Lirik Lagu Rilek Brader : Art Fazil feat. Imuda

Lirik Lagu Rilek Brader : Art Fazil feat. Imuda

Rilek brader brader rilek
Rilek brader brader rilek
Rilek brader brader rileklah..

Bila kau penat tengok komputer
Bosan dengan facebook dan twitter
Dia kata gitu dia tu kata gini
Rasa rasa macam nak maki

Jangan brader
Rilek..

Apabila kau sedang memandu
Tiba-tiba kereta belakang potong dengan laju
Aku tahu kau dah runsing
Ikut hati kau nak racing

Jangan brader
Rilek..


Rilek brader brader rilek
Rilek brader brader rilek
Rilek brader brader rileklah..

Bila girlfriend kau cabut lari
Cabut pulak dengan member kau lagi
Kalau nak diikutkan hati
Nak kau pukul sampai mati

Jangan brader
Rilek..

Bila isteri minta itu ini
Bising berleter berhari hari
Tapi duit gaji tak masuk lagi
Ikut hati kau nak kahwin lagi

Jangan brader
Rilek..

Rilek brader brader rilek
Rilek brader brader rilek
Rilek brader brader rileklah..

Jom kita lepak di tepi pantai
Duduk sambil bersantai-santai
Mari kita tepok amai-amai
Mari kita bermastautin di pulau ubin

Rilek brader brader rilek
Rilek brader brader rilek
Rilek brader brader rileklah..




Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Noktah - Hazama

Lirik Lagu Noktah - Hazama

Telahku lalui
Telahku lukai
Dibuai mimpi-mimpi
Mengasyikkan imarahku

Semua yang sempurna
Hanyalah dimata
Tangisanmu berbisik
Ku sendiri

Izinkan diriku
Lenyapkan segala
Namun ku tak terdaya
Melupakan segalanya

Kini ku sendiri
Hilang segala cinta
Sebuah realiti
Bernokhtah di sini

Semua yang sempurna
Hanyalah dimata
Dibuai mimpi-mimpi
Mengasyikkan imarahku

Izinkan diriku
Lenyapkan segala
Namun ku tak terdaya
Melupakan segalanya

Kini ku sendiri
Hilang segala cinta
Sebuah realiti
Bernokhtah di sini

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Cinta Itu Luar Biasa - Sheila Abdull

Lirik Lagu Cinta Itu Luar Biasa - Sheila Abdull

Cinta itu luar biasa
Umpama panah yang berbisa
Dari mata meracuni
Fikiran yang lara

Cinta itu luar biasa
Meruntas keangkuhan jiwa
Memadamkan kebencian di hati yang menyinta

Chorus:
Katakan padanya
Kau adalah cinta
Dan citra terindah
Kasih yang dipuja

Katakan padanya
Kau adalah cinta
Seperti cerita
Dewi dan arjuna
Sentiasa bersama ke akhir masa

(Di alam yang nyata, kan terasa
Betapa indahnya, rasa cinta,
Di alam yang nyata, kau menjelma
Bagaikan cahaya dan gelora jiwa)

Cinta itu luar biasa
bagai suara yang berbisik
Menyatakan penuh makna
Maksud sebenarnya

Cinta itu luar biasa
Bila tidur jadi tak lena
Merindukan membayangkan
Kekasih yang dicinta

(ulang chorus)

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Pengkhianat Cinta - Sheila Abdull

Lirik Lagu Pengkhianat Cinta - Sheila Abdul

Kau yang dulu pernah
Aku cintai sepenuh hati
Kini takkan lagi ku kagumi
Keindahan dirimu

Kau yang dulu pernah
Aku sayangi setulus hati
Kini takkan lagi kukagumi
Keindahan dirimu

Korus
Dulu engkau sang juara
Di antara lelaki yang pernah ada
Namun nyatanya kau seorang
Pengkhianat cinta

Dulu engkaulah idaman
Yang ku banggakan pada semua orang
Namun nyatanya kau seorang
Pengkhianat cinta oh

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Mungkinkah - Sheila Abdul

Lirik Lagu Mungkinkah - Sheila Abdul

Seperti ada yang tak kena
Di saat melihat ke arahmu
Saat kau berpaling dan tersenyum
Dunia jadi luar biasa

Maafkan andainya ku mengganggu
Ku bukan membaca fikiranmu
Ku hanya ingin mengenalimu
Dan tahu ku menyukai kamu

Mungkinkah ku teman biasa
Seawalnya kita berjumpa
Kucinta kau tidak terasa
Pedih saatnya

Mungkin bila tiba saatnya
Kita akan tetap bersama
Mungkin kita kan jatuh cinta
Mungkinkah

Maafkan andainya ku mengganggu
Ku bukan membaca fikiranmu
Ku hanya ingin mengenalimu
Dan tahu ku menyukai kamu

Mungkinkah ku teman biasa
Seawalnya kita berjumpa
Kucinta kau tidak berasa
Pedih saatnya

Mungkin bila tiba saatnya
Kita akan tetap bersama
Mungkin kita kan jatuh cinta
Mungkinkah

Mungkinkah ku teman biasa
Seawalnya kita berjumpa
Kucinta kau tidak berasa
Pedih saatnya

Mungkin bila tiba saatnya
Kita akan tetap bersama
Mungkin kita kan jatuh cinta
Mungkinkah

Mungkinkah
Kita akan bersama
Ooooo
Mungkinkah

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Biarpun Apa Terjadi - Sherox

Lirik Lagu Biarpun Apa Terjadi - Sherox 

Barulah aku merasa
Oh bahagia di sampingmu
Barulah aku merasa
Oh sentosa dan tenang di jiwa

Kau lah orang yang pertama
Bisa mengerti perasaanku
kau lah orang yang pertama
Mengembalikan semangat hidupku

Apa guna berpura
Tiada guna kita berdusta
Asalkan kita berdua
Hidup bahagia
Kekal selamanya

Biar ada yang mengata
Biar ada yang mencela
Asalkan hakikat kita
Saling percaya

Kau umpama rimbun tempatku berteduh
Kau mahligai penantian
Kan pasti menjanjikan seribu harapan
Yang tak mungkin lagi musnah roboh

Jika ada yang bertanya
Itukah cinta yang sejati
Katakan pada mereka
Cinta yang suci tetap kan abadi

Biarpun apa terjadi
Biarlah takdir menentukan masa
Kerana yakin oh cintamu suci murni..

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik lagu Kini - Spoon

Lirik lagu Kini - Spoon

Sepi mengisi ruang hatiku
Menghakis saat indah bersamamu
Antara kita tak pernah sengketa
Tapi mengapa kasih mu pudar

Sepi yang melanda kini
Tak daya aku lalui hidup ini

Cubalah engkau selami jiwaku
Cubalah engkau hargai cintaku
Jangan biarkan sepi jadi api
Sanggup engkau sisihkan diriku

Ku harap engkau mengerti
Setulus cinta yang telah ku beri
Supaya mekar kembali
Rimbunan kasih yang pernah bersemi

( korus )
Oh... hari ke hari
Ku rasa bagai mimpi seolah kau di sisi

Oh... mengapa sanggup
Melihat ku terusan tersiksa begini

Cukuplah segala sengsara
Yang ku tanggung kini

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Jangan Pergi - LOKA

Lirik Lagu Jangan Pergi - LOKA

Sentuhan malam
Mengimbas kembali
Setiap kali
Kau muncul di hati

* Takkan lah aku
Pasrah di kalbu
Menahan kegelisahan

** Jangan pergi
Pergi jauh
Jauh dariku
Kalau umur masih panjang
Jangan kau pergi
Jangan

Suntuknya waktu
Mengetuk diriku
Menahannya semua
Baru aku sedar

* & **

Jangan pergi
Pergi jauh
Jauh dariku
Kalau umur masih panjang
Jangan kau pergi

**

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

 

Dapatkan ringtone "Jangan Pergi" 
Maxis/ Hotlink: Dail *131*311362# dan tekan CALL
Digi: Taip CT 1302874 dan SMS ke 2000
Celcom: Dail *888*187097# dan tekan CALL
U Mobile: Dail *118*5*2*455879# dan tekan CALL

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Selamanya Untukmu - Awie (OST Bikers Kental)


Lirik Awie - Selamanya Untukmu (OST Bikers Kental)

Andainya aku mampu
Kembali ke detik masa dahulu
Tidak berdusta menebus silapku
Oh teman maafkan aku

Kini aku akui
Hidupku sepi tanpa temanku
Kerna memilih mengejar cita
Sahabat atau cintaku

Korus
Oh jauhnya aku
Jauh hanyut dalam mimpiku
Semoga berakhir dengan senyuman

Kini aku sedari
Ku kejar kaca bukan permata
Layu terkulai di tangan cintamu
Oh teman maafkan aku

Oh jauhnya aku
Jauh hanyut dalam mimpiku
Semoga berakhir dengan senyuman

Oh teman maafkan aku
Oh... sahabat atau cintaku

Kini aku temui
Jawapan di penghujung perjalananku
Bertemu cinta selaku temanku

Sahabat dalam hidupku

 

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Ummi - Melissa

Lirik Lagu Ummi - Melissa

Ummi.. Ummi.. Ummi ku sayang
Kemana engkau menghilang
Ku cari kau ku cari
Dimanakah ummi ku sayang

Wajahmu oh tak dapat ku lupa
Senyumanmu oh masih ku terbayang
Janganlah aku kau biarkan
Ummi Ummi ku sayang

Ku ingin kau selalu disisiku
Menghapuskan segala duka yang ku alami
Engkau berperasaan engkaulah seorang
Penawar dalam duka oh hidupku..

Ummi.. Ummi.. Ummi ku sayang
Dengarlah oh rintihan hati
Janganlah kau aku kau tinggalkan
Ummi ummi ku sayang..

Album : Mistik
Tahun : 1993

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Takdir Sebuah Cinta - Melissa

Lirik Lagu Takdir Sebuah Cinta - Melissa

Sampai bila harus aku
Menanti dan terus menanti
Jawapan yang tulus suci
Dari mu oh kekasih

Haruskah berdiam durja
Melihat kau berlaku curang
Lihatlah permataku ini
Ketandusan segalanya

Apalah yang ada lagi
Jika kau pergi dari sini
Apalah yang ada padaku
Kerna dia lebih berharga
Oh.. oh.. tak pernah aku
Mendambakan kesegakkan darimu
Kerana aku menyedari cintamu
Bukanlah untuk selamanya

Kembalilah kepadaku
Ku tetap menyayangi dirimu
Andainya kau tak kan bersama
Pudarlah segalanya

Diriku bagaikan terbuai
Dalam alunan rasa
Kau pergi meninggalkan ku
Selama-lamanya oh..

