yang bisa
Hanya engkau yang tahu
Hanya engkau yang mengerti
Semua inginku

Ajari aku untuk bisa mencintaimu
Ajari aku untuk bisa mencintaimu

Mungkinkah semua akan terjadi pada diriku
Hanya engkau yang bisa mencintaiku

Hanya engkau yang bisa
Hanya engkau yang tahu
Hanya engkau yang mengerti
Semua inginku

Hanya engkau yang bisa
Hanya engkau yang tahu
Hanya engkau yang mengerti
Semua inginku

Ajari aku tuk bisa mencintaimu

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Hidup Untukmu, Mati Tanpamu - NOAH

Lirik Lagu Hidup Untukmu, Mati Tanpamu - NOAH

Begitu banyak hal yang ku alami, yang ku temui
Saat bersamamu ku rasa senang, ku rasa sedih

Air mata ini menyadarkanku
Kau takkan pernah jadi milikku
Air mata ini menyadarkanku
Kau takkan pernah menjadi milikku

Tak pernah ku mengerti aku segila ini
Aku hidup untukmu, aku mati tanpamu
Tak pernah ku sadari aku sebodoh ini
Aku hidup untukmu, aku mati tanpamu

Air mata ini menyadarkanku oooh
Kau takkan pernah menjadi milikku ooo

Tak pernah ku mengerti aku segila ini
Aku hidup untukmu, aku mati tanpamu
Tak pernah ku sadari aku sebodoh ini
Aku hidup untukmu, aku mati tanpamu

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Benci Mengingatmu -Zeanine

Lirik Lagu Benci Mengingatmu -Zeanine

Kau bilang hanya aku yang ada dihatimu
Selalu satu ku terbuai
Saat kita terbelenggu kejamnya keadaan
Kau dan dia, aku dan dirinya

Dan kini kau pergi jauh
Saat ku yakin kaulah cinta

Kamu adalah kesalahan terbesarku, terbesarku
Hatiku hancur perih tak terhingga
Dan kamu memori yang harus terhapuskan, terhapuskan
Kini ku benci, benci mengingatmu lagi

Kamu adalah kesalahan terbesarku, terbesarku

Kamu adalah kesalahan terbesarku terbesarku
Hatiku hancur perih tak terhingga
Dan kau memori yang harus terhapuskan, terhapuskan
Kini ku benci, benci mengingatmu lagi

Kamu adalah kesalahan terbesarku terbesarku
Hatiku hancur perih tak terhingga
Dan kau memori yang harus terhapuskan, terhapuskan
Kini ku benci, benci mengingatmu lagi

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Blues Tak Boleh Angkat : Rausyanfikir

Lirik Lagu Blues Tak Boleh Angkat : Rausyanfikir

Tak boleh tak boleh
Tak boleh tak boleh
Tak boleh tak boleh
Tak boleh tak boleh

Gua tak boleh angkat
Lu tak boleh angkat
Dia tak boleh angkat
Siapa boleh angkat

Gunung lahar merapi lagi
Pantai dunia asyik tsunami
Berita hangat setiap hari
Jerebu pekat menjadi-jadi

Gua tak boleh angkat (Tak boleh tak boleh tak boleh tak boleh)
Lu tak boleh angkat (Tak boleh tak boleh tak boleh tak boleh)
Dia tak boleh angkat (Tak boleh tak boleh tak boleh tak boleh)
Siapa boleh angkat (Tak boleh tak boleh tak boleh tak boleh)

Sampah sarap dekat pusara
Ada anjing menghidu najis
Sampai sekarang bertengkaran
Hingga kini forum tak habis

Gua tak boleh angkat (Tak boleh tak boleh tak boleh tak boleh)
Lu tak boleh angkat (Tak boleh tak boleh tak boleh tak boleh)
Dia tak boleh angkat (Tak boleh tak boleh tak boleh tak boleh)
Siapa boleh angkat (Tak boleh tak boleh tak boleh tak boleh)

Panas petang membakar sabar
Dingin pagi memujuk hati
Manakah hadang tidak benar
Mungkin nasib ditangan juri

Gua tak boleh angkat (Tak boleh tak boleh tak boleh tak boleh)
Lu tak boleh angkat (Tak boleh tak boleh tak boleh tak boleh)
Dia tak boleh angkat (Tak boleh tak boleh tak boleh tak boleh)
Siapa boleh angkat (Tak boleh tak boleh tak boleh tak boleh)

Umur dunia semakin tua
Makin tua makin menjadi
Ada hati nak masuk syurga
Kahwin dengan sang bidadari

Gua tak boleh angkat (Tak boleh tak boleh tak boleh tak boleh)
Lu tak boleh angkat (Tak boleh tak boleh tak boleh tak boleh)
Dia tak boleh angkat (Tak boleh tak boleh tak boleh tak boleh)
Siapa boleh angkat (Tak boleh tak boleh tak boleh tak boleh)

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Traffic Jam - 5forty2, ALTRBG, DJ Fuzz

Lirik Lagu  Traffic Jam - 5forty2, ALTRBG, DJ Fuzz

Traffic jam traffic traffic traffic jam
Traffic jam traffic traffic traffic jam

Tension duduk sini bila naik teksi
Lama berhenti bila tanya tak nak pergi
Katanya jalan sesak aku naik semak
Walau sanggup bayar banyak tetap tak nak gerak
Kalau ada pun yang nak dia terus jaja cerita
Jalan jam waktu ni tarak untung la brader
Konon duka lara tapi senyum habis lebar pipi
Meter mula pelan jadi laju
Aku sakit hati

Weh, apahal ni wehhh...
Orang tu accident korang takyah sibuk lebih
Boleh bantai tengok belek bukan nak tolong
Penat maki kalau puasa pahala confirm tinggal kosong
Hati panas.. sebab gerak tak pantas
Bawak macam mawas kalau laju pun mesti terbabas
Apa usha panas? kalau kau lantas ajak berhenti
Aku buat muka comel terus pandu pergi

Chorus:
Pagi petang.. traffic jam
Bila hujan.. traffic jam
Asal accident.. traffic jam
Sebut KL je.. traffic jam
Lekas bawa daku pergi dari..
Kesesakan.. traffic jam kekalutan.. traffic jam..

Bermula dengan nama pengasih dan penyayang
Segala puji baginya moga selamat pergi dan pulang
Jalan yang berturap masih ada lubang
Ditambah trafik sesak mencabar wa hadap dengan tenang
'Ambitionz as a ridah' punya jiwa kental
Kuda empat lejang wa corner baring serupa basikal
Sambil memburu impian bergerak dengan laju
Wa tak pernah lewat ke destinasi yang dituju

Gerabak besar bila masuk macam pasar
Masih setia dari sekolah hingga kerja
Pergi bau wangi balik bau 'keti'
Orang angkat tangan gua surrender nak mati
Tin sardin rapat sangat padat
Semua bergebas nak cepat taknak lambat
Perjalanan masih terus berjalan
Di luar yang masih jam ku senyum lambai tangan

[Ulang Chorus]

Alamak tak dapat elak jalan dah sesak
Memandu bak menapak semua berasak-asak
Jalan dengan jam itu jadi sarapan
Tak kira berapa CC kereta tak berlari
Masa kena isi tak boleh dibiar
Mata pun meliar tengok kanan kiri
Tak ada yang cantik dan takde yang menarik
Ini macam kasi buka radio lagi baik

Hello selamat mendengar info trafik
Saya DJ hari ini hanya ulang skrip ikut beat
Jalan sana jam jalan sini jam jalan mana-mana pun jam
Jalan Tun Razak jangan ikut Jalan Ampang jalan maut
Kalau sakit perut jangan masuk nanti kelam kabut
Tak sempat kot!

