Senarai penuh pencalonan Anugerah Meletop Era 2015 (AME 2015)

Senarai penuh pencalonan Anugerah Meletop Era 2015 (AME 2015)

Berikut adalah senarai penuh pencalonan AME 2015:

Drama TV Meletop
1) Bukan Kerana Aku Tak Cinta
2) Kerana Terpaksa Aku Relakan
3) Hantu Selfie
4) Aku dan Wali
5) Suamiku Encik Sotong

Artis Lawak Meletop
1) Zizan Razak
2) Jep Sepahtu
3) Johan
4) Abam Bocey
5) Jihan Muse

Hos TV Meletop
1) Datuk AC Mizal
2) Zizan Razak
3) Nabil Ahmad
4) Neelofa
5) Datuk Aznil Nawawi

Pelakon TV Meletop
1) Sharnaaz Ahmad
2) Zul Ariffin
3) Amar Baharin
4) Nelydia Senrose
5) Zizan Razak

Program TV Meletop
1) Maharaja Lawak Mega 2013
2) Konsert Akhir AF 2014
3) Anugerah MeleTOP Era 2014
4) Anugerah Juara Lagu ke-28
5) Ceria Popstar 2

Lagu Meletop
1)Mewangi - Akim & The Majistret
2) Jaga Dia Untukku - Datuk Siti Nurhaliza
3) Matahari - Hafiz Suip
4) Infiniti Cinta - Zizan & Kaka
5) Malaikat - Hazama

Penyanyi Meletop
1) Akim Ahmad
2) Datuk Siti Nurhaliza
3) Hafiz Suip
4) Shila Amzah
5) Hazama

Grup Duo Meletop
1) Akim & The Majistret
2) Zizan Razak & Kaka Azraff
3) Forteen
4) Mawi & Datuk AC Mizal
5) Sleeq ft Joe Flizzow

Penyampai Radio Meletop
1) Johan
2) Haniff
3) Feeya Iskandar
4) Ray
5) Raja Azura

Program Radio Meletop
1) JoHaRa Pagi Era
2) Pilih Hit Era
3) Petang Era
4) Morning Crew
5) Sinar Pagi

Filem Meletop
1) Abang Long Fadil
2) Mat Tudung
3) Ustaz Mu Tunggu Aku Datang
4) Sejoli
5) Penanggal

Bintang Filem Meletop
1) Nelydia Senrose
2) Zizan Razak
3) Shaheizy Sam
4) Nora Danish
5) Bront Palarae

Fesyen Meletop
1) Nur Fazura
2) Zizan Razak
3) Datuk AC Mizal
4) Wak Doyok
5) Nabil Ahmad

Artis Baharu Meletop
1) Ayda Jebat
2) Firman
3) Aman
4) Atikah Suhaimie
5) Amyra Rosli

Bintang Online Meletop
1) Emma Maembong
2) Zizan Razak
3) Datuk Siti Nurhaliza
4) Aaron Aziz
5) Hanis Zalikha

Couple Meletop
1) Scha Al-Yahya & Awal Ashaari
2) Rozita Che Wan & Zain Saidin
3) Aril AF & Puteri Emma Adlinda
4) Irma Hasmie & Redza Syah
5) Syamsul Yusof & Puteri Sarah




Peminat yang ingin mengundi artis kegemaran mereka boleh mendapatkan maklumat lanjut mengenai cara-cara mengundi dengan melayariwww.meletop.com.my atau www.facebook.com/meletop.


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Sinar Pelangi - Daniel Chuer

Lirik Lagu Sinar Pelangi - Daniel Chuer

Sinar
Bagai mentari
Aku nikmati indah
Penuhnya warna
Aku bahagia disini ku melangkah
Disini jua terciptalah

Aku
Ingin menyinar berhiaskan pelangi
Lihatlah diriku
Dengarlah suaraku

Aku
Kan tetap terus menyinarkan pelangi
Tuhan berikanlah
Dengarlah bisikanku ini

Warna mempersonakan
Cahya pelangi terang
Menyuluh alam
Suria menyinar
Disini ku melangkah
Disini jua terciptalah

Aku
Ingin menyinar berhiaskan pelangi
Lihatlah diriku
Dengarlah suaraku

Aku
Kan tetap terus menyinarkan pelangi
Tuhan berikanlah
Dengarlah bisikanku ini
Dengarlah bisikanku ini

Aku
Ingin menyinar berhiaskan pelangi
Lihatlah diriku
Dengarlah suaraku

Tuhan berikanlah
Dengarlah bisikanku ini
Lihatlah diriku
Dengarlah bisikanku ini

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Denganmu - Crissie Suzanne ft Farouk( OST Baby Ana Milik Siapa)

Lirik Lagu Denganmu - Crissie Suzanne ft Farouk( OST Baby Ana Milik Siapa)

Betapa indahnya tuk merasa cinta
Terulang di minda lafaz kata kata
Ku pandang wajahmu senyuman yg indah
Kasih tunggu dulu dengarkan bicara

Chorus

Bila denganmu
Aku jatuh dan mencinta
Tuhan tolonglah aku luahkannya

Bila denganmu
Aku jatuh dan mencinta
Tuhan tolonglah aku luahkannya

Sudikah dirimu bersama denganku
Berjanji setia buat selamanya
Fikiran ku tak tentu dan serba tak kena
Di dalam jiwaku hanyalah kamu

Chorus

Bila denganmu
Aku jatuh dan mencinta
Tuhan tolonglah aku luahkannya

Bila denganmu
Aku jatuh dan mencinta
Tuhan tolonglah aku luahkannya

(Guitar Solo)

Chorus

Bila denganmu
Aku jatuh dan mencinta
Tuhan tolonglah aku luahkannya

Bridge

Benarkan ku rasa masa mu seperti dulu
Benarkan ku rasa belai mu masih tetap sama

Chorus

Bila denganmu
Aku jatuh dan mencinta
Tuhan tolonglah aku luahkannya

Bila denganmu
Aku jatuh dan mencinta
Tuhan tolonglah aku luahkannya

Song Title : Denganmu
Artist : Crissie Suzanne & Farouk
Song : Farouk Roman
Lyrics : Amylea /Bahri Uma

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu BAMS - Roman (Ost Baby Ana Milik Siapa TV3)

Lirik Lagu BAMS - Roman

(Verse 1)
Tak pernah aku terfikirkannya
Tiadanya kamu dalam hidupku

Kerna hingga saat ini
Bila kau kembali nanti
Aku tetap disini menantikanmu

Masa pun berlalu
Buat aku tertanya

(Chorus)

Dan masihkah seperti dahulu
Engkau dan aku
Tak ada yg kan merubahnya

Dan masihkah kau mencari mimpi
Mimpi kau dan aku
Tak ada yg kan merubahnya

(Verse 2)

Tak pernah aku terfikirkannya
Tiadanya kamu dalam hidupku

Kerna hingga saat ini
Bila kau kembali nanti
Aku tetap disini menantikanmu

Masa pun berlalu
Buat aku tertanya

(Chorus)

Dan masihkah seperti dahulu
Engkau dan aku
Tak ada yg kan merubahnya

Dan masihkah kau mencari mimpi
Mimpi kau dan aku
Tak ada yg kan merubahnya

(Bridge)

Dan masihkah seperti dahulu
Engkau dan aku
Tak ada yg kan merubahnya

Masihkah kita seperti dahulu
Tak akan ada yg merubahnya
Aku kan tetap menunggu

(Chorus)

Dan masihkah seperti dahulu
Engkau dan aku
Tak ada yg kan merubahnya

Dan masihkah kau mencari mimpi
Mimpi kau dan aku
Tak ada yg kan merubahnya

Song Title : BAMS
Artist : Roman
Song : Farouk Roman/ Amylea
Lyrics: Amylea

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lisa Surihani akhirnya mengaku hamil anak pertama

Lisa Surihani hamil anak pertama

Lisa Surihani akui sedang mengandung anak pertamanya dengan pengarah Yusry Abdul Halim.

Tapi Lisa tak mahu mengulas lanjut kerana masih di peringkat awal.

Berita gembira itu turut disahkan oleh suaminya, Yusry Abdul Halim di majlis pelancaran trailer filem Cicakman 3 di Pavilion, Kuala Lumpur pada Rabu.

Kata Yusry, terlalu banyak spekulasi mengenai berita kehamilan Lisa dan pengumuman ini dibuat bagi menjawab semua telahan yang timbul sebelum ini.

'Ya, Lisa hamil. Hanya itu yang dapat dikatakan setakat ini kerana usia kandungan Lisa masih terlalu awal. Manakala spekulasi yang mengatakan kami  berdiam diri kerana sudah terikat dengan kontrak bersama stesen televisyen tertentu adalah tidak benar," kata Yusry.


Lisa kemudian menambah, berita tersebut enggan diwar-warkan pada mulanya kerana mengikut tradisi orang-orang tua.

"Kandungan saya masih belum lepas trimester pertama. Kami lebih senang mengesahkan tentang berita ini dahulu, kata orang tua masih terlalu awal untuk dihebah-hebahkan. Tunggulah bila kandungan dah stabil baru saya umumkan secara rasmi" kata Lisa.

Bagaimanapun, pasangan tersebut menolak untuk bercerita lanjut mengenai berita gembira tersebut.

Isnin lalu, pelakon terkenal itu dikatakan telah menolak tawaran mengacarakan karpet merah Anugerah Akademi yang dijadualkan berlangsung pada 22 Februari depan.

Sekaligus menguatkan lagi spekulasi pelakon yang juga isteri kepada pengarah Yusry Abdul Halim itu sedang hamil anak pertama mereka.

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Ah! Rindu Lagi - Amelina

Lirik Lagu Ah! Rindu Lagi  - Amelina

Berdegup jantungku
Bilaku dengar namamu ah ah
Berdebarnya hati
Ah rinduku datang lagi
Maluku malu dikau buat tak tahu
Rindu oh rindu kuresah tak menentu

Berdegup jantungku
Mendengarkan namamu ah ah
Berdebarnya hati
Mabukku datang lagi
Ikutkan hati konon ingin membenci
Ikutkan nafsu tubuhku jadi lesu

Semakin kucuba lagi
Semakin kau menghantui
Tiap kali kumenghalang
Ku mabuk kepayang

Aku tak tahan lagi
Aku tak ingin lagi
Sakit rindu begini
Datang pergi sesuka hati

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Tahi Lalat - SonaOne ft Karmal (Lyrics)

Lirik Lagu Tahi Lalat - SonaOne ft Karmal (Lyrics)

SonaOne
I got flow, I got swag,
Add both (flow and swag) - I'm a flag,
In the sky, so high,
Like a swallow, I'm so fly

I'm the shit, with extra laxative,
I'm the black sheep with the wool, and I got three bags of it,
The opposite of wolf, cause' I got flow,
Smoke the smelly you could smell it through your blocked nose,

See I get money, like a corrupted cop,
I get away with shit that make you wanna say, "Fuck the cops!"
I think I do these things too much, but not enough to stop,
Like I'm popping pimples, I'll be blowing up the spot.

Don't think I'll make you say, "Eww"….
And the women all around me getting hornier than Baphomet,
Those bitches ain't yours, like Michael Jackson kids,
I'm sending text messages, you still faxing shit.

I'm so fly, you thought I was an insect,
Even them pest control muthafuckers too scared to inspect,
Never stop, from hari Isnin ke hari Ahad,
SonaOne and Karmal got that fly shit, tahi lalaaaat

Chorus

We so fly,
We the shit
We got that fly shit,
Tahi lalat…

We so fly,
We the shit,
We got that fly shit,
Tahi lalat…

Karmal
And we backkk (x4)

Uh.. I'm so fly macam lalat, I'm the shit, jangan jilat,
I'm brighter than kepala Zaibo yang botak berkilat,
Smart like the tunnel, skills in a bundle,
I'll rain on you monkeys like it's monsoon in the jungle,

Walaupun they salute me like, Sarjan Hassan,
Tak cocky macam Jalalludin Hassan yang perasan,
You saying you the best tapi engkau amatur lagi,
Macam pelajar AF yang baru belajar nyanyi,

They say that I'm the future, macam masa depan,
Datang nak sakitkan hati dan hancurkan harapan,
Kau tak boleh halang, kau tak cukup jantan,
You lacking flavour like, rendang kurang santan,

I'm a man with superpowers, cow boy like Dallas,
My shit is so fly, even flies get jealous,
Aku ayam tambatan, engkau ayam kat B.B,
Bukan yang chicken rice, kau ayam ber-STD.

