Lirik Lagu Agenda Jahiliah - Bunkface

Lirik Lagu Agenda Jahiliah - Bunkface

Seorang pemuda miskin hilang
Tiada pencarian
Seorang anak muda kaya hilang
Beribu pencarian

Dulu kau berani
Tapi kini tidak lagi
Ku akan pergi

Suara ku yang kau akan dengar
Yang engkau akan dengar
Terima balasanmu

Suara ku yang kau akan dengar
Yang engkau akan dengar
Ini pesanan terakhirku

Mereka dipilih atas nama
Yang hanya berkuasa
Dunia hitam menjadi rebutan
Agenda jahiliah

Lepaskanku
Lepaskanku
Ini pesanan terakhirku

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Kehilangan - Firman + Official Music Video

Lirik Lagu Kehilangan - Firman

Ku coba ungkap tabir ini
Kisah antara kau dan aku
Terpisahkan oleh ruang dan waktu
Menyudutkanmu meninggalkanku

Ku merasa t’lah kehilangan
Cintamu yang tlah lama hilang
Kau pergi jauh karena salahku
Yang tak pernah menganggap kamu ada

Asmara memisahkan kita
Mengingatkanku pada dirimu
Gelora mengingatkanku
Bahwa cintamu tlah merasuk jantungku

Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Seandainya kamu bisa
Mengulang kembali lagi cinta kita

Takkan ku sia-siakan kamu lagi

Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila

Takkan ku sia-siakan kamu lagi
Takkan ku sia-siakan kamu lagi

 

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Nothing Like Us - AshT and Big-I

Lirik Lagu Nothing Like Us - AshT and Big-I 

Salam perkenalan kini berjumpa lagi,
maaf dengan kata, janji tak mengulangi,
masih berulang lagi, mungkin baru nak mengenali,
setahun sudah kenal, cuba kenal isi hati.

Jujur aku bukan insan secukup rasa,
kisah lampau kita aku terima seadanya,
ku faham, ku redha dengan ketentuanNya,
tiada niat menghalang, cuma mahu ke syurga.

permysuri, hanya kau yang memahami,
sukar untuk aku hendak mengawal diri,
bila rindu, emosi terganggu, aku jadi rebah,
ingin bersama kamu bila diri aku lemah.

tersalah bicara, terasa pula wahai adinda,
tiada niat KU buat mu bermasam muka,
tak usah begini, buat ku tanda tanya,
cuba ingat kembali kenangan kita bersama.

----------------------------------------­---------------

bila celik mata, yang lepas kita lupa,
konflik sudah tamat dari tidur yang lena.
tanya apa khabar, balas satu sahaja,
diriku yang bersalah minta maaf adinda.

perlahan suaraku, bila mula bicara,
merendahkan ego ku, waktu bersua muka.
nahh, bukan takut bini,
tapi biarlah ku jadi si pelembut hati.

cinta, kemari kesini.
tidak pernah terlintas untuk melukakan hati
mu, sesungguhnya, engkaulah si puteri.
hati ku ditawan oleh kamu bidadari.

tercipta kita berdua itu yang paling sempurna,
biar bukan sekarang tapi engkau lah selamanya,
senyumlah, jangan pernah berduka,
moga kamu peneman ku hingga ke syurga.

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Sahabat - Ash-T and Big-I feat Nabil (Walawei)

Lirik Lagu Sahabat - Ash-T and Big-I feat Nabil (Walawei) 

Hey yo SGBC, whats good?
TAOC, walawei one time.

(ASHT)
kawan-kawan dimana mu kawan,
sudah lama menyepi takkan sudah jadi lawan?
senang bersama itu dah jadi kenangan,
susah menjelma dah tukar jadi keheningan.

susah benar hendak mencari da real homies,
but its so freakin easy to find da real enemies,
dari kecil ke remaja, remaja ke dewasa,
jujur aku kata, ku jawab Big-I selamanya.

ramai yang mengata, mengajuk ku dari belakang,
lets be the men, stop cerita yang dikarang,
"cari kawan yang elok-elok" itu pesanan mak,
hilang taat setia, teman lama untuk melepak.

selesai sekolah, naik peringkat ke alam remaja,
rindu pada awal, tapi akhir entah kemana,
sedar tak sedar kenangan telah berlalu,
demi Allah, ku rindu semua sahabat aku.

----------------------------------------­------------
chorus

kawan kawan, itu lah gelaran.
tetap bersama tak pernah rasa bosan.
rebahnya diriku, engkau disisi ku,
sahabat, jangan engkau pernah pergi
hilang dimata tapi tidak di hati.
kemana melangkah, aku tetap disini
----------------------------------------­------------
(Nabil)

Whuddup yaw, apa khabar kau disana, Teringat kembali sewaktu kita bertemu, aku kehilangan arah, kau sentiasa disisiku, namamu kan terpahat didalam hatiku, ku takkan lupakan masa yang telah berlalu,
ku kira ini tentang cerita cinta, ternyata kita hanya sahabat setia, masih berjumpa dari sekolah hingga ke kerja, suka duka mencabar, kita hadapi bersama, luangkan masa, itulah cara kita,
Nahh,pada suatu masa kita bersepatu serupa, tapi ini masa ku lihat kau masih ada rupa, masih mencuba untuk tunjukkan jalan,mimpi ada pasangan
kenangan sudah ada dalam tangan yang tiada tandingan,tinggi burung lagi tinggi awan, lagi tinggi cintaku samamu kawan.

