Lirik Lagu Ampuni Aku - Mizie Kamis

Lirik Lagu Ampuni Aku - Mizie Kamis

Heningnya rimbunan kasih
Sayang darimu untuk hambamu
daku mengharap belas dari mu
rahmati daku hingga hujung waktu

Bagai air yang mengalir
Tidak terhalang walau setitis
Begitu jua daku mengharap
Kasihi daku jangan kau murkai

Korus
Daku selalu alpa dan leka
Dalam meniti ruang kehidupan
Namun semua telahku mungkiri
Dari itu ya Tuhan
Selamatkanlah aku

Oh dari nerakaMu
Tak sanggup untukku tempuh
Segala azabmu
Penuh kedukaan

Oh Tuhan yang pemurah
Oh TUhan yang pengasih
Ampuni hambamu yang jauh dariMu
Daku mohon ampun dan restu

Oh Tuhan
Sesungguhnya kuberdosa padamu
Dosa yang lalu amat kukesali
Taubatku hanya padamu
Ampunilah aku

Ulang Korus

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/03/01 - 14/04/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Tak Boleh - Lampu Pijar

Lirik Lagu Tak Boleh - Lampu Pijar

Seluruh hidupku tak pernah pernah
Ku merasakan cinta yang
membuatku lupa membuatku buta akan hidupku yang lain
Ingin memelukmu ingin membawamu selalu ada disisi
Kau tak boleh pergi kau tak boleh jauh selalu ada disini
Itulah diriku, dan kau harus terima itu

Dan kau tak boleh mencari kekasih yang lain selain diriku
Dan kau tak boleh mencari selain aku selain diriku

Untuk yang lainku bilang jangan dekat dekat kekasih ku
Apalagi menyentuh dia dan mencoba mencintainya
Akan ku maki maki dan ku marahi sekuat kuatnya
Akan kulempar apa saja jika masih mengganggu
Itulah diriku, dan kau harus terima itu

Dan kau tak boleh mencari kekasih yang lain selain diriku
Dan kau tak boleh mencari selain aku selain diriku


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/03/01 - 14/04/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Ingatkan Dia - Wings

Lirik Lagu Ingatkan Dia - Wings

Semenjak awal lagi
Bila ku mengenalimu
Dunia ini serasa
Cuma dalam genggamanku

Ramai yang datang menduga
Namun tak sama denganmu
Aku...percayalah
Biar pun remuk di hati
Akan aku rawat sendiri
Kerana kau aku rela

Mengapa aku yang tidak setia
Mengapa akukah yang berdosa
Mengapa aku mudah terlupa
Janji-janji kita kali pertama

Sesalnya aku cuma
Ingatkan engkau merayu
Itulah kesilapanku
Belum terlewat lagi
Itu kata darimu mudah
Memang begitu indah

Mengapa aku yang tidak setia
Mengapa akukah yang berdosa
Mengapa aku mudah terlupa
Janji-janji kita kali pertama

Musuh tak kenal
Jangan diikut tinggalkan dia
Mengapa aku masih kau goda
Masih kau goda

Mengapa aku yang tidak setia
Mengapa akukah yang berdosa
Mengapa aku mudah terlupa
Janji-janji kita kali pertama

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/03/01 - 14/04/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Hujung Dunia - Hanie Soraya

Lirik Lagu Hujung Dunia - Hanie Soraya

Fikir sebelum bicara
Susah sebelum senang
Jatuh sebelum berjaya
Sedar sebelum terus hanyut

Menyanyi biar dari hati
Berjanji biar pasti

Korus
Hingga ke hujung dunia ini
Pasti adanya suka dan duka
Kamu dan aku

Hingga ke hujung dunia ini
Pasti ada menangis ketawa
Bersama-sama

Hingga ke hujung dunia
Hingga ke hujung dunia

Aku dan kamu sesuatu
Pantas waktu berlalu
Terimalah seadanya
Tiada apa yang sempurna

Menyanyi biar dari hati
Berjanji ditepati

Korus
Hingga ke hujung dunia ini
Pasti adanya suka dan duka
Kamu dan aku

Hingga ke hujung dunia ini
Pasti ada menangis ketawa
Bersama-sama

Walau ada pun yang telah terjadi
Perlu tabah kau hadapi
segala yang pernah kita lakui
Menjadi kita yang hari ini

Hingga ke hujung dunia ini
Pasti adanya suka dan duka
Kamu dan aku
Hingga ke hujung dunia ini
Pasti ada menangis ketawa
Bersama-sama

Hingga ke hujung dunia
Hingga ke hujung dunia

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/03/01 - 14/04/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Angin Kencang - Noh Salleh

Lirik Lagu Angin Kencang - Noh Salleh

Dalam silauan cahya membatas pandangan mata
Namun jelas ku lihat kamu
Biarpun ku sedar kau kian jauh
Tinggalkan aku yang rapuh

Angin kencang membawa kau
Jauh ke sana kau hilang terus tanpa khabar
Tidur malam ku mimpi indah ingat kamu ku rindui kamu

Apa yang ku fikirkan inilah penyiksaan biarpun beribu tahun
Dan namun kau sentiasa dihatiku menuai senyuman mu

