Lirik Lagu Buatmu Cinta - Aiman Hakim Ridza (OST Projek Memikat Suami)

Lirik Lagu Buatmu Cinta - Aiman Hakim Ridza

Aku bisa membuatmu jatuh cinta
Kepadaku walaupun kau tak cinta
Kerna cinta kerna sayang
Kan datang padamu kerna terbiasa

Aku datang dalam hidupmu
Mungkin tak seperti yang kau inginkan
Tapi jangan kau menjauh
Cuba fahami mengapa aku di sini

Mungkin aku bukan yang engkau pilih
Tapi percayalah ini yang cinta pilih
Bersama dirimu walau hati tak mahu

Beri cinta kesempatan
Untuk membuktikan semua

Aku bisa membuatmu jatuh cinta
Kepadaku walaupun kau tak cinta
Kerna cinta kerna sayang
Kan datang padamu kerna terbiasa

Aku bisa membuatmu jatuh cinta
Kepadaku walaupun kau tak cinta
Kerna cinta kerna sayang
Kan datang padamu kerna terbiasa

Beri cinta kesempatan
Untuk membuktikan semua

Aku bisa membuatmu jatuh cinta
Kepadaku walaupun kau tak cinta
Kerna cinta kerna sayang
Kan datang padamu kerna terbiasa

Aku bisa membuatmu jatuh cinta
Kepadaku walaupun kau tak cinta
Kerna cinta kerna sayang
Kan datang padamu kerna terbiasa

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/02/01 - 14/03/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Baek - Joe Flizzow

Lirik Lagu Baek - Joe Flizzow

Eh, wa ada cite
World punya
Baek

Styleku seratus
Email ke DJ semua upload masuk seratus
Lyrics lekat di bibir perempuan mula beratur
Beli t-shirt Kartel rak baju semua teratur
Loco ku gila dalam recording booth
Kuning simbol emboss dan hijau warna kush
Merah warna hati itu memang pasti
Instagram gambar kami
Kamu semua paparazzi
Thank you

Baek (4x)

DJ kami baek graffiti artis baek
Breakers dan emcees kita semua budak baek
Jumpa anak dara baek bakal mertua baek
Jumpa janda baek bawak balik janda baek

Dia orang Pahang aku orang Johor
Dia tak biasa duduk belakang di atas motor
Kau hanya hidup sekali itu prinsip dan moto YOLO
Dia ajak ku tengok polo, oh no!

Aku tak biasa pergi pekan
Apa kata kita jumpa bila kerja dah setel dan
Aku nak pergi kedai nak beli Jordan
Dia nak pergi cuti dekat Aman, Jordan
Dayumm!

Baek (5x)

DJ kami baek graffiti artis baek
Breakers dan emcees kita semua budak baek
Jumpa anak dara baek bakal mertua baek
Jumpa janda baek bawak balik janda baek

Kita budak baik kita semua budak baik (right)
Kita budak baik kita kita budak baik (baek)
Kita budak baik kita semua budak baik (whasup Malaysia)

DJ kami baek graffiti artis baek
Breakers dan emcees kita semua budak baek
Jumpa anak dara baek bakal mertua baek
Jumpa janda baek bawak balik janda baek

Baek

Waa pakai ni lu pun nak pakai ni ni ni ni ni ni
Kalau gua pakai tu lu pun nak pakai tu tu tu tu
Lu semua tiru ru ru ru

Hahahah
Hey yo Sona
Make sure I'm loud and clear man
Tell all this copycat rappers to stand clear
And tell'em to come find me
At the barber shop or kitchen
We still in the hood
This your home boy Joe Flizzow
Rapper kegemaran
Rapper kegemaran kamu
Chek chek kebabom!

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/02/01 - 14/03/01 @ Lirikami

Lirik Lagu The Better Half - Ben Andrew Pfeiffer (OST The Journey)

Lirik Lagu The Better Half - Ben Andrew Pfeiffer (OST The Journey)

I'll thank you 天公
I'll thank you Tin Gung
All life long
For giving me the best girl that a guy could ever have
My heart it beats PING-LING-PUNG-LUNG
And i know my search is done
We can live our lives as one and shortly three

*
I found a girl
She's my world 有福氣 it's all Okay
She's my world yau fuk hei it's all Okay
For her eyes tell me true 我爱你
For her eyes tell me true ngoh oi nei

Now 全叔
Now Chuen Suk
You've got my heart hooked
We had a rough start with our 烧炮仗
We had a rough start with our siu paau jeung

You went from 老的 to 靓仔
You went from lao de to liang zai
And you've made this love stuck guy
See the world through different eyes so thank you 爸
See the world through different eyes so thank you Ba

I'm able to sit at the table
And use chopsticks for almost every meal
And when your kindness starts to show
I'll still be sure to praise you so
Cos life may Pun-cit any mo don't wait till then

As we 返回 with our boy
As we fan hoi with our boy
We will go with tears of joy
And impart to him the lessons that we've learned