----------------------------------------­------------
chorus

kawan kawan, itu lah gelaran.
tetap bersama tak pernah rasa bosan.
rebahnya diriku, engkau disisi ku,
sahabat, jangan engkau pernah pergi
hilang dimata tapi tidak di hati.
kemana melangkah, aku tetap disini
----------------------------------------­------------
(BIG-I)

dua ribu sepuluh putar balik waktu dulu,
salut pada teman, tahun mula kita bersatu.
ingat tak zaman bermula tiga empat tujuh,
yeah, kami tak langsi cara kita memang membunuh.

kawan datang dan pergi, tapi tidak family,
respect dihulurkan, to my brah AshT.
kemana, dimana. engkau disisiku,
ingat, "moga satu hari kita cipta lagu"

stop stop, aku foward biar laju,
shout out to my boys walawei, whats good?!
SGB one time, blaze it up to the sky.
we roll it, we own it, one day we fly.

rakan, langit bukan batasnya,
kejar segalanya tika masih ada masa,
terakhir dariku, ini untuk semua.
The Name Is Big-I kita sahabat selamanya.

----------------------------------------­------------
chorus

kawan kawan, itu lah gelaran.
tetap bersama tak pernah rasa bosan.
rebahnya diriku, engkau disisi ku,
sahabat, jangan engkau pernah pergi
hilang dimata tapi tidak di hati.
kemana melangkah, aku tetap disini


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Gosok-gosok - Antabax

Lirik Lagu Gosok-gosok - Antabax

Tujuh langkah harus kita ingati
Untuk jaga dari dijangkiti
Jaga badan serta jaga diri
Gunakan Antabax

(Chorus)

Gosok-gosok di tapak tangan,
Gosok –gosok di celah jari
Gosok gosok di kukunya sekali ,
Gosok gosok,
Gunakan Antabax

(Ulangi Chorus)

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Di Sini Aku Bermula - Aizat Amdan

Lirik Lagu Di Sini Aku Bermula - Aizat Amdan

Kulihat kutatap kudengar
dulu ku tak pernah lakukan
sekarang aku disini bermula

Perginya orang yang tercinta
satu tragedi yang menimpa
ku tersedar ku mula berdiri

Korus
Tiada lagi senda guraumu
tiada lagi semua yang indah
kita tinggal semua

#pause

Kuseru pada semua
Kuungkap pada semua
tinggalkan segala duka
bersama hapuskan si durjana
jauhi gigitan berbisa
hidup ini amat berharga
biar kita kan bebas darinya
agar tak kehilangan tercinta

#
Aku mencari dan terus mencari
kuhapus dan musnahkan tempat kau diami
ayuh bangun lakukan bersama
tidak dengar dan lihat saja
gempur aedes semudah 123

Ulang korus

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com



Muzik Video Di Sini Aku Bermula nyanyian Aizat Amdan untuk kempen "Ayuh! Gempur Aedes" terbitan Bahagian Pendidikan Kesihatan, Kementerian Kesihatan Malaysia

#terdapat ralat dalam lirik lagu, harap dapat betulkan dalam ruangan komen sesiapa yang tahu, TQ!

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Perjalanan - Go Gerila! feat. Loque

Lirik Lagu Perjalanan - Go Gerila! feat. Loque

Jangan takut
Aku ada
Di sisimu yang
Penuh hiba
Penuh kalut
Dapatkah
Kau dengar
Ku bertanya

Jangan membisu
Luah padaku
Ku tahu

Jangan membisu
Kata kepadaku
Ku tahu

Perjalanan pertama
Ku nanti
Selama ini diperah
Ku takkan tunggu
Sehingga masa aku tak kuasa

Jangan membisu
Luah padaku
Ku tahu

Jangan membisu
Kata kepadaku
Ku tahu

Akan ku lepaskan
Segala perasaan
Tiada lagi sekatan

Akan ku lepaskan
Segala perasaan
Tiada lagi sekatan

Akan ku lepaskan
Segala perasaan
Tiada lagi sekatan

Akan ku lepaskan
Akan ku lepaskan
Akan ku lepaskan

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Hanya Satu - Epy and Ardiv

Lirik Lagu Hanya Satu - Epy and Ardiv

Aku, sungguh menyintai mu
ku tak tahu sejak bila
diri ini
jatuh hati
namun ku tahu
ingin bersama mu
tapi malu hendak menyapa
risau nanti
ditolak lagi

Kau bagai sinar mentari, hanya dapat ku kagumi, tak mungkin ku dekati
kau bagai sinar pelangi, tiap saatku dengan mu, kau buat aku terpegun

Hanya satu, permintaan aku, buka pintu hatimu, akan ku cuba untuk
menggoda mu, dengan satu lagu, iramanya syahdu, ku nyanyikan untukmu
sayang

Aku, ingin menyoal mu
soal hati seribu hari
jika kau masih
berpunya lagi
tolong beritahu
ku susun sepuluh jari
untuk luah-kan isi hati
izinkan aku
tabahkan diri

kau bagai sinar mentari, hanya dapat ku kagumi, tak mungkin ku dekati
kau bagai sinar pelangi, tiap saatku dengan mu, kau buat aku terpegun

Hanya satu, permintaan aku, buka pintu hatimu, akan ku cuba untuk
menggoda mu, dengan satu lagu, iramanya syahdu, ku nyanyikan untukmu
sayang

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

Lyrics by: Ardiv Jauhari
Arranged by: Ardiv Jauhari
Composed by: Ardiv Jauhari and Nabel Imran

Like their facebook:  https://www.facebook.com/epyandardiv

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Arigato - Zivilia

Lirik Lagu Arigato - Zivilia

Arigato.. arigato..
Atas cinta yang selama ini kau berikan padaku
Arigato.. arigato..
Ku bersyukur Tuhan telah kirimkan dirimu untukku
Arigato..