[Ulang Chorus]


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu 150 Juta: Ainan Tasneem

Lirik Lagu 150 Juta: Ainan Tasneem

Untuk kali ke seratus lima puluh juta
Mereka tanyakan engkau soalan yang sama
“Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?”
“Apa kau buta apa kau pura-pura suka”

Di seratus lima puluh juta kali itu
Di depan semua engkau tarik tangan aku
Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
Sambil ketawa engkau bilang satu per satu

“Dia mungkin bengis seperti singa”
“Tapi dia nangis tonton cerita Korea”
“Dia mungkin keras bila bersuara”
“Tapi dia jelas jujur apa adanya”

“Aku lagi kenal dia”
Eh dah lebih seratus lima puluh juta kali
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi
Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
Engkau sangat manis aku ini pula dawai besi

Di setiap seratus lima puluh jutanya
Aku pun dalam hati semacam tak percaya
Apa kau lihat pada aku jujurkan saja
Terus kau cubit dagu aku sambil berkata

“Sayang mungkin baran tak kira masa”
“Tapi sayang tahan kalau yang salah saya”
“Sayang mungkin saja keras kepala”
“Tapi sayang manja bila kita berdua”

“Saya kenal sayang saya”
Buat apa di cerita
Bahagia kita rasa
Biar tak dipercaya

Peduli orang kata
Baju ronyok tak apa
Asal pakai selesa
Berkilau tak bermakna

Kalau hati tak ada
Aku lebih bengis dari sang naga
Tapi bisa nangis semata demi cinta
Suaraku keras tak berbahasa

Kerna aku rimas gedik mengada-ngada
Aku mudah baran tidak semena
Mana boleh tahan angin cemburu buta
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala

Aku punya manja kau saja boleh rasa
Rahsia kita berdua



Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Jerangkap Samar: Wings

Lirik Lagu Jerangkap Samar: Wings

Dalam hidup kita selama ini
Kita sering cedera tanpa luka (cedera tanpa luka)
Tiada perawat sanggup mengubat
Akhirnya kita mati tanpa di sedari (mati tanpa di sedari)

Kita terluka kerana buta
Buta pada kemajuan yang datang
Rasa ingin pada kemewahan
Inilah nafsu yang membunuh…

Jerangkap samar (x7)

( Solo )

Jerangkap samar (x4)

Secara diam dia meledak
Kita akan berubah mendadak
Hodoh dan hina pada alam
Di ketawakan oleh setan

Elakkanlah perangkap ini
Berhenti sebelum tersimpang
Tolehlah kebelakang

Jerangkap samar (x18 Fade)

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Be Mine: Tasha Manshahar & Syed Shamim

Lirik Lagu Be Mine: Tasha Manshahar & Syed Shamim

Bermula di Facebook
Kau tegur ku dulu tak tahu malu
Tak kuasa nak layan
Aku buat tak tahu

Kau terus cuba dan mencuba
Sehingga ku jatuh cinta
Gatalnya dirimu
Membuat ku terjatuh

Bila kita mula mengada
Kita selalu keluar sama
Borak panjang-panjang
Makan dan tengok wayang

Sikit-sikit aku merajuk
Kau selalu sabar pujuk
Tapi sebenarnya
Ku cuma nak uji saja

Korus
Let me tell you that I love you

 
Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Nanti Bila Kaya - Rem

Lirik Lagu Nanti Bila Kaya - Rem

Pagi tadi ku terbaca status Facebook terbuka
Dengan bangganya kau kata hanya aku yang kau cinta
Untuk gadis yang tak pernah meminta apa-apa
Kau sesungguhnya termanis dan paling istimewa

Ku memang tak pernah punya uwang berjuta
Tapi kau aman dengan cuma kata-kata cinta
Ku memang tak mampu untuk beli kereta
Tapi kau cukup bila ku buat kau ketawa

Masihkah kau ingat lagi kenangan kita bersama
Perut kita berbunyi-bunyi dan yang ada mee segera
Biarlah hanya bersimpuh di kaki lima
Tapi rasanya seperti di angkasa raya

Andainya kau tahu
Betapa sayu
Sabarnya kau tunggu
Datangnya harimu (tunggulah hari kita)

Nanti bila kita kaya ku beli kau semua
Dari anak patung kecil hingga bintang kejora
Kan ku gajikan pekerja agar kau goyang saja
Kitakan ke sini-sana dan berumah di Russia

Nanti bila kaya kau bilang apa saja
Yang kau mahukan tak kiralah sepelik mana
Kan ku carikan setiap apa yang kau pinta
Meski hati kuman itu semua ku usaha

Aku pasti kau tersenyum dan memujuk tidak apa
Kau akan membisik sayang tak perlu itu semua

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Selalu Milikmu : Randy Pangalila & Marsha

Lirik Lagu Selalu Milikmu : Randy Pangalila &Marsha

Ku mencintaimu sepenuh hatiku
Memilikimu anugerah untukku
Meskipun ku tau
Tak pernah kau menjadi milikku

Mencintaimu sepenuh jiwaku
Memilikimu bahagia untukku
Namun kau tak tahu
Hatiku hanyalah untukmu

Meskipun kita berbeda
Namun ku ingin kau mengerti bahwa
Sebenarnya ku tak pernah mampu
Jauh darimu

Meskipun kita berbeda
Namun ku ingin kau mengerti bahwa
Sebenarnya ku tak pernah mampu
Jauh darimu

Ku mencintaimu sepenuh hatiku
Memilikimu bahagia untukku
Namun kau tak tahu
Hatiku hanyalah untukmu

Akankah kita akan bersatu
Jalani cinta ini

Meskipun kita berbeda
Namun ku ingin kau mengerti bahwa
Sebenarnya ku tak pernah mampu
Jauh darimu

Meskipun kita berbeda
Namun ku ingin kau mengerti bahwa
Sebenarnya ku tak pernah mampu
Jauh darimu

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Tema OST Taikun - Farique Nadzir

Lirik Lagu Tema OST Taikun - Farique Nadzir

Aku berdiri bukan menyanyi bukan tunjuk berani
Ini cerita si bodoh yang banyak bunyi
Pembohong yang beraja di lorong sunyi
Berebut hayun yang bukan hak sendiri

Datang rumah aku bagi salam dulu
Nasib agak baik tunggu depan pintu
Kalau dah serasi boleh kongsi-kongsi
Kalau cuba potong kau memang cari mati

Tiga anak ayam tunggu tepi lorong
Satu kena tangkap tak ada yang nak tolong
Tak larat nak lari cubalah sembunyi
Kalau aku jumpa confirm makan kenduri

Batang besi keras aku keras lagi
Kalau engkau kuat aku kuat lagi
Abang engkau besar ayah aku cikgu
Engkau kurang ajar memang patut kena siku

Chorus:
Taikun buka mata jaga lagakmu
Kalau silap langkah engkau kan terkena
Taikun hati-hati jaga kata bicaramu
Jangan engkau langsi tak mungkin aku berundur

Now
Jangan main giler baik kau bersara
Kalau ada was-was fikirlah dengan waspada
Aku raja kota punya duit dan kuasa
Tunjuk hormat pada taikun kalau mahu hidup lama

Ini abang segala abang tak puas hati bak datang
Engkau gangster jalanan hanya ikut orang suruhan
Api kecil kawan api besar lawan
Bila engkau tewas mesti sedia tidur dengan ikan

Sistem kuku besi mana kuat goyang kaki
Sila makan makan hati pasti jadi hamba abdi
Engkau gangster takut bini serumah dengan mak tiri
Boleh cuba lari tapi jangan fikir nak sembunyi

Meriam dan senapang cara hidup kami
Engkau jalan seiringan aktiviti dilindungi
Manusia lemah akal wang dan harta
Cuba halang aku nak kena pijak kepala