A 保佑 yes life is a 保佑
A bo bi yes life is a bo bi
So make each day a joyful memory
Don't let 后悔 rule the day
Don't let hou hui rule the day
Just look to the sky and pray
If in doubt then you should chat to 大肥鬼
If in doubt then you should chat to da fei gui
God's employeee

Repeat *

I thank you my old men street crew
We’re family now and that can never change
So thank you one and thank you all
You know I’ve had a bloody ball
Mum and dad to have you here has been a treat
My life’s complete

Repeat *

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/02/01 - 14/03/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Senafas Baru - Jaclyn Victor

Lirik Lagu Senafas Baru - Jaclyn Victor

Sedalam mana laut
lebih dalam lagi cinta di hatiku
kasih

Setinggi mana langit
lebih tinggi lagi
harapan padamu

Kau berikan aku senafas baru
ketika hati dah kehilangan asa
ketika hati dah tak mempercayai cinta
kau hadirkan diri dan

Berikan pada ku sepenuh jiwamu
tak ku sangka kau mengisi laman hati
tak ku sangka kau menemani riwayat ini
dan berikan aku senafas baru..

Seterang mana cahaya
terang lagi hati
untuk bersamamu kasih

Dalam nya tadahan doa
ku memohon kita
dilimpah bahagia ohh
bersyukur kerana

Kau berikan aku senafas baru
Ketika hati dah kehilangan asa
Ketika hati dah tak mempercayai cinta
Kau hadirkan diri dan

Beri padaku sepenuh jiwamu
Tak ku sangka kau mengisi laman hati
Tak ku sangka kau menemani riwayat ini
Dan berikan aku senafas baru
Dan berikan aku senafas baru

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/02/01 - 14/03/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Wanita - Afgan

Lirik Lagu Wanita - Afgan

Seindah mawar semungil melati
Dikau cemerlang wanita
Semerbak wangi sejinak merpati
Dikau senandung di cita

Gerak gayamu ringan
Memikat hati muda taruna
Mekar bersinar menyilaukan mata
Halus wanita bak sutra dewangga
Senyummu meruntuhkan mahkota

Gerak gayamu ringan
Memikat hati muda taruna
Mekar bersinar menyilaukan mata
Halus wanita bak sutra dewangga
Senyummu meruntuhkan mahkota

Gerak gayamu ringan
Memikat hati muda taruna
Mekar bersinar menyilaukan mata
Halus wanita bak sutra dewangga
Senyummu meruntuhkan mahkota
Senyummu meruntuhkan mahkota

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/02/01 - 14/03/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Goodbye - Fatin

Lirik Lagu Goodbye - Fatin

Kau berkilah seribu maaf
Mencari alasan sembunyikan salah
Tak perlu lagi beri alasan
Aku tak peduli, biar ku hadapi

Lama sudah telah bersama dan aku terluka
Lagi dan lagi kau sakitiku
Lama sudah telah bersama hingga ku terjaga
Ternyata salah telah memilihmu
Waktunya ku ucap goodbye

Akhirnya kini telah ku sadari
Rasamu yang palsu, bukan dari hati
Carilah kini yang engkau cari
Semoga kau dapati apa yang kau mau

Lama sudah telah bersama dan aku terluka
Lagi dan lagi kau sakitiku
Lama sudah telah bersama hingga ku terjaga
Ternyata salah telah memilihmu
Waktunya, waktunya ku ucap goodbye

Ku jatuh, ku rapuh
Namun aku kan bangkit dan bangun lagi
Ku jatuh, ku rapuh
Namun aku kan bangkit dan bangun lagi

Lama sudah telah bersama dan aku terluka
Lagi dan lagi kau sakitiku
Lama sudah telah bersama hingga ku terjaga
Ternyata salah telah memilihmu
Waktunya ku ucap goodbye

(Ku jatuh) ku jatuh (ku rapuh )
Namun aku kan bangkit dan bangun lagi
(Ku jatuh) ku jatuh (ku rapuh )
Namun aku kan bangkit dan bangun lagi

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/02/01 - 14/03/01 @ Lirikami

Lirik Lagu La Tahzan - Heliza Helmi

Lirik Lagu La Tahzan - Heliza Helmi

Menjejaki kaki di bumi Gaza
Merasa bagaikan di syurga maya
Mereka tidak pernah kenal berputus asa
Mereka kata Allah tetap bersama kita
Walau di mana jua kita berada
Selagi kita terus berada di jalan-Nya

Korus:

La tahzan … rabbuna ma’ana
La tahzan … rabbuna ma’ana
La tahzan … rabbuna ma’ana
Jangan sedih, Allah bersama kita

La tahzan … rabbuna ma’ana
La tahzan … rabbuna ma’ana
La tahzan … rabbuna ma’ana
Jangan sedih, Allah bersama kita

Mereka sentiasa berjuang fisabilillah
Tidak kira ibu ayah dan anak-anak
Mempertahankan bumi tanah Islam
Berkorban seluruh harta, jiwa dan nyawa

