Home » » Lirik Lagu Kerja - NtahSape2Ntah

Lirik Lagu Kerja - NtahSape2Ntah

Lirik Lagu Kerja - NtahSape2Ntah

Sandiwara di tempat kerja
Sandiwara di tempat kerja
Sandiwara di tempat kerja, kerja, kerja, kerja

Sat, sat, sat (awat?) la ni lagu mana?
Kita lunyai kerja gaji takdak buat apa?
Pulun punya pulun habih lingkup cacamarba
Kita lelah kejaq deadline bagi celuih lagu jora
Belengaih, belemuih, badan dah bau ayaq acaq
Boss muka chengei yakpunsere mulut hebiaq
Sibuk jegei-jegei layan kami lagu kanyaq
Bila kami nak try habaq, kata kami yang ketegaq
Tak dan minta advance dan dan tu kena maki
Walaupun dah terdesak dia kata tunggu gaji, dia…
(eh! Hang dah mampuih pun aku tak mau bagi lagi)
Tunggu punya tunggu sampai la ni tak dapat gaji
Apa punya thur kalau combi layan elok
Dok gatai meqhela sanggup layan sampai meqhlup
Dah toya mat amin, pangkat sama lagu mamu
Nak combi panggil nana orang tua tak tau malu

Sandiwara di tempat kerja hari-hari pun huru-hara
Sibuk mengejar cita-cita benda penting jangan dilupa
Sandiwara di tempat kerja hari-hari pun huru-hara
Sibuk mengejar cita-cita benda penting jangan dilupa

Ape ke he nye yop (ape ke he nye yop) idok le teman tahu
Karok lagu nih sepam cume nak nolong bantu
Bila kepale buntu , cube mane le tahu
Kalo tak suke , boleh le teman beghansorr dulu
Ata apa kene bawak diri ngelewor ni
Banyak sangat pikior ape pun x jadi
Itu ler ghopenye pesen hidup di kota
Nyese bila dah papa , pase nak bergaye
Asyik dengor labun deme citer pase korje
Padehe semua fe'el di opihh nak mengulor jer
Lapan sampai ke lima , lima sampai ke lapan
Banyokk mase terlepehh idak teman nak gostan
Bila semua keghoje hanya manih di bibio
Teman nak hidup senang pon payoh bebeno
Cenghormat sangat sampe tak terkejor yop
Deme buat keghin pase tak terkejor yop

Sandiwara di tempat kerja hari-hari pun huru-hara
Sibuk mengejar cita-cita benda penting jangan dilupa
Sandiwara di tempat kerja hari-hari pun huru-hara
Sibuk mengejar cita-cita benda penting jangan dilupa

Weey beghak nyo hidup pitih takdok
Gewe pon takdok jugok hute pulok koho banyok
Nok buak guano ikut ahh aku malah doh nok cagho
Sedar aku ni takdok gapo sekagho
Tok habih krijo hok ni sapa hok lain pulok
Hok ni hok mustohok skali hok tu mustohok jugok
Habih mejo aku belambok hok mano so mu nok
Kecek meme sene boh acu traa sikik nok tengok
Serabuk ppalo aku wey tokleh nok kato toksey
Kuli nok lawe toke boleh tengok sapo g’debe
Payohlaaah hari2 lagu ni
Aku mati hidup semula pon tok lih nok paka ferrari
(ollooh..) meme susoh nok suruh jadi puah hati
Tengok oghe krijo sene gi pagi kelik tengoh hari
Kaih skali bulih make pak limo ene hari
Kito kaih pagi pah ppete pong
Belum tentu buleh make lagi

Oh… apa yang serba tak kena dengan diriku,
Hari-hari kau membuatku tak menentu,
Atau mungkin sebenarnya kau yang keliru,
Cuba beritahu aku, apa yang dikau mahu

Sandiwara di tempat kerja hari-hari pun huru-hara
Sibuk mengejar cita-cita benda penting jangan dilupa
Sandiwara di tempat kerja hari-hari pun huru-hara
Sibuk mengejar cita-cita benda penting jangan dilupa

Sandiwara di tempat kerja hari-hari pun huru-hara
Sibuk mengejar cita-cita benda penting jangan dilupa
Sandiwara di tempat kerja hari-hari pun huru-hara
Sibuk mengejar cita-cita benda penting jangan dilupa

Sandiwara di tempat kerja hari-hari pun huru-hara
Jangan asyik mengeluh saja nanti esok dibuang kerja

Muat Turun Ringback Tones:
Maxis Caller Ringtones: Dial *131*390803# dan tekan call/send
Celcom Call Me Tones: Dial *888*220991# dan tekan call/send
DiGi Caller Tunes: Dial *233*1801183# dan tekan call/send
U Mobile Colour Tones: Dial *118*5*2*583434# dan tekan call/send

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

Lirik Lagu Kerja - NtahSape2Ntah @ Lirikami

 
◄Design by Lirikami