Hanyutlah aku dalam kenangan
Di dalam rintihan
Tiada lagi kasih sayang
Hanyalah bayangan
Kembalilah kau kepada aku
Aku tetap menyayangi dirimu

Album : Mistik
Tahun : 1993


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Air Mata Di Kuala Lumpur - Saloma

Lirik Lagu Air Mata Di Kuala Lumpur - Saloma

Airmata di Kuala Lumpur
Jatuh berderai hancur berkecai
Aku menangis tidak terhingga
Putus kasih yang tak ku duga
Dikau pergi tak tinggal pesan

Hancur musnah impian mulia
Istana ku bina menjadi pusara
Gelaplah pasti masa hadapan
Jiwaku merayau utara dan selatan

Hidup sudah tiada bererti
Zahirku hidup hai batinku mati
Remuk redam hatiku hancur
Airmata di Kuala Lumpur

Hidup sudah tiada bererti
Zahir ku hidup hai batin ku mati
Remuk redam hatiku hancur
Airmata di Kuala Lumpur

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Pasrahnya Sebuah Cinta - Zabarjad

Lirik Lagu Pasrahnya Sebuah Cinta - Zabarjad

Camar yang bersenda
Menghiburkan hati yang lara
Ku sendiri

Terbayang ku semalam
Bertapa mesra oh indahnya
Bersamamu

Bagaikan tengkujuh
Tetap bersama hingga akhir hayatku oh..
Badai yang berkunjung
Tempuh bersama tanpa janji setia

Berlalu kini
Musnahlah impian kita
Yang telah kita bina
Ku tunai janji setia
Seksanya

Mengapa cinta
Terucap dibibir saja
Dihati pula tiada
Hanyalah racun bisa
Pedihnya

Album : Tarian Jemari
Tahun : 1991

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Kisah Kisah Masa Lalu - Rosemaria Hamid

Lirik Lagu Kisah Kisah Masa Lalu - Rosemaria
 
Bila ku menyanyikan lagu-lagu masa dulu
Terkenang terbayang peritiwa yang lalu
Bila ku menyanyikan lagu-lagu masa dulu
Rasakan diriku ada di waktu itu

Seakan terdengar ketawa bergurau senda
Seakan terasa pilunya waktu kecewa
Semuanya kan kekal abadi
Membawa erti di hidup ini
Semuanya ku hayati kini
Disepanjang masa yang ku lalui

Bila kenang kembali kisah-kisah masa lalu
Terasa bagaikan baru saja berlalu
Bila kenang kembali kisah-kisah masa lalu
Semuanya terbayang nyata dalam ingatan

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Kau Tak Menarik Lagi - Arrora Salwa

Lirik Lagu Kau Tak Menarik Lagi - Arrora Salwa

Cukup sudah waktumu
Untuk memikirkan aku
Untuk mempertimbangkan diriku

Terlalu lama waktumu
Untuk menilai diriku
Pantaskah aku jadi denganmu

Dan kau tahu
Aku tak memaksa
Tapi kalau terus begini
Kau tak menarik lagi

Tanpamu mentari tetap bersinar
Tanpamu bumi ini masih berputar
Tanpamu P. Ramlee tetap superstar
Sendiri tak berarti ku tak laku

Tanpamu hujan itu masih air
Tanpamu ku tetap boleh berfikir
Tanpamu pelangi berwarna-warni
Sendiri ku boleh cari pengganti

Jangan fikir ku kan tahan
Demi menunggu keputusan
Darimu oh kekasih pujaan

Dan kau tahu
Aku tak memaksa
Tapi kalau terus begini
Kamu tak menarik lagi

Tanpamu mentari tetap bersinar
Tanpamu bumi ini masih berputar
Tanpamu P. Ramlee tetap superstar
Sendiri tak berarti ku tak laku

Tanpamu hujan itu masih air
Tanpamu ku tetap boleh berfikir
Tanpamu pelangi berwarna-warni
Sendiri ku boleh cari pengganti

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Dia Bukan Untukmu - Shiha

Lirik Lagu Dia Bukan Untukmu - Shiha

Wanita seperti aku ini
Tak mungkin bisa mencari ganti
Teman seperti teman mu itu
Yang hanya bengis dan penipu

Ku tahu dia membelengu walau hati mu dah tak mahu
Jangan termakan pujuk dan rayu
Ternyata hanya dia bukan untuk mu

Ku tahu dia tahu yang kau mahukan aku
Lantas tak perlu lagi cuba untuk sembunyi
Kau dapat memilih bahagia atau sedih
Jika kau cinta kan ku jangan kau buat ku menunggu

Sudahkah kau mengerti maksud ku
Tak perlu lagi kau membisu
Mengaku saja yang kau tak rela
Untuk bersama lagi dengannya

Ku tahu dia membelengu walau hati mu dah tak mahu
Jangan termakan pujuk dan rayu
Ternyata hanya dia bukan untuk mu

Ku tahu dia tahu yang kau mahukan aku
Lantas tak perlu lagi cuba untuk sembunyi
Kau dapat memilih bahagia atau sedih
Jika kau cinta kan ku jangan kau buat ku tertunggu

Ku tahu dia tahu yang kau mahukan aku
Lantas tak perlu lagi kau cuba untuk sembunyi
Kau dapat memilih bahagia atau sedih
Jika kau cinta kan ku jangan kau buat ku tertunggu

Ku tahu engkau tahu ku mahukan dirimu
Lantas tak perlu lagi kita saling bersembunyi
Kita dapat memilih bahagia atau sedih
Jika kau cinta kan ku jangan kau buat ku tertunggu

Ku tahu engkau tahu ku mahukan dirimu
Lantas tak perlu lagi kita saling bersembunyi
Kita dapat memilih bahagia atau sedih
Jika kau cinta kan ku jangan kau buat ku tertunggu

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Sempurna - Faizal Tahir

Lirik Lagu Sempurna - Faizal Tahir

Akan ku berterusan
Mencari pengertian
Hatimu terhadap aku

Biar aku menghapuskan
Sangsi yang berterusan
Darimu terhadapku

Kau mahukan
Segalanya sempurna
Mungkinkah kau bercanda
Kerna tiada yang sempurna

Fahamilah
Kau dan aku pasti begini
Menempuhi onak dan duri
Kau dan aku harus begini
Suka duka bersamamu
Dan yang pasti aku ‘kan di sini

Menempuhi setiap hari
Senyum tawa airmata
Dan baru ‘kan sempurna

Takkan ku berterusan
‘Tuk coba memuaskan
Hatimu terhadapku

Kau mahukan
Segalanya sempurna
Mungkinkah kau bercanda
Kerna tiada yang sempurna

Fahamilah
Kau dan aku pasti begini
Menempuhi onak dan duri
Suka duka bersamamu
Dan yang pasti aku ‘kan di sini

Kau dan aku harus begini
Menempuhi setiap hari
Senyum tawa dan airmata
Baru ‘kan sempurna

Berkali ku katakan
Yang aku milikmu
Berkali juga kau bertanya

(kau dan aku pernah begitu
namun dah berlalu...)

Kau dan aku pasti begini
Menempuhi onak dan duri
Suka duka bersamamu
Dan yang pasti aku ‘kan di sini

Kau dan aku harus begini
Menempuhi setiap hari
Senyum tawa airmata
Dan baru ‘kan sempurna

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Bilakan Rasa Cinta - Shiha

Lirik Lagu Bilakan Rasa Cinta - Shiha

Telah pun bila cinta tak menentu
Menghantui perasaan yang telah kau curahkan kepada ku
Kerana selama ini ku kotakan hasrat hati
Tuk mencinta dirimu seadanya

Tersedar dari mimpi yang kau olahkan
Menghancurkan jiwa ku hingga lemas kekecewaan
Tak sangup tanggung segala kesedihan
Yang telah kau lontarkan pada ku
Bagaikan satu igauan

Tahukah engkau airmata ini sering kali mengalir
Mengikis senyuman yang kini pudar dari bibirku

Telah pun bila cinta tak menentu*
Menghantui perasaan yang telah kau curahkan kepada ku
Kerana selama ini ku kotakan hasrat hati
Tuk mencinta dirimu seadanya

Berapa lama harus ku menunggu

Telah pun bila cinta tak menentu*
Menghantui perasaan yang telah kau curahkan kepada ku
Kerana selama ini ku kotakan hasrat hati
Tuk mencinta dirimu seadanya

Telah pun bila cinta tak menentu*
Menghantui perasaan yang telah kau curahkan kepada ku
Kerana selama ini ku kotakan hasrat hati
Tuk mencinta dirimu seadanya

Andai masih ada cinta
Berselindung dihati mu
Berikan ku peluang agar dapatku
Merasa cinta

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Bisikan Rindu - Dayang Nurfaizah (OST Dahlia)

Lirik Lagu Bisikan Rindu -  Dayang Nurfaizah

Dengarkan bisikan kalbuku
Sungguh besar mencintaimu
Rasakan rasakan rinduku
Yang dalam.. sedalam samudera

Korus
Mencintaimu, menyayangimu
Merindukanmu seumur hidupku
Tuhan kuatkanlah hati ini
Saat dia tinggalkan diriku sendiri

Walau pedih ini sungguh pedih
Akan ku relakan asalkan dia bahagia

Rasakan rasakan rinduku
Yang dalam sedalam samudera

Mencintaimu, menyayangimu
Merindukanmu seumur hidupku
Tuhan kuatkanlah hati ini
Saat dia tinggalkan diriku sendiri

Walau pedih ini sungguh pedih
Akan ku relakan asalkan dia bahagia

Tuhan kuatkanlah hati ini
Asalkan dia bahagia
Asalkan dia bahagia


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Bahagia Dengan Memberi - Judika

Lirik Lagu Bahagia Dengan Memberi - Judika

Lihatlah dunia kita ini
Begitu memilukanya
Banyak tangisan kehancuran
Itukah maumu

Ini pasti bisa di hentikan
Mulai dari hati kecil kita
Berikan bantuanmu
Bagi yang butuh kamu

Hatimu kan bahagia dengan memberi
Berikan senyumanmu bila mampumu itu
Dunia ini kekurangan cinta

Hentikan perang sikapilah perbedaan dengan indah
Banyak tangisan kehancuran
Itukah maumu

Ini pasti bisa di hentikan
Mulai dari hati kecil kita
Berikan bantuanmu
Bagi yang butuh kamu

Hatimu kan bahagia dengan memberi
Berikan senyumanmu bila mampumu itu
Dunia ini kekurangan cinta
Bahagiakan sesama

Berikan bantuanmu
Bagi yang butuh kamu

Hatimu kan bahagia dengan memberi
Berikan senyumanmu bila mampumu itu
Dunia ini kekurangan cinta
Bahagiakan sesama kita

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Tiada Lagi - Judika

Lirik Lagu Tiada Lagi - Judika

Sia-sia sudah kita jalin cinta
Bila hati selalu berbeda
Sampai kapanlagi ku harus menahan
Rasa kecewa di dalam dada

Seandaianya masih bersatu
tak mungkin kan menyatu
Walau masih ada sisa cinta
Biarkan saja berakhi sampai di sini

Reff:
Tiada lagi yang ku harapkan
Tiada lagi yang ku impikan
Bila aku sendiri tanpa dirimu
Tiada lagi kata cintaku
Takkan lagi ku bersamamu
Biar ku simpan semua kenangan ku bersamamu...