Angin kencang membawa kau
Jauh ke sana kau hilang terus tanpa khabar
Tidur malam ku mimpi indah ingat kamu ku merindui kamu

Angin kencang membawa kau
Jauh ke sana kau hilang terus tanpa khabar
Tidur malam ku mimpi indah ingat kamu

Angin kencang membawa kau
Jauh ke sana kau hilang terus tanpa khabar
Tidur malam ku mimpi indah ingat kamu
Ku merindui kamu (3x)

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/03/01 - 14/04/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Biar - Hani & Zue

Lirik Lagu Biar - Hani & Zue

Kau hadir membawa seribu hikmah
Memanah senyuman yang kian pudar
Mengenal erti sebuah persahabatan
Menerima baik buruk seorang teman

Pengubat luka rindu dan kasih sayang
Memberi semangat dan harapan

Tanpa ku sedari kau tertinggal di hati
Tiada ku menduga rasa ini kan hadir
Maafkanlah aku bukannya niatku
Untuk mencintaimu
Semua ini tiba-tiba

Berikanlah ku peluang
Untuk jadi yang terbaik untukmu
Takkan aku kecundang
Selagi kau bukan milikku

Biar, biar, biar aku menunggu
Sampai habis nanti semua hayatku

Tanpa ku sedari kau tertinggal di hati
Tiada ku menduga rasa ini kan hadir
Maafkanlah aku bukannya niatku
Untuk mencintaimu
Semua ini tiba-tiba

Biar, biar, biar aku menunggu
Sampai habis nanti semua hayatku
Biar, biar, biar aku tertunggu
Cinta tulus ikhlas dari hatimu

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/03/01 - 14/04/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Haus - Awi Rafael

Lirik Lagu Haus - Awi Rafael

Waktu berputar makin laju
Dunia semakin tua
Manusia tidak sama
Warna warna pun berubah

Pre Chorus

Bergolak jiwa
Merebut kuasa
Tercabut nyawa ghairah

Janji terputus ,nafsu haus
Cinta Adam dan Hawa terhapus

Chorus:

Ku pahat jiwa di pentas dunia
Segala rasa suluh derita

Ku seru namamu Pendusta Maya
Dadaku buka saksiku Dia

Dikala hitam menolak putih
Merah menyala, amarah terzahir
Dendam kesuma, zuhudku hina
Mata tertutup, hatiku buta

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/03/01 - 14/04/01 @ Lirikami

Lirik Lagu #PANTUN100KERAT : Aman RA

Lirik Lagu #PANTUN100KERAT : Aman RA

Pantun seratus kerat
ini ingin aku tuju kan
kepada sesiapa yang rasa
dia takda tujuan..
yang masih tercari-cari kan
fungsi kewujudan

Janji dengar, cukup
tak perlu persetujuan
tapi kalau nak angkat tangan
angkat lah tinggi tinggi

Angkat tangan tak bererti
tanda serah diri
tapi angkat tangan
dengan satu niat dalam hati

Ku angkat tangan
tok capai cita-cita yarabbi
beri yang terbaik
ku pinta beri yang terbaik
sebab dah lama dah
ku rasa hidup ku dah macam taik

Otakku hanya pikir just duit
macam slogan Nike
so kalau nasib ku berubah
yo itu berita baik..
pasal semalam aku lapar
harap esok aku kenyang
tapi bila apa perlu cukup
aku susah diri

tak goyang time susah
cuma royan time senang
sebab time tu lah

aku prasan aku lupa diri
dalam itu, ku terfikir..
apa usul aku?

& apa motif
nyawa ini dalam tubuh aku?

si IQ tinggi aku tgk
cuba kutuk aku

si IQ rendah cuba jadi
musuh aku

Ahh boleh pergi mampus
dengan jujur aku
satu per satu
kena padam musuh aku

modal aku cuma siku
dan lutut aku
so kalau tersungkur bro
cuba belajar tunjuk malu

beza aku & kau..
aku lain macam punya jantan
bukan fighter
cuma lain macam punya baran

so jangan buat perangai
lain macam punya kawan
bukan ko sorang je
ada lain macam punya kawan

separa genius.
separa lagi aku sewel
kepala otak ku
berpusing-pusing macam piring freewheel

namun beban di bahu
kian lama kian berat
situasi sekeliling
kian lama kian tenat
wahyu diperlukan.
wahyu diberikan.

kini aku menafsir maksud
setiap pengertian.
aku bukannya nabi bila berpuisi
cuma ingin isi hati ku ini berisi bila ku:

R-A-P aku
lain punya liga
bukan divisi satu,
atau dua, atau tiga

bukan artis astro
ataupun media prima
dan bukannya artis Kartel
ataupun Qarma

ini mesej untuk
setiap agent booking
yang masih tak kenal
aku siapa lagi mungkin

lain macam aku MC
bila aku mc, mc lain mc
baik letak jawatan takut nanti
ada yang perlukan rawatan rapi

kalau tak pun
ada yang tak sedar diri
konon mancis
lawan senjata api

1 das, 2 das, 3 das, kecut
3 dan, 2 dan, 1 dan pecut
masuk muzik-muzik
aku taknak 5 minit..
ku tukar jadi concert
semua nynayi sekali lirik

& maafkan aku
kalau tangan ku mengamuk
dan jari hantu ku menjelma
tanda dah dirasuk..

punca + akibat.
punca + akibat.
aku tak takut mati.
aku cuma takut akhirat

dah macam-macam
cara aku cuba lihat
duniawi ini yang penuh
illusi + muslihat

& tiba-tiba ketujuh-tujuh
chakraku selari
diterangi 7 spektrum
warna pelangi

visi duapuluh/duapuluh
bila aku memerhati
erti sebenar
hidup ini sebelum mati.