Ayuh bangkit dari tidurmu yang lena
Takkan kita hanya berdiam saja

Ulang korus

Siapa Tuhan kamu
Siapa guru kamu
Apa pesanan kamu
Apa cita-cita hidup kamu
Takkan kita hanya berdiam sahaja

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/02/01 - 14/03/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Pilih Saja Aku - Petra Sihombing

Lirik Lagu Pilih Saja Aku - Petra Sihombing

Cinta mengapa kau sengsara benci ku melihatnya
Oh oh dia itu siapa bisa membuatmu merana
Cinta apa kau tak bahagia sini denganku saja
Oh oh dia itu siapa aku ini lebih baik darinya

Jauh dalam hatimu aku tahu
Engkau ingin ada orang yang selalu
Mencinta dan memelukmu setiap waktu
Kalau dia tak mampu pilih saja aku
Cinta apa kau tak bahagia sini denganku saja
Oh oh dia itu siapa aku ini lebih baik darinya

Jauh dalam hatimu aku tahu
Engkau ingin ada orang yang selalu
Mencinta dan memelukmu setiap waktu
Kalau dia tak mampu pilih saja aku

Ini hatiku untukmu
Percayalah padaku sayangku

Jauh dalam hatimu aku tahu
Engkau ingin ada orang yang selalu
Mencinta dan memelukmu setiap waktu
Kalau dia tak mampu pilih saja aku

Jauh dalam hatimu aku tahu
Engkau ingin ada orang yang selalu
Mencinta dan memelukmu setiap waktu
Kalau dia tak mampu pilih saja aku

Jauh dalam hatimu aku tahu
Engkau ingin ada orang yang selalu
Mencinta dan memelukmu setiap waktu
Kalau dia tak mampu pilih saja aku, pilih saja aku

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/02/01 - 14/03/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Tak Ada Rasa Takut - DAFT

Lirik Lagu Tak Ada Rasa Takut - DAFT

Mungkin ku takkan pernah sadar apa yang tlah terjadi
mungkin takkan pernah tahu hidupku bagaimana
tapi satu yang ku yakini ku tak akan menyerah
menjalani semua ini walau ringtangan menghalang

ku seperti seorang yang kan hidup selamanya
seperti tak ada rasa takut

mungkin ku tak bisa mengerti yang benar dan yang salah
tapi ku tetap menyakini hidupku di tanganku
tak akan pernah ada waktu bagiku untuk mundur
menjalani semua ini walau ringtangan menghalang

ku seperti seorang yang kan hidup selamanya
seperti tak ada rasa takut

ku berlari sampai tak ada yang bisa menyentuh
seperti tak ada rasa lelah

tak akan ada rasa takut
tak akan ada rasa lelah
tak akan ada rasa takut
tak akan ada rasa lelah

tak akan pernah ku menyerah
tuk menjalani hidupku

ku seperti seorang yang kan hidup selamanya
seperti tak ada rasa takut

ku berlari sampai tak ada yang bisa menyentuh
seperti tak ada rasa lelah

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/02/01 - 14/03/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Dalam Sujud Cintaku - Halim Ahmad

Lirik Lagu Dalam Sujud Cintaku - Halim Ahmad

Kau berikanku segala-galanya
dan Kau mengujiku dengan cinta dunia
yang sungguh indah dan
Kau hiaskannya dengan intan permata
dengan jua wanita
dan kedudukan yang memalingkanku
daripada-Mu

Dalam menikmati kurniaan-Mu
tak terucap lafaz terima kasihku
namun untuk jadi yang terbaik
juga masih belum kumampu

Dalam sujud cintaku
fanaku diulit rindu
getirnya cemas di kalbu
takut hidup tanpa redha-Mu

Hanya kerna-Mu Tuhanku
aku hidup dan ku akan
kembali pada-Mu
hanya pada-Mu dalam
sujud cintaku...
Kau berikan ku segala galanya
dan  Kau menguji ku dengan cinta dunia
yang sungguh indah dan
Kau janjikanku dengan ayat-ayat Mu
Di sana menanti di syurga Kau penuhi
dengan cinta dan kasihMu
Ya Rabbi

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/02/01 - 14/03/01 @ Lirikami

Lirik Lagu We'll Be Happy - Aizat feat. Zee Avi

Lirik Lagu We'll Be Happy - Aizat feat. Zee Avi

Oh my love sunlight won't shine
Even if you try I'm not inclined
Now i won't be so far away
Im just musically obliged today

Don't get me wrong
I can leave it all behind
You know i don't need it
Just as long as you are mine
Don't walk out on me yet
Cause we'll be happy

Oh my love i could see right through
In your eyes so dark i've been a fool
Now i need you here
Cause I'm broken now
so long... (so long)
so long...

Don't get me wrong
Cause I can leave it all behind
You know I don't need it (I don't need it)
Just as long as you are mine
Don't walk out on me yet (Don't walk out on me)
Cause we'll be happy

Uh..