Sampai kapan lagi ku harus menahan
Rasa kecewa di dalam dada
Seandaianya masih bersatu
tak mungkin kan menyatu
Walau masih ada sisa cinta
Biarkan saja berakhi sampai di sini

Back to Reff: 3x


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Ini Janjiku - Amran Ismail

Lirik Lagu Ini Janjiku - Amran Ismail

Kau pernah tolak cintaku
Kau tak percaya padaku
Kau pernah benci namaku
Pernah dulu kau arahkan ku lari darimu


Tapi segalanya telah berubah
Kau telah mengenal isi hatiku
Dan kini mula memanjakan aku
Kini selalu kau kata

'Sayang, I Love You'

Terima aku, kasihlah aku

Korus
Ini janjiku yang ku buktikan padamu
Setiap waktu hatiku tetap bersamamu
Takkan berubah walau ada halangannya
Cuma satu pintaku kau pun sama seperti aku
Pegang janjimu



Ulang Verse


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Terima Kasih Guru - Shila Tekno (Shila Amzah)

Lirik Lagu Terima Kasih Guru - Shila Tekno (Shila Amzah)

Bagaikan sungai yang mengalir
Walau apa pun halangan
Walau apa pun rintangan
Engkau tetap mengalir
Terus mengalir
Sehingga menuju ke hilir

Begitulah
Semangatmu guruku
Walau apa pun halangan
Walau apa pun rintangan
Engkau tetap mendidik
Terus mendidik
Sehingga mencapai kerjayaan

Di suram matamu
Ku tahu ,
kau adalah ladang segala harapan
tegak teguh merimbuni pohon kesabaran

Ilmu yang dipanjang
Di jalan kebaikan
Dengan penuh keikhlasanmu
Adalah setinggi-tinggi amalan

Di nyala dadamu ,
Ku tahu ,
kau tak rela daun-daun harapan
gugur luruh menampar genggaman

Betapa besarnya jasamu guru
Kepada agama bangsa dan negara

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com


13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Kita Harus Percaya - Yuka Kharisma

Lirik Lagu Kita Harus Percaya - Yuka Kharisma

Hapus saja air mata
Walau hati sedang terluka
Saat ini memang sulit
Kamu aku harus bersabar

Korus
Langkah kita terhalang
Jurang masih menghadang
Janganlah berhenti berharap

Suatu saat aku akan bersamamu
Percayalah kita harus percaya
Bertahanlah demi aku demi kamu
Percayalah kita pasti bahagia

Aku juga merasakan
Rindu yang menyiksa hatimu
Saat ini memang sulit
Untuk kamu dan aku
Sabar sayang terus mencoba

Ulang Korus

Kita harus percaya
Kita pasti bahagia
Kita harus percaya

Hapus saja air mata
Walau hati sedang terluka
Suatu saat aku akan bersamamu
Percayalah kita harus percaya
Terus percaya
Bertahanlah, bertahanlah
Kita harus percaya
Terus percaya

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lailaha Illallah - Hafiz Hamidun ( Zikir Terapi Diri )

Lailaha Illallah - Hafiz Hamidun ( Zikir Terapi Diri )


Lailaha illallah
Lailaha illallah
Lailaha illallah
Lailaha illallah
Lailaha illallah

Tiada Tuhan Selain Allah

--------------

Download this album via www.itunes.com/hafizhamidun

From the album Zikir Terapi Diri.
Produced by Arteffects International.
Malaysia Distributors: Arteffects Sdn. Bhd. & Warner Music Malaysia Sdn. Bhd.
Indonesia Distributor: PT Warner Music Indonesia

Contact:
Email: newmedia@hafizhamidun.com
Mobile: +6012-225 1297 (Fahren)
www.facebook.com/hafizhamidun
www.twitter.com/hafizhamidun

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Selendang Merah - Loving Born

Lirik Lagu Selendang Merah - Loving Born

Sehari di kau dalam kenangan
Bertahun tak lupa
Sesaat dikau tiada ku pandang
Sengsara di jiwa

* Kini cahaya mu tiada lagi
Hilang di kabus pagi
Jeritan hati ku menghimpit sepi
Menangis di bibir bumi

Selendang merah yang ku berikan
Bawalah bersama
Ibarat aku selalu di sisi
Menemani diri mu

** Setitis embun jadi saksi kita
Waktu kita berdua
Hujan dan panas teman kita sejati
Lambang kasih suci
Lambang kasih suci...

Solo

Ulang * dan **

Lagu: Ben
Lirik: Ben

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Rayuan Hati - Loving Born

Lirik Lagu Rayuan Hati - Loving Born

Kasih ku ingat
Sejak mula bertemu
kau dakapku
Saling mengharap akan sebuah cinta
Yang indah dan murni

Engkau curahkan kasih sayang padaku
Tak berbelah bagi
Engkau nyatakan sungguh cinta padaku
Hingga akhir hayat ku

Korus
Tapi mengapa kau menghancurkan
Sejak cinta mula bersemi
Madu ku berikan racun kau curahkan
Apakah cinta kita kan berakhir

Musnahlah sudah harapan yang dibina
Kau pergi jua dariku
Doa ku kirimkan agar engkau kembali
Ke pangkuanku oh kasih

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Tak Faham - Anum Arjuna AF8

Lirik Lagu Tak Faham - Anum Arjuna AF8

Biarlah apa orang kata
Ku biarkan
Mereka tahu deritaku
Kerana mu
Mengapa harus cinta kita dipisahkan
Kau pulanglah sayang

Apapun yang telah berlaku.. Ku tak faham
Sehingga kini ku menunggu.. Ku merindu
Malam yang sepi kedinginan.. Ku gelisah
Terlepas jua keindahan yang ku impikan
Pulanglah…

Kehilangan tanpa berita.. Oh mengapa
Diari cinta ku tak berubah.. Terbiar
Dimanakah ada jawapan.. Ku tak tahu
Kasih sayang dan kesetiaan dipermainkan

Korus
Pulanglah sayang
Kau pulanglah sayang
Pulanglah sayang
Kau pulanglah bersama hatimu untukku

Apapun yang telah berlaku.. Ku tak faham
Sehingga kini ku menunggu.. Ku merindu
Malam yang sepi kedinginan.. Ku gelisah
Terlepas jua keindahan yang ku impikan
Pulanglah…

Ku merindu kepadamu
Kerana ada lagi impianku
Kau pulanglah kekasihku
Ku merayu...


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik What The Hell Just Happened I’m Not Really Sure - Reza Salleh

Lirik What The Hell Just Happened I’m Not Really Sure - Reza Salleh

I got into trouble today with my lady friend
I said the wrong thing again it seems to always happen when
I least expect it, it seems to be connected to
My inability to feel, sense and to see the vital things that make you blue

And I see fire comin’ out of those two eyes
I swear they feel like they’re gonna burn me down to my thighs
I need some help here anybody don’t be late
‘Cause if you take too long I might end up
A smouldering crate

I thought I was off the hook but before I could look
She let an optical blast fly
Hello surprise she said with her eyes
I guess now it’s time to die
Oh hold up a sec take a step back
She’s got a diabolical plan
It involves you sitting with your foot in your mouth
Tryin’ your best to understand

And I see fire comin’ out of those two eyes
I swear they feel like they’re gonna burn me down to my thighs
I need some help here anybody don’t be late
Cause if you take too long I guess I’m gonna cremate

And I’ll be smoke in your eyes and I’ll be drifting up to the sky
And I’ll be smoke in your eyes don’t let me fly away to high
And I’ll be smoke in your eyes and I’ll be drifting up to the sky

And I see fire comin’ out of those two eyes
I swear they feel like they’re gonna burn me down to my thighs
Need some help here anybody don’t be late
Cause if you take too long I guess I’m gonna cremate

And I’ll be smoke in your eyes and I’ll be drifting up to the sky
And I’ll be smoke in your eyes don’t let me fly away to high

And I’ll be smoke in your eyes x3 don’t let me fly away to high
And I’ll be smoke in your eyes x3 don’t let me fly away to high

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Soultune - Reza Salleh

Lirik Lagu Soultune - Reza Salleh

And I’ve been thinkin, thinkin’ about my soul
And I believe in, believe in what I’ve been told
There’s a price to be told
I feel obliged to say
I think I’ll keep it to myself
I’ll disclose another day
And I been fearin’, fearin’ of what’s to come
Will I be fearless, will I turn tail and run
There’s a price to be told
I feel obliged to say
I think I’ll keep it to myself
I’ll disclose another day

Strike me twice, strike me with your weary eyes
I seem to be confused of what I am to do
Oh help me through tonight

And I’ve been laidback, waitin’ for fate to come
She’s smilin on my face bright as the morning sun
There’s a price to be told
I feel obliged to say
I think I’ll keep it to myself
I’ll disclose another day

Strike me twice, strike me with your weary eyes
I seem to be confused of what I am to do
Oh help me through tonight