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/03/01 - 14/04/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Bukan Tunjuk Bagus - The Bat Cave feat WARIS

Lirik Lagu Bukan Tunjuk Bagus - The Bat Cave feat WARIS

(W.A.R.I.S.) (hook)
Bukan tunjuk bagus
Bukan tunjuk bagus
Bukan tunjuk bagus
Puisi harus tulus
Bukan tunjuk bagus
Bukan tunjuk bagus
Bukan tunjuk bagus
Tikam belakang boleh mampus x2

(K-Main)
Mula langkah sula anak panah
Ambil masa sambil pukul kau dengan muscle
Kuasa perkasa paksa kau rasa
Barangku bukan sebarang, ke seberang dgn penuh rasa berang
Hidup xde moto kau tunggang langgang
Kau macam tugu yg berlalang , HipHop macam belalang
Blah lah takyah tunjuk belang, yang jarang itu jalang
Sambil makan apam balik aku datang bagi se pump!

(Zet Legacy)
Pass down like a spaz now, never rat at background. Swing my mic till I hit the front, get it in my hand now ull bow down. Dont you know what it cost, pound. Four times in my hometown. Break your back then I pull it back, let me hear the crack, how that sound. Thats it, it rip, RIP after you spit. I bring my dawgs like K9s in the place, its a raid. You afraid, you should be. When my crew stepping in, heavy, kill yourself before a verse begin, be ready.

(Hook)

(G)
Gua kt atas korang kt bawah,
Gua berak tahi bintang korang jadi kawah,
Jangan cabar barbarian baran tengah hilang kawalan,
Nnti gelabah keluar kelawar korang kene tawan,
Korang gua makan cam sarapan selepas senaman
Kenyang perut aman senang untuk penghadaman,
The bat cave bukan satu ancaman kekejaman,
Duduk diam tutup mata.. Hah.. faham kan..

(Klash)
firework in my flight of words, make you wanna fight for work, get a dayjob while my shit is way fly, these rappers spitting like they spitting in the sky them words rains back in they face while i make it rain brah, belligerent deliverance you lack pro in improvement, my flow is illusive yo shit is better reclusive me and my crew are abusive, this just aint music, i bury words in your head and screw it test me i'll prove it stupid

(Hook)

(DMent)
Bergaya bebas keluar dari sangkar, hilang kawalan Sang Kelawar
Tak tergambar, aku snap, aku flash bila datang menyambar
Cili mulut sambil layan sambal, akal tumbuh dari dasar
Akar kukuh, jadi mari cuba bakar
Apa khabar? Rabak, bawak Wabak
Ayat beralun dilempar luas jalur lebar
Bila berpesta hanyut, bila sembang kau sombong
Perform kelaut kau dipulau penonton

(Bane Laden)
burning bridges after the bubonic/
playing logic, with rhetorics/
the semantics, won't happen
even if we in dialectics/
dialing in, the pathogens/
causing spastic movements of school kids/
who think emceeing/
is about expensive cars and cool chicks/
who you fooling?
these two cents for your brain starving/
for higher learning/
plain stupid, you knew it/
bitch

(Hook)

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/03/01 - 14/04/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Singkapkan Doa Kami: Riz (Pray for MH370)

Lirik Lagu Singkapkan Doa Kami: Riz (Pray for MH370)

Awan bisik padaku
Di mana dan ke mana
Dia pergi membawa
Kasih dan sayang

Tuhan tunjukkan tanda
Pada kami yang alpa
Segala terjadi
Menjadi misteri

Korus
Di situ ada cinta
Di situ ada ria
Masih dalam ingatan
Sebahagian dadaku

Di mana kau berada
Dengan siapa kau bersama
Ketahuilah aku merinduimu

Bergemerlap langit ke tujuh
Dengan doa-doa pasrah
Namun mengharap ihsan kepulanganmu

Ku mimpikan kau sejahtera
Inginkan selama-lamanya
Kembali ke pangkuan keluarga tercinta
Kembalilah

Ulang Korus

Awan bisik padaku
Di mana dan ke mana
Dia pergi membawa
Kasih dan sayang

Tuhan tunjukkan tanda
Pada kami yang alpa
Segala terjadi
Singkapkan ia dari misteri

Lirik  / Komposer: LY /Baiduri

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/03/01 - 14/04/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Jauh Semakin Jauh - Mahadewi

Lirik Lagu Jauh Semakin Jauh - Mahadewi
  
Ingatkah kamu saat pertama
Kamu katakan cinta kepadaku
Ingatkah katamu dulu aku adalah
Cahaya dalam hidupmu

Ingatkah kamu tetes air matamu
Merayu aku, merayu cintaku
Apakah aku memang seseorang yang
Begitu mudah terlupakan