Kau peluk diriku lepaskan rinduku saat aku pulang
Kau basuh peluhku tidurkan aku dengan belaianmu

Tiada pernah dirimu mengeluh terima aku apa adanya
Cinta tulus selalu kau beri hanya untukku hanya untukku

Arigato.. arigato..
Atas cinta yang selama ini kau berikan padaku
Arigato.. arigato..
Ku bersyukur Tuhan telah kirimkan dirimu untukku
Arigato..

Tiada pernah dirimu mengeluh terima aku apa adanya

Arigato.. arigato..
Atas cinta yang selama ini kau berikan padaku
Arigato.. arigato..
Ku bersyukur Tuhan telah kirimkan dirimu untukku
Arigato.. arigato..
Ku bersyukur Tuhan telah kirimkan dirimu untukku
Arigato.. arigato..

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Semuanya Ada di Sini - Cosmopoint KK

Lirik Cosmopoint KK - Semuanya Ada di Sini

Hey tengok' ni... jom marilah

Semuanya ada di KK ... Cosmopoint KK
Untuk masa depan mu ... Yang cerah
Semuanya hebat di KK ... Cosmopoint KK
Semua mimpi mu kan jadi nyata
SEMUANYA ADA DI SINI

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Butiran Debu - Rumor

Lirik Lagu Butiran Debu - Rumor

Namaku cinta ketika kita bersama
berbagi rasa untuk selamanya
namaku cinta ketika kita bersama
berbagi rasa sepanjang usia

hingga tiba saatnya aku pun melihat
cintaku yang khianat, cintaku berkhianat

aku terjatuh dan tak bisa bangkit lagi
aku tenggelam dalam lautan luka dalam
aku tersesat dan tak tahu arah jalan pulang
aku tanpamu butiran debu

namaku cinta ketika kita bersama
berbagi rasa untuk selamanya
namaku cinta ketika kita bersama
berbagi rasa sepanjang usia

hingga tiba saatnya aku pun melihat
cintaku yang khianat, cintaku berkhianat
ooh wu oooh
menepi menepilah menjauh
semua yang terjadi di antara kita ooh

aku terjatuh dan tak bisa bangkit lagi
aku tenggelam dalam lautan luka dalam
aku tersesat dan tak tahu arah jalan pulang
aku tanpamu butiran debu
(aku terjatuh dan tak bisa bangkit lagi)
(aku tenggelam dalam lautan) dalam luka dalam
aku tersesat dan tak tahu arah jalan pulang
aku tanpamu butiran debu
aku tanpamu butiran debu
aku tanpamu butiran debu

aku tanpamu butiran debu


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Pencuri Hati - Audy

Lirik Lagu Pencuri Hati - Audy

Telah lama ku menanti
Seseorang yang terkasih
Dirimu yang ku tunggu
Kini hadir di sampingku

Kau pencuri hatiku
Kau yang tlah membuatku merindu
Jangan pernah tinggalkan aku kasih

Tiada lain ku tunggu
Kaulah keajaibanku

Kau pencuri hatiku
Kau yang tlah membuatku merindu
Jangan pernah tinggalkan aku kasih

Tiada lain ku rindu
Kaulah keajaibanku

Kau pencuri hatiku (kau pencuri hatiku)
Kau yang tlah membuatku merindu (kau yang buatku rindu)
Jangan pernah tinggalkan aku kasih

Kau pencuri hatiku (kau pencuri hatiku)
Kau yang tlah membuatku merindu (kau yang buatku rindu)
Jangan pernah tinggalkan aku kasih (kau yang ku cari)
Pencuri hatiku (kau pencuri hatiku)
(kau pencuri hatiku) pencuri hatiku (kau pencuri hatiku)


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Takkan Pernah Menyesal - Sheila On 7

Lirik Lagu Takkan Pernah Menyesal - Sheila On 7

Aku tahu...
Kisah ini terasa berat dipundakmu
Aku tahu...
Karna juga begitu berat di bahuku
Di bahuku.. dibahuku oohh
Coba sayang...
berhentilah meratapi keadaanku
Jangan pernah...
Menyerah pada keadaan busuk ini
Apapun yang akan terjadi
Takkan pernah aku sesali
Bila menjalani semua denganmu
Bila memahami semua denganmu
Aku...
Takkan pernah menyesal


Takkan pernah menyesal

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Kau Yang Kunanti - Michael Says