Tonight x5

Strike me twice, strike me with your weary eyes
I seem to be confused of what I am to do
Oh help me through tonight
Strike me twice, strike me with your weary eyes
I seem to be confused of what I am to do
Oh help me through, I seem confused, help me through tonight
Tonight x2

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Stracciatella - Reza Salleh

Lirik Lagu Stracciatella - Reza Salleh

I woke up from a dream I had of the way
You laugh and the way you speak in Malay
And I’ve never ever met someone like you
Who could make me feel so young and a fool
Would be blind to not see
You’re a gift that was sent down to me

Tell me honey please don’t go and I will stay by your side and
I’ll try my best to be a better man to make it worth your while and
I don’t really mind status quo sideline
But I want you to know that I

I can’t see through this smoke
It’s in my eyes, in my heart, in my hope
And when I lay my head down to ponder all my days
You appear and block my way

Tell me honey please don’t go and I will stay by your side and
I’ll try my best to be a better man to make it worth your while and
I don’t really mind status quo sideline

Sideline

And I wanted to stay under
But I just can’t seem to get away
From cycles of destructive delay
It keeps me awake

Tell me honey please don’t go and I will stay by your side and
I’ll try my best to be a better man to make it worth your while and
I don’t really mind status quo sideline
But I want you to know that I
I wanted to say that I
I want you to realise

That I love you
That I miss you
That I want you
That I need you

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu : Lagu & Lirik - KRU

Lirik Lagu : Lagu dan Lirik - KRU

Tahukah kaulah segala ilham hidupku
Sedarlah kubuntu bila kita berjauh
Ketara sungguh fikiran serba terganggu
Bila bersendiri 2x

Kulumpuh dilangkah pertamamu yang pergi
Sengsara perasaan yang menghimpit hati

Kunanti kepulanganmu untuk kembali
Aku kerinduan 2x
Tanpa sentuhanmu
Ku rasa kehilangan

Korus
Hidup kusepi
Nyanyian tak bernada
Lagu tak menyentuh tanpamu
Menemaniku di sini

Hilang keindahan bahasa puisi
Lirik tak bererti tanpamu
Kau muzik di sanubariku

Lamanya silihan hari selang berganti
Membawa semangatku yang makin menipis
Semoga kau pun turut menunggu masanya
Semarakkan cinta 2x
Aku memerlukan asmara dalam jiwa

Korus
Hidup kusepi
Nyanyian tak bernada
Lagu tak menyentuh tanpamu
Menemaniku di sini

Hilang keindahan bahasa puisi
Liirik tak bererti tanpamu
Kau muzik di sanubariku

Semarakkan cinta 3x

Lagu tak menyentuh tanpamu
Menemaniku di sini

Hilang keindahan bahasa puisi
Liirik tak bererti tanpamu
Kau muzik di sanubariku

Kaulah lagu dan lirikku...

Lagu & Lirik merupakan single track ke-sembilan yang dipetik daripada album ke −14 KRU berjudul "KRUNOMENA"

Lagu & Lirik - KRU
Song / Lyrics : Edry Abdul Halim
DD Music Sdn Bhd

--
MAXIS CRT
Verse: 300297
Chorus: 300293
---
DIGI CT
Verse: 1301463
Chorus: 1301462
---
CELCOM CMT
Verse: 179075
Chorus: 179074
---
U MOBILE CT
Verse: 434999
Chorus: 434995

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Sediakala - KRU

Lirik Lagu Sediakala - KRU

Tak perlulah merenung lama-lama
Wajahmu di kamar
Berias sebelum kita berjumpa

Tak perlulah hati rasa tersinggung
Kira kumemuja
Kecantikan di luar sana

Korus
Fikirkanlah
Bila hati benar tulus mencinta
Kupasti sudi menyayangi dirimu sediakala
Ku pasti sudi menyayangi dirimu sediakala
Jika diri ini terubah
Hendaknya kau kekal setia bersamaku
Sediakala

Sediakala

Tak perlulah cari kesempurnaan
Kerana tiada apa yang cela dalam pandangan
Di mataku  kau masih kelihatan sama seperti dahulu
Waktu mula berkenalan

Korus
Fikirkanlah
Bila hati benar tulus mencinta
Kupasti sudi menyayangi dirimu sediakala
Ku pasti sudi menyayangi dirimu sediakala
Jika diri ini terubah
Hendaknya kau kekal setia bersamaku
Sediakala

Walaupun ku tak mengucapkan
Segala kekaguman
Tak bermakna kau kehilangan
Tarikanmu sayang

Korus
Bila hati benar tulus mencinta
Kupasti sudi menyayangi dirimu sediakala
Ku pasti sudi menyayangi dirimu sediakala
Jika diri ini terubah
Hendaknya kau kekal setia bersamaku
Sediakala

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Jujur Bilang Cinta - Marsha

Lirik Lagu Jujur Bilang Cinta - Marsha

Apakah salahku
Kau biarkan aku merana
Ku tak sangka cerita cinta kita
Berakhir sampai di sini

Di mana perginya cinta
Bahagia pernah ku rasa ohh
Walau sesaat berasa ku tahu kau tak cinta
Sampai bila aku merana

Korus
Jangan bilang cinta
Bila kau tak merasa
Mohon lembutkan hatimu sekali lagi
Tapi kali ini ku pergi
Namun ku mohon darimu ohh
Jujur bila bilang cinta

Ohhhh...

Ku benar-benar cinta
Namun kini dikau pergi
Sepi tidak ku sangka

Jangan bilang cinta
Bila kau tak merasa
Mohon lembutkan hatimu sekali lagi
Tapi kali ini ku pergi
Namun ku mohon darimu ohhh


Jujur bila cinta

Bila kau tak merasa
Mohon lembutkan hatimu sekali lagi
Tapi kali ini ku pergi
Namun ku mohon darimu ohhh

Jujur bila bilang cinta

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Anak Kampung 1Malaysia - Jimmy Palikat

Lirik Lagu Anak Kampung 1Malaysia - Jimmy Palikat

Memang aku ini anak orang miskin
Makan ubi kayu sebelum merdeka
Dulu jalan kaki sekarang naik kereta
Kereta proton saga

Aku anak kampung tiada pelajaran
Biar pun kuli- kuli tapi berwawasan
Malaysia memang cantik 
Memang sangat kaya budaya dan bahasa

Korus
Kita satu malaysia janji di tepati
55 tahun kita merdeka
Rakyat hidup aman damai dan bahagia
Kerna kepimpinannya

Wawasan 2020 hampir tiba
Mari mari kawan maju kehadapan,
Harumkan negara di mata dunia untuk kita semua

Kita masih muda masih banyak masa
Jangan putus asa
Bersatulah kita mencapai wawasan
Untuk anak cucu cicit kita nanti

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

 

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Kayangan - Hyper Act

Lirik Lagu Kayangan - Hyper Act

Kasih
Hadirmu bersama kenangan dulu...
Memanggil resahku...

Jiwamu..
Bersama rindu...
Kau sulam di mimpi...
Apakah sempurna idamanku...

Korus:
Dan kau kekasih...
Ku mengerti...

Dikau sempurna...
Bagai merindui sang puteri
Bersama sayap saktimu...
Ke kayangan terbang bersamaku

Jiwa..
Di sentuh di puja
Di belai manja..
Apakah kan kekal selamanya

Dikala waktu..
Tangan ku dihulur...
Bintang kejora...
Dapatkah ku menjaga sejujurnya

Ulang Korus

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Katakan Tidak - Afgan

Lirik Lagu Katakan Tidak - Afgan

Kekasihku jangan macam-macam padaku
Cukup satu macam saja kepadaku
Jangan terus kau bagi-bagi cintamu
Cukup sayangi aku

Kekasihku jangan terus mengujiku
Aku mau kau mau mendengarkan aku
Jangan terus kau memandangi temanku
Di depan mataku

Katakan tidak pada selingkuh
Katakan tidak pada mendua
Katakan tidak pada semua
Yang sudah miliki kekasih

Katakan tidak pada berdusta
Katakan tidak tebar pesona
Katakan tidak pada lainnya
Cukup aku satu

Kekasihku jangan terus mengujiku
Aku mau kau mau mendengarkan aku
Jangan terus kau memandangi temanku
Di depan mataku

Katakan tidak pada selingkuh
Katakan tidak pada mendua
Katakan tidak pada semua
Yang sudah miliki kekasih

Katakan tidak pada berdusta
Katakan tidak tebar pesona
Katakan tidak pada lainnya
Cukup aku satu


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Aku Memilih Setia - Fatin Shidqia Lubis

Lirik Lagu Aku Memilih Setia - Fatin Shidqia Lubis

Ada banyak cara Tuhan menghadirkan cinta
Mungkin engkau adalah salah satunya
Namun engkau datang di saat yang tidak tepat
Cintaku tlah dimiliki

Inilah akhirnya harus ku akhiri
Sebelum cintamu semakin dalam
Maafkan diriku memilih setia
Walaupun kutahu cintamu lebih besar darinya

Maafkanlah diriku tak bisa bersamamu
Walau besar dan tulusnya rasa cintamu
Takkan mungkin untuk membagi cinta tulusku
Dan aku memilih setia

Inilah akhirnya harus ku akhiri
Sebelum cintamu semakin dalam
Maafkan diriku memilih setia
Walaupun kutahu cintamu lebih besar darinya

OOOuuu..oo..

Seribu kali logika ku untuk menolak
Tapi ku tak bisa bohongi hati kecilku
Bila saja diriku ini masih sendiri
Pasti ku kan memilih ... kan memilih kamu..uuu..

Inilah akhirnya harus ku akhiri
Sebelum cintamu semakin dalam
Maafkan diriku memilih setia
Walaupun kutahu cintamu..ooohh..
Walaupun kutahu cintamu lebih besar daa..darinya..