Don't get me wrong (Don't get me wrong..)
I can leave it all behind (Cause I can leave it all behind)
You know i don't need it (I don't need it)
Just as long as you are mine
Don't walk out on me yet (Don't walk out on me yet)
Cause we'll be happy
We'll be happy (Yes we'll be happy) (Because we'll be happy)
We'll be happy (I'll be happy) (Oh.. We'll be happy)
We'll be happy (We'll be all happy) (We'll be so happy)
We'll be happy
We'll be happy
We'll be happy
We'll be happy
We'll be happy

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/02/01 - 14/03/01 @ Lirikami

Lirik Tangis Sebatang Tamar - Daqmie

Lirik Tangis Sebatang Tamar - Daqmie

Sedu sedan
Itu bak ratapan si kecil
Yang rindu belaian dan perhatian
Yang mendambakan kasih dan sayang
Dari seorang insan yang penyayang

Tangisan itu dari sebatang tamar
Yang sebelumnya menjadi mimbar
Sandaran Rasul tika menyampai khutbah
Diganti mimbar baru kerna keuzurannya

Kisah tangisan sebatang tamar
Menyentuh hati, mengocak perasaan
Benarkah aku cinta, benarkah aku rindu
Sedangkan tak pernah gugur air mata ku mengenangkan mu

Tangisan itu dari sebatang tamar
Yang sebelumnya menjadi mimbar
Sandaran Rasul tika menyampai khutbah
Diganti mimbar baru kerna keuzurannya

Betapa kerasnya hatiku ini
Untuk menghayati perjuangan mu
Betapa angkuhnya diri ku ini
Untuk menghargai perjuangan mu

Ya Rasulallah
Ingin aku menjadi sebatang tamar
Yang menangis rindu kepada mu

Ya Rasulallah
Biarlah aku hanya sebatang tamar
Namun dapat bersama mu di dalam syurga

Tangisan itu dari sebatang tamar
Yang sebelumnya menjadi mimbar
Sandaran Rasul tika menyampai khutbah
Diganti mimbar baru kerna keuzurannya

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/02/01 - 14/03/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Selamat Datang Asmara - Farid & Endang

Lirik Lagu Selamat Datang Asmara - Farid & Endang

Hoya ye, hoya ye… selamat datang asmara
Hoya, hoya, hoya ye… kita sambut dengan mesra
Hoya ye, hoya ye… marilah kita bercinta
Hoya, hoya, hoya ye

* Ada cinta di bola mata
Ada rindu di sudut kalbu
Begitu cepat dia menggoda ku
Tak terduga datangnya bagai pemburu

** Hoya ye, hoya ye… selamat datang asmara
Hoya, hoya, hoya ye… kita sambut dengan mesra
Hoya ye, hoya ye… marilah kita bercinta
Hoya, hoya, hoya ye

*** Suatu saat kita nanti
Pasti akan jatuh hati
Hari ini aku merasakan
Nikmatnya kasih asmara
Membuat ku jatuh cinta
Hati pun jadi berbunga-bunga
Asmara marilah bercinta
Asmara marilah bercinta

Hoya ye, hoya ye… selamat datang asmara
Hoya, hoya, hoya ye… kita sambut dengan mesra
Hoya ye, hoya ye… marilah kita bercinta
Hoya, hoya, hoya ye

Ulang * dan **

Atak ngaro maid halada same
Ipat irah ini uka kat asauk
Nahanem tulum kutnu aracib
Nahanem hadil kutnu atakreb
Tulum aracib kilabret hara
Itrepes acabmem puruh bara
Hadil atakreb retatab atab
Itrepes ngaro ngay nasuahek

Kata orang diam adalah emas
Tapi hari ini aku tak kuasa
Menahan mulut untuk bicara
Menahan lidah untuk berkata
Mulut bicara terbalik arah
Seperti baca hurup arab
Lidah berkata terbata-bata
Seperti orang yang kehausan

Ulang *** dan **

Ciptaan: Farid Harja

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/02/01 - 14/03/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Gilalah - Stacy

Lirik Lagu Gilalah - Stacy

Mereka berkata aku tak normal
Otakku tak bisa put something moral
toleransi dan hemah tinggi ku tak mengerti
Hormat menghormati ku besar hati

 Aku tak tahu hatiku macam batu
Tapi ku tahu kamu pun begitu

Aku selamba ketawa gila
Dunia tak sempurna
Bila Aku Tiada
Aku Selamba Aku Gembira
Oh aku tak sabar jadi gila la la

Ku suka berfoya bersama Beyya
Bila ku ketawa dia gembira
Makan aiskrim dan makan jelly oh favourite kami
Hidup bahagia selalu mengada

Aku tak tahu hatiku macam batu
Tapi ku tahu kamu suka aku

Aku selamba ketawa gila
Dunia tak sempurna
Bila Aku Tiada
Aku Selamba Aku Gembira
Oh aku tak sabar jadi gila la la

Ketawa bersama Menari bersama
Aku dan kamu bersatu bersama
Cuba kau mengerti dan jangan sesali
Aku memang pilihan yang terbaik

[muzik]

(Dunia tak sempurna bila aku tiada)
(Aku selamba aku gembira)
Oh aku tak sabar jadi gila la la

Aku selamba ketawa gila
Dunia tak sempurna
Bila Aku Tiada
Aku Selamba Aku Gembira
Oh aku tak sabar jadi gila la la

Ohhh.. (Aku selamba ketawa gila)
aku tak sabar nak jadi gila, jadi gila la la
Ohhh.. (Aku selamba ketawa gila)
aku tak sabar nak jadi gila, jadi gila la la
Ohhh.. Gila!