Chorus
We so fly,
We the shit
We got that fly shit,
Tahi lalat…

We so fly,
We the shit,
We got that fly shit,
Tahi lalat…

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

LIRIK LAGU KU KEJAR BAYANGMU - IDRIS (KILAUAN EMAS 3)

LIRIK LAGU KU KEJAR BAYANGMU - IDRIS (KILAUAN EMAS 3)

MENCARI BAYANG-BAYANG
YANG MENGHUNI RUANG FIKIRAN
SEJUTA RASA DALAM JIWA LARA
BERBEKAS TANPA ADA LUKA
OOO

KAU SEMAKIN MENJAUH
WALAU DEKAT MATA MEMANDANG
CUBA KUGAPAI DALAM KEPAYAHAN
HANYALAH INGATAN SEKETIKA

*****KU BICARA  DENGAN BAYANGANMU
WALAU TUTUR KATA KOSONG MEMBISU
AKAN KU PEMULA BICARA
BIARPUN UNTUK SELAMANYA

*****DIRIKU TETAP SETIA
WALAU JAUH KEMBARA
PERJALANAN DI MANAKAH NOKTAHNYA
TANPA KU GELISAH

KUKEJAR BAYANGMU

(ulang *****)

MUNGKINKAH SIA-SIA SAYANG
SEGALA YANG AKU KORBANKAN
TAPI TAK MENGAPA KU BERSERAH SAJA
TUHAN SAJALAH YANG MENENTUKAN
DI MANAKAH DIKAU

KU KEJAR BAYANGMU

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Desiran Rindu - Amelina

Lirik Lagu Desiran Rindu - Amelina

Di bawah sinar terang bulan
Ku duduk sendirian
Merenungi kasih seorang
Yang jauh di negeri orang

Kala bulan mulai tenggelam
Hati pun ikut suram
Kerinduan semakin dalam
Mengharapkanmu kan pulang

Desir angin malam
Tolonglah sampaikan
Rinduku kepada kekasihku
Dan tolong katakan
Ku sudah tak sabar
Menanti dirinya kembali
Betapa sedihnya hatiku
Jauh darimu
Oh kekasih pujaan

Di bawah sinar terang bulan
Ku duduk sendirian
Merenungi kasih seorang
Yang jauh di negeri orang

Desir angin malam
Tolonglah sampaikan
Rinduku kepada kekasihku
Dan tolong katakan
Ku sudah tak sabar
Menanti dirinya kembali
Betapa sedihnya hatiku
Jauh darimu
Oh kekasih pujaan

Kala bulan mulai tenggelam
Hati pun ikut suram
Kerinduan semakin dalam
Mengharapkanmu kan pulang

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Yang Tersayang - Amelina ft Iwan

Lirik Lagu Yang Tersayang - Amelina ft Iwan

Yang kau sangat ku cinta
yang kau paling ku sayang
hidup matiku aku serahkan
hanya untukmu sayang

cuma kamu.....
cuma kamu dihatiku
dunia ini sepi kurasa
tanpa dirimu ada disisiku

yang kucinta padamu
yang kusayang padamu
engkau dan aku telah menyatu
satu jiwa dalam cinta

andaikan matahari terbit dari barat
tak akan goyah cinta aku kepadamu
apa pun yang terjadi aku tak peduli
relaku mati demi dirimu kasih

aku tetap milikmu
tuhan restuilah cinta
kami berdua sampai nanti
ke taman syurga

yang kucinta padamu
yang kusayang padamu
engkau dan aku telah menyatu
satu jiwa dalam cinta

andaikan matahari terbit dari barat
tak akan goyah cinta aku kepadamu
apa pun yang terjadi aku tak peduli
relaku mati demi dirimu kasih

aku tetap milikmu
tuhan restuilah cinta
kami berdua sampai nanti
ke taman syurga

yang kucinta padamu
yang kusayang padamu
engkau dan aku telah menyatu
satu jiwa dalam cinta

engkau dan aku telah menyatu
satu jiwa dalam cinta

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Cinta Oh Cinta - Amelina

Lirik Lagu Cinta Oh Cinta - Amelina

Merdu syahdu kata merayu
Penuh makna dalamnya cinta oh cinta
Bersahaja penuh pesona
Melahirkan berjuta rasa
Yang bersemi di dalam hati

Mahu tidur ingat dirimu
Sedang tidur mimpi dirimu
Oh cinta
Wajah manis sukar dilupa
Selalu hadir dalam bayanganku datanglah
Jemput diriku

Laut luas dapat kurenang
Nasib orang siapa tahu
Oh cinta
Kalau suka apa dikata
Terus terang katakan saja
Marilah bina bersama

Cinta oh cinta
Penuh ceria
Berwarna-warni
Aneka cinta

Cinta oh cinta
Makin cinta makin indah
Yang tak kenal cinta
Jadi dicari salah sendiri
Tak kenal cinta
Cinta oh cinta

Mahu tidur ingat dirimu
Sedang tidur mimpi dirimu
Oh cinta
Wajah manis sukar dilupa
Selalu hadir dalam bayanganku datanglah
Jemput diriku

Laut luas dapat kurenang
Nasib orang siapa tahu
Oh cinta
Kalau suka apa dikata
Terus terang katakan saja
Marilah bina bersama

Cinta oh cinta
Penuh ceria
Berwarna-warni
Aneka cinta

Cinta oh cinta
Makin cinta makin indah
Yang tak kenal cinta
Jadi dicari

Cinta oh cinta
Penuh ceria
Berwarna-warni
Aneka cinta

Cinta oh cinta
Makin cinta makin indah
Yang tak kenal cinta
Jadi dicari salah sendiri
Tak kenal cinta
Cinta oh cinta

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Sini Cinta Di Sana Cinta - Amelina ft Sheeda

Lirik Lagu Sini Cinta Di Sana Cinta - Amelina ft Sheeda

Tak percaya tak percaya
Diam-diam si abang banyak mahunya
Selangit godaannya
Kepada ku katanya setengah gila

Tak sangka tak ku sangka
Mulut manis di dalam ada racunnya
Segunung rayuannya
Kepada ku cintanya setengah mati

Di sini dia mahu
Di sana dia suka
Ke sini bilang sayang
Ke sana bilang cinta

Bingung ku bingung bingung jadinya
Satu hati ada dua cinta

Baru ku sedar itu hanya sandiwara
Kalau begini lebih baik putus saja

Daripada fikirkan cintamu yang tak betul
Ikut hati lama-lama terang jadi timbul
Memang susah punya pacar keranjang matanya
Sini cinta sana cinta bikin jadi pusing kepala

Tak percaya tak percaya
Diam-diam si abang banyak mahunya
Selangit godaannya
Kepada ku katanya setengah gila

Tak sangka tak ku sangka
Mulut manis di dalam ada racunnya
Segunung rayuannya
Kepada ku cintanya setengah mati

Di sini dia mahu
Di sana dia suka
Ke sini bilang sayang
Ke sana bilang cinta

Bingung ku bingung bingung jadinya
Satu hati ada dua cinta

Baru ku sedar itu hanya sandiwara
Kalau begini lebih baik putus saja

Daripada fikirkan cintamu yang tak betul
Ikut hati lama-lama terang jadi timbul
Memang susah punya pacar keranjang matanya
Sini cinta sana cinta bikin jadi pusing kepala

Daripada fikirkan cintamu yang tak betul
Ikut hati lama-lama terang jadi timbul
Memang susah punya pacar keranjang matanya
Sini cinta sana cinta bikin jadi pusing kepala


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Bulan Cinta - Amelina

Lirik Lagu Bulan Cinta - Amelina

Di atas bangku dari bambu
Di bawah terangnya rembulan
Berduaan duduk denganmu
Bercinta penuh kemesraan

Malam indah bagaikan di syurga
Penuh cinta kasih dan sayang
Cahaya purnama menjanjikan
Cinta kita kan abadi selamanya

Ingin seribu tahun lagi
Hidup selalu di sampingmu
Sungguh aku tak mahu mati
Bila tanpamu di sisiku

Bulan terang sebagai saksinya
Saksi cinta kita berdua
Langit kasih mesra terikat dihati
Untuk saling menyayangi

Bulan itu bulan cinta
Bulan itu bulan kita
Terangi gelapnya rasa
Sinari kelamnya cinta
Menghiasi malam asmara

Bulan itu bulan cinta
Bulan itu bulan kita
Biaskan cahaya kasih
Pancarkan cinta yang suci
Satu dan dua rasa dihati

Bulan terang sebagai saksinya
Saksi cinta kita berdua
Langit kasih mesra terikat dihati
Untuk saling menyayangi

Bulan itu bulan cinta
Bulan itu bulan kita
Terangi gelapnya rasa
Sinari kelamnya cinta
Menghiasi malam asmara

Bulan itu bulan cinta
Bulan itu bulan kita
Biaskan cahaya kasih
Pancarkan cinta yang suci
Satu dan dua rasa dihati

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Yang Indah Yang Hangat - Amelina

Lirik Lagu Yang Indah Yang Hangat - Amelina

Sayang
marilah sayang
mari bersama disisiku hiburkan hati
lupa
oh lupakanlah
resah dan duka oh kecewa kisah yang lama

Jangan
jangan biarkan
hatimu itu
jiwa raga terus merana
aku
kan menyayangi
kan memahami mengasihi setulus hati

Bila tak bertemu
diriku ini hati ini bertambah rindu
hari yang kulewati
semakin hari diri ingin
dekat denganmu

Sungguh
kan ku merasakan
kaulah yang indah
kau yang hangat dalam bercinta
satu
hanya kau satu
idaman hati kekasihku penawar rindu

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Rindu - Amelina

Lirik Lagu Rindu - Amelina

Sungguh ku tak mampu
Menahan rindu
Ah! Ah!

Pabila diri ku
Jauh dari mu
Ah! Ah! Ah!

Membalut di dalam kalbu
Berjuta rindu
Fikiran jadi tak tentu
Kerana kamu

Siang malam terbayang-bayang
Fikiran melayang-layang
Khayalkan diri mu sorang
Oh sayang

Sungguh ku tak mampu
Menahan rindu
Ah! Ah!

Pabila diri ku
Jauh dari mu
Ah! Ah! Ah!

Membalut di dalam kalbu
Berjuta rindu
Fikiran jadi tak tentu
Kerana kamu

Siang malam terbayang-bayang
Fikiran melayang-layang
Khayalkan diri mu sorang
Oh sayang

Sungguh ku tak mampu
Menahan rindu
Ah! Ah!

Pabila diri ku
Jauh dari mu...............

Sungguh ku tak mampu
Menahan rindu
Ah! Ah!

Pabila diri ku
Jauh dari mu
Ah! Ah! Ah!

Membalut di dalam kalbu
Berjuta rindu
Fikiran jadi tak tentu
Kerana kamu

Siang malam terbayang-bayang
Fikiran melayang-layang
Khayalkan diri mu sorang
Oh sayang

Sungguh ku tak mampu
Menahan rindu
Ah! Ah!

Pabila diri ku
Jauh dari mu
Ah! Ah! Ah!

Membalut di dalam kalbu
Berjuta rindu
Fikiran jadi tak tentu
Kerana kamu

Siang malam terbayang-bayang
Fikiran melayang-layang
Khayalkan diri mu sorang
Oh sayang

Sungguh ku tak mampu
Menahan rindu
Ah! Ah!

Pabila diri ku
Jauh dari mu.................