[Ulang Chorus]

Satu orang tumbang lima orang datang
Hari ini adik mungkin esok aku abang
Abang baju biru naik maria hitam
Cakap apa silap hari duduk dalam

Baik engkau pergi kalau nak hidup lama
Bangun berdiri kalau rasa mau cuba
Kalah atau menang memang karma dunia
Beribu kali jatuh aku bangun semula

[Ulang Chorus]

Tak mungkin aku berundur
Tak mungkin aku berundur

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com


Digi FS : Taip CT 23900703258# & hantar ke 2000
Digi TT : Taip CT 23900703253# & hantar ke 2000
Digi RBT : Taip CT 0161586# & hantar ke 2000
U-Mobile : Dial *188*5*2*380559# dan tekan Call/Send

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Bila Waktu Berhenti: Aizat

Lirik Lagu Bila Waktu Berhenti: Aizat

Aku tahu tiada rasa yang sebegitu
Menyenangkan rasa pagiku
Mungkinkah kau juga begitu

Waktu lena waktu terjaga tiada beza
Adakah aku terpedaya dengan perasaan membuta

Aku tinggalkan semua hanyalah untukmu

Korus
Semua takkan terjadi
Semua takkan terjadi
Bila waktu berhenti

Aku tahu tiada tempatku tuk bertanya
Hanya termenung lama-lama
Menanti dengan angan-angan

Mungkin nanti akan terdaya melupakanmu
Memulakan kisah yang baru
Seperti kau tak pernah ada

Aku tinggalkan semua hanyalah untukmu

Semua takkan terjadi
Semua takkan terjadi
Bila waktu berhenti

Semua takkan terjadi
Semua takkan terjadi
Bila waktu berhenti

Takkan terjadi


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Amir Jahari - Penghibur Jalanan

Lirik Lagu Amir Jahari - Penghibur Jalanan

Sepi terkurung, dalam renungan manusia
yang tak mengerti, erti kehidupan
Terkejar-kejar kesana kesini, mencari
Jalan keluar dari kelompok manusia ini

Melihat kekuranganku
melihat kedegilanku
bukan ku pinta
simpati darimu

Kuhanya penghibur jalanan
Bukan pengemis yang kau fikirkan
Ku ingin mengejar impian
seperti kalian

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Anak Gadis - SSK feat G & Paan

 Lirik Lagu Anak Gadis - SSK feat G & Paan

Chorus – Paan
Ku dah rimas, skang time ‘tuk aku bebas
Dari kekusutan yang halang ku untuk bernafas
Anak gadis yang tak tahu malu
Jangan hampiriku
Ku tak mahu, dirimu, dalam hidupku

Saph
Bukan ku tak kisah, bukan ku tak hirau
Bila aku sibuk sikit, kau tak perlu risau
Telefon berdering, tiap masa, tanpa henti
Bila ku di studio, bukannya bererti-
Aku tanak melayan, tuduh itu ini
Aku juga perlu masa untuk bersendiri
Susah ke nak percaya? aku tak menipu
Tidur lewat malam, aku cuma tulis lagu
Kawan sikit salah, aku bukannya majalah
Tak ada masalah pun, nak marah marah lah
Masuk kiri, keluar kanan
Aku sayang alam, malas buang karan
Hari-hari bergaduh, aku pun tak tahan
Tiap kali aku nak jelaskan, kau kata "alasan"
Bukan aku tak nak, main peranan
Kau terlalu kecoh, sila tinggalkan pesanan

Chorus

G
Jangan banyak bunyi, dah bingit nak dengar
Tak larat kene cakar, tak larat bertengkar
Dulu You penyayang, skang You curang
Jangan nk buat wayang, Jangan nak temberang
Kalau ikut hati dah lama kena lempang
Pastu ngadu orag benci, perangai You yang macam shhh
Nak pegi sangat, angkat kaki bole blah
Malas amik kisah, dah naik menyampah
Mulut manis u, buat janji memang petah
Muka macam You kat luar pun bersepah
I tak menyesal walau hati I pasrah
I hanya mampu bersabar dan berserah
Cukup-cukup la buat hidup I haru biru
Selamat jalan, bahagia lah ngan hidup baru
Last nasihat, ubah perangai ngan segera
Takut takde orang nak, tengok pun tak selera

Chorus

NBE
Relaks tarik nafas, kalau nak cakap lekas
Sejujurnya I tanak dengar, I dah malas
Nama You bukan asma I susah bernafas
Dikongkong sepanjang masa, pergerakan terbatas
You macam G-string, mula-mula selesa
Rimas bila dah lama, naik muak tengok muka
Bila I layan peminat, You marah gila
Tapi kalau You boleh je, sebab keje
I tahu, You macam waktu, kuat cemburu
Tapi I kena pegi studio, siapkan lagu
Dalam dunia ni ada huruf I dengan U
Tapi dalam dunia kita hanya ada U, U, U
Semua ikut cakap You, memang I yang bersalah, ampun tuan ku
Tak perlu pura-pura kita dah tak gembira, baik berpisah je

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Aku Pelat - Salammusik ft Ziondread

Lirik Lagu Aku Pelat - Salammusik ft Ziondread

Chorus:
Aku pelat tak bisa bicara seperti kamu
Lidah ku panjang berpintal-pintal
Bicara ku melulu selalu terburu
Lidah ku tebal bagai kepala di bantal

[Ulang Chorus]x2

Aku pelat
Pelat bertepuk tangan tiada bunyi
Lidah terikat dia menyembunyi diri
Bertanya ditahan pendebatan ditelankan

Pada pokok diri daun kata berguguran
Tertutup banyak telah dipagarkan
Dari jari ke alat tulis semua mereka tepis
Siapakah mereka tepuk dada hey! tanyalah selera

Kita bangsa negara harus pandai berbahasa
Bertanya mengapa siapa bagaimana?
Punya akal fikiran tahu arah tujuan
Menyeluk pekasam biar sampai pangkal lengan

Masa depan bekalan diisi jika tahu manipulasi
Kata tiada disalah erti jangan sampai tergadai diri
Takut merana diri nanti
Dia pelat bertepuk tangan tiada bunyi

[Ulang Chorus]x2

Aku pelat
Pon di rhythm mi a come
Pon di rhythm mi a boss
Ragamuffin mi a root mi a come back again ah

Human fi wicked dem a style a mi nah sinner
Anna dem selecta minah wicked dem
Im man fi wayan wicked dem zion
Anna dem selecta nah wicked dem a wayan
A mi ma rastafari mi a number one fi real
A mi nah wicked man a dem a talk about me

Aku pelat
Perbahasan jiwa jangan diendahkan
Jika malu bertanya kelak sesat jalan
Jangan dipegang sekatan yang dihidang
Rasa takut harus dibuang

Mari berfikir di luar kotak
Jangan menempurung bersama katak
Hebat seperti Jebat mereka lupa tuk berjabat
Dia si pelat sudah terlepas

Ulang Korus

Aku pelat
Tak bisa bicara agama seperti kamu
Tak bisa bicara cinta seperti kamu
Tak bisa bicara ekonomi seperti kamu
Tak bisa bicara politik seperti kamu

Aku pelat
Aku tahu lidah ku dipelat
Namun tetap ku lawan walau rasanya kelat

Aku pelat
Aku tahu lidah ku dipelat
Namun tetap ku tawan walau jajahannya hebat

Aku pelat
Aku tahu lidah ku dipelat
Namun tetap ku lawan walau rasanya kelat

Aku pelat
Aku tahu lidah ku dipelat
Namun tetap ku tawan walau jajahannya hebat


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com



Aku Pelat
Lyrics By JayTan, Eyza Bahra, ZionDread & Salam
Composed By Dj Fuzz
Produced & Arranged By Dj Fuzz & Salam
Recorded At Beat Kitchen Studio & Salammusik Studio A & B
Engineered By Muhd Irhas "Payung" & DubmalaS
Mixed & Mastered by DubmalaS at Salammusik Studio A
P&C Salam Musik Publishing 2012, Mixology Publishing 2012

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Sing It Rock & Roll - Oh Chentaku

Lirik Lagu Sing It Rock & Roll - Oh Chentaku

Remember this is for everybody,
The sky has never been this gorgeous, are you with me?
Hey! Welcome to the party, let’s get ourselves rise.
Show the world, how we nail it, how we roll,
Here we go!