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/02/01 - 14/03/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Terpulanglah - Kaka Azraff

Lirik Lagu Terpulanglah - Kaka Azraff 

Jelas ternyata ini yang kau mahu
Sudah pergilah takkan ku rayu
Tak perlu ungkit lagi kisah dulu
Itu semua tiada erti

Mana perginya kata-kata setia
Mana pergi susah senang bersama
Jatuhku sendiri kau pun pergi
Ini semua tiada erti


Korus
Terpulanglah
Sungguh aku lelah tak peduli lagi
Terpulanglah
Tiada lagi sayu di hati
Namun takkan ku sesali
Dengan apa yang telah terjadi
Teruskanlah jangan kembali



Guitar Solo

Berikan tepukan gemuruh
Pada dia yang bersungguh-sungguh
Aku disini hanya tersenyum
Dan biarkan dia berlalu

Terpulanglah
Terpulanglah

Namun takkan ku sesali
Dengan apa yang terjadi
Teruskanlah
Jangan kembali

Terpulanglah
Sungguh aku lelah tak peduli lagi
Terpulanglah
Tiada lagi sayu di hati
Namun takkan ku sesali
Dengan apa yang telah terjadi
Teruskanlah jangan kembali

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/02/01 - 14/03/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Biarkan Sejoli - Tomok (OST Sejoli)


Lirik Lagu Biarkan Sejoli - Tomok

Sukarnya
melepaskan cinta ini
setelah hati ini
kau miliki
ternyata hanya mimpi
kau buang aku ketepi
oh mengapa
kau biar begini sahaja

mungkin ada penganti mu ku temui
yang tahu menghargai cinta ini
satu hari kau kan rasa
betapa sakit nya
hati yang kau luka
kau biar begitu sahaja

biar aku pergi bawa diri
memujuk hati ku
membiarkan rindu
semua kerna

hati ini
sedikit pun tak bererti
kepada mu
yang memang aku cintai

tak ku sangka
ku hanya mengharap yang tiada
dalam jiwa

biarkan aku pergi bawa hati
biar ku sendiri

mungkin ada penganti mu ku temui
yang tahu menghargai cinta ini
satu hari kau kan rasa
betapa sakit nya
hati yang kau luka
kau biar begitu sahaja

Tajuk filem : Sejoli : Misi Cantas Cinta
Tajuk lagu : Biarkan Sejoli
Artis : Tomok
Lagu / Lirik : Nurzaidi Abd Rahman



14/02/01 - 14/03/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Sedetik - The Virgin

Lirik Lagu Sedetik - The Virgin

Sedetik saja takkan terlupa
Rasanya ingin lagi berjumpa
Awal pertemuan lembut terdengar
Saat kau jabat erat jemariku

Kini kau hadir di tiap malamku
Menumpahkan segala rindumu
Janji terucap terjalin indah
Kau dan diriku saling memiliki

Kaulah yang pertama yang memberi aku cinta
Genggamlah tanganku yakinkan kita bersatu
Kaulah yang pertama yang membuatku terpana
Ku ingin kau hadir di setiap anganku
Ku ingin kau ada di setiap langkahku

Kini kau hadir di tiap malamku (malam-malamku)
Menumpahkan segala rindumu
Janji terucap terjalin indah
Kau dan diriku saling memiliki

Kaulah yang pertama yang memberi aku cinta
Genggamlah tanganku yakinkan kita bersatu
Kaulah yang pertama yang membuatku terpana
Ku ingin kau hadir di setiap anganku
Ku ingin kau ada di setiap langkahku



Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/02/01 - 14/03/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Dont Lie - Project Pop

Lirik Lagu Dont Lie - Project Pop

Sudahkan ku bilang jangan
Hendak engkau bermain serong
Serong ke kiri atau pun
Kau hendak serong ke kanan

Bergaya zigzag dalam bercinta
Lena leni terlena sana sini
Speak itu speak ini
Kau taburkan janji

Engkaulah buaya darat
Engkau buaya di udara
Kau taburkan janji
Namun tak satupun engkau tepati

Kekasih mana yang tak terbius
Kata-katamu mengandung narkotika
Dan manis mulutmu bagai biang gula

[*] Lie lie lie lie don’t lie
Lie lie lie lie lie
Lie lie lie lie don’t lie
Lie lie lie lie lie lie lie lie