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Sebulatnya - The Fabulous Cat

Lirik Lagu Sebulatnya - The Fabulous Cat

Tiada tangisan aku titiskan keringat airmata ku
Manakah silapku nyatakan satu persatu inginku tahu

Bukannya aku salah tafsiri (tak pernah aku mengkhianati)
Mengapa kamu buat begini (tak pernah aku hilangkan diri)
Apakah makna engkau mendua (tiada punca hancur segala)
Aku senantiasa setia (tolonglah percaya)

Korus
Aku yang bodoh, aku yang buta
Percayakan mu sebulatnya
Lihat mereka terpedaya
Percayakanmu sebulatnya

Bukan kerana ku sengaja meninggalkan mu
Kau sempurna untukku, untukku
Tapi kini kau salah tafsiri (mengapa engkau mengkhianati)
Salahkah aku buat begini (mengapa engkau hilangkan diri)
Tiada makna
Jadi apakah punca segala (aku senantiasa setia)
Aku tak percaya
Ulang Korus

Cukuplah katamu
Yang betulnya hanya kamu
Cukuplah siksamu
Yang pernah sakiti mu

Hati telah luka
Di atas luka dan luka
Di dalam tak disangka
Tertanam dendam yang lama
Mulalah meraba
Mencari jalan semula
Jalan yang bercahaya
Kembalilah padaNya

Ulang Korus

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Angin Malam - Izzue Islam & Sharifah Shakinah (OST Bunga Merah Punya)

Lirik Lagu Angin Malam - Izzue Islam /Sharifah Shakinah

(Izzue)
Angin malam sampaikan salamku
Moga dirinya tahu
Terang bulan ku lihat wajahmu
Bintang-bintang pun senyum

(Sharifah Shakinah)
Lembut manja kubelai gambarmu
Terlukis senyuman kanda
Tiap malam kumenghitung waktu
Bilakah ku bersamamu

(Izzue)
Dingin malam menusuk dikalbu
Terasa hangat sentuhmu
Pohon-pohon pun tunduk setuju
Bagai mimpi fantasiku

(Sharifah Shakinah)
Angin malam sampaikan rinduku
Moga dirinya tahu
Tiap malam kumenghitung waktu
Bilakah kubersamamu

(Izzue)
Lagu ini kutulis untukmu
Melodi dari sang bayu
Buih-buih mengukir namamu
Bunga...I Love you...

Lagu/Lirik/Hak Cipta : Zul Huzaimy
Nyanyian : Izzue Islam & Sharifah Shakinah

OST Bunga Merah Punya

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

 

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Harus Sendiri - Cakra Khan

Lirik Lagu Harus Sendiri - Cakra Khan

Sendiri, sendiri ku diam, diam dan merenung
Merenungkan jalan yang kan membawaku pergi
Pergi tuk menjauh, menjauh darimu
Darimu yang mulai berhenti
Berhenti mencoba, mencoba bertahan
Bertahan untuk terus bersamaku

Ku berlari kau terdiam
Ku menangis kau tersenyum
Ku berduka kau bahagia
Ku pergi kau kembali

Ku coba meraih mimpi
Kau coba ‘tuk hentikan mimpi
Memang kita takkan menyatu

Bayangkan.. bayangkan ku hilang, hilang tak kembali
Kembali untuk mempertanyakan lagi cinta
Cintamu yang mungkin, mungkin tak berarti
Berarti untuk ku rindukan

Ku berlari kau terdiam
Ku menangis kau tersenyum
Ku berduka kau bahagia
Ku pergi kau kembali

Ku coba meraih mimpi
Kau coba ‘tuk hentikan mimpi
Memang kita takkan menyatu

Ini harusnya kita coba saling melupakan
Lupakan, kita pernah bersama

Ku berlari kau terdiam
Ku menangis kau tersenyum
Ku berduka kau bahagia
Ku pergi kau kembali

Ku coba meraih mimpi
Kau coba ‘tuk hentikan mimpi
Memang kita takkan menyatu

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Biar - Faizal Tahir

Lirik Lagu Biar - Faizal Tahir

Biar lena berlabuh
Biar sakitnya sembuh
Biar menghapus semua rasa yang merapuh
Biar aku memberi
Biar senyum kembali
Biar ku sentuh jari jemari, pejamkan mata
Biar saja air mata , menangis terus menangis
Biarkan lepas semua rasa perit, perit yang manis
Biar saja air mata mengalir terus mengalir
Biar habis semua dibahuku

Jangan mahu sendiri
Jangan dibiar mati
Bawa kemari hati kesini
Pejamkan mata

Biar saja air mata, menangis terus menangis
Biarkan lepas semua rasa perit, perit yang manis
Biar saja air mata mengalir terus mengalir
Biar habis semua dibahuku

Bagai mimpi terindah
Lepaskan dirimu dalamku, taman kamu
Biarku memberi cinta yang kan membawamu ke syurga

Biar saja air mata, menangis terus menangis
Biarkan lepas semua rasa perit, perit yang manis
Biar saja air mata mengalir terus mengalir
Biar habis semua dibahuku

Perit yang manis
Biar saja air mata mengalir terus mengalir
Biar habis semua dibahuku

Biar lena berlabuh
Biar sakitnya sembuh
Biarkan lepas semua rasa perit

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Mengapa Sepi Tanpa Berita : OST Bunga Merah Punya

Lirik Lagu Mengapa Sepi Tanpa Berita : OST Bunga Merah Punya

Sejak kepergian mu
Fikiran ku sering terganggu
Perasaan makin rindu pada mu
Saban malam ku terkenang
Saban hari terbayang
Setiap saat ku menunggu
Hati ku tertanya-tanya
Apa khabar kau di sana
Mengapa sepi tanpa berita
Kirimkanlah berita mu
Walau sebaris ayat

Korus
Masihkah kau ingat diri ku di sini
Seorang insan yang pernah kau sayangi
Bagi diri ku tak mungkin melupakan mu
Kerana ku masih menyintai mu
Masihkah kau ingat
Suatu masa dahulu
Betapa indahnya percintaan kita
Lupakah engkau pada peristiwa itu
Kini kau berubah hati

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Cinta Tanpa Syarat - Afgan

Lirik Lagu Cinta Tanpa Syarat - Afgan

Aku belajar mencintaimu
Mencintai Tanpa Syarat apapun
Meski kau yang tersulit untukku
Tapi aku tak ragu

Kini kita sudah semakin jauh
Bahkan sulit untuk kembali
Kuberi semua yang ada padaku
Tanpa syarat apapun

Aku ingin terus ada dihatimu
Aku lelaki yang tak bisa mudah menggantimu
Meski aku takut akan kelemahanmu
Ku takkan lari karena cintaku sempurna

Kini kita sudah semakin jauh
Bahkan sulit untuk kembali
Kuberi semua yang ada padaku
Tanpa syarat apapun

Aku ingin trrus ada dihatimu
Aku lelaki yang tak bisa mudah menggantimu
Meski aku takut akan kelemahanmu
Ku takkan lari karena cintaku sempurna

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Separuh Mati - KRU

Lirik Lagu Separuh Mati - KRU

Seksaan yang paling menikam di jiwa
Adalah bila kau enggan untuk berbicara
Hukuman yang paling membunuh harapan
Adalah bila kau tidak sudi berdampingan

Katakan padaku di mana silapnya
Hingga kau dan aku tidak bersemuka
Bertentang mata

Korus
Kasih kenapa sekarang
Kau sudah berubah
Tinggalku dalam resah

Kasih..
Jangan biar ku separuh mati
Merindu

Kuperlukanmu masih
Mengisi ruang hati ini kasih

Kasih
Sejak kau tiada
Hatiku kacau
Dan sering tertanya
Ke manakah dikau

Aku kini mengharapkan dirimu kembali
Menghidupkan semula jiwa
Yang separuh mati

Detik paling sukar
Untuk ku lalui
Adalah bila kita dah
Tak bertegur lagi

Katakan padaku di mana kurangnya
Kan kucuba untuk menjadi sempurna
Demi cinta kita

Ulang korus

Kuperlukanmu kasih....


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Sedia Bercinta Lagi - Keroz Nazri

Lirik Lagu Sedia Bercinta Lagi - Keroz Nazri

Gemuruh cinta datang sapa hatiku
Tak semena-mena akal digaru ingin tahu
Apa rasa diri disayangimu
Oh adakah indah
Mungkinkah kau kan jemu

Tak mungkin dapatku tahu warna cintamu
Biru merah atau pesona ungu yang jujur
Selagi pintu hati terkunci
Oh tibakah masa
Aku bercinta lagi

Korus
Sayangku tolonglah
Berikan ku tanda
Bisik kata cinta
Atau tulis nota
Aku kan terima
Buat apa saja
Asal ku tahu kau dah sedia

Korus
Kau punca gelora jiwa
Senyumku walau sekadar
Dalam mimpi kau menjelma
Kita mampu membina sejarah kasih berbeza
Sedia bercinta lagi

Laaalaa...

Ulang Korus


Dapatkan ringtone Sedia Bercinta Lagi by Keroz Nazri

Maxis: Dail *131*311359# dan tekan CALL
DiGi: Taip CT 1302872 dan SMS ke 2000
Celcom: Dail *888*187095# dan tekan CALL
U Mobile: Dail *118*5*2*455873# dan tekan CALL

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Muslimah - Nazrey Johani

Lirik Lagu Muslimah - Nazrey Johani

Oh muslimah
Allah cinta kepadamu
Rasulullah kasih kepadamu

Oh muslimah
Berbahagialah kau telah dilahirkannya dengan mulia

Subhanallah
Tuhan telah berkati wanita yang cukup ilmu
Rendah hati

Oh muslimah
busanamu menutup rapi
auratmu kau lindungi dengan indahnya

Oh muslimah
kau rajin memuji
Islam kau jadikan ikutan sejati

Oh muslimah
memandangmu menyejuk hati
menundukkan nafsu hati yang goyah
Keayuan wanita solehah indah peribadi
Tulus hatinya

Oh muslimah
Kecantikan yang sebenar
Pada tutur kata penuh berhikmah

Mempertahan kehormatan dirimu
dengan pakaian mentaati Allah

Oh muslimah
Kau masuk ke syurga
Solat lima waktu dan berpuasa
Menundukkan pandangan matamu
Mentaati suami yang tercinta

Oh muslimah
Kau rajin mengaji
Islam kau jadikan
Ikutan sejati              

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Setengah Mati Merindu - Judika ( Ost Cinta Jangan Pergi )

Lirik Lagu Setengah Mati Merindu - Judika

Mengapa waktu
Tak pernah berpihak kepadaku
Apakah aku terlalu
Terlalu banyak berkelana

Mengapa kita
masih saja tak pernah bersatu
Selalu saja bertemu bertemu saat
Kau milik yang lain

Mungkin kau bukanlah jodohku
Bukan takdirku
Terus terang

Aku merindukanmu
Setengah mati merindu
Tiada henti merindukanmu
Masih hatiku untukmu
Aku tetap menunggumu

Mengapa waktu
Tak pernah berpihak kepadaku
Apakah aku terlalu
Terlalu banyak berkelana

Mungkin kau bukanlah jodohku
Atau bahkan bukan takdirku
Terus terang

Aku merindukanmu
Setengah mati merindu
Tiada henti merindukanmu
Masih hatiku untukmu
Aku tetap menunggumu

Aku merindukanmu
Setengah mati merindu

Aku merindukanmu
Aku tetap menunggumu

Menuggumu
Menunggumu
Aku tetap menunggumu


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Mati - Faizal Tahir

Lirik Lagu Mati - Faizal Tahir

Masih mampukah kau memandang ke hadapan
Bila yang tinggal hanya pudar
Siang bagaikan malam yang tiada penghujung
Mengharapkan cahaya baru

Korus
Matikan dia, matikan semua rasa hampa
Matikan diri, dari semua lara
Biarkan mati, biar mati semua virus yang membawa duka
Matilah..