SING IT ROCK & ROLL!
When all seems so dark and this is how we roll;
We’re not into perfection.
Baby let it go, this is for tonight, hey, we’ll SING IT ROCK & ROLL!

They were never kings, there will never be.
This is for everyone, who have showed love.
Together, as one!
ALL RISE! ALL RISE! ALL RISE!

The track of this symphony is turning me on,
Just don’t care about your problems,
Tell them we’re not scared ‘cause we’re never alone,
We’re all brothers!



Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Mana Hilangnya Juwita - Monoloque ft Adira & Hazama

Lirik Lagu Mana Hilangnya Juwita - Monoloque ft Adira & Hazama

Ku takkan berhenti mencari walau jejakmu penuh misteri
Tak dapat si yang pasti (yang pasti yang pasti yang pasti)
Jati dirimu perlu kuat dan tabah tak boleh cepat mengalah
Takkan mengaku kalah (kalah kalah)

Kemana hilang sayang puas ku mencari
Saban hari mendaki kau masih belum ku temui
Di manakah kau bersembunyi
Ku belum jumpa apa yang ku cari (cari cari)

Merata-rata terampai-ampai
Mencari dalam gelap gelita
Belantara mergastua (mergastua mergastua) ohh

Kemana hilang sayang puas ku mencari
Saban hari mendaki tak jumpa-jumpa lagi
Di mana kau bersembunyi
Kemana kau bawa diri
Meredah ranjau dan duri
Kau masih belum ku temui

Ku belum jumpa apa yang ku cari
Hari demi hari nan silih ganti

Aku raja pemilik tempat ini
Segala kemahuan ku dituruti
Apa yang ku mahu semua boleh ku jual beli

Apa yang kau cari-cari di sini
Apa yang kau lihat ini hanya mimpi
Jangan hampiri sampai mati

Jiwa lopong hati kosong
Kotaraya makan manusia
Ramai yang cuba ramai yang lupa terpedaya
Dengan godaan semasa

Masa kemasa (datang dan pergi)
Mergastua (hidup dan mati)
Pancaroba (sampai kecewa)

Esok masih ada
Esok masih ada

Aku raja pemilik tempat ini
Segala kemahuan ku dituruti
Apa yang ku mahu semua boleh ku jual beli

Apa yang kau cari-cari di sini
Apa yang kau lihat ini hanya mimpi
Jangan hampiri sampai mati

Berhenti sampai mati

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Penghujung: Nawi, Frequensi & Lady D

Lirik Lagu Penghujung: Nawi, Frequensi & Lady D

Walau berombak di laut
Akan ku teruskan mendayung
Harapkan bunga mekar
Kini layu di hujung tanjung

Mulut mungkin berat tapi hati ingin berkata
Lidah mungkin terkelu tapi jiwa yang merasa
Siapa sangka dan tak siapa boleh jangka
Gelora yang berkocak goyah bak redah samudera
Apa yang dipinta apa yang di cinta
Mimpi yang melanda realitinya di hina
Bagai menatang minyak yang penuh tapi ia dituang
Bagai diambil madu tapi sepahnya yang dibuang
Bila dipercaya banyak yang mendusta
Bicara berjanji tak pernah setia
Lahir fahaman atas dasar lain pandangan
Tukar fikiran sampai yang lain tukar peranan
Situasi tekanan buat hilang pegangan
Yang kekal kaca yang permata kehilangan
Cukup sudah beban derita yang ditanggung
Kini sampai saat untuk tamat di penghujung

Chorus
Walau berombak di laut
Akan ku teruskan mendayung
Harapkan bunga mekar
Kini layu di hujung tanjung
Walau manisnya rasa
Pahitnya ku yang tanggung
Harapkan semua bermula
Tapi tamat di penghujung

Siapa mengalah
Dan siapa yang patut disalahkan
Diri yang paksa terlebih memberi harapan
Pengorbanan di lebur hancur seribu impian
Hanya lafaz akhir yang menjadi kenyataan
Tiada deringan dan tiada ucapan
Tiada ganti untuk jadi kesempurnaan
Makin jauh berlari pilu yang berkerjaran
Hari kian suram menutup punca sinaran
Pitisan air mata untuk rindu yang dahaga
Nilai jujur kini sudah lagi tak berharga
Kasih dikenangkan tiada pengorbanan
Kala dulu keriangan kini kesedihan
Luka membelah diam kesakitan
Banyak yang diharap telah dihampakan
Tiada lagi cinta agung yang dapat disanjung
Kini sampai saat untuk tamat di penghujung

Ulang Chorus

Cukup sudah ku beralah walau tiada yang memaksa
Kini ku sedar siapa aku kita berbeza
Frasa-frasa cinta tak lagi bermakna
Fasa-fasa hiba mungkin bakal menjelma
Lupakan kenangan tiada yang diungkit
Huraikan jiwa tiada lagi yang rumit
Luas atau sempit ruang hati dah parah
Penghujung dah tiba masa untuk berpisah

Apa kesudahannya kisah cinta ini
Mana lagi harus ku bawa realiti
Seribu impian hilang tujuannya
Perjalanan kita kini di penghujungnya

Ulang Chorus

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Kehadiran Rindu - Aces

Lirik Lagu Kehadiran Rindu - Aces

Ku duduk sendirian
Sepi mengganggu
Terkenang saat bersama mu

Bisikan kata hati ku
Hanya untuk mu
Namun engkau tetap membisu

Oh.. Oh.. Kehadiran rindu
Kau jauh dari sisi ku
Oh.. Oh.. Kehadiran rindu
Menghias ruang sepi ku

Ku baca surat biru mu
Menusuk kalbu
Kau ukirkan janji sepi mu

Tertulis puisi mesra
Bicara rindu
Ku terbayang memori pilu

Pertemuan kita hanya
Dalam mimpi mimpi ku
Pabila tersedar ku rasa pilu

Hati kecil ku berhasrat
Ingin bersama mu
Namun telah tersurat dulu

Hanya kehadiran rindu
Menghias ruang sepi ku
Hanya kehadiran rindu
Kau jauh dari sisi ku

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

 

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu You Came To Me: Sami Yusuf ft Siti Nurhaliza

Lirik Lagu You Came To Me: Sami Yusuf ft Siti Nurhaliza

You came to me in that hour of need
When I was so lost, so lonely
You came to me took my breath away
Showed me the right way, the way to lead

You filled my heart with love
Showed me the light above
Now all I want is to be with you

You are my one true love
Taught me to never judge
Now all I want is to be with you

[Chorus]

Allahuma Salli ‘ala Sayideena Mustafa
‘Alaa Habeebika Nabieeka Mustafa
Allahuma Salli ‘ala Sayideena Mustafa
‘Alaa Habeebika Nabieeka Mustafa
‘Alaa Habeebika Nabieeka Mustafa

Dikau hadir kala ku sedih sendirian dan hilang
Dikau hadir kala aku mendambakan petunjuk jalan

For you I’d sacrifice

For you I’d give my life

Anything, just to be with you

I feel so lost at times
By all the hurt and lies
Now all I want Is to be with you

[Ulang chorus 2x]
Showed me right from wrong
Taught me to be strong
Need you more than ever
Ya Rasul ALLAH

Telah kau datang
Teranglah alam
Daku perlukan mu
Ya Rasulullah

You filled my heart with love
Showed me the light above
Now all I want is to be with you

You are my one true love
Taught me to never judge
Now all I want is to be with you

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com




Sami Yusuf - You Came To Me (Feat. Dato' Siti Nurhaliza)
Music & words by Sami Yusuf (Malay Translation by Yasin Sulaiman)
Produced by ETM International. Copyright of ETM International.
Distributed and Exclusively Licensed to Arteffects International.