Jauh semakin jauh kamu dan aku
Kamu tak seperti dulu, kamu berubah
Mungkinkah kamu kembali jadi seperti
Saat pertama kali mencintaiku dulu

Ingatkah kamu saat pertama
Kali kamu memuja aku
Ingatkah kamu dulu saat pertama
Kamu rindukan aku dan belum bisa bersamaku selalu

Jauh semakin jauh kamu dan aku
Kamu tak seperti dulu, kamu berubah
Mungkinkah kamu kembali jadi seperti
Saat pertama kali mencintaiku dulu

Jauh semakin jauh kamu dan aku
Kamu tak seperti dulu, kamu berubah
Mungkinkah kamu kembali jadi seperti
Saat pertama kali mencintaiku dulu

Jauh semakin jauh kamu dan aku
Kamu tak seperti dulu, kamu berubah
Mungkinkah kamu kembali jadi seperti
Saat pertama kali mencintaiku dulu

Tuhan kirimkanlah dia yang dulu mencintaiku
Kembalikanlah cintanya, aku masih cinta dia
Tuhan kirimkanlah dia yang dulu mencintaiku
Kembalikanlah cintanya, aku masih cinta dia

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/03/01 - 14/04/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Cinta Membuatku Gila - Zivilia

Lirik Lagu Cinta Membuatku Gila - Zivilia
  
Memikirkanmu buatku senyum-senyum sendiri
Merindukanmu buatku bingung-bingung sendiri
Inikah cinta yang tak dapat dijelaskan dengan kata-kata saja
Karena cinta hanya mampu dirasakan oleh hati

Cinta membuatku gila serasa hanya satu wanita
Dirimu membuatku gila, ku lemah tak berdaya tanpamu
Cinta membuatku gila karenamu ooooh

Inikah cinta yang tak dapat dijelaskan dengan kata-kata saja
Karena cinta hanya mampu dirasakan oleh hati

Cinta membuatku gila serasa hanya satu wanita
Dirimu membuatku gila, ku lemah tak berdaya tanpamu
Cinta membuatku gila karenamu ooooh

Memikirkanmu buatku senyum-senyum sendiri

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/03/01 - 14/04/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Mengingat Dia - Cakra Khan

Lirik Lagu Mengingat Dia - Cakra Khan

Terakhir ku katakan padamu
Jangan tangisi perpisahan ini
Kau harus kuat
Melepasku pergi dari hidupmu

Kelak kau kan mengerti
Mengapa semua ini harus terjadi
Meman tak sejalan
Dengan yang kau inginkan dan yang ku mau

Cinta ini selalu untukmu
Rasaku takkan mungkin penah habis
Meski kita tak lagi bersama
Jiwaku tetap utuh untukmu

Kelak kau kan mengerti
Mengapa semua ini harus terjadi
Meman tak sejalan
Dengan yang kau inginkan dan yang ku mau

Cinta ini selalu untukmu
Rasaku takkan mungkin penah habis
Meski kita tak lagi bersama
Jiwaku tetap utuh untukmu

Cinta ini selalu untukmu
Rasaku takkan mungkin pernah habis
Meski kita tak lagi bersama
Jiwa ku tetap utuh
Jiwa ku tetap utuh untukmu

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/03/01 - 14/04/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Berubah - Jaket Band

Lirik Lagu Berubah - Jaket Band

Kaulah sayang pernah kuinginkan
Tak seperti apa yang kubayangkan
Ternyata kau telah berubah
Kau hancurkan cintaku yang terdalam

Walau kau tak mencintaku lagi
Namun diriku tetap menyayangi
Meski hati ini tlah kau sakiti
Kubertahan untuk tetap miliki

Tak pernah beriku harapan
Dengan cinta untuk tetap bersama
Pernahkah kau telah berubah
Kau hancurkan cintakau yang terdalam

Walau kau tak mencintaku lagi
Namun diriku tetap menyayangi
Meski hati ini tlah kau sakiti
Kubertahan untuk tetap miliki

Walau kau tak mencintaku lagi
Namun diriku tetap menyayangi
Meski hati ini tlah kau sakiti
Kubertahan untuk tetap miliki
Wooow…

Walau kau tak mencintaku lagi
Namun diriku tetap menyayangi
Wooow…
Meski hati ini tlah kau sakiti
Kubertahan untuk tetap miliki
Huuuuuhhh…

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/03/01 - 14/04/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Harus Bagaimana - Jaket Band

Lirik Lagu Harus Bagaimana - Jaket Band

Aku bukan lelaki sempurna
Yang mampu berikan segalanya
Dan ku bukanlah dewa sang pencinta
Dan ku hanyalah manusia

Aku harus bagaimana, aku harus bagaimana
Tuk jadi yang sempurna yang kau inginkan
Kuharus berbuat apa, kuharus berbuat apa
Tuk jadi yang terbaik, demi arti cinta kita.

Aku bukan lelaki sempurna
Yang mampu berikan segalanya
Dan ku bukanlah dewa sang pencinta
Dan ku hanyalah manusia

Aku harus bagaimana, aku harus bagaimana
Tuk jadi yang sempurna yang kau inginkan
Kuharus berbuat apa, kuharus berbuat apa
Tuk jadi yang terbaik, demi arti cinta kita.