(teruskan perjalanan, teruskan...)
(Matilah.. mati virusnya)

Masih mahukah kau membiarkan semua
Jatuh pada takdir semata
Waktu yang berlalu tak berhenti menunggu
Hari esok biar harimu

(Korus)

Hapus.. hapus semua virus di jiwa
Biar cahaya menakluki
Semua yang indah di depan hanya untukmu
Bersamaku di sini..


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Hanya Aku - Hyper Act

Lirik Lagu Hanya Aku - Hyper Act

Bersama janji kau sentuh rasa percaya
Hangat dinginmu mengundang rindu kecewa
Hanya aku dihuni sepi rasa kasihmu

[*] Hanya ku yang mencari
Rembulan masih ada
Mungkin seketika
Walau ku bahagia mengejar bayanganmu
Tak mungkin ku beroleh saat indah bersamamu
Hanya aku

Apakah mungkin berulang janji setia
Apa kan kekal ataupun menyambut duka
Dan dirimu di janji Sang Sempurna
Dan kecewa kini dipulih rasa kasihmu

Repeat [*]

Dihuni rasa rindu
Hanya ku yang mencari
Rembulan masih ada
Mungkin seketika
Walau ku bahagia mengejar bayanganmu
Tak mungkin ku beroleh saat indah bersamamu
Hanya aku

Dingin rasa kasihmu
Bagai bintang bersemi
Rindu janji bicara
Kekal selamanya
Walau sekadar mimpi
Tak pernah ku peduli
Selamanya kan ku pasti merindui dirimu
Hanya aku

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Pelangi Untukmu - Ning Baizura


Lirik Lagu Pelangi Untukmu - Ning Baizura

Sungguh indah pelangi
Nan jauh
Ada tempat istimewa
Kau menungguku

Di sebalik pelangi
Oh indah
Impian dan fantasi
Berirama syahdu

Bila kau lahir di dunia
Ibu dan ayah berdoa
Anakku
Bila kau buka matamu
Ibu dan ayah merasa
Bahagia selalu

Di sebalik pelangi
Ku tahu
Ada permaidani indah
Hanya untukmu

Sungguh indah pelangi
Nan jauh
Ada tempat istimewa
Ibu 'kan tunggu

Muzik: Harold Arlen
Lirik: Ning Baizura


Lirik Lagu Pelangi Untukmu - Ning Baizura
 

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Nadi Benderaku - Stubborn

Lirik Lagu Nadi Benderaku - Stubborn

Aku masih dengan caraku,
Dia, masih dengan caranya,
Kita kan berjaya jika bersatu.

Kiri atau kanan, semua aku telan
Hadapi rintangan dan cabaran
Rumi atau jawi semua kufahami
Kerna ini semua untuk benderaku

Satu kita masih menuju,
Dua kita akan bermula,
Tiga penentu arah tujuanmu

Kiri atau kanan, semua aku telan
Hadapi rintangan dan cabaran
Kerna ini semua untuk benderaku

Stubborn - Nadi Benderaku
Muzik / Lirik - Stubborn / Sabri Malek

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu I Wanna Go - Yuna

Lirik Lagu I Wanna Go - Yuna

He's one in a million
I don't know when I'll be seeing him again
He wants to live in a city
Move there and he was just seventeen, just seventeen

But no I'm not prepared, no I'm not prepared
My heart's beating really fast, really fast
But I wanna go there, but I wanna go there
Lets walk a little further, you know I wanna be there

I wanna go wherever, whenever you wanna go wherever you wanna
I wanna go with you
I wanna go wherever, whenever you wanna go wherever you wanna
Can I go with you

He stares so politely
I'm best behaving when he's walking with me, walking with me
He likes taking photos in black and white
They're upon his walls, on his walls

No I'm not prepared, no I'm not prepared
My heart's beating really fast, really fast
But I wanna go there, but I wanna go there
Lets walk a little further, you know I wanna be there

I wanna go wherever, whenever you wanna go wherever you wanna
I wanna go with you
I wanna go wherever, whenever you wanna go wherever you wanna
Can I go with you

I wanna go wherever, whenever you wanna go wherever you wanna
I wanna go with you
I wanna go wherever, whenever you wanna go wherever you wanna
Can I go with you


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Heyy Kirana - Stubborn

Lirik Lagu Heyy Kirana - Stubborn

Saat demi saat, aku mencarimu,
Minit demi minit, aku tak akan mengalah,
Jam demi jam, Hari demi hari,
Ku menunggumu, bilakah waktunya?

Aku masih, disini, masih lagi menanti,
Aku masih, disini, masih seorang diri,
Dan aku takut, pabila, masanya sudah tiba,
Aku masih, disini, masih belum sedia.

Saat demi sa-at, aku mencarimu,
Minit demi mi-nit, aku tak akan mengalah,
Jam demi jam, Hari demi hari,
Ku menunggumu, bilakah waktunya?

Aku masih, disini, masih lagi menanti,
Aku masih, disini, masih seorang diri,
Dan aku takut, pabila, masanya sudah tiba,
Aku masih, disini, masih belum sedia.

Aku takut, kau datang untuk menjemputku,
Aku takut, kerana ku belum sedia,

Aku takut, aku takut.

Namun aku, kan pastikan,
Bila kan tiba waktunya,
Aku pasti tlah bersedia.

Lagu / Lirik - Stubborn / Sabri Malek


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Rapuh - Pesawat

Lirik Lagu Rapuh - Pesawat

Keraguan telah meracuni diri
dalam keresahan ini
ku cuba bangkit melawan
arus yang menentang
hanya alasan
bukan tangisan yang cuba ku tagihkan

Sungguh
aku belum fahami
erti lena dibuai alam mimpi

kekusutan telah merunsingkan diri
dalam kealpaan ku
kau cuba menuding jari
kata kata menikam
menusuk dalam hati
merusuk dalam jiwa
rona yang dusta belaka

Sungguh
aku belum fahami
erti lena dibuai alam mimpi

Walau apa yang datang menjelma
kita akan hadapi bersama
walau ribut yang datang melanda
kita hadapi bersama

Ku cuba keluar
dari keinginan yang merasuk
benak pemikiran
ku cuba ubah
demi masa depan
usah taksub dengan kesenangan

Katakan
masih ada peluang
untuk kembali bertaut
demi kita dan harapan

Rapuh - Pesawat.
Lagu tema filem KIL.


Lagu / Lirik: Jipie

Pengarah MV: Nik Amir Mustapha & Rewan Ishak

D.O.P: Tengku Sharmizi

Editor / Colourist: Rewan Ishak

Penolong Produksi: Aidil Rusli & Dauz Marcelo

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Misiku Kuza - Roman (OST Misiku Kuza)

Lirik Lagu Misiku Kuza - Roman (OST Misiku Kuza)

Tak pernah terjadi dalam hidupku
Seorang seindah dirimu
Bila kupejamkan mata
Hanya itu yang kurasa

Tak pernah terjadi dalam hidupku
Seorang persis seperti kamu
Bila kupejamkan mata
Seolah dirimu menjelma

Tiada apa yang kusuka tentang dirinya
Namun aku akui aku dah jatuh cinta
Tiada apa yang kusuka
Tapi perasaanku tak dapat nafi
Aku mendambakannya

Korus
Dapatkah kumilikimu Misiku Kuza
Setia bersama denganmu selamanya
Pegang tanganmu, hidup denganmu
Nantikan aku

Dapatkah jadi milikmu Misiku Kuza
Denganku kita terus kekal bersama
Pegang tanganmu, hidup denganmu
Nantikan aku

Tak pernah terjadi dalam hidupku
Seorang seperti kamu
Bila kupejamkan mata
Seolah dirimu menjelma

Tiada apa yang kusuka
Tapi perasaanku tak dapat nafi
Aku mendambakannya

Ulang Korus

Tiada apa yang kusuka
Tetapi perasaanku tak dapat nafi
Aku mendambakannya

Ulang Korus

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Hidup Tapi Mati - D'Bagindas

Lirik Lagu Hidup Tapi Mati - D'Bagindas

Pernahkah sedikit di hatimu
Untuk melihat sakit batinku
Yang merintih mencoba meraih
Cinta dan kasih sayangmu, aku mendambamu

Pernahkah terbersit di hatimu
Untuk merubah sikap angkuhmu
Yang selalu anggap ku tak ada
Ku bagai angin berlalu, dimana hatimu

Kau seperti patung yang tak punya hati
Hanya diam membisu seperti orang mati
Kini ku bicara tanpa basa-basi
Kamu memang tuli buta mata buta hati
Hidup tapi mati, hidup tapi mati

Kau seperti patung yang tak punya hati
Hanya diam membisu seperti orang mati
Kini ku bicara tanpa basa-basi
Kamu memang tuli buta mata buta hati

Kau seperti patung yang tak punya hati
Hanya diam membisu seperti orang mati
Kini ku bicara tanpa basa-basi
Kamu memang tuli buta mata buta hati

Hidup tapi mati
Hidup tapi mati
Hidup tapi mati

Hidup tapi mati
Hidup tapi mati
Hidup tapi mati

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Setengah Hati Merindu- Judika

Lirik Lagu Setengah Hati Merindu- Judika

Mengapa waktu
Tak pernah berpihak kepadaku
Apakah aku terlalu
Terlalu banyak berkelana

Mengapa kita
masih saja tak pernah bersatu
Selalu saja bertemu bertemu saat
Kau milik yang lain

