Home » » Lirik Lagu Makan Gaji - Azmyl Yunor

Lirik Lagu Makan Gaji - Azmyl Yunor

Lirik Lagu Makan Gaji - Azmyl Yunor

Duduk termenung kat Lebuhraya Utara-Selatan
Suntuk kebingungan di galak si setan

Anjing kurap menyalak ditebing Sungai Wang
Ia bertuah tak pernah kenal erti hutang

Kelmarin dah jadi sejarah, besok menanti
Kalau tak beransur sekarang serupa di gari
Kalau asyik termenung nanti mula berdengki
Awek lawa pun tak layan, padahal semuanya lari

Habuk dan terik petang menganggur lekit hari
Kalau ikut kehendak dah lama aku lari

Dari pekan malap ni yang tak pernah kenal untung
Apa guna berangan kalau kocek asyik kosong
Apa guna bertanding kalau lagi nak membohong
Lagi nak bertandang padahal miang macam rebung

Sekian, segelas air kosong
Asyik melalak, gara-gara tin kosong

Kalau tak kenal apa guna bertaji!
Kalau tak kenal apa guna bertaji!
Kalau tak kenal apa guna bertaji!
Kalau tak kenal apa guna bertaji!

Hidup sampai seratus makan minum kopi
Hidup sampai seratus makan sakit hati
Hidup sampai seratus makan jatuh hati
Hidup sampai seratus makan gaji


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

Lirik Lagu Makan Gaji - Azmyl Yunor @ Lirikami

 
◄Design by Lirikami