Aku harus bagaimana, aku harus bagaimana
Tuk jadi yang sempurna yang kau inginkan
Kuharus berbuat apa, kuharus berbuat apa
Tuk jadi yang terbaik, demi arti cinta

Aku harus bagaimana, aku harus bagaimana
Tuk jadi yang sempurna yang kau inginkan
Kuharus berbuat apa, kuharus berbuat apa
Tuk jadi yang terbaik, demi arti cinta kita.
Wooooo…

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/03/01 - 14/04/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Bidadari Hati - Diddy Hirdy

Lirik Lagu Bidadari Hati - Diddy Hirdy

Kau datang untuk memelukku
Dan kau hidup untuk membelaiku
Ketulusanmu menghampar kisah indah
Mensaljukan tandusnya ruang hatiku

Korus
Hanya dirimu sempurnakanku
Hanya dirimu melengkapiku
Hanya Tuhan bisa pisahkan kita
Dikaulah bidadari hati

Hadirmu berseri tak terperi
Senyumanku terukir kembali
Satu yang pasti sumpah janjiku beri
Kesetiaan tiada tara bandingnya

Ulang korus

Kini tak akan ada airmata
Menitis di pipi
Kernamu di sisi
Tak kupersia cinta suci ini
Sampai akhir nanti
Saat kuterakhir

Woooo....

Hanya dirimu sempurnakanku
Hanya dirimu melengkapiku
Hanya Tuhan bisa pisahkan kita
Dikaulah bidadari hati

Hanya Tuhan bisa pisahkan kita
Dikaulah bidadari di dalam hatiku...

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/03/01 - 14/04/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Pray For MH370 - Amar feat Habib Ali Zaenal Abidin

Lirik Lagu Pray For MH370 - Amar feat Habib Ali Zaenal Abidin

Kesedihan kini melanda
Seluruh dunia menanti berita
Harapan selamat kami pinta
Sediakala seperti biasa

Segunung doa kami panjatkan
Berpolitik sini bukan tempatnya
Tidak ada yang lebih berkuasa
Hanya engkau penentu segala

Andainya kau dilangit turunkanlah
Andainya kau dibumi temukanlah
Andai di alam lain singkapkanlah
PadaMu Allah kami berserah

MH370 muncullah

Andainya kau dilangit turunkanlah
Andainya kau dibumi temukanlah
Andai di alam lain singkapkanlah
PadaMu Allah kami berserah

MH370 muncullah

LAGU & MUZIK: AMAR
LIRIK: MAGICTAWAU ALIF


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/03/01 - 14/04/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Jatuh Cinta - iamNEETA

Lirik Lagu Jatuh Cinta - iamNEETA

Aku tak bisa menyedari
Kamu cinta aku
Tentang kamu
Tak pernah ku hargai

Kini aku jatuh cinta
Pada matamu yang terindah
Kau membuatku dekat padamu

Kini ku bisa menyedari
Erti cinta kamu
Tentang aku
Selalu kau hargai

Kini aku jatuh cinta
Pada diri kamu
Segenap hujung duniaku
Ingin kau tahu

Kini aku jatuh cinta
Semua tentang kamu
Sehingga hujung duniaku
Ingin kau tahu

Kini aku jatuh cinta
Semua tentang kamu
Sehingga hujung duniaku
Jatuh cinta

Kini aku jatuh cinta
Pada diri kamu
Segenap hujung duniaku
Ingin kau tahu

Kini aku jatuh cinta
Semua tentang kamu
Sehingga hujung duniaku
Jatuh cinta

Lagu & Lirik : Patrick Anohada (NAR Publishing SDN BHD)

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/03/01 - 14/04/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Pasti Sempurna : Kristal / Ronnie Hyper Act

Lirik Lagu Pasti Sempurna : Kristal / Ronnie Hyper Act 

Ada waktu sukar mengejarmu
Moga tabah sabar bersamamu
Jauh ku di luar sana
Mendoa dikau bahagia
Yakini dirimu
Pasti sempurna

Harapan semoga dirimu dilindungi
Sinar rahmat bahagia
Jalanmu lurus dan kekal berjaya
Diredhai Yang Maha Esa
Walau dalam sukar dan diri ini
Diperlukan namun tiada
Doa dan harapan
Hanya mampu ku utus bersama

Ku sematkan azimat kenangan
Menemani jiwa kehilangan
Menghapus segala resah
Mendorong di kala hiba
Teguhlah jiwamu
Selama-lama
Huuu ohh

Harapan semoga dirimu dilindungi
Sinar rahmat bahagia
Jalanmu lurus dan kekal berjaya
Diredhai Yang Maha Esa
Walau dalam sukar dan diri ini
Diperlukan namun tiada
Doa dan harapan
Hanya mampu ku utus bersama

Ceriakan pemanggil anda dgn CRT hit !
Maxis CRT : Dial *131*361757# , press Call
Digi CT : Dial *233*1502608# , press Call
UMobile CT : *118*5*2*548234# & Send
Celcom CMT : Dial *888*213599# , press Call


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/03/01 - 14/04/01 @ Lirikami

Sinopsis Fobia Malam Pertama (FMP) lakonan Julia Perez

Sinopsis Fobia Malam Pertama (FMP)

Filem Fobia Malam Pertama mengisahkan Zaty, pelajar sebuah kolej yang fobia untuk berkahwin.