Lirik Lagu Kau Yang Kunanti - Michael Says

Sendiri
aku menanti
berharap kau
untuk kembali
walau lelah
ku tak peduli
meski gelap
tak menghampiri
takkan pernah
aku beranjak
takkan lelah aku berharap
kau yang...
aku nanti

selama aku
mampu bernapas
selama jantung
masih berdetak
meski rambutku
mulai memutih
ku takkan ber-henti mencintai
tanpamu aku se-akan mati
dan kunanti hingga kukembali
kau yang...
aku nanti

ho wo wo wo haa wo wo wo wo oo
kau yang aku nanti

ho wo wo wo haa wo wo wo wo oo
kau yang ku ingini

selama aku
mampu bernapas
selama jantung
masih berdetak
meski rambut-ku
kan memutih
kau yang...
aku nanti

ho wo wo wo haa wo wo wo wo oo
kau yang aku nanti...

ho wo wo wo haa wo wo wo wo oo
kau yang ku ingini...

tanpamu kurasa hilang
tanpamu kurasa letih
tanpamu kurasa hilang
tanpamu kurasa kan mati...

ooo...oooo...

 
Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

 

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Tak Peduli - Wakakukz

Lirik Lagu Tak Peduli - Wakakukz

Masuk kiri keluar kanan
Pekakkan telinga dan pejamkan mata
Masuk kiri keluar kanan
Pekakkan telinga dan pejamkan mata

Dikejut tak bangun ditegur buat tak tahu
Kepala berdengung tidur balik dalam selimut
Dan tidak peduli apa yang kini sedang terjadi
Penuh dengan hipokrasi

Cari-cari diri dalam diri sendiri fokus meditasi
Kesilapan disedari tapi tak disesali
Mengalah sebelum bertempur namun masih akur
Semangat tetap subur

Masuk kiri keluar kanan
Pekakkan telinga dan pejamkan mata
Masuk kiri keluar kanan
Pekakkan telinga dan pejamkan mata
Masuk kiri keluar kanan
Pekakkan telinga dan pejamkan mata
Masuk kiri keluar kanan
Pekakkan telinga dan pejamkan mata

Menyanyi irama raggae menari gaya samba
Tersilap kata-kata namun langkah masih jaga
Terperangkap dalam alunan gubahan sang pujangga
Oh itulah lumrahnya

Bisik-bisik provokasi mula bersuara di kanan kiri
Bangkitlah dari tidur hoi dan mula berdiri
Namun diri masih berselimut dan tak ambil peduli
Oh tak ambil peduli

Masuk kiri keluar kanan
Pekakkan telinga dan pejamkan mata
Masuk kiri keluar kanan
Pekakkan telinga dan pejamkan mata
Masuk kiri keluar kanan
Pekakkan telinga dan pejamkan mata
Masuk kiri keluar kanan
Pekakkan telinga dan pejamkan mata

Masuk kiri keluar kanan
Pekakkan telinga dan pejamkan mata
Masuk kiri keluar kanan
Pekakkan telinga dan pejamkan mata
Masuk kiri keluar kanan
Pekakkan telinga dan pejamkan mata
Masuk kiri keluar kanan
Pekakkan telinga dan pejamkan mata

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Dimana Suara Burung Kenari - P. Ramlee

Lirik Lagu Dimana Suara Burung Kenari - P. Ramlee

S:
Dimana suara burung kenari
Selalu merayu menghibur hati
Mengapa kau tidak menyanyi
Merajukkah dikau kenari?

R:
Hai burung kenari sedang sembunyi
Dibalik rimbunan pohon yang tinggi
Semalam ku tunggu di sini
Kenapa kau tidak ke mari?

S:
Ooo... tak usahlah
Engkau meradang

R:
Ooo.. begitukah
Segera aku datang

S/R:
Hai burung kenari mari ke mari
Buangkan yang keruh ambil yang jernih
Marilah bersama menyanyi
Hapuskan hati yang bersedih

Lagu : P Ramlee
Lirik : S Sudarmaji

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Bahasa Cinta - P.Ramlee

Lirik Lagu Bahasa Cinta - P.Ramlee

Tiada kata secantik bahasa
Untuk ku puji adinda
Tiada gambar secantik lukisan
Nak kutunjuk perasaan

O dinda puspa gemala
Mengharum jiwa
Hemm... Hemm
Dinda puspa gemala
Mestika kanda

Namun musim berubah
Suasana bertukar
Tapi ikatan mesra
Sikit pun takkan longgar

Tiada kata secantik bahasa
Untuk kupuji adinda

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Mencari Malaysia - Couple

Lirik Lagu Mencari Malaysia - Couple

Mari mencari mencari
Mencari ertinya Malaysia
Mari mencari mencari
Mencari ertinya merdeka

Dah lama kita membina bersama
Banting tulang untuk Malaysia
Kenapa pula nak dibeza-beza
Manusiakan semuanya sama

Tok nenek kita mungkin ada beza
Sebab itu panggil Malaya
Kita pula membesar bersama
Sebab itu panggil Malaysia


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Inderaloka (Yang Ku Perlu) - MonoloQue

Lirik Lagu Inderaloka (Yang Ku Perlu) - MonoloQue

Kurniakan ku sedikit rasa cintamu
Ku jadi penyelongkar di dalam mimpi ngeriku
Limpahkan ku sedikit kasih sayang
Ku jadi penghalang segala rintangan yang datang