Sudahlah sudah
Jangan kau permainkan cinta

Sudahkan ku bilang jangan
Hendak engkau selingkuh lagi
Selingkuh lagi lagi
Aduh aduh selingkuh lagi

Kekasih mana yang tak terbius
Kata-katamu mengandung pestisida
Dan pahit mulutmu bagai jamu gendong

Repeat [*]

Sepandai-pandainya seekor tupai melompat
Akan terpeleset kalau injak kulit pisang
Sepandai-pandainya kau menutup kebohongan
Nanti akhirnya ketahuan juga

Repeat [*] (2x)

Sudahlah sudah
Jangan kau permainkan cinta
Lie lie lie
Baby don’t you lie to me
Lie lie lie
Baby don’t you lie to me
Lie lie lie don’t lie
Baby don’t lie to me ya baby

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/02/01 - 14/03/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Rentak Laguku - Bunkface ft. Amy Search

Lirik Lagu Rentak Laguku - Bunkface ft. Amy Search

Jika kau mahu
Nyanyilah lagu yang aku bawa
Kepada mereka
Jabat tanganku
Mari kita bina bersama
Empayar dunia

Kelebihan yang kau ada
Cuma seketika
Idea hitam datang
Dari tengkorak hatinya
Fikiran tak berkembang
Sepesen dari dahulu

Hentak kakimu ikut
Rentak, Rentak Laguku

Jika kau mahu
Nyanyilah lagu yang aku bawa
Kepada mereka
Jabat tanganku
Mari kita bina bersama
Empayar dunia

Rentak laguku
HEY!
Rentak laguku
HEY!
Rentak laguku (ooooo)
Rentak laguku

Jeritan oh jeritan
Jeritan tak kedengaran (tak kedengaran)
Hilanglah rock 'n' roll
Hilang idola sebenar!
Tutup mata sebelah
Kemenangan milik kita

Tepuk tanganmu ikut
Rentak, Rentak Laguku

HEY!!

Jika kau mahu
Nyanyilah lagu yang aku bawa
Kepada mereka
Jabat tanganku
Mari kita bina bersama
Empayar dunia

Rentak laguku
HEY!
Rentak laguku
HEY!
Rentak laguku (ooooo)
Rentak laguku
HEY!
Rentak lagukuuu...

Pewitttt~
Owww~

Hentak kakimu ikut
Rentak, Rentak Laguku .....

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/02/01 - 14/03/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Suratku - Alexa

Lirik Lagu Suratku  - Alexa

Kekasih
Terbacakah tulisan hatiku
Saat langkah mulai tak sejalan
Suratku itu
Lukisan luka di hati
Jangan kau hempas
Meski tak ingin kau sentuh
Kutahu pasti
Hatimu tahu
Walau tak baca suratku

Kekasih..
Masih kuingat
Janji di suratmu
Mengapa kini
Kau ingkari janjimu
Suratku itu
Lukisan luka di hati
Jangan kau hempas
Mesti tak ingin kau sentuh

Kutahu pasti
Hatimu tahu
Walau tak baca suratku
Tak ingin kusesali
Seluruh cintaku
Walau kini ternyata
Kumelangkah tanpamu
Kasih………….

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/02/01 - 14/03/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Zapin K Pop - Shiro

Lirik Lagu Zapin K Pop - Shiro

Shiro ....
Alhamdulillah ..
Luaskan kuasamu ..
Haa dengo nii ....

Mari! Mari! Mari!
Mari dengar sini
Nasihat dalam melodi yang ku beri
K pop dan zapin
Korea ke JB
Cenggitu cenggini
Toyota Kawasaki

Begitu begini
Saga dan Myvi
Budaya dan tradisi
Kita bisa berkongsi
Masih lagi asli
Kombinasi komedi
Kita kasi gegar musik industri

Bagai mimpi jadi realiti
Dari fantasi ku disini
Semangat ku juga semangat mu
Doa dan restu ayah ibu

Oh marilah
mari bersama ku
ooo sambutlah
sambutlah oh tangan ku
ku menanti mu

Berdansar dengan ku
Lupakan kisah pilu
Jangan segan dan malu
Ikut gerak tari ku

Mari dengar lagi
Rangkap ke dua ini
Biar busuk kaki
Jangan busuk hati
Jangan bangga diri
Jangan hidung tinggi
Itulaj ikrar
Itulah janji

Kain Pak Malau
Mak Limah yang lipat
Hidup sopan santun
Eh dah memang adat
Ulo melingkor di dalam gebor
Misi ku sulit apa yang tak sedo

Bagai mimpi jadi realiti
Dari fantasi ku disini
Semangat ku juga semangat mu
Doa dan restu ayah ibu

ooo marilah
mari bersama ku
ooo sambutlah
sambutlah oh tangan ku
ku menanti mu

Berdansar dengan ku
Lupakan kisah pilu
Jangan segan dan malu
Ikut gerak tari ku

Ini aku nak bagi tau kau (apa dia Jak?)
Kalau ada Kpop datang kat Johor
Ni Zapin Kpop kita hantar pergi Korea (cepat Jak kita zapin lagi)