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Zapin Tujuh Purnama - Amelina

Lirik Lagu Zapin Tujuh Purnama - Amelina

Jauh jauh abang merantau
Sudah lama di negeri orang
Hati siapa yang tidaklah risau
Bimbang ditinggal abang seorang

Tak terasa cepatnya waktu tujuh purnama telah berlalu
Tiada berita dan khabar darimu resah gelisah lama menunggu

Hari hari berganti hari aku merindu seorang diri
Sabar sabar hai sampailah bila bang
Menanti jawaban darimu

Kalau padi katakan padi tidaklah aku tertampi-tampi
Kalau jadi katakan jadi tidaklah aku ternanti nanti

Tak terasa cepatnya waktu tujuh purnama telah berlalu
Tiada berita dan khabar darimu resah gelisah lama menunggu
Hari hari berganti hari aku merindu seorang diri
Sabar sabar hai sampailah bila bang
Menanti jawaban darimu

Kalau padi katakan padi tidaklah aku tertampi-tampi
Kalau jadi katakan jadi tidaklah aku ternanti nanti
Kalau kita biarlah kita jangan samakan hai orang lain
Kalau cinta katakan cinta tidaklah aku cari yang lain

Kalau padi katakan padi tidaklah aku tertampi-tampi
Kalau jadi katakan jadi tidaklah aku ternanti nanti
Kalau kita biarlah kita jangan samakan hai orang lain
Kalau cinta katakan cinta tidaklah aku cari yang lain

Kalau padi katakan padi tidaklah aku tertampi-tampi
Kalau jadi katakan jadi tidaklah aku ternanti nanti

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Asyik - Amelina

Lirik Lagu Asyik - Amelina

Pasir putih tepi pantai
Ombak saling berkejaran
Kau lari aku mengejar
Di antara deru rindu... kita berdua

Basah-basahnya rambutmu
Sebasah asmara kita
Siapa dulu yang empunya
Kalau bukan ku seorang...
Kekasih hati

Ku... ku... ku... punya cinta
Ku... ku... ku... punya rindu
Abadaikan cinta kita
Ku... ku... ku... punya cinta
Ku... ku... ku... punya rindu
Kita bina selamanya

Asyik... asyik... asyik
Asyik... asyiknya bercinta
Seakan dunia milik kita berdua
Satukan rasa
Asyik... asyik... asyik
Asyik... asyiknya bercinta
Saling melepas rindu didada, antara kita

Asyik... asyik... asyik

Manis-manisnya senyummu
Semanis asmara kita
Ikan laut pun menari
Nyiur dipantai bernyanyi
Sungguh asyiknya

Ku... ku... ku... punya cinta
Ku... ku... ku... punya rindu
Abadaikan cinta kita
Ku... ku... ku... punya cinta
Ku... ku... ku... punya rindu
Kita bina selamanya

Asyik... asyik... asyik
Asyik... asyiknya bercinta
Seakan dunia milik kita berdua
Satukan rasa
Asyik... asyik... asyik
Asyik... asyiknya bercinta
Saling melepas rindu didada, antara kita

Asyik... asyik... asyik
Asyik... asyiknya bercinta
Seakan dunia milik kita berdua
Satukan rasa
Asyik... asyik... asyik
Asyik... asyiknya bercinta
Saling melepas rindu didada, antara kita

Asyik... asyik... asyik
Asyik... asyik... asyik
Asyik... asyik... asyik
Asyik... asyik... asyik

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Secangkir Madu Merah - Amelina ft Sheeda

Lirik Lagu Secangkir Madu Merah - Amelina ft Sheeda

Secangkir madu merah
Menyiram hati kita
Berdaun asmara dan beranting cinta
Tumbuh berbuah kasih kasih mu kasihku

Secangkir madu merah
Membasahi di kalbu
Bersulam asmara benang benang cinta
Melukiskan sayang sayang ku sayangmu
Satu dalam satu

Ha...
Rasa berat melangkah
Pabila engkau di disampingku

Ha...
Rasa tak mau berpisah
Pabila engkau disisiku
Biar aku menjadi bayangmu
Kuharapkan kau jadi bayanganku

Secangkir madu merah
Membasahi di kalbu
Bersulam asmara benang benang cinta
Melukiskan sayang sayang ku sayangmu
Satu dalam satu

Ha...
Rasa berat melangkah
Pabila engkau di disampingku

Ha...
Rasa tak mau berpisah
Pabila engkau disisiku
Biar aku menjadi bayanganmu
Kuharapkan kau jadi bayanganku

Secangkir madu merah
Membasahi di kalbu
Bersulam asmara benang benang cinta
Melukiskan sayang sayang ku sayangmu
Satu dalam satu

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Seri Langkat - Jamal Abdillah / Amelina

Lirik Lagu Seri Langkat - Jamal Abdillah / Amelina

Seri Langkat Kuala Tungkal, amboi
Padi pulut enak rasanya, sayang

Kalaulah kail, kalaulah kail panjang sejengkal
Janganlah laut hendak diduga

Amboi, Seri Langkat
Amboi, Seri Langkat

Dayunglah sampan menuju pulau, amboi
Bila sampainya daku tak tahu, sayang

Ombak dan badai, ombak dan badai takkan kuhirau
Asalkan sampai tempat kutuju

Amboi, Seri Langkat
Amboi, Seri Langkat

Buahlah betik dalam perahu, amboi
Enak dimakan di hari petang, sayang

Hidup di dunia, hidup di dunia kalau berilmu
Jadi sanjungan setiap orang

Amboi, Seri Langkat
Amboi, Seri Langkat

Seri Langkat lagunya ini, amboi
Bunga melati di dalam hidup, sayang

Bagaikan sifat, bagaikan sifat si batang padi
Makin berisi tambah merunduk

Amboi, Seri Langkat
Amboi, Seri Langkat

Seri Langkat Kuala Tungkal, amboi
Padi pulut enak rasanya, sayang

Kalaulah kail, kalaulah kail panjang sejengkal
Janganlah laut hendak diduga

Amboi, Seri Langkat
Amboi, Seri Langkat

Dayunglah sampan menuju pulau, amboi
Bila sampainya daku tak tahu, sayang

Ombak dan badai, ombak dan badai takkan kuhirau
Asalkan sampai tempat kutuju

Amboi, Seri Langkat
Amboi, Seri Langkat
Amboi, Seri Langkat
Amboi, Seri Langkat
Amboi, Seri Langkat
Amboi, Seri Langkat
Seri Langkat
Seri Langkat

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Perpisahan Ini - 1st Edition feat Aizat Amdan (OST Laila Manja)

Lirik Lagu Perpisahan Ini - 1st Edition feat Aizat Amdan (OST Laila Manja)

Di sini bermulanya pertemuan yang terakhir
Kehilangan amat terasa di hati
Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini

Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara

Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu

Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini

Perpisahan yang tak ku duga telah terjadi
Dirimu pergi biar ku sendiri

Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara

Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Denganmu - Aizat Amdan

Lirik Lagu Denganmu - Aizat Amdan

Tahukah kau mengapa mereka cemburui kita sampai bila-bila
Kerna cinta tak akan memaksa datang bersahaja tak kira masa
Walaupun seketika

Percayalah engkau dihatiku
Aku tak berpura kau pun tahu
Satu permintaan kau berikan kesempatan
Untuk hidup denganmu

Jika engkau dapat merasakan
Satu perubahan bagai dilanda taufan
Itulah imaginasiku padamu
Jangan kau tertipu dalam dunia yang tak menjanjikan

Aku rela dipukul atau dihina
Tapi jangan kau ragu niat cintaku

Ohuu..
Walaupun seketika

Percayalah engkau dihatiku
Aku tak berpura kau pun tahu
Satu permintaan kau berikan kesempatan
Hidup denganmu

Percayalah engkau dihatiku
Aku tak berpura kau pun tahu
Satu permintaan kau berikan kesempatan
Untuk hidup denganmu

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Baru - Aizat Amdan

Lirik Lagu Baru - Aizat Amdan

Takkan tulip tercari
Tanpa debu
Tak mungkin ada yang
Seperti itu

Takkan hidup tanpanya yang satu
Takkan muncul menjelang
Bagai tahun baru...

Kau pun masih mencari
Kelibatnya
Dan takkan jemu
Hingga tiba

Kau dengan angan-angan
Televisyen
Hanya mampu terdiam
Menyambut tahun baru...
Baru...

Baru... woah...
Baru... woah...

Akan hadir mentari bercahaya
Sebalik kegelapan (kegelapan, kegelapan..)
Wo oh oh oh...

Takkan tulip tercari
Tanpa debu
Takkan muncul menjelang
Bagai tahun baru...
Baru...

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Cintai Diriku - Aizat Amdan

Lirik Lagu Cintai Diriku - Aizat Amdan

Ingatkah kau ketika saat dulu
Kita masih muda dan mentah
Kau merupakan inspirasi diriku
Setiap detikku

Tiada yang dapat menghalang kita
Hanya engkau aku setiap masa

Tapi sekarang semuanya berubah
Kita tidak lagi setuju sehala emm

Korus
Sekarang kusedang tak layak dicintamu
Seharusnya aku lebih menyayangimu

Aku yang bersalah
Namun masihku menaruh harapan
Sebenarnya ku masih cinta dirimu

Ohhhhhh

Mengapa diriku mengenali dirimu
Oh mengapa
Jika ku diberi masa
Akan ku ubah segalanya

Wooh....

Sekarang kusedang tak layak dicintamu
Seharusnya aku lebih menyayangimu

Aku yang bersalah
Namun masihku menaruh harapan
Sebenarnya ku masih cinta diriku

Ohhhh


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Senyumlah Kuala Lumpur - Aizat Amdan

Lirik Lagu Senyumlah Kuala Lumpur - Aizat Amdan

Kuala Lumpur senyumanmu
Dipagi ini
Sungguh bererti
Bila cinta bersemi lagi
Setelah kemarau panjang

Dilebuhraya
Dipapan tanda
Tergambar wajahmu
Dengan kalimat
Cinta untuk kita
Semoga kekal selamanya

Bila ku bisikan puisi cinta
Dan tugu peringatan negara
Bagai tersenyum
Dalam diam bergembira
Memberi sokongan cinta
Agar bersinar sentiasa

Berganding tangan
Kita berdua
Menyusuri jalan
Ditengah kota
Sambil senandungkan lagu
Lagu kisah cinta lama

Bilaku bisikan puisi cinta
Dan tugu peringatan negara
Bagai tersenyum
Dalam diam bergembira
Memberi sokongan cinta

Terimakasih kuucapkan
Oh kepadamu
Kuala Lumpur
Kerna kau telah temukan
Cinta antara kami berdua
Cinta antara kami berdua
Cinta antara kami berdua

Lyricist:AlleyCat  
Composer:AlleyCat

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Sungai Lui - Aizat

Lirik Lagu Sungai Lui - Aizat

Pejamkan matamu untukku
Dengarlah dunia berkata-kata
Usah kau ragu di sini tempatmu
Walau berubah di mata kita tetap indah
Selagi kau masih percaya

Ketawa kecewa terpisah
Jalan yang lurus kian berhalang
Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap ku masih percaya

Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap kau masih percaya

Buka matamu
Biar aku memelukmu
Kita bersama masih muda masih mentah
Ku harap kau masih percaya

Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Erti Hari Ini - Aizat

Lirik Lagu Erti Hari Ini - Aizat

Menatap pagi yang sepi
Suara merdu penuh syahdu
Silih berganti tangisan si kecil
Merayu di pagi penuh cahaya

Di dalam duniaku segala masalah
Mampu dilerai dengan menyanyi
Pintaku hasratku cintaku
Di pagi penuh bahagia

Aku tetap percaya walau sekadar bermimpi
Bahawa ada yang akan merealisasikan mimpiku
Untuk dunia yang lebih baik dari dunia kecilku

Maafkan aku tertewas terjatuh
Melaksanakan tanggungjawabku
Oh Tuhan sampaikan impian
Semua yang Kau cinta