Tiada rahsia di antara kita
Batin dan zahir seia mu lafaz terakhir

Ooo.. tiada lagi gerhana
Tiada lagi bencana
Arah mana syurga
Ooo.. akhirnya bebas jua
Diberi peluang kedua
Lupakanlah semua

Mari bina semula
Inderaloka yang baru
Robohkan yang lama
Hanya Tuhan saja tahu
Jangan kau ragu-rahu denganku
Hanya kau yang ku perlu

Hanya kau ku perlu
Hanya kau ku perlu
Hanya kau ku perlu
Hanya kau ku perlu

– kesetiaan yang abadi
Ku tunduk taat padamu sehidup semati

Ooo.. akhirnya bebas jua
Diberi peluang kedua
Lupakanlah semua

Mari bina semula
Inderaloka yang baru
Robohkan yang lama
Hanya Tuhan saja tahu

Ooo.. Mari bina semula
Hanya Tuhan saja tahu

Jangan kau ragu-rahu denganku
Hanya kau yang ku perlu

Yang ku perlu
Uhh..

Mari bina semula
Inderaloka yang baru
Robohkan yang lama
Hanya Tuhan saja tahu

Ooo.. Mari bina semula

Hanya Tuhan saja tahu
Jangan kau ragu-ragu denganku
Hanya kau yang ku perlu


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Bintang Syurga - Maya Karin

Lirik Lagu Bintang Syurga - Maya Karin

DALAM SEMALAM MATA BERTEMU
MENARUH RASA
DALAM SEMALAM HATI BERTEMU
MERAPUH JIWA

CHORUS
KERANA SELALU TERLALU
MENCINTAIMU
CUKUPLAH CERITA
PILU TAK MENENTU
KU BEBAS BAGAIKAN BINTANG BINTANG DI SYURGA
MENYINARI SEMUA
DENGARLAH 2X SUARA
YANG SELAMANYA DI JIWA
TERUS BERKELIP
TANPA SAYU
TERUS BERDIRI
TANPA KAMU

DALAM SEDETIK MASA TERHIBUR
KU BAHAGIA
DALAM SEKELIP MATA TERHANCUR
KAU PERGI JUA

ULANG CHORUS
BIARPUN KU MASIH RINDU
TAK KU SAYU TANPA MU
BIARKU TEBAR SAYAPKU
MENYINAR JIWA KU YANG SEBENAR

ULANG CHORUS 2X



Lagu : Audi Mok
Lirik : Omar K

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Sinopsis Tokak, filem seram komedi

Sinopsis Tokak

Tokak mengisahkan seorang pengurus hotel, Iskandar yang menemui kotak misteri ketika berjogging di tepi pantai. Perasaan ingin tahu apa yang terkandung di dalam kotak menyebabkan dia membuka kotak misteri itu. Rupa-rupanya kotak itu `dihuni' roh jahat jelmaan Sungai Raya.

 Bagi memulihkan dirinya daripada dirasuk, Iskandar perlu membunuh dan menghirup darah enam wanita yang melakukan maksiat dalam tempoh satu malam, iaitu bermula dari azan Maghrib hingga sebelum Subuh.

Insiden itu menyebabkan beberapa kejadian pelik berlaku di hotel tempat Iskandar bekerja. Makhluk itu menokak atau menggigit wanita yang melakukan maksiat termasuk tunang Iskandar. Kemunculan Ustaz Haikal berjaya menyelamat tunangannya daripada menjadi mangsa tokak terakhir.

Pelakon Filem Tokak: Sabree Fadzil, Airis Yasmin, Diana Johor, Faiz Raja Lawak 4, Julia Ziegler, Abon, Keena Mentor, Lana Nordin dan ramai lagi .

Pengarah Tokak: Sabree Fadzil

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

Tokak Official Trailer

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Kau Kepunyaanku - Sohaimi Mior Hassan

Lirik Lagu Kau Kepunyaanku - Sohaimi Mior Hassan

Di satu ketika
Di waktu remajaku
Ku terpandang senyuman
Sungguh mengharu
Jiwaku gelora fikiranku terbuntu
Hati kecilku berkata
Kau kepunyaanku

Hari pun berganti
Tahun pun berlalu
Ramai gadis manis cuba menandingimu
Namun hati ini hanya pada satu
Membisikkan kata-kata
Kau kepunyaanku

Tujuh tahun berlalu aku pun ke sisimu
Membisikkan rahsia terpendam di kalbu
Kusentuh jemarimu
Kuhulurkan segala rindu
Sudikah kau menjadi kepunyaanku

Matamu nan sayu
Isyaratkan hasrat di dadamu
Dikau sudi menjadi kepunyaanku

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Sampai Di Sini - Mior (Kilauan Emas)

Lirik Mior - Sampai Di Sini

Bukan bukan sekalinya dikau perlukan
Bukan sekalinya kubuka ruang
Cubaku cuba bertahan di ikatan
Ada ada batasnya erti merelakan
Ada batasnya hati merelakan
Tak tidaklah dikau pandang

Tak mungkin dapat aku turutkan
Biarlah dihati remuk berdendam
Masaku pasti bisa dikau akan kubebas

Korus
Biarkanlah dikau kan pergi
Biarkanlah daku bersendiri
Oh cukuplah kasih bersemi
Sampai di sini