Dia percaya dia akan mati ketika melahirkan anak akibat sumpahan terhadap keluarganya selepas moyang Zaty pernah membuat perjanjian dengan saka. Mengikut kepercayaan keluarganya, saka berkenaan akan ‘mengambil nyawa’ ahli keluarga wanita sebaik saja mereka melahirkan anak pertama.

Fobia Malam Pertama

Sementara itu, Asraf pelajar di kolej sama baru pulang ke Malaysia selepas beberapa tahun berada di Indonesia. Ayahnya, Haji Kamaruddin pula ingin melihat dia berkahwin dengan seorang dara.

Walaupun Asraf kurang bersetuju dengan syarat ayahnya itu, dia tidak pula membantah. Suatu hari, rakan baiknya di kolej, Angah membuat hipnosis ke atas Zaty dan mendapat tahu gadis itu masih lagi dara.

Lalu, Asraf yang sudah ada teman wanita di Indonesia bernama Maria cuba memikat Zaty. Hidup Maria yang sosial menyebabkan Asraf tidak menyukainya apatah lagi untuk dijadikan isteri.

Zaty bersetuju berkahwin dengan Asraf, namun cuba mengelak untuk mendampingi Asraf hingga memberikan suaminya minum ubat bagi melemah syahwat. Namun tidak lama selepas itu, Zaty tetap mengandung lalu dia menjadi fobia untuk melahirkan anak.

Pelakon Fobia Malam Pertama: Azad Jasmin, Shafnida Syuhaimi, Julia Perez, Razali Hussain, Faizal Hussein, Zarina Zainoordin, Khairil Anuar, dan ramai lagi ini

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/03/01 - 14/04/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Doa Untuknya - Encik Mimpi

Lirik Lagu Doa Untuknya - Encik Mimpi

Baru kini ku tahu lemahnya diriku
Hanya mampu berharap keajaiban berlaku
Ku memohon padaNya Tuhan yang satu
Berikan kekuatan itu

Semesta kata sabar cuba kusisipkan
Berjanji akan bersama hadapi segala
Takkan lelah, bukti kasih akan kutunjukkan
Ku hamparkannya di dalam doa

Tuhan ku memohon mudahkan segala
Bantulah dirinya, lindungi dirinya
Kerna ku tak sanggup dirinya derita
Semua atas nama cinta

Tuhan ku memohon ampuni segala
Dosa-dosa hamba yang selalu terleka
Dan aku bersujud mengharap bahawa
Kau bantu dirinya

Semesta kata sabar cuba kusisipkan
Berjanji akan bersama hadapi segala
Takkan lelah, bukti kasih akan kutunjukkan
Ku hamparkannya di dalam doa

Tuhan ku memohon mudahkan segala
Bantulah dirinya, lindungi dirinya
Kerna ku tak sanggup dirinya derita
Semua atas nama cinta

Tuhan ku memohon ampuni segala
Dosa-dosa hamba yang selalu terleka
Dan aku bersujud mengharap bahawa
Kau bantu dirinya

Dan aku bersujud mengharap bahawa
Kau bantu dirinya

Dedikasi #PrayForMH370



Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/03/01 - 14/04/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Cinta Jangan Sembunyi - Seventeen

Lirik Lagu Cinta Jangan Sembunyi - Seventeen

Jangan kau sembunyikan hatimu untukku
Bila kau mencintai diriku ini
Jangan kau tutup pintu hatimu untukku
Jika kau menyayangi diriku ini
Jadi jangan sembunyi-sembunyi lagi

Katakan kepadaku engkau mencintaiku dalam hatimu
Katakan padaku kau melihat cinta itu
Tunjukkan kepadaku rasa yang kau miliki dalam hatimu
Tunjukkan padaku, ku di sini menunggu cintamu

Jangan kau tutup pintu hatimu untukku
Jika kau menyayangi diriku ini
Jadi jangan sembunyi-sembunyi lagi

Katakan kepadaku engkau mencintaiku dalam hatimu
Katakan padaku kau melihat cinta itu
Tunjukkan kepadaku rasa yang kau miliki dalam hatimu
Tunjukkan padaku, ku di sini menunggu cintamu

Katakan kepadaku engkau mencintaiku dalam hatimu
Katakan padaku kau melihat cinta itu
Tunjukkan kepadaku rasa yang kau miliki dalam hatimu
Tunjukkan padaku, ku di sini menunggu cintamu

(katakan kepadaku engkau mencintaiku dalam hatimu
Katakan padaku kau melihat cinta itu)
Oh tunjukkan kepadaku rasa yang kau miliki dalam hatimu
Tunjukkan padaku, ku di sini menunggu cintamu

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/03/01 - 14/04/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Si Putih Si Merah - Black ft RJ

Lirik Lagu Si Putih Si Merah - Black ft RJ

Semua gadis dengarkanlah
Selagi nyawa ini dikandung badan
Selagi hayat ini masih berdiri
Selama itu aku takkan henti
Mencintaimu