Aku tetap percaya walau sekadar bermimpi
Bahawa ada yang akan merealisasikan mimpiku
Untuk dunia yang lebih baik dari dunia kecilku

Aku masih keliru dan tidak memahami
Adakah ini semua lebih berharga dari nyawa
Seorang insan bermakna ingin merasa nikmatNya

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Teman - Chomel

Lirik Lagu Teman - Chomel

Diriku terdiam seribu bahasa
Menjadi alpa dengan apa yang ku terima
Menjadi sangsi akan hidup yang dijalani
Satu persatu hilang dari pandangan

Ku sedar apa yang seharus ku tempuhi
Tak mungkin dapat ku leraikan lagi
Semua ini bukannya ku inginkan
Menambahkan lagi kedukaan
Cubalah fahami

Ku hilang tanpa berita
Aku pergi tanpa kata
Ku berubah tanpa disedar
Hanya mampu pendamkan rasa

Pastinya ada saja
Yang menganggu di fikiranku
Ku menjadi tak menentu
Kedinginan hatiku tak siapa yang tahu

Ku hilang tanpa berita
Aku pergi tanpa kata
Ku berubah tanpa disedar
Hanya mampu pendamkan rasa

Kini ku terdiam seribu pekataan
Mencari apa sebenar yang terjadi
Diriku yang menjadi perbualan
Melihat perubahan diriku ini

Wahai teman maafkanlah
Andaikan ku berubah
Bukannya ku mahu
Namun tak mampu
Ku selindungkan rasa di hatiku

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Jika Pedih - Akim

Lirik Lagu Jika Pedih - Akim

Jika ini terbaik untukku
Rela aku terima dugaanMu
Walau berat ku rasa bebannya
Tetap aku redha

Andai ada dirimu ku serah
Percaya pasti akhirnya bercahaya
Aku cuba tak akan menyerah
Hingga ke akhirnya

Kasih maafkanlah aku
Kerna harus tinggalkanmu seketika
Biar tenang dalam jiwa ohooo

Engkau tetap di hatiku
Cintaku tercipta untuk dirimu
Moga takdir menyatukan kita akhirnya

Dalam meniti hari
Takkan selamanya pedih

Jika ini terbaik buatku
Sungguh aku terima dugaanMu
Walau berat rasa menanggungnya
Tetap aku redha

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Indah: Zah Amirul & Say Hello Good Morning ft Asyraf Hardy

Lirik Lagu Indah: Zah Amirul & Say Hello Good Morning ft Asyraf Hardy

Dalam waktu ada kamu di hatiku
Sela waktu menemukan di wajahmu

Ceritakan perhatian di matamu
Menikmati asmaramu di sisiku

Tawalah dengan senyuman yang indah di bibirmu
Tawalah dengan senyuman yang indah di bibirmu

Ceritakan perhatian di matamu
Menikmati asmaramu di sisiku

Tawalah dengan senyuman yang indah di bibirmu
Tawalah dengan senyuman yang indah di bibirmu

Dan luah saja yang terpendam di mindamu
Dendangkan segala-gala yang ku pasti kau yang satu
Siang dan malam wajahmu di minda
Memang persepsi bagiku itu luar biasa
Dan kita punyai banyak misteri
Terungkapnya kata itu punyai seni
Kurang jelas pada gaya nyatanya kita rahsia
Itu memori kita simpan saja kita
Dan di sini biar masa yang tentu
Mungkin bukan kamu mungkin cara aku
Jadi guna sebaiknya masa-masa kita
Ini mungkinnya saja untuk seketika
Mungkin tidak ini boleh kita panjangkan
Biarkan begini tiada tandingnya
Mahupun halangan akan kita tempuhi
Aku dan kamu lebih indahnya dari mimpi

Tawalah dengan senyuman yang indah di bibirmu
Tawalah dengan senyuman yang indah di bibirmu

Tawalah dengan senyuman yang indah di bibirmu
Tawalah dengan senyuman yang indah di bibirmu

Dan luah saja yang terpendam di mindamu
Siang dan malam wajahmu di minda
Mahupun halangan akan kita tempuhi
Aku dan kamu lebih indahnya dari mimpi

Dalam waktu ada kamu di hatiku
Sela waktu menemukan di wajahmu

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Fikirkan Kamu - Didi Astillah

Lirik Lagu Fikirkan Kamu - Didi Astillah

Memikirkan kamu
Buang buang waktu
Aku tidak mahu lagi fikirkan kamu

Anggap saja aku
Salah memilihmu
Kamu yang belum beruntung dapatkan aku

Kau fikir aku bodoh tak tahu kelakuanmu
Kau kurang main cantik bohong bohong sama aku

Korus
Ku putuskan kamu itu kerana ulah mu
Kamu yang sakitiku, kamu selingkuhiku
Kamu lah gila gila gila gila gila
Kamu lah gila gila gila gila gila

Fikirkan Kamu - Didi Astillah

Muat Turun Ringback Tones:
Maxis Caller Ringtones: Dial *131*403840# dan tekan call/send
Celcom Call Me Tones: Dial *888*225134# dan tekan call/send
DiGi Caller Tunes: Dial *233*1801365# dan tekan call/send
U Mobile Colour Tones: Dial *118*5*2*596064# dan tekan call/send

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Kerja - NtahSape2Ntah

Lirik Lagu Kerja - NtahSape2Ntah

Sandiwara di tempat kerja
Sandiwara di tempat kerja
Sandiwara di tempat kerja, kerja, kerja, kerja

Sat, sat, sat (awat?) la ni lagu mana?
Kita lunyai kerja gaji takdak buat apa?
Pulun punya pulun habih lingkup cacamarba
Kita lelah kejaq deadline bagi celuih lagu jora
Belengaih, belemuih, badan dah bau ayaq acaq
Boss muka chengei yakpunsere mulut hebiaq
Sibuk jegei-jegei layan kami lagu kanyaq
Bila kami nak try habaq, kata kami yang ketegaq
Tak dan minta advance dan dan tu kena maki
Walaupun dah terdesak dia kata tunggu gaji, dia…
(eh! Hang dah mampuih pun aku tak mau bagi lagi)
Tunggu punya tunggu sampai la ni tak dapat gaji
Apa punya thur kalau combi layan elok
Dok gatai meqhela sanggup layan sampai meqhlup
Dah toya mat amin, pangkat sama lagu mamu
Nak combi panggil nana orang tua tak tau malu

Sandiwara di tempat kerja hari-hari pun huru-hara
Sibuk mengejar cita-cita benda penting jangan dilupa
Sandiwara di tempat kerja hari-hari pun huru-hara
Sibuk mengejar cita-cita benda penting jangan dilupa

Ape ke he nye yop (ape ke he nye yop) idok le teman tahu
Karok lagu nih sepam cume nak nolong bantu
Bila kepale buntu , cube mane le tahu
Kalo tak suke , boleh le teman beghansorr dulu
Ata apa kene bawak diri ngelewor ni
Banyak sangat pikior ape pun x jadi
Itu ler ghopenye pesen hidup di kota
Nyese bila dah papa , pase nak bergaye
Asyik dengor labun deme citer pase korje
Padehe semua fe'el di opihh nak mengulor jer
Lapan sampai ke lima , lima sampai ke lapan
Banyokk mase terlepehh idak teman nak gostan
Bila semua keghoje hanya manih di bibio
Teman nak hidup senang pon payoh bebeno
Cenghormat sangat sampe tak terkejor yop
Deme buat keghin pase tak terkejor yop

Sandiwara di tempat kerja hari-hari pun huru-hara
Sibuk mengejar cita-cita benda penting jangan dilupa
Sandiwara di tempat kerja hari-hari pun huru-hara
Sibuk mengejar cita-cita benda penting jangan dilupa

Weey beghak nyo hidup pitih takdok
Gewe pon takdok jugok hute pulok koho banyok
Nok buak guano ikut ahh aku malah doh nok cagho
Sedar aku ni takdok gapo sekagho
Tok habih krijo hok ni sapa hok lain pulok
Hok ni hok mustohok skali hok tu mustohok jugok
Habih mejo aku belambok hok mano so mu nok
Kecek meme sene boh acu traa sikik nok tengok
Serabuk ppalo aku wey tokleh nok kato toksey
Kuli nok lawe toke boleh tengok sapo g’debe
Payohlaaah hari2 lagu ni
Aku mati hidup semula pon tok lih nok paka ferrari
(ollooh..) meme susoh nok suruh jadi puah hati
Tengok oghe krijo sene gi pagi kelik tengoh hari
Kaih skali bulih make pak limo ene hari
Kito kaih pagi pah ppete pong
Belum tentu buleh make lagi

Oh… apa yang serba tak kena dengan diriku,
Hari-hari kau membuatku tak menentu,
Atau mungkin sebenarnya kau yang keliru,
Cuba beritahu aku, apa yang dikau mahu

Sandiwara di tempat kerja hari-hari pun huru-hara
Sibuk mengejar cita-cita benda penting jangan dilupa
Sandiwara di tempat kerja hari-hari pun huru-hara
Sibuk mengejar cita-cita benda penting jangan dilupa

Sandiwara di tempat kerja hari-hari pun huru-hara
Sibuk mengejar cita-cita benda penting jangan dilupa
Sandiwara di tempat kerja hari-hari pun huru-hara
Sibuk mengejar cita-cita benda penting jangan dilupa

Sandiwara di tempat kerja hari-hari pun huru-hara
Jangan asyik mengeluh saja nanti esok dibuang kerja

Muat Turun Ringback Tones:
Maxis Caller Ringtones: Dial *131*390803# dan tekan call/send
Celcom Call Me Tones: Dial *888*220991# dan tekan call/send
DiGi Caller Tunes: Dial *233*1801183# dan tekan call/send
U Mobile Colour Tones: Dial *118*5*2*583434# dan tekan call/send

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Biodata Profil Mal Imran

Biodata Profil Mal Imran

Nama penuh: Mohamd Akmal Mohamed Imran
Nama pentas: Mal Imran
Asal: Kuching, Sarawak
Kerjaya: Penyanyi, artis budaya di Wisma Bapa Malaysia
Syarikat rakaman: CQ Music Sdn Bhd

Lagu single: Cinta Sukar Ditafsirkan

Pengalaman: Mentor Legend,Soulstar 2011's Champion,
Spotlight 2014's Champion


Facebook: https://www.facebook.com/OfficialMal
Instagram: malimran
Twitter: Mal Imran

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Tentang Dia - Akim Ahmad

Lirik Lagu Tentang Dia - Akim

Senja ku terpancar manisnya
Terpukau melihat wajahnya
Tergoda ku memandang oh matanya
Membuat lidah ku kelu

Buat ku terkedu melihatnya
Siang malam tidur tak lena
Mandi ku tak akan basah lagi
Makan tak lalu

Siapa dia
Si gadis cantik yang putih gebu sungguh manja
Membuat semua terjuling mata melihat dirinya

Semua kan cuba mengejar
Dan pasti mendekati
Ku percaya dia pasti ku miliki
Walaupun cuma mimpi

Semua kan terus mengejar
Dan pasti mencuba memiliki mu woah..
Tapi ku tahu dia telah milik ku

pelbagai cara akan ku guna
untuk mendapatkan hatinya
walaupun halangan sungguh susah ahh..
ku tepis semua

Siapa dia
Si gadis cantik yang putih gebu sungguh manja
Membuat semua terjuling mata melihat dirinya

Semua kan cuba mengejar
Dan pasti mendekati
Ku percaya dia pasti ku miliki
Walaupun cuma mimpi

Semua kan terus mengejar
Dan pasti mencuba memiliki mu woah..
Tapi ku akan tetap takkan putus asa
Aku tahu memang sukar untuk kau terima aku
Memang cuma hanya bermimpi woah.. (bermimpi woah..)

Ini bukan hanya mimpi
Bila dia memeluk ku
Dan dia membuat aku terkedu uh.. oh..