Berhentilah detik bersamamu
Tak kuharapkan bertemu oh denganmu
Berhentilah kisah cinta kita
Nyata tiada sama oh takkan sempurna
Sampai di sini

Ada ada batasnya hati terluka
ada batasnya hati merelakan
Tak tidaklah dikau pandang

Korus
Biarkanlah daku kan pergi
Biarkanlah daku bersendiri
Oh cukuplah kasih bersemi
Sampai di sini

Berhentilah detik bersamamu
Tak kuharapkan bertemu oh denganmu
Berhentilah kisah cinta kita
Nyata tiada sama oh takkan sempurna
Sampai di sini

Lagu dan Lirik:
SRI WIRAMA ADNAN ABU HASSAN & AUCU

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Pencuri - Mark Adam

Lirik Lagu Pencuri - Mark Adam

Jangan tinggalkan auramu
Di sekelilingku
Ia membuat aku termimpi
Mimpikan kita

Jangan biarkan wangianmu
Mohon memahami
Ia melekat di hidung
Yang memenuhi
Di setiap sudut mindaku

Chorus:

Kan ku curi hatimu
Menyamun senyummu
Kan ku culik cintamu
Macam ku larikan lirikmu
Kau tak perasan aku sukamu
Dari dulu lagi
Kau simpan hatiku
Dari Darjah Satu
Darjah Satu

Jangan senyum bila di depanku
Fokusku tergendala
Kau memaksa aku menutup mata
Tak sempat tutup telinga
Bila kau tertawa

Kan kukembalinya padamu nanti
Bila kita berjanji
Tuk sehidup semati

Chorus:

Kan ku curi hatimu
Menyamun senyummu
Kan ku culik cintamu
Macam ku larikan lirikmu
Kau tak perasan ku sukamu
Dari dulu lagi
Kau simpan hatiku
Dari Darjah Satu
Darjah Satu
Dari Darjah Satu
Aku suka kamu


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Rindu Pengubat Luka - Toi (OST Kerana Sarah)

Lirik Lagu Rindu Pengubat Luka - Toi (OST Kerana Sarah)

Sering kali ku terkenang saat kau tersenyum
Lalu memandang ku
Tapi, kini pabila kau tiada di sisi
Ku terdampar layu, beralunan sepi
Melayang-layang dihembus bayumu

Tak ku ulangi kesilapan itu
Maafkan aku
Mengguris hatimu
Berilah ku ruang perbaiki diriku
Aku merayu kembali kepada ku
Rindu pengubat luka

Korus
Ku masih memerlukan belaian kasih
Dan tawa mesramu
Kau seretku ke dalam rongga hatimu
Salut kerinduan menggamit menusuk di kalbuku
Terangi hidupku dengan cahayamu

Tak ku ulangi kesilapan itu
Maafkan aku
Mengguris hatimu
Berilah ku ruang perbaiki diriku
Aku merayu kembali kepada ku
Rindu pengubat luka

Walau ku dilupakan
Namun jangan kau lupakan detik bersama

Tak ku ulangi kesilapan itu
Maafkan aku
Mengguris hatimu
Berilah ku ruang perbaiki diriku
Aku merayu kembali kepada ku
Tak ku ulangi kesilapan itu
Maafkan aku
Mengguris hatimu
Berilah ku ruang perbaiki diriku
Aku merayu kembali kepada ku
Rindu pengubat luka


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com


Artis : Toi
Lagu : Toi
Lirik : Stori

Caller ringtone :

Maxis
Chorus 1 - *131*301615#
Chorus 2 - *131*301621#
Verse - *131*301627#

Celcom
Chorus 1 - *888*181465#
Chorus 2 - *888*181464#
Verse - *888*181463#

Digi
Chorus 1 - type CT 0403254 and send to 2000
Chorus 2 - type CT 0403255 and send to 2000
Verse - type CT 0403256 and send to 2000

U Mobile
Chorus 1 - type CT 440059 and send to 28118
Chorus 2 - type CT 440060 and send to 28118
Verse - type CT 440058 and send to 28118

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Sanggar - Tri-Yo

Lirik Sanggar - Tri-Yo

Rep part,
Mari berbicara tentang kecantikan,
soal-soal dalaman ataupun luaran
Zahir Nampak indah, rupanya merekah,
kita jadi gundah,Takut pilih salah ,
tapi cinta itu perlu tuk mengisi kekosongan hidup ku,
Moga-moga nanti kan ketemu, pilihan terbaik,
dia yang telah ditentukan untuk ku.

Hebat benarkah senyuman itu menawan
atau diriku yang mudah untuk tertawan
Sememang kau jelita gaya seorang penggoda.
Ku tak mahu ternoda.

Aura tarikan membuat semua lupa
Pesona mata itu godaan dunia
Yang indah sebenarnya
tak terlihat di mata
Sinarnya bercahaya

Buru usah terburu
lemah menurut nafsu
Usah tertipu

Pada kecantikan yang palsu
Kelak kan meracuni kehidupan mu
teruslah cari mencari
Cantik cantik yang asli
Bersanggar indah kesucian cinta hakiki
kemanisan kekal melekat tidak terbandingkan

Rep part:
lihat-lihat, lihat lah ke dalam diri,
lihat lah terus ke hati sanubari
cari-cari , cari cinta hakiki,
damai itu memang sukar di cari,
terkadang di lindung, zahir nya dibendung,
makrifat terkandung, jangan berhenti, apapun terjadi,
terus cari mencari, ia ada di sini TERSEMBUNYI.