 Download Codes For Maxis, Celcom, DiGi & UMobile:-
Maxis User, Dial :- *131*269356#
Celcom User, Dial: :- *888*162961#
DiGi User, SMS to 2000:- CT 0163770
UMobile User, Dial:- *118*5*2*383282#

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Puisi Lara : Nassier Wahab

Lirik Lagu Puisi Lara : Nassier Wahab

Ku teringat lagi
Sandiwaramu itu
Pentas dunia ini
Lakonan terpuji
Kepuraan cinta
Lakon layar tercipta
Lantas episod cerita
Percintaan yang hampa

[Chorus]
Oh di manakah kesetiaan
Pada janji-janjimu dulu
Janganlah dikau
Siakan kasih suci murni

Melodi cinta duka
Syair puisi lara
Sandaran kasih yang terlerai
Sandaran jiwa yang terabai

Kata yang penuh dusta
Mempermainkan janji mulia
Kini ku terpenjara janji manismu
Tak ku duga

Kegelapan ini
Sering menghantuiku
Adakah benarnya
Kau mencintaiku

Misteri hatimu
Membuntui mindaku
Siksa menanti jawapan
Isi hati sebenar

[Ulang chorus]

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Muda (Le O Le O) - Agnes Monica

Lirik Lagu Muda (Le O Le O) -Agnes Monica

Le o le o le o heeei, le o le o le o heeei
Le o le o le o heeei, le o le o le o heeei
Ku berlari pakai hati, tak berhenti sampai mati
Le o le o le o heeei, le o le o le o heeei, le o le o le o heeei

Aku dengar ada yang bicara
Papa mamaku punya cita-cita
Dia baru berusia lima
Tapi semangatnya sungguh sempurna

Never in your life, let them talk to you like you can not
Yes, you’re young but you’re right
Walk your miles, do your part with a smile
’cause you’re young, you’re young, you’re young

Hidupku itu adalah aku
Bukan kamu dan ragumu, jangan sama-samakan ku
Hidupmu itu adalah kamu
Bukan kata tidak mampu, tak peduli usiamu

Aku muda (aku muda) aku bisa (aku bisa)

Tak perlu ragukan yang kau lihat
Orang ikuti ku punya jejak
Kamu yang nakal bikin ku bosan
Mulut setan bicara tak karuan

Never in your life, let them talk to you like you can not
Yes, you’re young but you’re right
Walk your miles, do your part with a smile
’cause you’re young, you’re young, you’re young

Hidupku itu adalah aku
Bukan kamu dan ragumu, jangan sama-samakan ku
Hidupmu itu adalah kamu
Bukan kata tidak mampu, tak peduli usiamu

Hidupku itu adalah aku
Bukan kamu dan ragumu, jangan sama-samakanku
Biar ku berlari pakai hati
Tak berhenti sampai mati, aku muda aku bisa

Le o le o le o heeei, le o le o le o heeei
Ku berlari pakai hati, tak berhenti sampai mati
Le o le o le o heeei, le o le o le o heeei
Ku berlari pakai hati, tak berhenti sampai mati

Hidupku itu adalah aku
Bukan kamu dan ragumu, jangan sama-samakanku
Hidupmu itu adalah kamu
Bukan kata tidak mampu, tak peduli usiamu

Hidupku itu adalah aku
Bukan kamu dan ragumu, jangan sama-samakanku
Biar ku berlari pakai hati
Tak berhenti sampai mati, aku muda aku bisa

Le o le o le o heeei
Ku berlari pakai hati, tak berhenti sampai mati

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Aku Tau Itu Kamu -Vanilla Blue (VB) Band

Lirik Lagu Aku Tau Itu Kamu -Vanilla Blue (VB) Band

Bintang malam terasa menyapaku
mengisaratkan akan satu nama
kutanya pada hati, inikah cinta

Rasa ini ingin memilikimu
untuk selamanya, untuk selamanya
aku bersamamu, menjaga dirimu

Itulah kamu
rasa hati ini mencintaimu
sesosok wanita idamanku
aku tau itu kamu

Rasa ini ingin memilikimu
untuk selamanya, untuk selamanya
aku bersamamu, menjaga dirimu

Itulah kamu
rasa hati ini mencintaimu
sesosok wanita idamanku
aku tau itu kamu

Tak akan bisa kulewati hariku tanpamu
senyumanmu hiasi hariku
oh kamu bidadariku

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Pontianak VS Orang Minyak Sinopsis dan Trailer

Sinopsis Pontianak VS Orang Minyak
Pontianak VS Orang Minyak mengisahkan pergolakan hidup dua hantu yang baru berkecimpung dalam dunia hantu. Ponti (lakonan Nabil) ialah pontianak lelaki yang tidak disukai pontianak lain kerana sepatutnya pontianak datang dari golongan wanita.

Omi pula orang minyak lembut yang memeningkan kepala orang minyak lain yang ditugaskan menunjuk selok-belok menjadi orang minyak.

Bagaimanapun, ujian terakhir mereka ialah cabaran yang sangat hebat apabila dihantar untuk mencari mangsa di Kampung Puaka.

Malangnya, Kampung Puaka dipenuhi penduduk yang tidak takut hantu. Mereka adalah pawang, bomoh dan hantu yang bertaubat.

Kampung Puaka juga dipasang 'pendinding sakti' di mana semua hantu tidak dapat masuk ke dalam kawasan kampung.

Satu hari, Kampung Puaka menerima penduduk baru, Saodah dan dua anak perempuannya, Bunga Cinta Kasturi dan Bunga Cinta Melur. Ponti dan Omi merancang menyerang anak perempuan Saodah, tetapi sebaliknya jatuh cinta kepada mereka. Ponti jatuh cinta dengan Bunga Cinta Kasturi dan Omi pula mencintai Bunga Cinta Melur.



Mereka mengambil keputusan menukar rancangan. Ponti akan menyerang Bunga Cinta Melur dan Omi menyerang Bunga Cinta Kasturi. Namun, mereka berdua dihalang sesama sendiri sehingga menyebabkan pertelingkahan.

Pada masa sama, wujud perebutan kuasa untuk menjadi ketua Kampung Puaka antara ketua kampung sedia ada, Pak Rejab dan adik iparnya, Sudiro.

Disebabkan Pak Rejab lebih berpengalaman, Sudiro terpaksa mengikut cakap Pak Rejab. Ini membuatkan Sudiro tidak puas hati dan belot. Dia membuat perjanjian dengan ketua Orang Minyak dan Ratu Pontianak.

Jika anda mencari karya ringan tapi penuh jenaka, filem ini pilihan terbaik untuk mengisi masa lapang. Jangan terkejut apabila pelakon seksi, Lana Nordin sengaja ditonjolkan sebagai tarikan 'gula-gula' buat penonton dewasa.

Apatah lagi Lana akui tidak kisah keseksiannya dipergunakan untuk menarik penonton ke panggung asalkan dapat beraksi dalam karya Afdlin.