Ini bukan hanya mimpi
Bila dia dekati ku
Dan dia mengakatakan yang dia sudah jatuh cinta

Semua kan cuba mengejar
Dan pasti mendekati
Ku percaya dia pasti ku miliki
Walaupun cuma mimpi

Semua kan terus mengejar
Dan pasti mencuba memiliki mu woah..
Tapi ku tahu dia telah milik ku

Semua kan cuba mengejar
Dan pasti mendekati (Tapi ku tahu dia telah milik ku woah..)
Ku percaya dia pasti ku miliki
Walaupun cuma mimpi

Semua kan terus mengejar
Dan pasti mencuba memiliki mu woah..
Akhirnya si gadis cantik yang dikejar sudah pun aku tawan

Lyricist:Akim Ahmad  
Composer:Audi Mok & Omar K

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Sayang Kinabalu – Nikki ft Jimmy Palikat

Lirik Lagu Sayang Kinabalu – Nikki ft Jimmy Palikat

Tinggi tinggi Gunung Kinabalu
Tinggi lagi sayang sama kamu
biru biru hujung kinabalu tengok dari jauh
hati saya rindu…

Kinabalu dekat di Kundasang
banyak sayur bulih pilih pilih
apa guna pergi luar negeri naik kinabalu
hati saya rindu….

Sumandak sumandak pun ramai menunggu
menari-nari lenggang sumayau
sekali melihat melepak kulitnya
saya jatuh cinta

Saya sayang sayang kinabalu
kaamatan pesta bulan lima
sayang sayang kita pergi tamu jalan tamparuli
hati saya rindu

Kinabalu dekat di kundasang
banyak sayur bulih pilih pilih
apa guna pergi luar negeri naik kinabalu
hati saya rindu

Sumandak sumandak pun ramai menunggu
menari-nari lenggang sumayau
sekali melihat melepak kulitnya
saya jatuh cinta

Saya sayang sayang kinabalu
kaamatan pesta bulan lima
sayang sayang kita pergi tamu jalan tamparuli
hati saya rindu

sayang sayang kita pergi tamu jalan tamparuli
hati saya rindu….

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Seluas Itu - Pongki Barata (OST Nada Untuk Asa)

Lirik Lagu Seluas Itu - Pongki Barata (OST Nada Untuk Asa)

Mengapa wajahmu bersedih
Mengapa sulit tersenyum
Apakah boleh ku tawarkan
Sebuah pelukan yang hangat

Bukankah kamu telah terbiasa
Tertawakan sedih

*
Aku jalani hidup untuk sekali saja
Cintaku kan berlabuh pada mentari dan langit biru
Seluas itu cintaku

Mencoba mencari harapan dari setiap cobaan
Tetap saja dalam tawa mengalir air mata

Back to [*]

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Cinta Kandas Tiada Terbalas -Merpati Band

Lirik Lagu Cinta Kandas Tiada Terbalas -Merpati Band

Ku terdiam didalam lamunan
Lamunanku menerawang ke masa silam
Saat aku mencoba bertahan
Di dalam kisah cinta yang selalu kubanggakan

Jauh sudah kita t'lah melangkah
Tetapi akhirnya kandas juga

Oh.. mengapa aku selalu gagal dalam bercinta
Mengapa percintaanku tak bertahan lama
Merana hampa hati kini yang aku rasa
Cintaku kandas tiada terbalas

Saat aku mencoba pertahankan
Cintaku yang tulus padamu dan aku banggakan

Jauh sudah kita t'lah melangkah
Tetapi akhirnya kandas juga

Oh.. mengapa aku selalu gagal dalam bercinta
Mengapa percintaanku tak bertahan lama
Merana hampa hati kini yang aku rasa
Cintaku kandas tiada terbalas

Jauh sudah kita t'lah melangkah
Tetapi akhirnya kandas juga

Oh.. mengapa aku selalu gagal dalam bercinta
Mengapa percintaanku tak bertahan lama
Merana hampa hati kini yang aku rasa
Cintaku kandas tiada terbalas

Oh.. mengapa aku selalu gagal dalam bercinta
Mengapa percintaanku tak bertahan lama
Merana hampa hati kini yang aku rasa
Cintaku kandas tiada terbalas

Cintaku kandas tiada terbalas

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Mau Di Sayang Kamu: Indah dan Raquel(OST Cakep Cakep Sakti)

Lirik Lagu Mau Di Sayang Kamu: Indah dan Raquel

Kok jadi ngak karuan ngak sengaja sentuhan sentuhan dengan kamu
Pipiku merah jambu bersemu-semu malu waktu dilirik Kamu
Tapi ku coba paksakan
Gaya jaim jual mahal
Sementara di hatiku menggebu-gebu ingin kamu

I love, Love-love-love you
I love, Love-love-love you
Aku cinta kamu
I love, Love-love-love you
I love, Love-love-love you
Aku cinta kamu
(A.Awaw-awaw Aw-aw.aw-aw)
Mau disayang kamu
I love, Love-love-love
I love, Love-love-love you
Aku cinta kamu

Sekali dua kali (Tanya-tanya tentangmu) jadinya keterusan
Terus-terus senyumin terus terus pelototin
Fotomu di facebookmu
Tapi ku coba paksakan
Gaya jaim jual mahal
Sementara di hatiku menggebu-gebu ingin kamu

I love, Love-love-love you
I love, Love-love-love you
Aku cinta kamu
I love, Love-love-love you
I love, Love-love-love you
Aku cinta kamu
(A.Awaw-awaw Aw-aw.aw-aw)
Mau disayang kamu
I love, Love-love-love
I love, Love-love-love you
Aku cinta kamu

(Mau disayang kamu, Mau disayang kamu)
(Mau disayang kamu, Mau disayang kamu)

I love, Love-love-love you
I love, Love-love-love you
Aku cinta kamu
I love, Love-love-love you
I love, Love-love-love you
Aku cinta kamu
I love, Love-love-love you
I love, Love-love-love you
Aku cinta kamu
I love, Love-love-love you
I love, Love-love-love you
Aku cinta kamu
(A.Awaw-awaw Aw-aw.aw-aw)
Mau disayang kamu
I love, Love-love-love
I love, Love-love-love you
Aku cinta kamu

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Moving On - Ridho Rhoma(OST Assalamualaikum, Beijing!)

Lirik Lagu Moving On - Ridho Rhoma

Aku sendiri.. menggenggam hati.. bersama sepi
Satu hari nanti
Aku langkahkan kaki.. berjalan lagi

I'll be over you
I'll be crying for your happiness
And i~ I am gonna start to move
I am gonna start to move
Moving on, Moving on, Moving on
Moving on, Moving on, Moving on

Gonna start to move
I am gonna start to move
Moving on, Moving on, Moving on
Moving on, Moving on, Moving on

Aku yakin nanti
Akan datangnya pagi
Aku tersenyum lagi

I'll be over you
I'll crying for your happiness
And i~ I am gonna start to move
I am gonna start to move
Moving on, Moving on, Moving on
Moving on, Moving on, Moving on

I am gonna start to move
I am gonna start to move
Moving on, Moving on, Moving on
Moving on, Moving on, Moving on
-
(I am gonna start to move
I am gonna start to move
Moving on, Moving on, Moving on
Moving on, Moving on, Moving on) x3

Someday you see me
Walking down behind
With another girl

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Oghe Kito - Iwere Ft Dikir Warriors

Lirik Oghe Kito - Iwere Ft Dikir Warriors

Hoo Kawe Budok Kelate Kawe Bernamo Awe
Jempuk Singgoh tempat Kawe, Hati oghe comei comei
Tempat bersih sene jale make sedap pagi male
Jale tok jem toksak kak kile nak roghyat
Negeri pata timor jajahenya ado 10
Tempat kawe kota bahru budok budok meme juhu wei
Buah buah tubuk banda kito ingin ceroh
Dari pcb sampai gua museng kito gomo gomo gomo

Ewau bule ewau bule ewau teraju tigo
kito main gasing ewau bule teraju tigo
berdikir barat bergedeng rebano ubi
Meme tak gile mendayung kita sir kita seri

Chorus:
Oghe jate smart-smart tino tino comei lote
kawe budak kota bahru tapi ramai hok tok je
kito hidup aman makmur jangan pecoh kito gomo
hoi hok ni lagu klate timur salam pantai timur

Sek kito jangan pecoh kalu bole sehati sejiwa sampei mati
asal usul demo jange lupo kalu jumpo tegor hoo kawe belanje nanti
Lewat kiro boleh wat bince, tanoh meroh sampe ko mache
kawe anok kota bahru yang mahot, tok je
dale banyok banyok bola
Mugo demo tahu bola itu bulat kalu dok bulat dok panggil bola
tapi hok ni bukan cerito bola
cerito tokse baloh mugo demo sero agah
boo lawe hok setaro demo bukan mainan
This is pantai timur , kito hold pado slogan

Ulang Chorus

Terimo kaseh banyok banyok sebab sudi melawat klate
kalu ado nasib kito jumpo tahun depe
moga moga panje umur rezeki berkat perut kenye
jange lupo mok pok baru senen hati tene
parking keto bawah pasar
cicoh kuoh make roti takdo ilmu sampai besar
jadi bekale sebelum mati
tepi sawah jumpo katok buak ngumpe ikan puyu
Terima kasih adik kakok, anok kelato I love u

Ulang Chorus

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Mesti Ada Cinta - Akim

Lirik Lagu Mesti Ada Cinta - Akim

Bila saja kau terasa
Hati tertekan berkata
Mengapakah jiwa makin terseksa

Cuba kau lihat dunia
Dari mata yang melihat
Semua adalah dengan izin yang esa

Dan bila esok tiba
Yakinlah cinta ada, mesti yakin ada

Suria tertunduk malu
Dengan cahayamu ohh kasih
Awan terkejar melindung
Mengemis senyummu
Rembulan mengukir bayang kasih sayangmu
Indahnya bila cinta ada, yakinlah

Katakanlah oooo
Sang pencinta
Katakanlah
Sepenuh jiwa

Suria tertunduk malu
Dengan cahayamu ohh kasih
Awan terkejar melindung
Mengemis senyummu

Suria tertunduk malu
Dengan cahayamu ohhh kasih
Awan terkejar melindung
Mengemis senyummu
Rembulan mengukir bayang kasih sayangmu
Indahnya bila cinta ada, yakinlah

Lyricist:Kuncidemak  
Composer:Kuncidemak


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Rindu - The Lomas

Lirik Lagu The Lomas - Rindu

Lambaian jemarimu
Itulah yang terakhir ku
Lihat dengan hati sayu
Namun tiada siapa yang tahu
Sudah terdetik hati ini mungkin terjadi

Korus
Katakan pada ku tentang rasa rindu
Kerna ku tak pernah rasa

Sentuhan memorimu
Menembus ke dalam jiwaku
Pahit manis kurasa sesuatu
Tapi apakan daya diriku
Sudah terdetik hati ini mungkin terjadi

Verse
Nanti kau sampai ke puncak sana
Jangan pernah kau lukakan diri ku
Kelak nanti engkau dewasa
Harus nanti kita ketemu jua

Aishah
Hargai detik bersama
Seiring ke mana saja
Kan kudoakan kita berjaya
Bersama untuk selamanya

Korus
Katakan padaku tentang rasa rindu
Kerna ku tak pernah rasa

Kucupan terakhir mu
Membasahi pipi kiri ku
Airmata hanya ganti lagu
Cuma hati akal yang tahu

Sudah terdetik hati
Ini mungkin terjadi

Katakan pada ku tentang rasa rindu
Kerna ku tak pernah

Katakan pada ku tentang rasa rindu
Kerna ku tak pernah rasa rindu

Lirik Lagu : Rindu
Artis : The Lomas

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Yang Nyata - Akim

 Lirik Lagu Yang Nyata - Akim

Andai aku mampu merentas masa silam
Hadirkah rasa cinta di dalam hati mu
Akan ku sulam ia dan akan ku jaga
Ohh ohh ohh ohh

Andai engkau mampu lihat ku dari jauh (dari jauh)
Pasti perasaan cinta mu akan subur
Akan ku sulam ia dan akan ku jaga