Lirik/Lagu: Rosli Ahmad@MACP 2011
Artis: Tri-Yo


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Warkah Cinta Berbau Syurga - Imam Muda Nazrul feat. UNIC

Lirik Warkah Cinta Berbau Syurga - IM Nazrul & UNIC

Sebuah jiwa terbentang seluas sahara,
Tersimpan sejuta rasa cinta dan kecewa,
Setiap untai kata yang termaktub sudah
Menjadi warkah cinta berbau syurga.

Sempadan batinku hampir terbelah,
Tidak berhimpun dua cinta dalam satu jiwa,
Antara iman dan nafsu aku berjuang
Meraih mahkota Cinta dari Syurga

Biar beribu parut luka menghiris kalbu,
Hanya keikhlasan cinta menjadi penawar,
Sekalipun diriku terbuang di mata insan,
Engkau Maha Mengerti letaknya cintaku ini.
Izinkan aku meniti di atas hamparan syurgamu,
Bila saat aku pergi…biarlah cintaku tetap di situ.

Penyanyi : IM Nazrul & UNIC
Komposer : Bazli (UNIC)
Lirik : Ustaz Ubaidillah Alias

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Nasyid: Gemerlapan - Access

Lirik Lagu Gemerlapan - Access

Dari mana datangnya cahaya
Berseri seri berkilauan
Aku terkaku melihatnya
Bagai turun dari langit yang misteri

Oh cahaya bergemerlapan
Aku ingin menyentuhnya
Dan bawa pulang tapi tak daya
Kerana cahayanya di mata
Bukan di tanganku

Gemerlapan
Terasa hingga ke lubuk hati
Kerana bintang-bintang pun menyanyi
Kerana sang rembulan pun menari
Bagaikan temasya malam hari

Jangan pergi
Jangan pergi
Gemerlapan dari hidupku
Kekallah kau bersamaku


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Selagi Masih Ada Sang Suria - Kafilah

Lirik Lagu Selagi Masih Ada Sang Suria - Kafilah

Kenangan kita pengalaman bersama
Ku abadikan sayang
Didalam hati dilubuk nurani
Walau berat rasanya melihat dirimu pergi

Bersama janji bersama harapan
Kau ku nantikan sayang
Walau beribu halangan menunggu
Namun kasihku tidak luput selagi ada sang suria
Selagi masih ada sang suria

(korus)
Kasih yang suci pintaku jangan dinoda
Di khianati
Berikan pelindungan padanya agar kekal abadi
Jangan dihancurkan hati yang suci ini

Kita merancang Tuhan yang menentukan
Pertemuan sayang
Pada yang satu ku pohonkan restu
Moga kisah percintaan kita sentiasa bahagia
Oh akan sentiasa bahagia

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

(Ost Teduhan Kasih) Lirik Lagu Setia Itu Menyakitkan - Angkasa Band

Lirik Lagu Setia Itu Menyakitkan - Angkasa Band

Jangan terlalu mendalami tentang cinta
Bila tak bisa menerima kegagalan
Cinta bisa bahagia dan bisa terluka
Disakiti menyakiti hati

[*]
Jangan pernah setia
Bila harus berujung menyakitkan
Sia-sia setia
Bila harus slalu terluka

[**]
Mungkin karena setia
Cinta takkan pernah akan bahagia
Tapi karena mendua
Cinta ‘kan berakhir bahagia

Karena cinta yang bisa membuat bahagia
Karena cinta yang bisa membuat terluka
Karena cinta yang bisa membuat bahagia
Karena cinta yang bisa membuat terluka

Back to [*][**]

Jangan pernah setia
Jangan pernah setia
Bila harus bila harus
Menyakitkan

Karena cinta yang bisa membuat bahagia
Karena cinta yang bisa membuat terluka

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Cinta Tak Direstui - Kadal Band

Lirik Lagu Cinta Tak Direstui - Kadal Band 

Yang aku sayang kini telah diambil orang
Yang aku cinta kini engkau telah tiada
Mungkinkah ini semua sudah takdir yang maha kuasa

Sakit bukan karena cintaku padamu
Tapi sakit ku dibenci orang tuamu
Haruskah ku pergi meninggalkanmu

Wooo menangis lagi
Wooo tak direstui
Wooo menangis lagi
Wooo tak direstui

Sayang sayangi aku yang menyayangi dirimu
Cinta cintai aku yang mencintai dirimu
Rindu rindukan aku yang merindukan dirimu

Maafkan aku sayang ku tak memilihmu
Karena kedua orang tuaku tak suka padamu
Maafkan aku sayang ku tak memilihmu
Karena kedua orang tuaku sangat membencimu

Padahal aku setia kepadamu
Ku menyayangimu hingga akhir waktu
Padahal aku cinta kepadamu
Kan ku ingat selalu kenangan manismu

Padahal aku setia kepadamu
Ku menyayangimu hingga akhir waktu
Padahal aku cinta kepadamu
Kan ku ingat selalu kenangan manismu