Trailer Pontianak VS Orang Minyak

FILEM: Pontianak vs Orang Minyak
ARAHAN: Afdlin Shauki

PELAKON: Nabil Ahmad, Johan Raja Lawak, Sharifah Amani, Sharifah Shahira, Afdlin Shauki dan Harun Salim Bachik

GENRE: Komedi

TAYANGAN: 22 November 2012

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Senarai Pemenang Anugerah Industri Muzik (AIM) 2012


Senarai Pemenang Anugerah Industri Muzik (AIM) 2012

Anugerah Industri Muzik (AIM) 2012 telah pun diadakan meriah di Stadium Malawati, Shah Alam.

Pemenang bagi setiap kategori anugerah adalah seperti berikut:


Senarai Pemenang Anugerah Industri Muzik (AIM) 2012

Pemenang Lagu Terbaik
Shila Amzah - Patah Seribu

Pemenang Artis Baru Terbaik

Mojo (Andai Ku Bercinta Lagi)

Pemenang Persembahan Vokal Terbaik Di Dalam Lagu (Lelaki)
Jamal Abdillah (Bahagia Sementara)

Pemenang Persembahan Vokal Terbaik Di Dalam Lagu (Wanita)
Jaclyn Victor (Counting Days)

Pemenang Persembahan Vokal Berkumpulan Terbaik Di Dalam Lagu
Forteen (Seperti Dulu)

Pemenang Video Muzik Terbaik
Quek Shio Chuan – Yuna (Sparkle)

Pemenang Lagu Pop Etnik Terbaik
Kuasa Cinta (Edrie Hashim/Ahmad Fedtri Yahya) – Noraniza Idris

Pemenang Lagu Nasyid Terbaik
Doa (Gjie 6ixth Sense/Lukhman S) – Nora

Pemenang Lagu Rock Terbaik
Idola (Audi Mok/Dark) – Azlan & The Type Writer

Pemenang Lagu Pop Terbaik
Patah Seribu (Shila Amzah) – Shila Amzah

Pemenang Lagu Hip Hop Terbaik

Aku Maafkan Kamu (Malique/Jamal Abdillah/Tripdizs/Malique) – Jamal Abdillah & Malique

Pemenang Lagu Inggeris Tempatan Terbaik
Counting Days (Aubrey Suwito/Aubrey Suwito/Lin Li Zhen) – Jaclyn Victor

Pemenang Lagu Bahasa Melayu Terbaik Yang Dipersembahkan Oleh Artis Luar Negara
Sudah Cukup Sudah (Nirwana Band)

Pemenang Album Terbaik

SalamMusik (Salam – SalamMusik)


Anugerah Khas Sri Wirama
Kumpulan Alleycats


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Sejati : Ning Baizura

Lirik Lagu Sejati : Ning Baizura (OST Lagenda Budak Setan 2 – Katerina)

Hancurlah hatiku
Hancurlah jiwaku dan cintaku
Tanpa harapan
Kini kau pergi
Tinggalkan diriku sendiri

Janji-janji indah
Tuk saling setia dan mencinta
Tuk selamanya
Hanyalah semu
Bagaikan embun di pagi hari

Kini ku sendiri
Tanpa kau di sisi
Hidup tanpa hati
Dan tanpa harapan

Cinta sejatiku
Cinta mu semu
Kau tetap yang dulu
Tanpa hati dan rasa

Janji-janji syurga
Tuk saling setia dan mencinta
Tuk selamanya
Hanyalah semu
Bagaikan embun di pagi hari

Kini ku sendiri
Tanpa kau di sisi
Hidup tanpa hati
Dan tanpa harapan

Cinta sejatiku
Cinta mu semu
Kau tetap yang dulu
Tanpa hati dan rasa

Kini ku sendiri
Tanpa kau di sisi
Hidup tanpa hati
Dan tanpa harapan

Cinta sejatiku
Cinta mu semu
Kau tetap yang dulu
Tanpa hati dan rasa

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Aku Ingin Berkata : Rosli Mohalim / Zamani

Rosli Mohalim/Zamani - Aku Ingin Berkata Lirik

Aku ingin berkata aku cinta pada mu
Tapi tak berdaya ku ucapkan pada mu
Aku ingin merasa nikmatnya percintaan
Bersama mu sayang hingga akhirnya

Korus
Bukan aku tak cinta
Pada mu oh kasih
Bukan aku tak sudi
Bersama mu dewi

Engkaulah pujaan ku
Penawar dihati
Engkaulah harapan ku
Sampai akhir nanti

Engkaulah harapan ku
Sampai akhir nanti

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Salam Semua : SleeQ Ft Aaron Aziz

Lirik Lagu Salam Semua : SleeQ Ft Aaron Aziz

[Chorus]
Semangat aku yang membara
Sekuat semangat bercinta
Ku rela tinggalkan segalanya
Assalamualaikum semua

Oh oh
Bukan ku lupa
Ku tak akan lupa
Semuanya ku bawa ke situ
Soalnya dimana
Ke situ berada
Soalnya siapa berani ikut aku


Mereka kata ku lupa daratan
Dan ku hanya ingin mengejar nama
Mereka lupa tugas cari makan
Sampai bila aku nak tahan lapar

Kan ku janji mu untuk sedia
Sekurangnya tiga tahun
Ku setia kalau kau bersabar
Kan dengan setiap naik ada turun

Mama ada Papa ada tolong jagakan mereka
Sayang fahamkan aku sibuk bekerja
Dengan izin Tuhan perjalanan hidup kita lancar
Nascar aku balik kampung macam askar

[Ulang chorus]

Kan ku tinggalkan semuanya keluarga yang ku sayangi
Doa dari ibu ayah sokongan saudara memberi kekuatan padaku
Sepanjang perjalanan ini

Kadangkala di dalam kerjaya memerlukan pengorbanan
Dan pengorbanan itu penting di dalam kerjaya
Inilah cerita Aaron Aziz

Memang bukannya hatiku yang rela
Memang bukannya hatiku yang setuju
Untuk berjauhan dari keluarga
Untuk berpisah dengan buah hatiku

Ada yang kata diriku tak mampu
Bakat di wajah belum tahu laku
Jangan mencoba diri sendiri yang malu
Kemana pergi semangat orang Melayu

Ku diberikan kekuatan
Danish Anaqi yang pertama
Keduanya insan yang terindah
Ku namakan dia Dwi Ariana
Cahaya mata yang melengkapkan
keluarga Dahlia Arissa
Itulah hasil cinta diriku dengan Diyana

[Ulang chorus 2x]

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Tenang Sayang - SSK ft. Mira Tilu


Lirik Lagu Tenang Sayang - SSK ft. Mira Tilu

Korus:
Tenang sayang aku akan kembali
Ku takkan melupakanmu
Sayang usah pilu
Usah pilu kau pun tahu
Sayang usah pilu
Tenang sayang usah pilu

Sayang usah pilu
Tenang sayang usah pilu
Usah pilu
Kerna aku pun begitu

Perasaan ini persis ledakan letupan
Kata-kata cinta dilepaskan berterusan
Biar hubungan ini berpanjangan
Setiap detik bernafas akan ku gambarkan

Kau dan aku akan tetap kekal
Biar ajal memisahkan jangan ada kesal
Tapi hidup perlu buat pilihan
Biar berjauhan tapi sentiasa di fikiran

Kau takde selalu hai ku kurang berlagu
Walau jarak beribu batu ku takkan ragu
Engkau dan aku satu jiwa lain sepatu
Tanpamu setiap langkah aku kaku

Siang ku malam malam ku siang
Hidup kurang seimbang sebab engkau hilang
Biar tambah biar darab tolak bahagi
Aku tunggu dari musim panas hingga salji

[Ulang Korus]

Tenang sayang katanya
Manusia mudah berkata
Siapa yang tanggung seksa
Pastinya bukan dia

Dia jauh di tempat orang
Belajar nak jadi orang
Bukan soal percaya
Tapi aku tak percaya orang lain

Harap kau tak kena kejutan budaya
Berseronok boleh sekali sekala
Maruah dah murah jangan kau jaja sama
Jangan lupa agama walau jauh di mata ku

Tuhan sentiasa perhatikanmu
Walau dah dewasa kau tetap anak daraku
Dania ku ayah sayangkan mu
Ayah sayang kamu oh duniaku

[Ulang Korus] x2

Tenang sayang usah pilu
Tenang sayang usah pilu
Tenang sayang usah pilu
Tenang sayang usah pilu

Tenang sayang
Ohhhhh....