Mencintai mu dalam angan ku
Dibuai mimpi terindah bila kita bersama
Yang nyata cinta ku tak akan menjadi milik mu
Ohhhhhhh

Mencintai mu dalam angan ku
Dibuai mimpi terindah bila kita bersama
Mencintai mu dalam angan ku
Dibuai mimpi terindah bila kita bersama
Yang nyata cinta ku tak akan menjadi milik mu
Percaya cinta ku tak akan menjadi milik mu

Andai aku mampu merentas masa silam

Lyricist:akim 
Composer:akim

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Sahabat Semati - Sonar Instinct

Lirik Lagu Sahabat Semati - Sonar Instinct

Apa yang telah ku rasa
Apa yang telah ku duga
Semuanya diharungi bersama
Sahabat semati

Semua pernah meliku
Takkan bertentang kata
Semuanya diharungi bersama
Sahabat semati

Berjuang bersama
Walau ku rebah kau selalu ada
Selagi kita bersama
Selagi kita bertahan
Selagi nyawa ku ada
Kaulah sahabat semati

Kau tak pernah mengira
Pangkat atau pun harta
Semuanya diharungi bersama
Sahabat semati

Semua janji terbina
Pasti akan terkota
Semuanya diharungi bersama
Sahabat semati

Berjuang bersama
Walau ku rebah kau selalu ada
Selagi kita bersama
Selagi kita bertahan
Selagi nyawa ku ada
Kaulah sahabat semati

Berjuang bersama
Walau ku rebah kau selalu ada
Selagi kita bersama
Selagi kita bertahan
Selagi nyawa ku ada
Kaulah sahabat semati

Lalalala

Sahabat semati

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Menunggu - Akim

Lirik Lagu Menunggu - Akim

Ku selalu menyakiti dan sering berdusta
Dan membuat kau tinggalkan aku
Pertelingkahan kita selalu tiada akhirnya
Melemaskan mu dalam cinta ku

Menanti mu hingga kau kembali
Kan mencuba menjaga hati mu
Setia dan hidup ku selalu dengan mu
Menemani mu hingga akhir waktu

Kenangan indah ketika kita bersama
Membuat ku terbayangkan kamu
Aku tahu cinta ku tersemat di hati ku
Aku yakin hanya kau untuk ku

Menanti mu hingga kau kembali
Kan mencuba menjaga hati mu
Setia dan hidup ku selalu dengan mu
Menemani mu sehingga akhir waktu

Aku kan menunggu
Hingga kita kan bersama
Kau akan selalu ku cinta

Menanti mu hingga kau kembali
Kan mencuba menjaga hati mu
Setia dan hidup ku selalu dengan mu
Menemani mu hingga akhir waktu

Lyricist:Akim  
Composer:Akim

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Mewangi - Akim + Official Music Video

Lirik Lagu Mewangi - Akim   

Selamanya
Hati ini akan selalu memujamu
Mencintaimu
Adalah dahagaku

Waktu
Dengarkanlah
Selalu dekatkan ku dengannya

Hingga
Ku menutup mata
Satukanlah hati

Jadikan malam ku lebih indah
Jadikan siang ku lebih terang
Biarkan bungaku mewangi
Selamanya

Selamanya
Adalah cintaku kepada dirimu
Mencintaimu
Seumur hidupku hanyalah padamu

Waktu
Dengarkanlah
Selalu dekatkan ku dengannya

Hingga
Ku menutup mata
Satukanlah hati

Jadikan malam ku lebih indah
Jadikan siang ku lebih terang
Biarkan bungaku mewangi
Selamanya

Jadikan malam ku lebih indah
Jadikan siang ku lebih terang
Biarkan bungaku mewangi
Selamanya wooo woo ooo

Jadikan malam ku lebih indah
Jadikan siang ku lebih terang
Biarkan bungaku mewangi
Selamanya

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Black Widow ft. Rita Ora- Iggy Azalea (Lyrics)

Lirik Black Widow ft. Rita Ora- Iggy Azalea (Lyrics)

[Hook — Rita Ora:]
I'm gonna love ya
Until you hate me
And I'm gonna show ya
What's really crazy
You should've known better
Than to mess with me, honey
I'm gonna love ya, I'm gonna love ya
Gonna love ya, gonna love ya
Like a black widow, baby

[Iggy Azalea:]
This twisted cat and mouse game always starts the same
First we're both down to play then somehow you go astray
We went from nothing to something, liking to loving
It was us against the world and now we just fucking
It's like I loved you so much and now I just hate you
Feeling stupid for all the time that I gave you
I wanted all or nothing for us ain't no place in between
Might, might be me believing what you say that you never mean
Like it'll last forever but now forever ain't as long
If it wasn't for you I wouldn't be stuck singing this song
You were different from my last but now you got it mirrored
And as it all plays out I see it couldn't be clearer
Now sing

[Pre-Hook — Rita Ora:]
You used to be thirsty for me
But now you wanna be set free
This is the web, web that you weave
So baby now rest in peace (It's all over with now)

[Hook — Rita Ora:]
I'm gonna love ya
Until you hate me (Right)
And I'm gonna show ya (Show 'em what show 'em what)
What's really crazy
You should've known better
Than to mess with me, honey (it's all over with now)
I'm gonna love ya, I'm gonna love ya
Gonna love ya, gonna love ya
Like a black widow, baby

Black, black widow, baby

[Iggy Azalea:]
I'm gonna l-l-l-love you until it hurts
Just to get you I'm doing whatever works
You've never met nobody
That'll do you how I do ya
That will bring you to your knees
Praise Jesus hallelujah
I'm-a make you beg for it, plead for it
Till you feel like you breathe for it
Till you do any and everything for it
I want you to fiend for it
Wake up and dream for it
Till it's got you gasping for air
And you lean for it
'Till they have a CAT scan and check on your mind
And it's nothing but me, on it (on it, on it, on it)
Now it's me-time believe that
If it's yours when you want it
I wouldn't promise I need that
Till I'm everywhere that you be at
I can't fall back go quick
Cause this here a fatal attraction so I take it all or I don't want shit

[Pre-Hook — Rita Ora:]
You used to be thirsty for me (Right)
But now you wanna be set free
This is the web, web that you weave
So baby now rest in peace (It's all over with now)

[Hook — Rita Ora:]
I'm gonna love ya
Until you hate me (Right)
And I'm gonna show ya (Show 'em what show 'em what)
What's really crazy
You should've known better
Than to mess with me, honey
I'm gonna love ya, I'm gonna love ya
Gonna love ya, gonna love ya
Like a black widow, baby

Bl-bl-bla-black widow, baby

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Bang Bang - Jessie J, Ariana Grande, Nicki Minaj

Bang Bang Lyrics - Jessie J, Ariana Grande, Nicki Minaj

[Verse 1 - Jessie J:]
She got a body like an hourglass, but I can give it to you all the time
She got a booty like a Cadillac, but I can send you into overdrive (oh)
(You've been waiting for that, stop, hold up, swing your bat)
See anybody could be bad to you,
You need a good girl to blow your mind, yeah

[Hook - Jessie J:]
Bang bang into the room (I know you want it)
Bang bang all over you (I'll let you have it)
Wait a minute let me take you there (ah)
Wait a minute 'til ya (ah)
Bang bang there goes your heart (I know you want it)
Back, back seat of my car (I'll let you have it)
Wait a minute let me take you there (ah)
Wait a minute 'til ya (ah)

[Verse 2 - Ariana Grande:]
She mighta let you hold her hand in school, but I'm a show you how to graduate
No, I don't need to hear you talk the talk, just come and show me what your mamma gave (oh, yeah)
(You've got a very big shhhh, mouth but don't say a thing)
See anybody could be good to you,
You need a bad girl to blow your mind

[Hook]

[Verse 3 - Nicki Minaj:]
(You know what, girls?
Let me show you how to do.)
It's Myx Moscato
It's frizz in a bottle
It's Nicki full throttle
It's oh, oh
Swimming in the grotto
We winning in the lotto
We dipping in the pot of blue fo-to
Kitten so good
It's dripping on wood
Get a ride in the engine that could
Go, Batman robbin' it
Bang, bang, cockin' it
Queen Nicki dominant, prominent
It's me, Jessie, and Ari
If they test me they sorry
Ride us up like a Harley
Then pull off in this Ferrari
If he hanging we banging
Phone ranging, he slanging
It ain't karaoke night but get the mic 'cause I'm singing (uh)

B to the A to the N to the G to the uh (baby)
B to the A to the N to the G to the hey

See anybody could be good to you,
You need a bad girl to blow your mind (your mind)

[Hook]

[Outro - Nicki Minaj (overlapping):]
Bang, bang into the room (I know you want it)
Bang bang all over you (I'll let you have it)

[Nicki Minaj:]
Yo, I said
Bang, bang
Bang, bang, bang, bang
Bang, bang, bang
Bang, bang, bang, bang

[Jessie J:]
Bang bang there goes your heart (I know you want it)
Back, back seat of my car (I'll let you have it)
Wait a minute let me take you there (ah)
Wait a minute 'til ya (ah)


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Selena Gomez - The Heart Wants What It Wants Lirik

Selena Gomez - The Heart Wants What It Wants Lirik

You got me sippin' on something
I can't compare to nothing
I've ever known, I'm hoping
That after this fever I'll survive
I know I'm acting a bit crazy
Strung out, a little bit hazy
Hand over heart, I'm praying
That I'm gonna make it out alive

The bed's getting cold and you're not here
The future that we hold is so unclear
But I'm not alive until you call
And I'll bet the odds against it all
Save your advice 'cause I won't hear
You might be right but I don't care
There's a million reasons why I should give you up
But the heart wants what it wants
The heart wants what it wants

You got me scattered in pieces
Shining like stars and screaming
Lighting me up like Venus
But then you disappear and make me wait
And every second's like torture
Heroin drip, no more so
Finding a way to let go
Baby, baby, no, I can't escape

The bed's getting cold and you're not here
The future that we hold is so unclear
But I'm not alive until you call
And I'll bet the odds against it all
Save your advice 'cause I won't hear
You might be right but I don't care
There's a million reasons why I should give you up
But the heart wants what it wants
The heart wants what it wants [3x]

This is a modern fairytale
No happy endings
No wind in our sails
But I can't imagine a life without
Breathless moments
Breaking me down, down, down, down

The bed's getting cold and you're not here
The future that we hold is so unclear
But I'm not alive until you call
And I'll bet the odds against it all
Save your advice 'cause I won't hear
You might be right but I don't care
There's a million reasons why I should give you up
But the heart wants what it wants
The heart wants what it wants [3x]

The heart wants what it wants, baby
It wants what it wants, baby
It wants what it wants [2x]

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Angkat Tangan (Anugerah MeleTOP 2015) - Lawa Nie Geng, Nabil, Zahid, Ray & Haniff

Lirik Lagu Angkat Tangan (Anugerah MeleTOP 2015) - Lawa Nie Geng, Nabil, Zahid, Ray & Haniff

Angkat tangan
Angkat tangan
Angkat tangan (MeleTOP!)
Angkat tangan

Angkat tangan
Angkat tangan
Angkat tangan (MeleTOP!)
Angkat tangan

Cup! Cup!
Siapa dah dengar belum
Satu sampai empat hey!
Macam Mc nonom
Lagu yang terhebat
Lagi tajam dari jarum
Jangan nak berdebat
Tak nak dengar konon

Boom!
Ini anugerah MeleTOP Era
Paling panas tak alas radio kita nak berpesta
Macam bom di pasaran gerek 80-an trend di fesyen
Top giler bila kita semua raikan hey!