Ku bukannya berdrama, ku bukannya pelakon
Yang boleh membawa watak setiap orang lain
Ku hanya insan pencinta namanya
Yang tahu warna putih dan warna merah
Ku persembahkan semua yang tersirat di hati
Bila dikumpulkan semua menjadi bentuk hati
Ku hanya insan pencinta namanya
Yang tahu warna putih dan warna merah

Selagi nyawa ini dikandung badan
Selagi hayat ini masih berdiri
Selama itu aku takkan henti mencintaimu
Jadilah isteri kepada diriku
Jadilah kekasihku selama-lama
Ku cinta padamu
Ku ingin mengahwinimu

Bila sudah bersama saat aku mulakan
Ku curah kasih seluruh jiwaku untukmu
Ku hanya insan pencinta namanya
Yang tahu warna putih dan warna merah
Payungmu dari hujan ku jaga setiap detik
Ku korbankan jiwa ragaku kepadanya
Ku hanya insan pencinta namanya
Yang tahu warna putih dan warna merah
Yang tahu warna putih dan warna merah

[*] Selagi nyawa ini dikandung badan
Selagi hayat ini masih berdiri
Selama itu aku takkan henti mencintaimu
Jadilah cintamu dan cintaku satu
Jadilah isteri kepada diriku
Ku cinta padamu
Ku ingin mengahwinimu

Selagi nyawa ini dikandung badan satu
Ku cinta padamu
Selama itu aku takkan henti mencintaimu
Mengahwinimu

Repeat [*]

Ku hanya insan pencinta namanya
Yang tahu warna putih dan warna merah
Jadilah isteri kepada diriku
Jadilah kekasihku selama-lama
Ku cinta padamu
Ku ingin mengahwinimu

Ya sayang, kita akan terus bersama
Ku hanya insan pencinta namanya
Yang tahu warna putih dan warna merah
Ku hanya insan pencinta namanya
Yang tahu warna putih dan warna merah

Dialah kekasihku selama-lama
Dialah kekasihku selama-lama
Dialah kekasihku selama-lamanya

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/03/01 - 14/04/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Tanpa Kalian - Dato' Siti Nurhaliza

Lirik Lagu Tanpa Kalian - Dato' Siti Nurhaliza

Saat jiwa terluka
Saat hidupku hampa
Semua telah terjadi
Disini tanpa kalian

Saat tak ku dapatkan
Kedamaian dihati
Semua mimpi buruk pun terjadi

Tak bisa terlukiskan di hatiku
Terhiris sangat perit
Tak ingin ku ingkari kegelapan ini

Aku memang tak bisa bertahan dan tegar
Tanpa kalian dekat denganku
Aku hanya susuk manusia yang lemah
Tanpa kalian disini

Aku hanya berharap
Dan tunggu waktu bicara
Ku ingin kalian dekat denganku

Aku lelah untuk terluka
Saat semua mata memandangku nista
Hilang arah diriku di sini

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/03/01 - 14/04/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Yale Yale - Awie (OST Zombi Kilang Biskut)


Lirik Lagu Yale Yale - Awie (OST Zombi Kilang Biskut)

Alangkah indahnya alam maya
Yang berpuspa raga dan keindahan
Yang serba menawan serba mengbangkitkan
Angan-angan berahi dan perasaan

Yale yale yale yale yale
Yale yale yale yale yale
Hati senang tiada menentu
Bagaikan kumbang menghisap madu

Yale yale yale yale yale
Yale yale yale yale yale
Hati senang tiada menentu
Bagaikan kumbang menghisap madu

Alangkah indahnya alam maya
Yang berpuspa raga dan keindahan
Yang serba menawan serba mengbangkitkan
Angan-angan berahi dan perasaan

Yale yale yale yale yale
Yale yale yale yale yale
Hati senang tiada menentu
Bagaikan kumbang menghisap madu

Yale yale yale yale yale
Yale yale yale yale yale
Hati senang tiada menentu
Bagaikan kumbang menghisap madu

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/03/01 - 14/04/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Cinta Makrifat - Awie/Erra Fazira

Lirik Lagu Cinta Makrifat - Awie/Erra Fazira  

Awie
Kau dan aku seperti
Bulan dan matahari
Kala malam bulan mentari
Menyatu mengukir gerhana

Erra
Kau mentari kalbuku
Akulah bulan hiasanmu
Cinta terpatri rindu
Yang tersimpul erat
Oleh hukum hakam

Awie/Erra
Walau di dunia cinta tak nyata
Syurga firdausi kan menanti
Engkau dan aku...cinta abadi
Tetap bersama ..berjanjilah
Demi cinta

Hanya tinggal takdir 2x
Yang menyatukannnya ohh
Sedangkan ku tahu terlerai akhirnya

Ku setia di sini 2x
Di saat terakhir ..di nafas terakhir...
Menanti gelora syurga cintamu

Syurga cintamu....