Biar apa pun yang terjadi
Kan ku teruskan juga misi
Semangat membara ini
Tak bisa ku bendung lagi

Berdansar dengan ku
Lupakan kisah pilu
Jangan segan dan malu
Ikut gerak tari ku (2x)


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/02/01 - 14/03/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Kerana Kau - Daiyan Trisha

Lirik Lagu Kerana Kau - Daiyan Trisha

Di saat ku menjadi pilihan
Kau menjadikan ku yang pertama
Di saat ku dalam kesedihan
Kau menyanyi kan lagu irama

Ku mampu tempuhi halangan
Tapi tidak akan ku mampu tanpamu

Kerana kau berikan ku bahagia
Bila kau menyatakan cintamu
Kerana kau membuat ku terlena dalam rindu
Aku cinta pada mu

Di saat ku memikul bebanan
Kau memberikan ku kekuatan
Oh kehadiran mu hanya satu
Sentiasa menemaniku

Ku mampu tempuhi halangan
Tapi tidak akan ku mampu tanpamu

Kerana kau berikan ku bahagia
Bila kau menyatakan cintamu
Kerana kau membuat ku terlena dalam rindu
Aku cinta pada mu

Kerana kau memberikan aku segalanya
Sabar tanpa ada rasa jemu
Kerana kau membuat ku terlena dalam rindu
Aku cinta pada mu
Aku cinta pada mu

Ku bersama kuberasa
Kau sempurna....

Kerana kau berikan ku bahagia
Bila kau menyatakan cintamu
Kerana kau membuat ku terlena dalam rindu
Aku cinta pada mu

Kerana kau memberikan aku segalanya
Sabar tanpa ada rasa jamu
Kerana kau membuat ku terlena dalam rindu
Aku cinta pada mu
Aku cinta pada mu
Aku cinta pada mu.....


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/02/01 - 14/03/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Si Katak - Mark Adam

Lirik Lagu Si Katak - Mark Adam

Setiap pagi aku sembunyikan diri
Takut takut kau ternampak
Mukaku yang macam katak
Sakitnya, aduh sakit kepala
Malamku igau, siangku angau
Imaginasi meracau
Konon tak nak diriku dikacau
Sakitnya, aduh sakit kepala

Ku cari beribu alasan
Supaya tak berjumpa
Tetapi semua tak jadi
Engkau ada sana ada sini

Didudadidu, kawan kawan tolong aku
Aku nyaris jadi gila
Dan tak tahu macam mana
Sakitnya, aduh sakit kepala

Ku cari beribu alasan
Supaya tak berjumpa
Tetapi semua tak jadi
Engkau ada sana ada sini

Didudadidu, kawan kawan tolong aku
Aku nyaris jadi gila
Dan tak tahu macam mana
Sakitnya, aduh sakit kepala
Engkau cantik dan lawa
Aduh, sakit kepala.

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com




Muat Turun lagu Si Katak - Mark Adam
Maxis CRT : Dail *131*355643# and press CALL
Digi Callertones : Dail *233*1309118# and press CALL
Celcom CMT :Dail *888*210441# and press CALL
UMobile CT : Dail *118*5*538430# and press CALL

14/02/01 - 14/03/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Malunya - Ainan Tasneem ft Mark Adam / Juzzthin

Lirik Lagu Malunya - Ainan Tasneem ft Mark Adam / Juzzthin

Loceng dah berbunyi
Tak sabar rasanya ku ingin berlari
Degap degup hati
Diri ini masih tak bersedia lagi
Tapi tiada siapa tahu
Apa yang ku sembunyi darimu

Malunya mengapa begini jadinya
Terkedu memandang wajahnya
Oh Ohhh
Malunya mengapa begini jadinya
Aduh mama tolong anakanda
OOh oh oh oh

Kini kau di hadapanku
Berlalu sambil tersenyum kepadaku
Aku terduduk diam macam batu
Suhu badanku naik tiga tujuh
Tapi tiada siapa tahu
Apa yang ku sembunyi darimu

Malunya mengapa begini jadinya
Terkedu memandang wajahnya

Malunya mengapa begini jadinya
Aduh mama tolong anakanda


Ohhhh

Jangan takut, bertenang
Takkan biarkan kau sendirian
Bukan salam sambut
Lautan luas ku redah tapi kau ku hanyut
Sangkut, malu malu atau kau mahu
Bila aku tengok kau, kau aku kaku
Bagai cinta rangga ceritara dan lagu
Kalau sayang kan tiada ragu-ragu
Tak melawan memang kau dah menawan
Mengenal hati mula dari berkawan
Kalau tadi aku simpan sekarang diluahkan
Jangan takut dan jalan terus, Ainan

Malunya mengapa begini jadinya
Terkedu memandang wajahnya
Woho oh oh oh oh
Malunya mengapa begini jadinya
Aduh mama tolong anakanda