Angkat tangan
Angkat tangan
Angkat tangan (MeleTOP!)
Angkat tangan

Angkat tangan
Angkat tangan
Angkat tangan (MeleTOP!)
Angkat tangan

MeleTOP
MeleTOP
MeleTOP
Anugerah MeleTOP

MeleTOP
MeleTOP
MeleTOP
Anugerah MeleTOP

Rangers
Dari bawah ke atas kita memang nak top
Present nak rancak mengikut rentak berhubung kan lagu bikin hot
Wut wut?! Pastikan trendy lantai berpusing
Jangan takut jangan pening MeleTOP pasti happening

Kami tak borak angan mat jenin
Tangan ke atas dan buat bising
Kami tak borak angan mat jenin
Tangan ke atas dan buat bising

Angkat tangan
Angkat tangan
Angkat tangan (MeleTOP!)
Angkat tangan

Angkat tangan
Angkat tangan
Angkat tangan (MeleTOP!)
Angkat tangan

MeleTOP
MeleTOP
MeleTOP
Anugerah MeleTOP

MeleTOP
MeleTOP
MeleTOP
Anugerah MeleTOP

Yang gilang gemilang kami datang pecah sekali
Atas rentak pentas semua boleh menari
Parti dengan
Anugerah cyber MeleTOP
Anugerah stailo MeleTOP
Anugerah parodi MeleTOP
Semuanya nak MeleTOP
Pandang kiri jom kita buat bising
Gosip-gosip apa hee semua nak berbisik
Kalau memang tak tahu cuba google cari selidik
What bertenang semua cuba

Angkat tangan
Bertenang angkat tangan
Bertenang angkat tangan
Bertenang angkat tangan
Bertenang angkat tangan

Angkat tangan
Angkat tangan
Angkat tangan (MeleTOP!)
Angkat tangan

Angkat tangan
Angkat tangan
Angkat tangan (MeleTOP!)
Angkat tangan

MeleTOP
MeleTOP
MeleTOP
Anugerah MeleTOP

MeleTOP
MeleTOP
MeleTOP
Anugerah MeleTOP

Angkat tangan
Angkat tangan
Angkat tangan (MeleTOP!)
Angkat tangan

Angkat tangan
Angkat tangan
Angkat tangan (MeleTOP!)
Angkat tangan

MeleTOP
MeleTOP
MeleTOP
Anugerah MeleTOP

MeleTOP
MeleTOP
MeleTOP
Anugerah MeleTOP

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Angkat Tangan - Haqrah X Ajam Schizo X Asyraf Hardy

Lirik Lagu Angkat Tangan - Haqrah X Ajam Schizo X Asyraf Hardy

Korus
Angkat
Semua angkat tangan
Semua angkat tangan ke atas

Aku khayal
Khayal sampai ke awan
Kerana musik ku tanpa batas

Ulang korus

Rap:
Diam
Duduk cuma dengar
Angguk bersetuju diam tak mengaku
Ada dua pilihan
Melihat atau mendengar
Atau ambil pensel kertas
Tulis rangkap kamu

Ikrar dan janji sanguup harakiri
Bila terbang tinggi pembelot haluan kiri
Tukar kain tukar lain tukar kain lain

Jangan main
Kalau main jangan main main
Sarapan ku semangkuk belum bertingkat
Boleh tambah lauk cuma aku belum sempat
Pendengar dah lapar bila lagi nak belanja
Harap bersabar barang baru nak dijaja
Tak laku tak apa ada aku kesah
Nak tak nak dengar kau boleh blahh..

Yo chill
Pesanan buat penyiar
Iklan dan khabarkan keseluruh pendengar

Korus:
Angkat!
Semua angkat tangan
Semua angkat tangan ke atas

Aku khayal
Khayal sampai ke awan
Kerana musik ku tanpa batas

Angkat
Semua angkat tangan
Semua angkat tangan ke atas

Aku khayal
Khayal sampai ke awan
Kerana musik ku tanpa batas

Rap
Aku khayal
Dalam irama musik dan lagu
Aku khayal dengan flow rhyme hiphop
Yang dulunya kurang seru kurang laku
Yang tak tahu kali ini mana tahu
Boleh datang hantu

Lirik ku kali
Musik ku tak bertapis
Moolah aku habis
Janji apa yang ku buat
Tak pernah ku rasa penat kan ku kerah

Peluh keringat
Khas untuk pendengar dengar flow ku kurang lancar
Kau datang cabar aku bakar
Rap ku benar kobar
Cara guerilla macam askar

Angkat tangan tangan di angkat
Aku chill sama homie bentang pendapat
Jangan bagi jari baik kawan rapat
Rapat buat karya gaya gerak ligat

Otak sakit ku schizo paranoid
Melody back to classic
Rap kusuntik stereoid

Korus
Angkat
Semua angkat tangan
Semua angkat tangan ke atas

Aku khayal
Khayal sampai ke awan
Kerana musik ku tanpa batas

Mengapa nak tercengang
Bila aku datang
Baik semua tutup mulut
Dan aku mahu kau angkat tangan
Bikin musik aku dengan haqrah

Maaf rapper Kuching
Ini mungkin buat gadis pasrah

You know what!

Style mungkin saja-saja
Tapi aku tahu yang aku jadi aku
Buat lelaki hipokrit budiman
Segak setiap masa
Mengadu yang wanitanya mimpi aku

Jangan nak mengada buat susah
Baik ranapkan egomu dalam tanah
Aku rakus macam raksasa
Semua aku langgar

Jawab guna rap
Sekejam penampar
Aku terjah dentam speaker dinding merekah

Peka teka lagu
Tahu aku dengar haqrah
Kuseparuh manusia
Yang luar biasa
Buat mereka lupa turunkan tangan
Yang sampai esok lusa

Korus:
Angkat!
Semua angkat tangan
Semua angkat tangan ke atas

Aku khayal
Khayal sampai ke awan
Kerana musik ku tanpa batas

Angkat
Semua angkat tangan
Semua angkat tangan ke atas

Aku khayal
Khayal sampai ke awan
Kerana musik ku tanpa batas

Korus:
Angkat!
Semua angkat tangan
Semua angkat tangan ke atas

Aku khayal
Khayal sampai ke awan
Kerana musik ku tanpa batas

Angkat
Semua angkat tangan
Semua angkat tangan ke atas

Aku khayal
Khayal sampai ke awan
Kerana musik ku tanpa batas


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Chandelier - Sia

Lirik Lagu Chandelier - Sia

Party girls don't get hurt
Can't feel anything, when will I learn?
I push it down, push it down

I'm the one "for a good time call"
Phone's blowin' up, ringin' my doorbell
I feel the love, feel the love

1, 2, 3, 1, 2, 3, drink
1, 2, 3, 1, 2, 3, drink
1, 2, 3, 1, 2, 3, drink

Throw 'em back 'til I lose count

I'm gonna swing from the chandelier, from the chandelier
I'm gonna live like tomorrow doesn't exist
Like it doesn't exist
I'm gonna fly like a bird through the night, feel my tears as they dry
I'm gonna swing from the chandelier, from the chandelier

But I'm holding on for dear life, won't look down, won't open my eyes
Keep my glass full until morning light, 'cause I'm just holding on for tonight
Help me, I'm holding on for dear life, won't look down, won't open my eyes
Keep my glass full until morning light, 'cause I'm just holding on for tonight
On for tonight

Sun is up, I'm a mess
Gotta get out now, gotta run from this
Here comes the shame, here comes the shame

1, 2, 3, 1, 2, 3, drink
1, 2, 3, 1, 2, 3, drink
1, 2, 3, 1, 2, 3, drink

Throw 'em back 'til I lose count

I'm gonna swing from the chandelier, from the chandelier
I'm gonna live like tomorrow doesn't exist
Like it doesn't exist
I'm gonna fly like a bird through the night, feel my tears as they dry
I'm gonna swing from the chandelier, from the chandelier

But I'm holding on for dear life, won't look down, won't open my eyes
Keep my glass full until morning light, 'cause I'm just holding on for tonight
Help me, I'm holding on for dear life, won't look down, won't open my eyes
Keep my glass full until morning light, 'cause I'm just holding on for tonight
On for tonight

On for tonight
'Cause I'm just holding on for tonight
Oh, I'm just holding on for tonight
On for tonight
On for tonight
'Cause I'm just holding on for tonight
'Cause I'm just holding on for tonight
Oh, I'm just holding on for tonight
On for tonight
On for tonight


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Pengerindu Tua - Melissa Francis

Lirik Lagu Pengerindu Tua - Melissa Francis

Pengerindu tua di tanggam erat belama
Pengerindu tua di tancang tali semaia
Pengerindu tua sampai ke belama-lama
Sigi enda putus ngapa
Baka sempama ai enda ulih tetak dua.

Pengerindu tua di tanggam erat belama
Pengerindu tua di tancang tali semaia
Pengerindu tua sampai ke belama-lama
Sigi enda putus ngapa
Baka sempama ai enda ulih tetak dua.

Biar kaki ku lelak ngagai nuan ambai
Biar mata ku buta nyabak ke nuan ambai
Belaya nadai meh guna besengki jaku nadai kala
Laban tua sama bebasa, nitihka pengeran tua

Duduk berimbai belama
Enggai jauh ninggal ke pangan
Laban penyanyau tua enda ulih kira enggau mata
Penyanyau ku ke nuan sulu
Baka bintang ngelingi dunya
Nuan ti terang baka bulan pernama

Biar kaki ku lelak ngagai nuan ambai
Biar mata ku buta nyabak ke nuan ambai
Belaya nadai meh guna besengki jaku nadai kala
Laban tua sama bebasa, nitihka pengeran tua

Duduk berimbai belama
Enggai jauh ninggal ke pangan
Laban penyanyau tua enda ulih kira enggau mata
Penyanyau ku ke nuan sulu
Baka bintang ngelingi dunya
Nuan ti terang baka bulan pernama

Duduk berimbai belama
Enggai jauh ninggal ke pangan
Laban penyanyau tua enda ulih kira enggau mata
Penyanyau ku ke nuan sulu
Baka bintang ngelingi dunya
Nuan ti terang baka bulan pernama
Nuan ti terang baka bulan pernama
*Nuan aja manah dipeda mata

Lagu: Francis Basat
Lirik: Francis Basat


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu I Love You Pengabis Ati - Hailey Ft. Melissa Francis

Lirik Lagu I Love You Pengabis Ati - Hailey Ft. Melissa Francis

Hailey:
Tumu pagi  Aku dani
Meda nuan sulu nadai ditisi
Nama berita Nuan dara
Udah lama tua enda betemu mua
Arap nuan gerai belama

Melissa Francis:
Aku sunyi nadai nuan asie
Ninting ari aku nyabak di dalam ati
Taja pia aku bersampi
Ngarap ka nuan meruan lantang berari
Aku enda betah nuan asi

Hailey & Melissa Francis:
Kasih nuan Kasih aku
Tua jauh Jauh sulu
Rindu nuan Rindu aku
Tua kirum ba angin chiru
I love you pengabis ati

Melissa Francis:
Anang nuan berubah ati
Ka pan enda tua jauh aku meruan nangi
Ukai aku enda percaya asi
Nuan pan nemu nuan nadai ulih ku ganti

Hailey & Melissa Francis:
I love you pengabis ati

Hailey:
Anang nuan irau sulu
Semina nuan aja ti ku rindu
Sama sama tua besampi
Ngambi ka pengerindu tua likun berari
I love you pengabis ati

Hailey & Melissa Francis:
Kasih nuan kasih aku
Tua jauh jauh sulu
Rindu nuan rindu aku
Tua kirum ba angin chiru
I love you pengabis ati (2x)

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Beginilah Nasib Ku - Bocey

Lirik Lagu Beginilah Nasib Ku - Bocey

Yea inilah nasib ku Bocey!