Mungkin kau bukanlah jodohku
Bukan takdirku
Terus terang

Aku merindukanmu
Setengah mati merindu
Tiada henti merindukanmu
Masih hatiku untukmu
Aku tetap menunggumu

Mengapa waktu
Tak pernah berpihak kepadaku
Apakah aku terlalu
Terlalu banyak berkelana

Mungkin kau bukanlah jodohku
Atau bahkan bukan takdirku
Terus terang

Aku merindukanmu
Setengah mati merindu
Tiada henti merindukanmu
Masih hatiku untukmu
Aku tetap menunggumu

Aku merindukanmu
Setengah mati merindu

Aku merindukanmu
Aku tetap menunggumu

Menuggumu
Menunggumu
Aku tetap menunggumu


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Pawang Buaya - Neng Tea

Lirik Lagu Pawang Buaya - Neng Tea

Ada ada saja tingkah laku lelaki
Yang terkadang tak bisa setia
Tapi sekarang bukan hanya lelaki
Yang bisa melakukannya

Aku juga bisa melakukannya
Aku juga bisa seperti dia

Biar saja bila kamu mendua
Aku bisa punya pacar tiga
Aku pinta cinta kita abadi
Tapi bila kamu buaya aku pawangnya

Ada ada saja tingkah laku lelaki
Yang terkadang tak bisa setia
Tapi sekarang bukan hanya lelaki
Yang bisa melakukannya

Aku juga bisa melakukannya
Aku juga bisa seperti dia

Biar saja bila kamu mendua
Aku bisa punya pacar tiga
Aku pinta cinta kita abadi
Tapi bila kamu buaya aku pawang nya

Biar saja bila kamu mendua
Aku bisa punya pacar tiga
Aku pinta cinta kita abadi
Tapi bila kamu buaya aku pawang nya

 

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Basah Basah - Hesty Damara

Lirik Lagu Basah Basah - Hesty Damara 

Basah basah basah bibir ini basah
Saat rambut ini kau belai mesra
Diam diam diam ku jadi pendiam
Saat pipi kau belai sayang

Ku menari nari karena bahagia
Saat ku melihat film india
Engkaulah pemuda yang mampu menggoda
Membuat diriku tergila gila

Ho...ho...ho...ho...ho...ho...
Ho...ho...ho...ho...ho...ho...

Basah basah basah bibir ini basah
Saat rambut ini kau belai mesra
Diam diam diam ku jadi pendiam
Saat pipi kau belai sayang

Ku menari nari karena bahagia
Saat ku melihat film india
Engkaulah pemuda yang mampu menggoda
Membuat diriku tergila gila

Ho...ho...ho...ho...ho...ho...
Ho...ho...ho...ho...ho...ho...

Basah basah basah bibir ini basah
Saat rambut ini kau belai mesra
Diam diam diam ku jadi pendiam
Saat pipi kau belai sayang

Ku menari nari karena bahagia
Saat ku melihat film india
Engkaulah pemuda yang mampu menggoda
Membuat diriku tergila gila

Basah basah basah bibir ini basah
Saat rambut ini kau belai mesra
Diam diam diam ku jadi pendiam
Saat pipi kau belai sayang

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Dangdut Di Reject - Jenita Janet

Lirik Lagu Dangdut - Di Reject - Jenita Janet

Kamu calling-calling, aku lagi pusing
Kamu miscal aku, aku lagi dongkol
Plis deh kamu sudah, sudah gak penting
Sudah bau kambing

Kamu calling calling, aku lagi pusing
Kamu miscal aku, aku lagi dongkol
Plis deh aku jenuh dengar omongmu
Plis deh aku jenuh

Ku jenuh mendengar suaramu
Ku jenuh dengar celotehmu
Jungkir balik mencintaimu
Tiada lagi maaf bagimu

di-reject, di-reject, di-reject aja
di-reject, di-reject, di-reject aja
Pacar yang tak setia usah ditanggapi
Di maafin malah nyakitin

di-reject, di-reject, di-reject aja
di-reject, di-reject, di-reject aja
Dengan nomer baru kau hubungi aku
Tak tertipu suara palsu mu

Kamu calling-calling, aku lagi pusing
Kamu miscal aku, aku lagi dongkol
Plis deh kamu sudah, sudah gak penting
Sudah bau kambing

Kamu calling calling, aku lagi pusing
Kamu miscal aku, aku lagi dongkol
Plis deh aku jenuh dengar omongmu
Plis deh aku jenuh

Ku jenuh mendengar suaramu
Ku jenuh dengar celotehmu
Jungkir balik mencintaimu
Tiada lagi maaf bagimu

di-reject, di-reject, di-reject aja
di-reject, di-reject, di-reject aja
Pacar yang tak setia usah ditanggapi
Di maafin malah nyakitin

di-reject, di-reject, di-reject aja
di-reject, di-reject, di-reject aja
Dengan nomer baru kau hubungi aku
Tak tertipu suara palsu mu

di-reject, di-reject, di-reject aja
di-reject, di-reject, di-reject aja
Pacar yang tak setia usah ditanggapi
Di maafin malah nyakitin

di-reject, di-reject, di-reject aja
di-reject, di-reject, di-reject aja
Dengan nomer baru kau hubungi aku
Tak tertipu suara palsu mu

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Lentera Hati - ST12

Lirik Lagu Lentera Hati - ST12

Kemana ku harus pergi
Mencari sebuah lentera hati
Yang menemani jiwaku menemani hatiku
Ku sungguh-sungguh tak menentu

Kemana ku harus cari
Kesucian bagai seperti duri
Kau anggap aku bersalah kebencian melanda
Ku tak tahu harus bagaimana

Hati bicara semakin terjebak
Dalam prasangka yang takkan pernah terungkap
Mulut bicara semakin bersalah
Tak tahu harus bagaimana

Lupakan saja kisah cinta yang terindah
Lupakan saja rasa yang selalu terjaga
Lupakan saja resah rinduku menyatu
Lupakan saja Ku kan pergi darimu

Lupakan saja kisah cinta yang terindah
Lupakan saja rasa yang selalu terjaga
Lupakan saja resah rinduku menyatu
Lupakan saja Ku kan pergi darimu

Lupakan saja kisah cinta yang terindah
Lupakan saja rasa yang selalu terjaga
Lupakan saja resah rinduku menyatu
Lupakan saja Ku kan pergi darimu



Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Evaristus Gungkit - Wulan Kaamatan Lirik

Lirik Wulan Kaamatan - Evaristus Gungkit

Wulan lima wulan Kaamatan
kokotuan tulun Kadazan Dusun
karamaian mantad komoholongan
pawayaan ginawo ounsikaan

Korus
Kano ramayo tokou toinsanan
wulan diti wulan kaamatan
tinungkusan tokou Pasok Momogun
koimayaan tulun do sompogunan

Kounsikaan tokou toinsanan
wulan diti wulan kaamatan

Ulang Korus

Kounsikaan tokou toinsanan (kaamatan)
wulan diti wulan kaamatan (wulan kaamatan)

Wulan Kaamatan

Lagu:  Umbut
Lirik:  E. Milog


13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Super Star - Prema Yin

Lirik Lagu Super Star - Prema Yin

Stop, stare let the world around us disappear,
How would life be without someone,
I know that we can build the base,
I know that we can make a change.

CHORUS:
Don't you know don't you know you're a superstar,
Don't you know don't you know you're a rockstar,
You've got the fire, you've got the fire,
You are, you are you're gonna make it far. X2

Turn down the noise suffocates the empty cry,
We, gotta share the love and make this right
I know that we can build the base,
I know that we can make a change.

CHORUS:
Don't you know don't you know you're a superstar,
Don't you know don't you know you're a rockstar,
You've got the fire, you've got the fire,
You are, you are you're gonna make it far. X2

All my brothers and sisters,
Were different but we're still a part of each other
We hold a bond that's filled with fire and desire,
It don't matter, whatever you want whatever you need
All my brothers and sisters,
Na-na-na- now's the time to reach out further,
Na-na- na now's the time to make it better,
It don't matter, whatever you want whatever you need
Cause I'll be right here by your side.

Song & lyrics by Prema Yin
Producers: Yuri Wong and Adrian Lai


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Bukan Dia Tapi Aku - Judika

Lirik Lagu Bukan Dia Tapi Aku - Judika

Berulang kali kau menyakiti
Berulang kali kau khianati
Sakit ini coba pahami
Ku punya hati bukan untuk disakiti

Ku akui sungguh beratnya
Meninggalkanmu yang dulu pernah ada
Namun harus aku lakukan
Karena ku tahu ini yang terbaik

Ku harus pergi meninggalkan kamu
Yang telah hancurkan aku
Sakitnya, sakitnya, oh sakitnya

Ku akui sungguh beratnya
Meninggalkanmu yang dulu pernah ada
Namun harus aku lakukan
Karena ku tahu ini yang terbaik

Ku harus pergi meninggalkan kamu
Yang telah hancurkan aku
Sakitnya, sakitnya, oh sakitnya

Cintaku lebih besar darinya
Mestinya kau sadar itu
Bukan dia, bukan dia, tapi aku

Begitu burukkah ini
Hingga ku harus mengalah

Ku harus pergi meninggalkan kamu
Yang telah hancurkan aku
Sakitnya, sakitnya, oh sakitnya

Cintaku cintaku
Lebih besar dari benciku lebih besar dari benciku
Cukup aku yang rasakan
Jangan dia jangan dia
Jangan dia jangan dia cukup aku

Jangan dia jangan dia cukup aku
Jangan dia

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Filem Bisikan Syaitan Sinopsis + Trailer

Sinopsis Bisikan Syaitan

Bisikan Syaitan mengisahkan pasangan suami isteri, Kamil (Fizz) dan Soraya (Nabila) yang membuat perjanjian dengan syaitan semata-mata untuk hidup senang. Kamil yang berkelulusan undang-undang, terpaksa bekerja sebagai pemandu lori kerana sukar mendapatkan pekerjaan.

Kesempitan hidup mereka menyebabkan Soraya menghasut Kamil untuk membuat perjanjian dengan syaitan. Kamil akur dan sebagai syarat, dia terpaksa menceraikan Soraya demi kebaikan bersama.

Bisikan Syaitan
Kemudian, Kamil berkahwin dengan Iera (Fiza). Apabila anak pertama, Jasmine (Farrah Nadiah) dilahirkan, Soraya memaksa Kamil membunuh isterinya sebagai korban pertama.