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/02/01 - 14/03/01 @ Lirikami

Lirik Lagu C’est La Vie - Faizal Tahir/Yassin

Lirik Lagu C’est La Vie - Faizal Tahir/Yassin

Bagaimana jika saat kau terjaga
Bangkit dari lena resah menggangu

Bagaimana pula bila kau terdengar
Seruan suara bangkitnya kita

Bagaikan rasanya mahu aku pinta
Jawapan sebenar maksudnya cinta

Bagaikan cerita kisahku yang lara
Mulanya derita akhirnya padah

Ceritaku ceritamu lagunya satu
Ceritaku ceritamu siapa yang tahu

Ceritaku ceritamu lagu yang dulu
Ceritaku ceritamu siapa yang tahu

C’est la vie
Begitulah kehidupan
Tak lihat tak tahu
Tak kenal tak cinta
Ku jatuh dan ku bangun

C’est la vie
Biar tewas biar juara
cerita ku siapa tahu
ceritaku in ceritaku

Bagaimana jika saat kau terjaga
Bangkit dari lena resah menggangu

Siapa yang tahu (2x)

Dan bila tiba waktunya pastikan tahu
Siapa diri sebenar
Ku di sisi-Mu

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/02/01 - 14/03/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Unconditionally - Katy Perry

Lirik Lagu Unconditionally - Katy Perry
 
[Verse 1]
Oh no, did I get too close?
Oh, did I almost see what's really on the inside?
All your insecurities
All the dirty laundry
Never made me blink one time

[Chorus]
Unconditional, unconditionally
I will love you unconditionally
There is no fear now
Let go and just be free
I will love you unconditionally

[Verse 2]
Come just as you are to me
Don't need apologies
Know that you are unworthy
I'll take your bad days with your good
Walk through this storm I would
I'd do it all because I love you, I love you

[Chorus]
Unconditional, unconditionally
I will love you unconditionally
There is no fear now
Let go and just be free
I will love you unconditionally

[Middle 8]
So open up your heart and just let it begin
Open up your heart, and just let it begin
Open up your heart, and just let it begin
Open up your heart
Acceptance is the key to be
To be truly free
Will you do the same for me?

[Chorus]
Unconditional, unconditionally
I will love you unconditionally
And there is no fear now
Let go and just be free
'Cause I will love you unconditionally (oh yeah)

I will love you
I will love you
I will love you unconditionally
Share lyrics on Facebook


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/02/01 - 14/03/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Tanpamu - Rebecca (OST Ammara Batrisya)

Lirik Lagu Tanpamu - Rebecca (OST Ammara Batrisya)

Semua yang kulakukan
Kulakukan untuk diriku…
Tak perlu kau memikirkan hidupku…

Segala keputusanku
Bukan di kedua tanganmu
Tak perlu kau mencampuri hidupku…

Reff:
Tanpamu.. Kugapai keinginanku…
Tanpamu… ku sambari tujuanku…
Aku mampu melangkah… meski tanpamu…
Ada disini…

Sudahlah sudah lepaskan…
Beri aku kebebasan
Biarkan ku menjadi diriku sendiri…

Segala keputusanku
Bukan di kedua tanganmu…
Biarkan aku menjadi diriku sendiri…

Ke Reff

Ku mencoba untuk membuktikan
Tuk bertahan tanpamu
Meski memang semua tak mudah
Aku bisa…

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/02/01 - 14/03/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Mengenang Dikau Kembali - Latiff Ibrahim

Lirik Lagu Mengenang Dikau Kembali - Latiff Ibrahim

Betapa pilu hatiku
Mengenang dikau oh sayang
Telah tinggal kau pergi
Setahun lalu

Kutahu isihatimu
Mengharap kasih mesra
Kerna ayah dan bonda
Terhalang cinta mesra

Kasih yang telah kau beri
Subur menghias kalbu
Biar musim berganti
Mekar selalu

Kupinta izin darimu
Beri sekadar waktu
Sabarlah kau menanti
Aku kembali
Kenanglah daku oh kasih
Dalam doamu

Terbayang wajah jelita
Mengalir air mata
Pasti di suatu masa
Kita bersua

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/02/01 - 14/03/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Cinta Sejati - Nassier Wahab / Salwa Abd Rahman

Lirik Lagu Cinta Sejati - Nassier Wahab / Salwa Abd Rahman

Dinda.... lama sudah ku cinta
dari dahulu kala
kini ku masih suka
kalau merajuk hatiku
jadi duka nestapa

Kanda.... lorong cintaku ini
hidup sampaiku mati
kasihku sungguh nyata
ibarat bulan purnama
terang bercahaya

Dinda... ku menunggu
tiap waktu kini dan dulu
Sayang.... aku riang
suka pula bercumbu mesra

Dunia..... sekitar untuk kamu
kamu yang aku rindu
esok ataupun lusa
cintaku ini dari pandang pertama
wahai nyawa

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/02/01 - 14/03/01 @ Lirikami

 
◄Design by Lirikami