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com
)

14/03/01 - 14/04/01 @ Lirikami

Lirik Epilog Seorang Manusia - Fitri Clique

Lirik Epilog Seorang Manusia - Fitri Clique

Kadang kala kita di guna demi kepentingan mereka
kadangkala kita rasa terhina
rasa kerdilnya di dunia
rasa bersendirian

Biarkan kita rasa susah
jangan biar kita susahkan mereka
terbitkan keikhlasan hati
walau kita tak pernah di hargai

Kehidupan di ibarat roda
yang berputar-putar
mencari destinasi

Oh langit
tak selalu cerah , tak selalu mendung
senyumlah sentiasa
jangan sedih

Ada yang rasa diri hebat
jalan dongak ke langit
pandangan senua orang salah
dia saja yang betul

Megah berkata-kata , namun kosong bicara
astaghfirullah al azim

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/03/01 - 14/04/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Menagih Cintamu - Nomad

Lirik Lagu Menagih Cintamu - Nomad

Bukan aku sengaja
Mahu mencuri hati
Tapi wajahmu selalu dalam fikirku
Puas sudah ku cuba
Bunuh segala rasa
Sayangnya ku gagal melawan perasaan

Katakanlah wahai kekasih
Masih ada ruang untukku
Agar dapatku merasa
Nikmat cinta impiku
Semua jadi nyata

Makin tidak keruan
Bila tiada jawapan
Benar aku menagih cintamu

Puas sudah ku cuba
Bunuh segala rasa

Katakanlah wahai kekasih
Masih ada ruang untukku
Agar dapatku merasa
Nikmat cinta impiku
Semua jadi nyata

Katakanlah wahai kekasih
Masih ada ruang untukku
Agar dapatku merasa
Nikmat cinta impiku
Semua jadi nyata

Makin tidak keruan
Bila tiada jawapan
Benar aku menagih cintamu kasih

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/03/01 - 14/04/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Anak Soleh : Aeman

Lirik Lagu Anak Soleh : Aeman

Kami anak-anakmu
Ingin memohon restu
Wahai ibuku wahai ayahku
Ampunkan dosa-dosaku
Wahai ibuku wahai ayahku
Redhakan akan diriku

Ku hulurkan salam
Untuk Rasul junjungan
Moga disyafaatkan
Ya Allahu Ya Rabbi
Ya Fattahu Ya ‘Alim
Ya Rahmanu Ya Rahim

Wahai Tuhanku
Kasihi daku
Kasih ibu dan ayahku
Wahai tuhanku rahmati daku
Rahmati ibu dan ayahku

Selamatkan mereka dari azab neraka
Dan bencana dunia
Hubungkan mereka dengan talimu
Amin ya rabbal alamin

Ku hulurkan salam
Untuk Rasul Junjungan
Moga disyafaatkan
Ya Allahu Ya Rabbi
Ya Fattahu Ya ‘Alim
Ya Rahmanu Ya Rahim

Wahai Tuhan limpahkan hidayahMu
Untuk ayah dan ibuku
Wahai Tuhanku
Berkati daku
Berkati ibu ayahku

Sayangilah mereka sepertimana
Mereka menyanyangiku
Dan mengasihiku waktu kecilku
Tak terbalas budi jasanya

Ku hulurkan salam
Untuk Rasul Junjungan
Moga disyafaatkan
Ya Allahu Ya Rabbi
Ya Fattahu Ya ‘Alim
Ya Rahmanu Ya Rahim

Wahai ibuku wahai ayahku
Didiklah anak-anakmu
Moga menjadi penyejuk di mata
Penawar resah hatimu

Ampunkan segala keterlanjuranku
Halalkan makan minumku
Doakan semoga aku selamat
Dunia dan di akhirat

Ku hulurkan salam
Untuk Rasul Junjungan
Moga disyafaatkan
Ya Allahu Ya Rabbi
Ya Fattahu Ya ‘Alim
Ya Rahmanu Ya Rahim


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/03/01 - 14/04/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Doa Restu - Akhil Hayy

Lirik Lagu Doa Restu - Akhil Hayy

Oh Tuhan kami
Ampunilah dosa kami
Tetapkanlah iman kami
Terimalah ibadah kami

Pada mu Tuhan
Sahaja yang kami sembah
Tiada Tuhan selain Allah
Muhammad pesuruh Allah

Oh Tuhan kami
Lindungi negara kami
Murah kan rezeki kami
Hingga akhir zaman nanti

Oh Tuhan yang satu
Kami pohon doa restu
Mengharap rahmat dari mu
Sikap ke redhaan kamu

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/03/01 - 14/04/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Iradat Tuhan: Akhil Hayy

Lirik Lagu Iradat Tuhan: Akhil Hayy

Umur ini tertentu
Tak dapat disambung (2x)
Kita hanya menunggu saat berkabung (2x)
Tiada yang terkecuali
Sama-sama menanti (2x all)

Sebelum tiba masanya
Kita kembali kepadanya (2x)
Eloklah bersedia
Cari bekal di jalan (2x)
Agar kita nantinya
Tidak ada penyesalan (2x)

Umur ini tertentu
Tak dapat disambung (2x)
(2x)
Tiada yang terkecuali
Sama sama menanti (2x all)

Jangan kita menduga
Hidup ini abadi

Tiada seorang juga
Yang tidak akan pergi (2x)

Itu iradat tuhan
Dia lah yang menuntukan (2x)
Umur ini tertentu
Tak dapat disambung (2x)
(2x)
Tiada yang terkecuali
Sama sama menanti (2x all)


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

14/03/01 - 14/04/01 @ Lirikami

 
◄Design by Lirikami