Bagi menunaikan janji mereka kepada syaitan, setiap 10 tahun sekali, mereka dikehendaki mencari wanita yang mengandungkan anak sulung untuk dijadikan korban.

Namun, Soraya terjerat dan ditahan polis kerana membunuh. Dia kemudian dijatuhkan hukuman gantung sampai mati. Kerana tidak menunaikan janji kepada syaitan, satu persatu ahli keluarga Kamil dibunuh, manakala anaknya pula dibayangi Soraya.

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

Trailer Bisikan Syaitan

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Undilah - Pak Alam (Datuk Zainal Alam)

Lirik Undilah - Pak Alam (Datuk Zainal Alam)

Undilah Tuan dan puan,
27 bulan pilihan raya yang pertama
Pergilah undilah bersama-sama

Hari undi di Persekutuan,
Julai 27 hari bulan
Jangan lupa encik dan tuan tuan

Undilah calon yang tuan puan berkenan

c/o

Undilah Tuan dan puan,
27 bulan pilihan raya yang pertama
Pergilah undilah bersama-sama

Undilah dengan baik hati
Siapa yang tuan sukai
Cakap orang janganlah peduli

Fikir dulu jangan lambat
terus mengundi

Sebelum tuan melangkah
Ingat dulu tanda yang nak dipangkah

Jaga baik bila nak mengundi
Pilih calon bila tetap hati sendiri

Jangan lupa kad pengenalan
Baru senang undi dijalankan

Itulah saja pesanan
Selamat mengundi
Wahai puan dan tuan

Lagu Undilah merupakan lagu kempen mengundi pilihan raya Tanah Melayu pertama (1955) yang dicipta oleh anak kelahiran Pulau Pinang, Allahyarham Datuk Zainal Alam Zainul Abidin.

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

 

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Tanpa Bahasa - Afgan

Lirik Lagu Tanpa Bahasa - Afgan

Kau meminta padaku sepenggal kata
Namun aku berikan cerita
Ku meminta padamu seberkas cahaya
Namun engkau berikan kegelapan

Hanya kenangan yang tersisa
Hanyut dalam sepenggal kisah
Hingga kerap ku hantar asa
Kerinduan memaksa

Tiada sekejap ku terdiam
Tiada sempat ku merasakan
Ku menanti namun kau
Menghilang tanpa bahasa

Kau selalu mengira ku tak merindumu
Namun aku selalu di sisimu
Ku selalu mengira kau mengharapkanku
Namun engkau tak pernah rindukanku

Hanya kenangan yang tersisa
Hanyut dalam sepenggal kisah
Hingga kerap ku hantar asa
Kerinduan memaksa

Tiada sekejap ku terdiam
Tiada sempat ku merasakan
Ku menanti namun kau
Menghilang tanpa bahasa

Selama ku bisa
Ku kan coba melupakanmu

Hanya kenangan yang tersisa
Hanyut dalam sepenggal kisah
Hingga kerap ku hantar asa
Dan kerinduan memaksa

Tiada sekejap ku terdiam
Tiada sempat ku merasakan
Aku menanti namun kau
Menghilang tanpa bahasa

(aku menanti dan kau
Menghilang) tanpa bahasa


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu In Love With You - Noh Salleh

Lirik Lagu In Love With You - Noh Salleh

Aku lebih tampan dari dia
Aku lebih segak dari dia
Kau inspirasi ku oh wanita
Ku akan pastikan kau bahagia

Dalam sepi senja ku sentiasa ada
Tahukah kau aku
In love with you

Apapun yang ku berikan
Aaa..patah lagi intan berlian
Kecantikanmu membakar segala
Membara kita sampai ke syurga

Dalam sepi senja ku sentiasa ada
Tahukah kau aku
In love with you
I'm so in love with you
Ku amat mencintaimu

Dalam sepi senja ku sentiasa ada
Tahukah kau aku
In love with you
I'm so in love with you
Ku amat mencintaimu
Uuu...

Iii..'m so in love with you
Iii..'m so in love with you
Iii..'m so in love with you
Iii..'m so in love with you


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Hukum Cinta - Bony

Lirik Lagu Hukum Cinta - Bony 

Alkisah lalu aku berpesan pada yang bercinta,
Jangan sepertiku dulu berbuat selingkuh
Aku kehilangan pacar tercinta kerna salahku ,
kini jadi pelajaran bagi semua yang mendengar

Chorus:
Cewek bila cinta mahunya setia,
beri perhatian penuh padanya
Cowok kalau sayang jangan coba curang,
Haruslah taat pada hukum cinta.

na na na na
na na na na

[Chorus]

Hidup sepeti buronan cinta cari kebebasan,
Pabila sudah terjerat baru terasa menyesal

Aku kehilangan pacar tercinta kerna salahku ,
kini jadi pelajaran bagi semua yang mendengar

Cewek bila cinta mahunya setia,
beri perhatian penuh padanya
Cowok kalau sayang jangan coba curang,
Haruslah taat pada hukum cinta.

[Chorus]

kini jadi pelajaran bagi semua yang mendengar
Cewek bila cinta mahunya setia,
beri perhatian penuh padanya
Cowok kalau sayang jangan coba curang,
Haruslah taat pada hukum cinta.

[Chorus]

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Mari -Nurul Wahab feat Komrad

Lirik Lagu Mari -Nurul Wahab feat Komrad

Ah ah ah ah
Mari menari
Mari mari menari
Mari menari
Mari mari menari (Ah ah ah ah)
Mari menari
Mari mari menari
Mari menari
Mari mari menari (Ah ah ah ah)
Muncul malam ini
Dingin tiba lagi
Sarung kasut tinggi
Rambut tolak tepi
Menawan ku lagi
Tiba ku di pesta itu
Mataku mencari hadirmu
Di situ
Melangkah kepadaku
Goyangkan badanmu mengikut rentak
Hayun kepala ikut irama (ikut irama)
Tenung mataku dengarkan lagu (dapatkah kau rasa hadirku)
Mari menari denganku
Jangan perlu ragu
Ku tak perlu tahu namamu
Dengarkan degup jantungku
Apakah kau malu
Mari bersamaku
Mari menari
Mari mari menari
Mari menari
Mari mari menari
Mari menari
Mari mari menari
Mari menari
Mari mari menari

-- ku
Kini kau sudah bersamaku
Ku suka mindamu hargai masamu
Tak mungkin aku bertemu lagi denganmu

Aku punya yang setia
Ia hanya tarian saja
Aku punya yang setia
Ia hanya mainan saja

Goyangkan badanmu mengikut rentak
Hayun kepala ikut irama (ikut irama)
Tenung mataku dengarkan lagu (dapatkah kau rasa hadirku)

Mari menari denganku
Jangan perlu ragu
Ku tak perlu tahu namamu
Dengarkan degup jantungku
Apakah kau malu
Mari bersamaku

Mari bersamaku (ah ah ah ah)
Ah ah ah ah

Hai cik adik siapakah gerangan namanya
Berjalan-jalan sendirian diluar sana
Mengapa tak ada bunga nak disuntingkah
I kan ada, I pun sendiri juga

Marilah kita berkenalan lebih jauh
Boleh kerna -- macam Singapore dan Johor
Janganlah malu-malu janganlah takut
I sumpah orang I tak makan

Bila kau menyanyi ramai yang menari
Dan bila kau menari ramai yang dekati
Ku cuma bisa melihatmu dari pandangan yang jauh
Keanggunanmu tiada siapa pun perlu tau

I hv been thinkin bout da way you talk
Thinkin bout da way you walk
Thinkin bout dat dash ma
Tapi tak berdaya tuk melafazkannya
Seakan kota Singa dan Malaysia
Mari menari bersama

Maa.. mari menari denganku
Jangan perlu ragu
Ku tak perlu tahu namamu
Dengarkan degup jantungku
Apakah kau malu
Mari bersamaku

Mari menari denganku
Jangan perlu ragu
Ku tak perlu tahu namamu
Dengarkan degup jantungku
Apakah kau malu
Mari bersamaku
Mari menari
Mari mari menari
Mari menari
Mari mari menari (Ah ah ah ah)
Mari menari
Mari mari menari
Mari menari
Mari mari menari


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Dewa - Awi Rafael

Lirik Lagu Dewa - Awi Rafael

Tahukah dirimu
Bahwa kita semua ada
Sembilan kehidupan
Alam dunia yang diberi

Sang dewa sang dewi
Ada dimana ku pergi
Mengikut langkahku
Membisik dalam telingaku

Yang baik yang buruk
Semua diberitahu

Tahukah dirimu
Bahwa ini semua dunia
Permainan syaitan
Yang harus kita tewaskan

Ingatlah semua
Dan kau juga pernah ada
Di dunia yang fana
Semua takkan selamatnya

Bangunlah nafaslah
Sebelum semua pergi..

Semua yang salah
Yang pernah diriku buat
Dan semua yang benar
Sang dewa dewiku lihat
Tertulis kedalam
Kitab hati yang diberi

Selamat di sini
Syurga di dalam hati


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

 

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Lembaran Cinta Pudar - Siti Nurhaliza

Lirik Lagu Lembaran Cinta Pudar - Siti Nurhaliza

Sayang...surat ini ku tulis dikejauhan malam...
Ketika hujan gerimis...
Biarpun bercinta dengan mu sungguh indah...
Namun memutuskannya aku terluka...
Tapi biarlah kekecewaan hari ini
Dari nanti kehilangan harga diri
Aku telah tiba dipenghujung kesabaran
Sebelum lebih menderita
Biarlah aku yang memberikan keputusan..."

Noktah dibaris akhir...
Ku redha keputusan suratan takdir
Telah lama menunggu
Masa yang berharga sesia berlalu
Kau memberi harapan yang
Palsu...

( korus )
Oh... oh...
Kerana tiada
Pendirian yang nyata
Kututupi lembaran
Cinta pudar...

Tiada ketelusan
Tiada keberanian
Lama menanti
Jawapan pasti
Terkulai kini
Mimpi... Mimpi...

( solo & ulang korus 2X)

Dengan lembaran ini
Akan tiada lagi
Yang asyik menghitung hari dalam mimpi
Oh... mimpi...

"Selesai surat ini kau tatapi...
Aku harap kau mengerti...
Setelah ini antara kita
Akan tiada pertemuan lagi.


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/05/01 - 13/06/01 @ Lirikami

 
◄Design by Lirikami