Tenang Sayang feat Mira Tilu
Produced & Composed by DJ Jocular
Lyrics by Sxph, NBE & Pa'an (AMPG)

Vocals by Mira Tilu



Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Aku Mau Dia - Hazama (OST. Apa Celop Toqq)

Lirik Lagu Aku Mau Dia - Hazama (OST. Apa Celop Toqq)

Saat aku kenali dia
Hati ini selalu gundah
Selalu ingin dekati
Dan ingin menghampiri dia

Aku mahu dia milikku
Ku harap semua pun tahu
Bahagia terasa bila
Ku melihat senyumannya

Aku sedar ku telah jatuh cinta
Dengannya hatiku terasa luar biasa
Aku tahu kau selalu curi lihat aku
Matamu jelaskan kau mahu

Katakanlah padaku kasih
Andainya kau punya
Perasaan sepertiku
Agar kita bisa bersama

Tolong jawablah kasih
Jawablah perasaan
Hatiku yang menebal
Ku selalu terbayang senyummu

Aku sedar ku telah jatuh cinta
Dengannya hatiku terasa luar biasa
Aku tahu kau selalu curi lihat aku
Matamu jelaskan kau mahu

Katakanlah padaku kasih
Andainya kau punya
Perasaan sepertiku
Agar kita bisa bersama

Tolong jawablah kasih
Jawablah perasaan
Hatiku yang menebal
Ku selalu terbayang senyummu

Selalu ku terbayang senyummu

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Menjemputmu Pulang:The Vella

Lirik Lagu Menjemputmu Pulang -The Vella

Oh jauh, jauhnya rinduku
tersungkur tapi aku cuba berdiri
Oh pantas semua berlalu
Sedangkan kita masih memerlu
Ku memohon Ku memohon Ku memohon

Dan tenang tenanglah sayang
Aku kan datang menjemputmu pulang
dan tenang tenanglah sayang
aku akan datang menjemputmu pulang
tak usah menangis
tak usah menangis

Oh tuhan permudahkanlah aku
pastikan kami tetap bersatu
ku memohon ku memohon ku memohon


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Separuh Sedar - Jipie

Lirik Lagu Separuh Sedar - Jipie (Pesawat)

Separuh Sedar
Music by Jipie
Lyrics by Jipie


Seringkali
Ku biarkan khilaf menguasai
Ternyata sengaja aku abaikan semua
kewajipan hidup

Masihkah
ada ruang untuk diri ini
mengubah rasa gundah dan rasa kecewa
di dalam jiwa

Ya Allah
sedarkanlah aku
Atas dosa dosa lalu
Berikanku hidayahmu Oh oh..

Kini aku
Menyesali perbuatan lalu
Ku tahu detik waktu
Tak akan kembali
seperti dahulu

Ya Allah
sedarkanlah aku
Atas dosa dosa lalu
Berikanku hidayahmu

Ya Allah!
Berikanku cahaya
Tunjukkan jalan yang benar
Jangan biar ku terdampar

Jauh di sudut hati ini
Ku ingin mencari yang hakiki
Jangan biarkan aku alpa
Separuh sedar

Puas sudah ku cuba singkap
Erti hidup yang sebenar
Ku masih mencari cari
Erti sakinah yang abadi

Ya Allah
Ampunilah aku...

Jangan kau biarkan aku alpa
Separuh nyawa
Separuh sedar

Ya Allah
sedarkanlah aku
Atas dosa dosa lalu
Berikanku hidayahmu

Ya Allah!
Berikanku cahaya
Tunjukkan jalan yang benar
Jangan biar ku terdampar

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

Jipie

Separuh Sedar (lagu tema telefilm Aku bukan Haji lakonan Ashraf Muslim & Fauziah Nawi)

Download Caller Ringtones Separuh Sedar:
Maxis : Dial *131*284903#
DiGi: Type CT 0176608 & send to 2000
UMobile: Type CT 406532 & send to 28118
Celcom : Type CMT 171300 & send to 22990

Download Full song:
Maxis : Type GET 11003157 & send to 29000
UMobile : Type MU 406664 & send to 28118

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Pasti - Kilafairy

Lirik Lagu Pasti - Kilafairy

Ku akan terbayangkan dirimu dalam mimpiku
Setiap saat ku ternanti pelukanmu
Tahukah ku merinduimu takkan terpisah di jiwaku
Setia menunggu dirimu

Jauh bintang di angkasa jauh dirimu dariku
Separuh jiwaku menghilang namun tetap mencintai
Bisakah kau merasa hati ini tanpa dirimu ku akan sepi

[Ulang Korus]
Setia menunggu aku dan dirimu pastikan bersama

Tetap terlihat di mataku hanya dirimu kuinginkan
Biarpun kau terjauh ku akan tetap menantimu
Bisakah kau merasa hati ini tanpa dirimu ku akan sepi

[Ulang Korus]
Setia menunggu aku dan dirimu pastikan bersama

Takkan pernah melepaskan cintaku
Pasti tiba saat itu kau dan aku
Akan terus kan berpaling di hatiku
Hanya kamu...

[Ulang Korus]
Setia menunggu aku dan dirimu pastikan bersama

[Ulang Korus]
Setia menunggu aku dan dirimu pastikan bersama


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Sejadah Cinta: Ramlah Ram

Lirik Lagu Sejadah Cinta: Ramlah Ram

Ingin ku bentangkan sejadah cinta
Untuk selalu dapat mendoakanmu
Di setiap jejak langkahmu
Semoga kau sejahtera dengan-Nya

Semoga kau ditempatkan
di antara orang-orang yang terpilih
Ku doakan kau bahagia di sana
Ku kan selalu merindukanmu

Ramlah Ram-Sejadah Cinta Lirik
Visit: http://www.liriklagumuzika.com

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Pendusta - Alif Satar

Lirik Lagu Pendusta - Alif Satar

Indah sungguh tika dahulu
Tingginya sungguh cintamu
Bila waktu telah berlalu
Tertusuk semua hatiku

Bukan tak mencintaimu
Segala hanya untukmu
Tapi kau tak pernah tahu
Betapa hancur hatiku

Chorus:
Kau katakan cinta
Semua memang ku punya
Tak pernah untuk berubah
Ku katakan dusta
Segala yang kau kata
Tak pernah untuk setia

Bukan tak mencintaimu
Segala hanya untukmu
Tapi kau tak pernah tahu
Betapa hancur hatiku

Chorus:
Kau katakan cinta
Semua memang ku punya
Tak pernah untuk berubah
Ku katakan dusta
Segala yang kau kata
Tak pernah untuk setia

Kau katakan cinta
Semua memang ku punya
Tak pernah untuk berubah
Ku katakan dusta
Segala yang kau kata
Tak pernah untuk setia

Kau katakan cinta
Semua memang ku punya
Tak pernah untuk berubah

Kau katakan cinta
Semua memang ku punya
Tak pernah untuk berubah
Ku katakan dusta
Segala yang kau kata
Tak pernah untuk setia