Maafkan aku sayang ku tak memilihmu
Karena kedua orang tuaku tak suka padamu

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Jupiter - Oh Chentaku

Lirik Lagu Jupiter - Oh Chentaku

Kau janjikan sinar setia
Ternyata palsu, dustai dunia
Awanan biru, tak seindah dulu
Harapan hanya tersia-sia
Sirna, bahagiakah sekarang?
Tiada perasaan malu segan
Harapan akan ku bawa sendiri
Jangan kau ragu aku masih disini

C/o: Da da da da da da da

Bumi ku pijak, langit tinggi ku junjung
Tak ku sangka hebat ini kau ku sanjung
Bumi ku pijak langit ku junjung
Tak ku sangka hebat ini kau ku sanjung
Semua itu tak pernah terbukti yang teragung
Sirna:“Oh ini semua dugaan semata
Yang kau perlu sekarang hanyalah

Sirna,
Bahagiakah sekarang?
Tiada yang peduli, diri ini
Jangan kau ragu, aku masih bisa lagi

C/o: Da da da da da da da

Pergilah, bawa hasratmu menjauh
Pergilah, hilang rasa sembilu

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Cinta Lara - Ayda Jebat / Kay Khydir

Lirik Lagu Cinta Lara - Ayda Jebat / Kay Khydir

Kasih datang pergi
Tak mungkin kembali lagi
Biarkan terjadi
Dengan kata-kata
Indah pesona di matanya
Itu yang kau ada

Korus

Sampaikanlah padanya
Aku rindu kamu
Masih di sini takkan berubah
Untuk selamanya

Berikan cinta
Seikhlas putih sucinya
Lahir di mata dan menusuk ke jiwa dalamnya
ku takkan berubah
Tetap bersama dengan hatiku
Dengan kata-kata
Selembut sutera di dadanya
Terasa kau ada

Ulang Korus

Akan terungkap satu cerita
Kisah yang lara

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Angin Malam - Rio Febrian

Lirik Lagu Angin Malam - Rio Febrian

Berhembus angin malam, mencengkam
Menghempas membelai wajah ayu
Itulah kenangan yang terakhir denganmu
Ku dekati dirimu kau diam
Tersungging senyuman di bibirmu
Itulah senyuman yang terakhir darimu

Diiring gemuruh angin meniup daun daun
Alam yang jadi saksi, kau serahkan jiwa raga

Angin tetap berhembus tak henti
Walaupun sampai akhir hayatku
Tapi tak lagi kau berada di sisiku

Tapi tak lagi kau berada di sisiku oh
Tapi tak lagi kau berada di sisiku ooh

Diiring gemuruh angin meniup daun daun meniup daun daun
Alam yang jadi saksi, kau serahkan jiwa raga oh

Angin tetap berhembus tak henti
Walaupun sampai akhir hidupku
Oh angin malam bawa daku kepadanya oooh
Oh angin malam bawa daku kepadanya


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Masih Mencintainya: Papinka

Lirik Lagu Masih Mencintainya: Papinka

Jika teringat tentang dirimu
Berlinang air mataku
Ku rindu saat-saat bersamamu
Kasih sayangmu padaku

Kini kau bukan milikku
Dan berakhir sudah cintaku
Biarkan saja hatiku bicara
Ku masih sayang padamu

Aku selalu mendoakanmu
Agar kau bahagia
Bersama dirinya selamanya

Mengapa mudahnya hatimu mendua
Ku lapangkan dada walau aku terluka
Semoga bahagia bersama dirinya
Karena kau telah memilih dia

Betapa sakitnya apa yang ku rasa
Tuhan kuatkanlah hatiku yang terluka
Semoga ku bisa tuk melupakannya
Karena ku masih mencintainya

Kini kau bukan milikku
Dan berakhir sudah cintaku
Biarkan saja hatiku bicara
Ku masih sayang padamu

Aku selalu mendoakanmu
Agar kau bahagia
Bersama dirinya selamanya
wooo wooo

Mengapa mudahnya hatimu mendua
Ku lapangkan dada walau aku terluka
Semoga bahagia bersama dirinya
Karena kau telah memilih dia

Betapa sakitnya apa yang ku rasa
Tuhan kuatkanlah hatiku yang terluka
Semoga ku bisa tuk melupakannya
Karena ku masih mencintainya

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Magnet - Judika

Lirik Lagu Magnet - Judika

Ku merasa ada yang berbeda
Tiap ada, kamu aku aja
Aku bahagia (pada kamu)
Jadinya senang (sama kamu)
Aku gag tau (pada kamu)
Kenapa Bisa (sama kamu) maunya dekat
Reff:
Magnet, magnet kamu seperti magnet
Kamu menarikku
Magnet, magnet kamu seperti magnet
Kamu menarikku

Biar aja aku terus rasa
Tiap ada, kamu aku aja
Aku bahagia (pada kamu)
Jadinya senang (sama kamu)
Aku gag tau (pada kamu)
Kenapa bisa (sama kamu) maunya dekat

Back to Reff: 2x

Magnet, magnet kamu seperti magnet
Magnet, magnet kamu seperti magnet

Back to Reff: 2x

Kamu menarikku

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

13/06/01 - 13/07/01 @ Lirikami

 
◄Design by Lirikami