Mengapa kamu mengapa jadi begitu
Inilah nasib ku
Mengapa kamu mengapa jadi begitu
Inilah nasib ku

Kami Bocey nk cerita
Dari kampung naik ke kota
Dari selatan menuju ke utara
Dua ringgit di saku dua juta di dada

Tumpang lori dan juga komuter
Berbekal azam semangat membara
Berkat doa ibu dan bapa
Perjuangan ini di pikul bersama

Yo ada yang orak keno
Bapak emak ku jowo
Aku ngomong nge jowo
Alahai siti keno
Makan adalah mangan
Minum adalah ngombe
Bangun adalah tangi
Turu adalah tidur

Waras sihat kita semua
Segan isin budaya kita
Penat kesel kita bekerja
Cantik ayu dari yang Esa

Mengapa kamu mengapa jadi begitu
Inilah nasib ku
Mengapa kamu mengapa jadi begitu
Inilah nasib ku

Tunggang terbalik minda ku terpampang
Tergolek terlentang baru orang pandang
Makan pisang cicah sambal udang
Pahit dan manis bersama ku kenang

Turun dan naik pasang dan surut
Rambut dan naik seluar dah kecut
Dulu berserabut sekarang berebut
Kemana ku pergi nama ku disebut

Iwak kuto iwak lele
Metenen ngantuk meteneng ngeler
Kembang jarak kembang jagung
Berani bawak berani tanggung

Kodong pisang rowak rawe
Wang kucang turun kelewe
Siji loro teluk papat limo
Enem pitu wolu

Mengapa kamu mengapa jadi begitu
Inilah nasib ku
Mengapa kamu mengapa jadi begitu
Inilah nasib ku

Niat insong mata kaji semar inseng

Hari itu ku jadikan pengalam ku
Hari esok siapa tahu adakah ku masih kau mahu
Adakah ku masih kau mahu

Mengapa kamu mengapa jadi begitu
Inilah nasib ku
Mengapa kamu mengapa jadi begitu
Inilah nasib ku

Mengapa kamu mengapa jadi begitu
Inilah nasib ku
Mengapa kamu mengapa jadi begitu
Inilah nasib ku

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Aku Keliru: Lawa Nie Geng ft Raja Ema

Lirik Lagu Aku Keliru: Lawa Nie Geng ft Raja Ema

Harusnya kau tau apa di depan mu
Langit tidak selalu biru
Kadang engkau pun celaru

Harusnya kau tau apa di depan mu
Langit tidak selalu biru
Kadang engkau pun

Aku keliru aku keliru aku keliru
Selalu begitu

Aku keliru aku keliru aku keliru
Selalu begitu

Yo cuba tengok si kuat besi pun mampu bengkok
Niat dah meliat jalan lurus mahu belok
Tapi esok masih ada kalau mahu elok
Usaha terus maju jangan biar diri sebok

Anggap ada peluang walaupun jatuh tersungkur
Masih tak kebulur tanda harus perlu bersyukur
Mengapa lu pa dia tapi dia ingat kita
Jadi tidak mahu kau bersujud sebelum kau ke kubur

Haha soalan cepu emas
Berenang di lautan bumi jangan sampai lemas
Hidup sederhana tapi biar nampak kemas
Bebaskan diri mu baru nampak lebih jelas

So pedas i’m just kidding jangan pening
Nasihat dalam lagu ini bukan tangkap feeling
Bila sampai atas jangan lupa untuk landing
Tiap insan ada panggilan tunggu masa mahu ringing
I’m out

Harusnya kau tau apa di depan mu
Langit tidak selalu biru
Kadang engkau pun celaru

Harusnya kau tau apa di depan mu
Langit tidak selalu biru
Kadang engkau pun

Aku keliru aku keliru aku keliru
Selalu begitu

Aku keliru aku keliru aku keliru
Selalu begitu

Apabila langkah engkau perlahan bertahan
Mungkin kali ini harusa berlawan dan
Saat bila kau hadapi cuba hayati
Pancaroba jiwa bukan semua boleh rasai

Jangan risau bila dugaannya sampai
Hadap dengan tenang ini bukan raptai
Sengaja tuhan berikan kau jalan yang hambar
Sekadar mahu pengalaman kau bertambah lancar

Tambah sukar bila kau punya kerjaya
Perlu bahagi masa mereka atau harta
Hidup ini memang pedih
Sekeras mana pun hati engkau tetap jernih

Seharusnya engkau mesti bertambah siap
Biasalah manusia tidak lepas dari silap
Anggap saja apa engkau dapat itu berharga
Yakinlah penyudah indah mesti akan ada

Adakah ini semua benar
Ilusi yang membuat aku separa sedar
Adakah ini semua benar

Adakah ini semua benar
Ilusi yang membuat aku separa sedar
Adakah ini semua benar

Harusnya kau tau apa di depan mu
Langit tidak selalu biru
Kadang engkau pun celaru

Harusnya kau tau apa di depan mu
Langit tidak selalu biru
Kadang engkau pun

Aku keliru aku keliru aku keliru
Selalu begitu

Aku keliru aku keliru aku keliru
Selalu begitu

Lirik Lagu : Aku Keliru
Artis : Lawa Nie Geng & Raja Ema
Album : Single (2015)


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Kau Palsu - Lawa Nie Geng

Lirik Lagu Kau Palsu - Lawa Nie Geng

Buta dengan luaran
Hingga lupa nilai pada keikhlasan
Yang dipandang semua indah
Biasalah itu cuma luaran

Chorus:
Kata kamu kamu kamu
Untuk aku aku aku
Aku tahu tahu tahu
Hati engkau palsu palsu

Dan apa lagi untuk aku bahaskan
Tentang engkau dengan dia langsung tiada perbezaan
Aku kurang bijak percaya apa di mulut
Sayang dari gincu merah tiada makna cuma karut

Lenggok panas buat mata kabur
So apa bezanya engkau dengan si pelacur
Bila diberi mewah engkau leka jadi murah
Jadi jangan cuba berani sembang topik tentang maruah

Maaf bukan hakimi cuma mata perhati
Kalau kau mahu maki pastikan engkau rapi
Mungkin cara melampau kalahkan selebriti
Hakikatnya aku yang tersenyum di kaca TV

Dan minta maaf kawan
Aku bukan Tuhan untuk buat penilaian
Sekadar mahu bercakap apa yang di pandangan umum
Kalau engkau tak suka sorry dan assalamualaikum

**:
Jiwa bukan macam permainan
Mudahnya kau buat banyak pertukaran
Susun rapi dengan kata kata
Tapi sayang kau tak kenal makna

[Chorus]

OK dan nampak mana ia pergi
Baru sedar kata manis kau cam parlimen berjanji
Pada mula aku suka bila engkau tampil
Dah bersama rasa sikit hari boleh buat tahlil

Renung balik menyesal pada awal aku say hi
Sudah tamat tempoh tiba masa aku say bye
Imaginasiku kita macam Bonnie & Clyde
Realiti kau bukan kush kita tetap barai

Huh get it? bukan fantastik
Kalau kau seorang peminat kau fan yang plastik
Kau penyakit sakit lagi bikin aku gastrik
Cinta tiada nilai sahamku jatuh drastik

Tiada lautan api tiada lagi gelora
Nahh kau pun tak MeleTOP macam Neelofa
Tapi sayang hati busuk pada muka yang cantik
Ayat biasa bila putus harap kau jumpa yang lagi baik

[**]

[Chorus]

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Nuan Idup Matiku - Emperor

Lirik Nuan Idup Matiku - Emperor

Sepenggal cerita tua, dah berlalu
Tang agi ku ngasai sampai ke saritu
Ayas Nuan, semampai di mata belama
Nyawa Nuan, baka ribut mansa didinga
Janji tua suba, meruan ku kenang belama

Korus
Berdiriku....(agi labuh, nadai Nuan ngerimbaiku)
Disebutku...(nama Nuan, mengkang dalam atiku)
Berasai ati aku sinu
Nuan meh idup matiku,dalam dunya tu

Berdiriku, disebutku
Nuan nadai di dunya tu,
Ninggal ke aku, pergi jauh

Kasih nuan sulu, aku pergi, ngejang dulu
Janji, tua dulu, aku ingat belama iya
Pergi meh aku dulu sulu
Petara..dah ngatur ke semua
Cukup nangka tu aja, tua begulai

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Cinta Yang Sempurna - Qanda

Lirik Lagu Cinta Yang Sempurna - Qanda

Setiap kata yang terungkap
Umpama alasan yang tak bernoktah
Mengapa dugaan melanda
Engkau dan aku
Setiap bicara kan layu

Hilang di mana
Selalu dicemar ungkapan yang berbisa
Mengapa dugaan melanda engkau dan aku
Harapan agar terus bersama
Dan aku tak mahu berpisah

Andainya ku hilang dalam cinta
Suluhkanlah aku
Dengan rasa yang sempurna
Di dalam gelapku
Dan terus bersama dakapanmu cinta yang sempurna

Andainya kuhilang dalam cinta
Pautkan kusenyum yang sempurna
Tuk hiasi sepanjang nafasku
Dan bisaku merasakan cinta
Cinta yang sempurna

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Matahari - Lydia Shafrina

Lirik Lagu Matahari - Lydia Shafrina

Sendiri aku berjalan
Hujan lebat membasahi diri
Tapi aku masih tersenyum

Kucuba menahan teksi
Tapi tiada yang berhenti
Namun aku masih lagi tersenyum

Fikirku mungkin nasib tidak mahu membantu
Fikirkan cepatlah kau munculkan diri

Oh matahari
Ayuh mulai kerjamu
Menyinari hariku
Hari tiada pelangi

Oh matahari
Tanpamu semua sedih
Nasibku hari ni lebih senang adamu
Nasibku lebih senang adamu

Hujan mulai perlahan
Tapi aku masih berjalan
Mengharap esok hujan akan berhenti

Komposer: Lokman Aslam
Lirik: Lokman Aslam

Muat turun nada dering pemanggil Matahari.
MAXIS - Dail *131*0403835# dan tekan SEND/CALL
DIGI - SMS CT 1312915 dan hantar ke 20000
U-MOBILE - SMS CT 593813 dan hantar ke 28118
CELCOM - SMS CMT 224730 dan hantar ke 22990


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Cicakman 3 Sinopsis

Sinopsis Cicakman 3 lakonan Zizan

Cicakman 3 menceritakan Man (Zizan) seorang suami kepada Linda (Lisa) dan juga bapa kepada Boboy (Rayqal). Dirinya yang tidak matang dalam hal rumah tangga menyebabkan Linda mengambil keputusan untuk menuntut cerai.

Masalah rumah tangganya ditambah pula dengan kehadiran Inspektor Adam (Fizz Fairuz) yang juga merupakan rakan sekolahnya yang cuba merampas Linda.

Kehidupan Man berubah apabila dia menjumpai minyak serum milik Cicakman yang mampu memberi kuasa luar biasa kepadanya. Dia yang kembali bersemangat dengan kuasa yang dimiliki itu begitu teruja untuk menjadi superhero.


Walau bagaimanapun, kehadiran Man tidak lagi bermakna di Metrofulus kerana munculnya hero baru iaitu Super-Bro lakonan Yus Jambu.

Saksikan Cicakman 3 yang bakal menemui penonton di pawagam mulai 12 Mac 2015.

Filem Cicakman 3 arahan Yusry Abdul Halim bersama Ghaz Abu Bakar ini merupakan sebuah filem yang menjadikan Zizan sebagai peneraju utama menggantikan Saiful Apek.

OST Cicakman - Adiwira by Zizan Razak

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

Lirik Lagu Cintaku Kernamu Adiputra & Betty (OST Suami Aku Ustaz)

Lirik Lagu Cintaku Kernamu Adiputra & Betty (OST Suami Aku Ustaz)

Tuhan pertemukan aku dan dirimu
cinta dan harapan kan ku persembahkan
menjaga hatimu mendamba dirimu sayang...

Meskipun bibirku berat melafazkan
Namun dihatiku bertakhta cintamu
Biarpun jaraknya jauh memisahkan kita

Senyum tawamu menghias hidupku
Dan hati pun pantas berkata
Kaulah nafasku
Engkaulah nadiku
tanpamu ku rasa sesuatu

Tuhan kau jaga dirinya untukKu
Ku Tak mahu kehilangannya
Tuhan kau jaga hatinya untukKu
Cintaku kernaMu

Ya Allah..


Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

15/01/01 - 15/02/01 @ Lirikami

 
◄Design by Lirikami