Kau katakan cinta
Semua memang ku punya
Tak pernah untuk berubah
Ku katakan dusta
Segala yang kau kata
Tak pernah untuk setia

PENYANYI : ALIF SATAR
KOMPOSER & PENULIS LIRIK : ZIMI
LIRIK PENDUSTA- ALIF SATAR


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Delima Hatiku:Hazama & Fina (OST Untuk Tiga Hari)

Hazama / Fina - Delima Hatiku (OST Untuk Tiga Hari) 

Dari hati semanisnya madu
Kata janji terukir jua berlagu

Ku terlena, ku bermimpi sayu
Hanya aku sering memburu
Terumpan cinta harumnya berbisa
Berkacanya di dalam sanubariku

Benarpun kata ada jodoh kita
Dan ku pasti tanpa terbukti

Hanya pada Tuhan ku pohon jawapan
Daku jua dalam dugaan
Terima detak rasa
Saksinya janji tersentuh bersama

Dari hati semanisnya janji
Hanya aku tidak mengerti
Terumpan cinta harumnya berbisa
Berkacanya di dalam sanubariku

Benarpun kata ada jodoh kita
Dan ku pasti tanpa terbukti




Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Keajaiban Cinta - Adira/Aliff Aziz


Lirik Lagu Keajaiban Cinta - Adira/Aliff Aziz

Takkan pernah aku menyerah
Walau harus terpisah ruang
Hanya bisa bermimpi
Terlukis dalam khayal
Betapaku tunjuk setia
Biar waktu terus berlalu

Hati takkan pernah berhenti
Menyanyikan lagumu
Membaca puisimu
Selamanya aku rindu

Biar hujan yang turun
Membasahahi jiwa ini
Ku tetap setia menanti dirimu

Kerna cinta ku mampu mematahkan sepi
Ku sanggup menunggu dirimu
Walau seumur hidup
Kerna cinta ruang tak menjadi misteri
Hanya ku melihat dirimu
Datang memeluk daku

Biar hujan yang turun
Membasahi jiwa ini
Ku tetap setia menanti dirimu

Kerna cinta ku mampu mematahkan sepi
Ku sanggup menunggu dirimu
Walau seumur hidup
Kerna cinta ruang tak menjadi misteri
Hanya ku melihat dirimu
Datang memeluk daku

Kerna cinta ku mampu mematahkan sepi
Ku sanggup menunggu dirimu
Walau seumur hidup
Kerna cinta ruang tak menjadi misteri
Hanya ku melihat dirimu
Datang memeluk daku (memeluk daku)

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Farid Kamil-Diana Danielle Selamat Bernikah

Pernikahan Farid Kamil-Diana Danielle

Dengan sekali lafaz,pasangan pelakon Farid Kamil dan Diana Danielle sah bergelar suami isteri selepas mereka diijabkabulkan di Hotel Flaminggo, sekitar jam 9.12 pagi tadi.

Gambar pernikahan, sila lihat di sini

Pasangan tersebut dinikahkan oleh Pegawai Tadbir Agama Pendaftar Kanan Daerah Gobak, Daim Jaluli dalam majlis yang dihadiri lebih kurang 300 orang tetamu itu

Pernikahan Farid Kamil-Diana Danielle
 Mas kahwinnya ialah RM10,000 manakala wang hantaran ialah 10,000 nilai emas. Majlis akad turut disaksikan ibu bapa pengantin lelaki iaitu Dato` Dr Zahari Che Dan dan Datin Sharifah Bardah Idid Syed Abdyllah Idid serta ibu pengantin perempuan Norsiah Ramli.

Diana Danielle atau nama sebenarnya Diana Danielle Danny Beeson, 21 yang menerima lima dulang hantaran telah membalas tujuh dulang hantaran kepada pihak lelaki. Selamat pengantin baru diucapkan kepada pasangan ini

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Nyawaku - DJ Dave

DJ Dave - Nyawaku Lirik

Harusnya hati disentuh halus
Namun masihkah terlupa
Sehinggakan cinta tergelincir
Air mata pun jatuh mengalir

Terlalu banyaknya kesilapanku
Yang ku lakukan padamu
Namun tak pernah ku tergamak
Kau segaris calar

Mungkinkah resamnya
Sebuah ikatan
Cinta bukan cinta
Andai tidak memerlukan

Nyawaku buatmu
Seluruh raga ini
Jantungku buatmu
Setiap degup nadi

Nyawaku buatmu
Seluruh raga ini
Jantungku

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami

Lirik Lagu 5:00 Minit: Ramlah Ram ft Caprice

Lirik Lagu 5:00 Minit: Ramlah Ram ft Caprice

(Caprice)
Good evening..sayang,
Its your boy C to the P
And I got 5 minutes, right about now
We got Ramlah Ram right next to me,
Let’s go

(Ramlah Ram)
Seandainya cinta ini bisa membahagiakan
Pastinya dunia ini akan ku miliki
Walau ku tidak mampu untuk meluahkan
Harapan cintaku ada dihati mu

Seharusnya aku dapat diberi peluang
Untuk menyayangimu sepenuh hati
Mungkinkah kau kan terima ku seadanya
Kerna ku belum tahu kau mencintaiku

(Caprice)
Yeah..yeah..yeah
What’s up girl, it’s your boy
Young hovo, so far and I’m trying closer
If friends talk, ain’t that great
Wait a minute girl, I believe in fate
From the day when we met
Day when you left
I’ve been thinking about you
Every day dayday

Siang malam ku menunggu
Kau buat ku huruhara
Really wanna holahola
Bila nak manja manja, wow

(Ramlah Ram)
Oh sayang kini engkau perlu tahu
Ku tak ingin menjadi pemuja rahsia
Mencintaimu satu saat yang bermakna
Ku menanti lafaz cinta tiga kata

Andai kau sang pencinta wanita
Kau pasti kan dapat melihat aku dimata mu
Jujurnya adakah kau sudah berpunya
Membiarkan hatiku dalam dilemma

(Caprice)
Sebenarnya Caprice dah lama…

(Ramlah Ram)
Tiba waktu saat kunanti akhirnya pasti
Kaulafazkancintaseribupengertian
Lima minit yang ku tunggu saat bermakna
Kau kini menjadi milikku selamanya

Oh sayang kini engkau perlu tahu
Ku tak ingin menjadi pemuja rahsia
Mencintaimu satu saat yang bermakna
Ku menanti lafaz cinta tiga kata

Andai kau sang pencinta wanita
Kau pastikan dapat melihat aku dimata mu
Jujur nya adakah kau sudah berpunya
Membiarkan hatiku dalam dilema

(Caprice)
There’s nobody else like me
Most likely and not like me
They are four maybe three
Take your two when I really got one

Eyyo sayang jangan bimbang

Antara bintang-bintang
Dikau saja yang berkilauan
Ku sentiasa di awan nano nano,

Yeah I know,
keangkasa,
I follow,
So we should get together
And pretend there’s no
Tomorrow tomorrow

(Ramlah Ram)
Oh sayang kini engkau perlu tahu
Ku tak ingin menjadi pemuja rahsia
Mencintaimu satu saat yang bermakna
Ku menanti lafaz cinta tiga kata

Andai kau sang pencinta wanita
Kau pasti kan dapat melihat aku dimata mu
Jujurnya adakah kau sudah berpunya
Membiarkan hatiku dalam dilema

(Caprice)
Sayang jangan kau bimbang
Antara bintang-bintang
Sayang jangan kau bimbang
Antara bintang-bintang

Ramlah Ram and my name is C to the P

12/11/01 - 12/12/01 @ Lirikami


Rahsia Kuruskan Badan. Keterangan lanjut,sila klik sini
 
◄Design by Lirikami